Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+oli+kotikylmiö+ja+ja+paljon+marjapensaita.++Keitin+joka+syksy+monta+kymmentä+pullollista+mustaviinimarjamehua.++Pakastin+niitä+marjoja+myös+murskattuina,++hedelmäsokerilla+hitusen+maustettuina,+talven+aikana+puuron+päällä+syötäviksi.++Äitini+halusi,+etten+heitä+pois+mehumaijan+sisältöä+höyrytyksen+jälkeen.++Niinpä+minulla+oli+suuri+sosemylly,+jonka+kanssa+pyöräytin+sosetta+niistä+höyrytetyistä+marjoista.++Äitini+keitti+siitä+ihanaa+marjapuuroa.++Niissä+marjoissahan+on+paljon+muutakin+kuin+vain+C-+ja+K-vitamiini,+paljon+terveysvaikutuksia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mustaherukka
05.09.2018 00:48
Se+on+ihmispolon+matka+kehdosta+hautaan+joskus+pitkä,+joskus+lyhytkin.++Siihen+polulle+ehtii+tulla+kaikenlaista+estettä+ja+kiemuraa,+aina+ei+mene+niin+suoranuottisesti.++Niissä+kaikissa+elon+kiemuroissa+voi+olla+vaikeata+tietää+oma+paikkansa,+oma+tehtävänsä,+oma+merkityksensä.++Itsetuntokin+voi+saada+kolauksia,+voi+tulla+heikkoja+hetkiä,+jolloin+itsevarmuus+varisee+kuin+vesi+hanhen+selästä.
Eino+Leino:+"Niin+yksin+oot+sinä+ihminen,+kaiken+keskelllä+yksin..."++Tuo+runo+kertoo+aika+paljon+ihmisyydestä.+Aika+surullinen.+Realistinen.
Hyvää+yötä,+kanssakulkijat!
05.09.2018 00:32
Kiitos+jo+etukäteen,+haluan+saada+ko.+kirjan,+ja+lukea+tarinasi.
05.09.2018 00:16
Hyvä+itsetunto+ja+itsevarmuus,+eivät+välttämättä+ole+ihan+synonyymejä.++Olen+työssäni+tavannut+hyvinkin+itsevarmasti+esiintyviä+tyyppejä,+jotka+sellaisella+esiintymisellä+ovat+vain+peittäneet+tiedon+puutetta,+tai+jopa+yrittäneet+huijausta.
Toisaalta,+kun+menee+pitämään+esitelmän+n.+50:lle+oman+alansa+asiantuntijalle+heidän+aihepiiristään,+kyllä+siinä+pitää+itsetunnonnon+olla+kohdallaan,+eikä+pienestä+itsevarmuudestakaan++siinä+tilanteessa+haittaa+ole.+:-))
03.09.2018 21:36
Minut+on+johtamiskoulutuksissa+niin+moneen+kertaan+testattu,+että+suurimmat+luulot+itsestäni+ovat+kyllä+karisseet.++Tiedän+olevani+analyyttinen,+innovatiivinen,+tuloshakuinen+ja+päämäärätietoinen.
Se+siitä.
Yksityiselämässä+näistä+kaikista+ominaisuuksista+on+vain+haittaa+;-)).
02.09.2018 20:38
Jos+näin+on,+on+se+aika+epämiellyttävä+tapa.
01.09.2018 21:47
En+tiedä,+oliko+aloitus+elävästä+elämästä,+vai+hyvin+keksitty.++Mutta+niin+hauskoja+kommentteja+se+oli+poikinut,+että+tuli+naururypyt+silmäkulmiin.
Toivottavasti+jonkun+ohjeen+ansiosta+palaa+rauha+kotiinne.+:-)
01.09.2018 18:29
Voi+ei,+hyppäsin+kysymyksestä+suoraan+vastaamaan,+enkä+lukenut+vastauksia,+anteeksi,+kirjoitin+saman+reseptin.++Tekevälle+sattuu+;-)).
29.08.2018 15:10
Kaivoin+tuosta+vierestäni+keittokirjahyllystä+sen+köksän+kirjan,+Tellervo+Väänänen+-+Rauni+Sorri.++Saman+kirjan+avulla+olen+opetellut+ruokaa+laittamaan.
Tässä+se+omenapiirakka+s.+240:
Kuoritaikina:+++1/2+l+vehnäjauhoja,+2+tl+leivinjauhetta,+2+rkl.+sokeria,+100+g+margariinia,+4+rkl.+maitoa+tai+kermaa,+1+muna
Täyte:+3+keskikokoista+omenaa.++Voiteluun:+munaa.++Pinnalle:++sokeria,+kanelia.+
"Kuivat+aineet+sekoitetaan+ja+margariini+nypitään+sormenpäillä+joukkoon.++Viimeksi+lisätään+neste+ja+muna.++Taikina+kaaviloidaan+kahdeksi+10+cm:n+levyiseksi+levyksi,+joitten+keskusta+peitetään+limittäin+asatetuilla+omenaviipaleilla.++Levyn+reunat+käännetään+päälle+niin,+että+omenaviipaleet+jäävät+näkyviin.++Reunat+voidellaan+munalla+ja+omenaviipaleille+ripotellaan+sokeria+ja+kanelia.++Paistetaan+(250+astetta).++Kypsänä+piirakka+leikataan+vinoiksi+viipaleiksi."
Olepa+hyvä!+:-)
29.08.2018 15:07
Tässä+olisi+faktatietoa+siitä+kiinnostuneille:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Uusi_lastensairaala
Ei+kannata+uskoa+kaikkea,+mitä+trollit+tänne+suoltavat.
28.08.2018 11:42
Mikäli+saisin+valita+musiikin,+jota+voisin+kuunnella+hetkellä,+jolloin+kuolen,+se+olisi+Tsaikovskin+pianokonsertto:
https://www.youtube.com/watch?v=7_WWz2DSnT8
Olen+konserttisalissa+muutaman+kerran+kyynelen+vuodattanut+sydämen+pakahtuessa+sen+kauneudesta.
28.08.2018 00:08
Timantit,+joita+itselläni+on,+on+pitänyt+ihan+itse+ostaa.++Kultaa+sekä+kunniaa+olen+saanut+muiltakin.
Cheek,+you+are+best+for+ever!++Nauti+timanteistasi,+mutta+eniten+toivon+sinulle+onnea+elämääsi,+tiedät+mitä+tarkoitan.++Kuulin,+miten+joku+yleisöstä+huusi:+"Haluan+naimisiin+kanssasi!"++Heitä+varmasti+riittää.
Toivon+sydämestäni,+että+löydät+todellisen+onnen+ja+rauhan+elämääsi.++Olet+sen+ansainnut.
Kiitos+tästä+illasta!
25.08.2018 23:32
Ei+ole+vakionopeuden+säätimestä+paljonkaan+apua+Lahti-Tampere+välillä,+rajoitukset+vaihtuvat+vähän+väliä.++Samanlainen+kammotus+on+mm.+Mikkeli-Savonlinna+väli,+paljon+kameroita.++Oikeastaan+vain+moottoritiellä+on+vakkarista+jotain+hyötyä,+tai+jossain+korvessa,+missä+ei+juuri+liikennettä.++Vilkkaassa+liikenteessä+tulee+koko+ajan+vaihtuvia+tilanteita,+ohituksia+ym.
Jonkun+verran+auttaa,+kun+panee+kännykkään+Heren+päälle,+se+mukavasti+kilkattaa,+jos+kaasujalka+ei+tottele+liikennemerkkejä.++Siihenkään+ei+voi+sataprosenttisesti+luottaa,+koska+etenkin+kesällä+on+tietöistä+ym.+johtuvia+väliaikaisia+nopeusrajoituksia.++Joten+skarppina+on+oltava+liikenteessä.
Moottoritiellä+Helsinkiin+mennessä+oli+tietöistä+johtuvia+alhaisia+nopeusrajoituksia,+jotka+eivät+sitten+liikauta+joitain+ajajia+pennin+vertaa,+todella+vaarallista.
25.08.2018 00:06
Äijän+kannattaisi+valita+seuransa+hieman+tarkemmin,+ellei+itse+tunnista+itseään+syylliseksi+moisen+materiaalin+hallussapitoon.
Seli,+seli...+lisää+törkyä+tulossa,+kunhan+kaappi+pöyhitään+kunnolla.
23.08.2018 15:58
Anna,+Aina,+Ilta,+Rauha,+Kai,+Kille,+Lempi,+Ville,+erään+perheen+lasten+nimet,+näin+on+väitetty.
Mutta+tämä+ainakin+on+totta,+papereissa+oli+etunimenä+Kaino+Ensi+Yritys.
17.08.2018 15:40
Asutko+jossain+rajan+pinnassa?+:
https://yle.fi/uutiset/3-10356013
Olen+ymmärtänyt,+että+sinulla+jotain+ongelmia+tietoliikenteesi+kanssa.
16.08.2018 23:28
Tässä+viimeinen+tieto+(siis+joka+saatavissa+netistä):
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2017/12/22/epilogi-mita-sadan-vuoden-talolle-kuuluu-nyt
16.08.2018 23:01
Seuraavan+kerran,+kun+pääset+niillä+tunnuksillasi+pankkiin,+lähetä+viesti+sinne+asiakaspalveluun,+ja+tiedustele,+mistä+häiriössä+voisi+olla+kyse.++He+vastaavat+mielellään.
15.08.2018 19:34
Käytän+Nordean+verkkopankkia,+ei+mitään+ongelmia.++Jos+heillä+on+päivityksiä,+tai+muusta+syystä+palvelukatkoja,+siitä+on+aina+verkkopankin+etusivulla+ilmoitus.++Kyse+on+nyt+kyllä+jostain+ihan+muusta.
15.08.2018 19:31
Nyt+en+kyllä+ymmärrä,+mitä+tarkoitat.++Onko+kyseessä+VPN?++Minullakin+on,+ei+se+estä+omaa+pankkiasiointia.++Se+estää+seurannan.++Onko+lähipiirissäsi+joku+luottohenkilö,+joka+ymmärtää+tietokoneita?
15.08.2018 19:28
30 / 42