Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joskus+ne+parhaat+rentoutumiskeinot+ovat+vain+mielikuvituksen+päässä.
Hyvin+toimittu.
30.05.2019 23:17
Minulle,+kaikkein+ruuhkaisimpina+vuosina,+oli+suurta+ylellisyyttä+istua+puutarhaan,+suuren+puun+varjoon,+aurinkotuoliin,+ja+lukea+kirjoja,+joihin+aika+ei+ollut+riittänyt.
Perheeni+tiesi,+että+se+oli+minun+lepohetkeni,+eikä+minua+saanut+häiritä.
Niin+yksinkertaisia+voivat+olla+halvimmat+huvit.
30.05.2019 00:29
Korppis2?+++Hänen+viisauteensa+en+ota+kantaa.
Itseäni+pidän+yhä+ihan+viisasten+kirjoissa.++Entä+itse?
30.05.2019 00:23
Juuri+noin,+jokainen+voimiensa+mukaan.++Tärkeintä+on+iloita+nuoren+puolesta,+ja+onnitella+häntä.
On+todella+väärin+ja+kieroutunutta,+jos+pitää+ajatella:+"En+voi+osallistua,+koska+ei+ole+siihen+varaa."++Kuullostaa+ihan+kamalalta.
Jos+olisin+juhlien+järjestäjä,+iloitsisin+jokaisesta,+joka+haluaa+jakaa+ilomme.
30.05.2019 00:20
Minultako+kysyit?
29.05.2019 22:22
Lahja+on+aina+henkilökohtainen,+oli+se+mitä+tahansa.
Minun+lapsenlapseni+pääsevät+ylioppilaiksi+vasta+muutaman+vuoden+kuluttua,+nyt+eletään+rippijuhlien+aikaa.
Yksi+lapsenlapsistani+pääsi+ripille+tänä+keväänä.++Juhliin+oli+kutsuttu+vain+ihan+lähisuku,+18+henkeä.++Hän+sai+rahalahjoja,+ja+esineitä.++Hänellä+ei+ennemmin+ollut+yhtään+minkäänlaista+korua,+nyt+sai+toisilta+isovanhemmiltaan+kultaisen+kaulaketjun+(en+tiedä+saiko+muutakin),+kummeiltaan+hopeisen+paksun+kaulaketjun,+toisilta+kummeilta+rannekorun.++Itse+annoin+rahaa+muutaman+sata+euroa+ja+rannekorun,+huippumuotoilua,+terästä+ja+mustaa+nahkaa.++Vanhemmiltaan+sai+hienon+kellon,+jossa+oli+myös+mustaa+ja+terästä.
Oli+mukavaa,+kun+hän+sanoi:+"Oli+hienoa+saada+rahalahjojen+lisäksi+jokin+esine,+josta+jää+muisto+tästä+päivästä."++Ihana+nuorukainen.
+Lakkiaisiinhan+tulee+aina+suurempi+joukko,+mm.+tyttäremme+juhlissa+oli+100+henkeä,+heitä+vaan+tuli.++Ruusujen+kera+poikia,+joita+en+koskaan+ollut+tavannut,+pääsi+ylioppilaaksi+yhdestä+Suomen+parhaimmista+lukioista,+laaja+ystäväpiiri,+miehelläni+iso+suku.+Lahjoja+tuli+kaikenlaisia,+ei+niitä+luokiteltu.++Nappurit+tulivat+kahville+mukanaan+ruusu+ja+kortti,+aivan+riittävää.++Niitä+ruusuja+oli+ämpärikaupalla.
Poikamme+juhlat+viisastuneena+jaoin+kahdelle+päivälle.++Lakkiaispäivänä+ystävät+ja+naapurit.++Seuraavana+päivänä+suku.++En+muista,+että+lahjat+tai+niiden+suuruus,+olisivat+tulleet+millään+muotoa+esille.++Väkeä+paljon,+tärkeintä+olivat+onnittelut,+ja+juhlassa+mukana+olo.++Iloinen+tunnelma,+hyvät+tarjottavat.
27.05.2019 23:12
Kuulin,+että+täällä+olisi+kevät+kaksi+viikkoa+etuajassa,+pitääkö+paikkansa?
Kun+tulimme+lentokenttäbussissa+kohti+kotikaupunkiamme,+huomasimme,+että+koivuissa+isompi+lehti,+kuin+normaalisti+tähän+aikaan.++Tänää+huomasin+sireenien+kukkaterttujen+kohta+puhkeavan+kukkimaan.
Etelän+keväässä+saimme+nauttia+monenlaisesta+kukinnasta.++Toukokuu+on+mielestäni+siellä+ihanin+kuukausi.++Muistan+kuitenkin+vuosien+takaa,+miten+ihana+näky+oli+Toscanassa+maaliskuussa,+kun+mantelipuut+kukkivat+eräässä+rinteessä,+satumaisen+kaunista.
25.05.2019 00:19
Kunne+nuo+hoot+kuuluu+panna?
25.05.2019 00:09
"Panhaan+kattilaan+yksi+kuikka.++Kaadethaan+päälle+kaksi+pulloa+Koskerkorvaa.++Annethaan+hetki+olla.++Otethaan+kuikka+pois.++Juodhaan+se+liemi."
25.05.2019 00:08
Kuullostaa+lähes+samalta+reseptiltä,+kuin+Lapin+miehen+Kuikka-keitto.
25.05.2019 00:04
Kiitos,+bessie,+mukavasta+ja+asiantuntevasta+kommentistasi.++Kanssasi+harvinaisen+paljon+samaa+mieltä!
22.05.2019 00:08
Nyt+menee+jo+liian+pitkälle.
Minulla+on+asiasta+jo+yli+50+vuoden+kokemus,+joten+se+ei+ole+minulle+mitään+uutta+ja+ihmeellistä.
Eksoottisempaa+oli+matkustaa+junalla+Savonlinnaan.++Sillä+matkalla+sitä+vasta+mukavia+ihmisiä+tapasi,+lapsena+ja+nuorena.++Soutuveneellä+virran+yli+sitten+Olavinlinnaan.
Maailmassa+on+monta+ihmeellistä+asiaa,+kun+sen+vaan+oikein+oivaltaa.
20.05.2019 00:02
Suomen+järvissä+ui+monenlaisia+kaloja,+jotkut+ovat+herkkuja,+muut+viskataan+katiskasta+takaisin+järveen+kasvamaan.++Riippuu+katiskan+nostajasta,+miten+kalansa+luokittelee.
Huono+vertaus,+mutta+pätee+ehkä+ihmisiinkiin.++Palasimme+äsken+kotiin+kokousreissulta,+jonka+jälkipuintiin+poikkesimme+ystäviemme+kanssa+lähiravintolaan+lasilliselle.++Kotiin+palatessamme+huomasin,+että+oli+täysikuu.++Pieni+leikkimielinen+ulvaisu+pääsi+suustamme.
Hissin+ovella+juttelimme+siitä,+millainen+rikkaus+on+omata+erilaisia,+ja+erimaalaisia+ystäviä.
Meitä+oli+siinä+kaksi+suomalaista,+walesilainen,+hollantilainen,+ja+persialainen.++Ja+meillä+on+aina+mukavaa+yhdessä,+ja+mielenkiintoisia+keskusteluja+monenlaisista+aiheista.++Me+kaikki+rikastutamme+toistemme+elämää.
Samanlaista+erilaisuuden+sietämistä+toivoisin+suomalaiseen+keskustelukulttuuriin.
Olkaamme+ihmisiä+toisillemme!
18.05.2019 00:32
Noita+kehyksiä+on+tallessa+kaikenlaisia.++Omakuva+olisi+täydellisempi+ilman+kehyksiä,+siis+minä+vain.
15.05.2019 00:49
Olet+varmaan+harvinainen+poikkeus,+peukku+siitä+sinulle.
14.05.2019 11:54
Toivottavasti+on+periytyvä+ominaisuus.
14.05.2019 00:36
En+valitettavasti+ole+oikein+perillä+Suomen+tv-ohjelmista.++Harmillista,+jos+Valtaojaakin+on+pyydetty+liian+moniin+ohjelmiin,+siinä+alkaa+uskottavuus+kärsiä.++Tieteen+popularisointia.
Toimittajilla+tietenkin+halua+kutsua+ohjelmiinsa+kiinnostavia+henkilöitä,+jotka+ovat+oman+alansa+asiantuntijoita.++Kyseisen+henkilön+kohdalla+voi+käydä+niin,+että+kasvot+kuluvat.++Siitä+on+monia+hyviä+esimerkkejä.++Monilla+tiedemiehillä+on+kuitenkin+itsellä+halu+tehdä+tieteestään+kansantajuista.++Onko+se+hyvä,+vai+huono+juttu?++Jätän+pohdittavaksi.
14.05.2019 00:34
Olin+yli+30,+kun+menin+ensimmäisen+kerran+silmälääkäriin.++Sain+migreenikohtauksia,+ja+tuli+mieleen,+voisiko+johtua+silmistä,+jouduin+lukemaan+paljon.++Lääkäri+sanoi,+että+minulla+niin+voimakas+hajataitto,+että+olisin+tarvinnut+lasit+jo+lapsena.++Sillä+selittyi+se+"sibeliusryppy",+joka+oli+silmieni+välissä+otsalla.
Hän+sanoi,+että+lasit+saavat+olla+pois+päästäni+vain+nukkuessa,+saunassa+ja+uidessa.
Kävin+hänen+luonaan+myöhemminkin,+kun+tarvitsin+uudet+lasit.++Työterveyshuolto+taisi+maksaa+sen+käynnin.++Nyt+alan+kyllästyä+lasien+käyttämiseen.++Puolisoni+hyvä+kaveri+on+silmäkirurgi,+joka+oikein+mielellään+ja+rahasta,+laittaisi+silmiini+sellaiset+tekomykiöt.++Selviäisin+niillä+hautaan+saakka,+ja+nykytekniikalla+ne+korjaisivat+sekä+hajataiton,+että+ikänäön.
Minua+kuitenkin+inhottaa+ajatus,+että+joku+sorkkisi+silmiäni.++Olisin+mahdottoman+huono+potilas.
Eräälle+ystävällemme+tehtiin+sellainen+leikkaus,+ja+hän+on+lopputulokseen+erittäin+tyytyväinen.
Mietin,+mitä+teen.++Hieman+houkuttaisi+silmälasiton+loppuelämä.
14.05.2019 00:20
Minua+eivät+kiinnosta+Korpikirjailijan+asiat+pätkääkään.++Sensijaan,+jonkun+kirjoittajan+henkilöön+kohdistuvat+asiat+ovat+typeriä.
Onko+ajattelevan+aikuisen+tasolle+meneminen+ylivoimaista?
13.05.2019 00:25
Huomenna+varmaan+mentävä+sporttibaariin,+tai+ostettava+oikeus+katsoa+täällä+kotitv:stä+ottelut,+ihan+perhesovun+vuoksi.
Eniten+kiinnostaa+Mestareiden+liigan+loppuottelu+Madridissa:++Tottenham+-+Liverpool.++Ihme+juttu!
Rakastan+jalkapalloa,+jääkiekko+ei+niinkään+kiinnosta.
13.05.2019 00:19
5 / 42