Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikella+kivalla+on+hintansa+;-).
25.10.2018 18:17
Toi+mun+peitto+on+190+cm,+ja+painaa+92+kg.
24.10.2018 22:16
Minäkään+en+muuten+osaa+nukkua+pelkän+pussilakanan+alla.++Olli+aikamoista+taiteilua+tänne+tulemisemme+aikoihin,+kun+panin+kesätäkin+pussilakanan+sisään,+yölläkin+oli+lämmintä++30,+joten+aikamoista+viuhketta+kävi+makkarissa,+"peitto+pois,+peitto+päälle...+jne"
Nyt+onneksi+mittari+näyttää+sisällä+vain++25,+joten+yö+sujunee+ihan+hyvin.
24.10.2018 22:13
En+keksi,+kuka+näitä+vanhoja+aloituksia+tänne+nostaa.++En+edes+huomannut,+että+kyse+vuoden+vanhasta+aloituksesta,+kun+en+alvariinsa+täällä+hilppaa.++Nauratti+kuitenkin+tuo+haksahduksesi,+koska+itsekin++sen+silmmittelin+vähän+samanlaiseksi.++Tuli+mieleeni+iki-ihana+elokuva+nimeltään+Odottamaton+ehdotus,+naistähtenä+Sandra+Bullock.++Olen+nähnyt+leffan+kahdesti,+ja+aion+hankkia+sen+DVD:nä+itselleni,+koska+se+saa+oikeasti+aina+hyvälle+tuulelle.++Siinä+isoäiti+tuo+"nuorelle+parille"+lapsentekopeiton.++Joten+se+tuli+aloituksesta+mieleeni.++Kiitos+sinulle+taas+kerran+hymyistä.+:-))
24.10.2018 22:08
Eli+tuo+"ei+missään+päin+Suomea"+ei+ihan+pidä+paikkaansa,+vaikka+posti+onkin+haikentänyt+palvelujaan.++Meille+lehden+tuo+lehdenjakaja+joka+aamu.++
Posti+kyllä+jaksoi+vuosien++aikana+siirtelyttää+postilaattikkoamme+moneen+kertaan.++Lopulta+mieheni+sai+tarpeekseen,+ja+soitti+paikallisesimiehelle:+"Yrittäkää+nyt+vihdoin+päättää,+missä+haluatte+postilaatikkomme+olevan.++Nyt+olen+siirtänyt+sen+määräyksestänne+jo+viidenteen+paikkaan!"++Oven+pielestä+se+jatkoi+pakenemista+tontillamme+eri+paikkoihin,+päätyen+neljän+muun+laatikon+kanssa+aivan+tonttimme+rajalle.+Hullun+hommaa!
23.10.2018 11:58
Meillekin+tuli+yli+40+vuotta+aamun+lehti+postilaatikkoon+omakotialueella,+kahvin+tippuessa+keittimeen+sen+ehti+tohveleissa+ja+aamutakissa+hakea+seurakseen.+
Nyt+viime+vuosina+se+on+kolahtanut+eteisen+lattialle,+aluksi+heräsin+siihen+joka+yö.++Onneksi+siihenkin+ääneen+tottuu,+kuten+junaradan+vieressä+asuvat+kertovat+tottuneensa+yöjunan+ääneen,+heräävät,+jos+se+ei+jostain+syystä+menekään+:).
23.10.2018 11:51
Täällä+etelässä+ei+tule+aamukahvin+kanssa+sanomalehteä,+joka+Suomessa+on+itsestäänselvyys,+ilman+sitähän+ei+päivä+ala.++Siksi+tulee+luettua+iltapäivälehdistä+ja+Ylen+sivuilta+uutisia.++Onneksi+niistä+voi+valita,+avaako+linkin+"uutiset"+vai++"viihde".++Kohtuullisen+hyvin+pääsee+kärryille+siitä,+mitä+Suomessa+ja+maailmalla+tapahtuu,+ja+mistä+puhutaan.++Tuo+Isokallion+blogi+osui+tänään+silmään.++Hänhän+on+värikäs+ja+jonkun+mielestä+ärsyttävä,+minä+pidin+hänen+jutuistaan+jo+Jälkiviisaiden+aikaan.+Tuo+insinöörimiesten+kuiva+huumori+on+muutenkin+mieleeni.
23.10.2018 00:22
Kovasti+sinä+näytät+nyt+juuttuneen+noihin+"alapään+kapineisiin".++Minusta+asia+on+aika+paljon+kiinni+"yläpään+kapineista".
Ne+lapset,+jotka+syntyvät+ilman+tunnistettavia+sukupuolielimiä,+ovat+aika+harvinaisia.++Tässä+asiassa+ei+liene+kyse+heistä.
23.10.2018 00:10
Itse+kuitenkin+soisin,+että+lapset+saisivat+olla+ennen+kaikkea+lapsia,+tyttöjä+ja+poikia,+kunnes+ovat+riittävän+kypsiä+määrittelemään+oman+identiteettinsä.
Koulunäytelmissä+oltiin+lapsena+jopa+kiviä+ja+kuusia,+tokkopa+siitä+suurempia+traumoja+jäi.++Itse+valkokutrisena+usein+enkeli,+hopeanauhaa+hiuksissa+laulamassa+enkelitaivaanlausuinäin....+Ei+jäänyt+traumoja.
22.10.2018 19:48
Tottakai+oikeus+on,+ihmisiähän+tässä+kaikki+ollaan.++Mikä+olisi+mielestäsi+korrekti+nimitys+heille,+jotka+eivät+koe+olevansa+miehiä+tai+naisia?+Ja+kuka+lopulta+sen+nimikkeen+määrittelee?
22.10.2018 19:44
"Ihan+vaan+hiukan+ihmettelen,+että+minkälainen+alle+kymmenen+hengen+firman+vetäjä+se+sellainen+on,+joka+ei+puolessa+vuodessa+saa+selville,+onko+työntekijä+pätevä+ja+osaava?+Luulisi+asian+selviävän+pienessä+firmassa+nopeammin,+kuin+suuressa.+"
22.10.2018 19:36
Mikäli+vammaisuuden+lisäksi+olet+kuitenkin+lukutaitoinen,+niin+tässä+kirjalliset+ohjeet:
https://www.invalidiliitto.fi/tietoa/liikkumisen-tuen-palvelut/pysakointi
20.10.2018 18:10
Ihan+vaan+niin+simppeli+juttu+kuin+lentolipun+ostaminen/varaaminen;+siihen+pitää+ruksata+MR/MRS,+joten+jos+et+ole+kumpikaan,+niin+mihis+panet?
Itsellä+asia+ei+ole+ongelma.++Sen+jonkun+"muunsukupuolisen"+vieressäkin+voin+istua,+ellei+ole+päällekäyvää+sorttia.
20.10.2018 18:03
Kuka+sen+on+määritellyt,+missä+on+henkinen+ikämme.++Olen+elämäni+varrella+tavannut+niitä,+jotka+ovat+ns.+"vanhana+syntyneitä",+ja+sitten+taas+niitä,+jotka+eivät+koskaan+kasva+aikuisiksi.++Kumpi+haluaisit+olla?++Tai+kenties+"ajattelevan+aikuisen"+tasolla+oleva?
15.10.2018 00:29
Mielenkiintoista+lukea,+miten+erilaisia+ruokamuistoja+meillä+suunnileen+samanikäisiää+lapsuudestamme+on.++Varmaan+riippui+paljon+siitä,+kasvoiko+maalla+vai+kaupungissa,+ja+siitä,+kuinka+kenties+niukkaa+perheen+toimee+tulo+oli.++Olkaamme+ylpeitä+siitä,+että+riippumatta+vaikeista+sodanjälkeisistä+ajoista+olemme+selvinneet+näihin+aikoihin.++Siitä+kaikille+meille+papukaijamerkki.(:-)
12.10.2018 01:44
Äitini+kertoi,+että+Lapin-sodan+aikaan,+jolloin+hän+asui+Hilma-tädin+hoivissa+Parolassa,+ei+hänellä+ollut+puute+mistään.++Siellä+oli+lehmä,+possu+ja+kanoja.+Viljaa+saatiin+omista+pelloista+ja+jauhettiin+paikallisessa+myllyssä.++Saunanpadassa+keitettiin+sokerijuurikkaista+siirappia,+joten+pystyttiin+leipomaan+jopa+kakkuja.++Äiti+kertoi,+ettei+häneltä+puuttunut+mitään.+Kaupungeissa+oli+sota-aikaan+ihan+eri+tilanne.++Kun+isä+palasi+Lapin-sodasta+toi+hän+mukaan+mm.+suolattua+lohta,+josta+tehtiin+herkkuja.++Isäni+oli+herkkusuu,+ja+keksi+aina+paikat,+jopa+vaihtaen,+mistä+sai+haluamiaan+ruoka-aineita.++Meillä+syötiin+aina+hyvää+ruokaa.
12.10.2018 01:29
Ei+ollut+kamalaa,+vaan+herkkua+puolukkahillon+ja+kylmän+maidon+kanssa.
12.10.2018 01:17
Kun+vietin+kesiä+Hilma-tädin+hoivissa+Parolassa,+ovat+ihania+muistoja+päiväkahvit+sireenimajassa.++Vastapaistettua+hiivaleipää,+johon+voi+suli,.++Sain+tilkan+kahvia+kupin+pohjalle,+siihen+sokeria+ja+paljon+maitoa,+ja+sitä+ihanaa,+vastapaistettua+hiivaleipää.++Perhoset+lentelivät+ja+ampiaiset+pörisivät.++Voi+sitä+lapsuuden+kesien+ihanuutta.
12.10.2018 01:14
Hanna-tädinkakuista+tuli+mieleeni+muisto+varhaislapsuudesta.++Istuin+isäni+sylissä+kuorma-auton+kopissa,+sotilaskuljettaja+sitä+ajoi,+olimme+menossa+ampumaradalle.++Mitään+muistikuvaa+sieltä+ampumaradalta+ei+ole,+eikä+siitäkään,+miksi+olin+mukana.++Olin+alta+kouluikäinen.++Jokin+hyvä+syy+asialle+oli.++Kasarmilla+kasvaneena+on+kaikenlaisia+erikoisia+lapsuusmuistoja.++Tuosta+muistan+sen,+että+sylissäni+oli+iso+lasipurkki,+jossa+äidin+paistamia+Hanna-tädinkakkujja.++Kaikkea+sitä+ihminen+muistaakin.
12.10.2018 01:07
Eivät+mitenkään,+koska+ko.+henkilöllä+on+jo+valmiiksi+puurot+ja+vellit+sekaisin.
10.10.2018 00:41
28 / 42