Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kuinkahan+moni+tämänkään+palstan+kirjoittajista+on+lukenut+Esko+Valtaojan+kirjan+:+Kotona+maailmankaikkeudessa.++Tuskin+monikaan.+Ko.+kirja+on+Suomen+kotini+kirjahyllyssä,+ostin+sen+aikanaan+lahjaksi+edesmennelle+puolisolleni,+joka+oli+viisas+ja+sivistynyt+mies.++Hän+luki+tietenkin+sen+kannesta+kanteen,+ja+monia+kiinnostavia+keskusteluja+siitä+käytiin.
Taidanpa+lukea+sen,+kun+pääsen+kotiin.++Esko+Valtaoja+on+hyvin+viisas.+ja+sivistynyt+henkilö.
13.05.2019 00:09
Typerä+aloitus!++Anna+jo+olla.
11.05.2019 14:02
Nyt+sohaisit+sellaiseen+paikkaan,+että+tavataan+saunan+takana!
Isäni+oli+äitiäni+20+vuotta+vanhempi,+olen+hänen+rakastettu+Iltatähtensä.
Tuollaisille+vellihousuille+en+anna+mitään+arvoa!
Tiedän+isäni+poliittisen+kannan+hyvinkin.
08.05.2019 23:58
Olisitko+vienyt+saunan+taa,+vai+mitä+tarkoitat?
08.05.2019 23:52
Jälkiviisaus+on+sitä+surkeinta+viisautta.++Mölyt+mahassa!
08.05.2019 23:51
No,+ryssistä+ei+ainakaan+olisi+ollut+siinä+asiassa+apua.
08.05.2019 23:49
Minäpä+en+asukaan+kulahtaneiden+juoppojen+keskellä+(niitähän+on+Suomi+täynnä,+ja+heitä+riittää+kai+aurinorannikollekin+asti),+vaan+minulla+on+täällä+ihan+ikiomat+ympyrät.++Kartan+tietoisesti+paikkoja,+joissa+voisi+joutua+tekemisiin+suomalaisten+kanssa.++Parhaimmat+ystäväni+ovat+todellakin+syntyneet+kaukana+Suomesta.
Joten+edelleenkin+sanon,+että+tekisi+monelle+hyvää+laajentaa+hieman+perspektiiviään.
Minulle+on+tuon+taivaallisen+samantekevää,+millainen+hallitus+Suomeen+saadaan.++Kunhan+hallitsevat+talouselämän+lait.++Niitä+asioita+ei+hoideta+perstuntumalla.++Ja+onneksi+viimeistään+neljän+vuoden+kuluttua+on+uudet+vaalit.++Kunhan+eivät+tumpelot+harjoitellessaan+sotkisi+asioita+liian+pahasti.++Korjaaminen+kun+maksaa+paljon+rahaa.
08.05.2019 01:20
Minä+toivotan+perussuomalaiset+oikein+lämpimästi+hallitusvastuuseen.++Se+tekisi+heille,+ja+meille+kaikille+muille,++oikein+hyvää.
08.05.2019 01:01
Haistakaa+huilut!
Älkää+kuuna+päivänä+ratsastako+veteraanien+mandaatilla,+teillä+ei+ole+siihen+mitään+oikeutta.
Isäni+oli+neljän+sodan+veteraani;+Vapaussodan,+Talvisodan,+Jatkosodan+ja+Lapinsodan.++Tiedän+ettei+hän,+viisas+ja+fiksu+mies,+olisi+kuuna+päivänä+äänestänyt+persuja+tai+kaltaisiaan.
08.05.2019 00:57
Minulla+ei+ole+sinulle+mitään+asiaa,+nyt+tai+koskaan.
07.05.2019 12:16
Typerä+robotti,+oli+heittänyt+minut+ulos+mielipiteineni.++Edellinen+oli+siis+minun.
07.05.2019 00:46
Kyllä+siellä+suurella+suulla+vaadittiin+eroa+Euroopan+Unionista,+on+hyvässä+muistissa.++Nyt+kun+on+nähty+millaisia+hankaluuksia+on+siitä+seurannut+Britanniassa,+on+möly+hieman+vaiennut.++Vaikka+olemme+tämän+ikäisiä,+ei+muisti+ole+onneksi+vielä+kadonnut+kokonaan.++Noin+suurissa+asioissa+ei+"kansalta"+kannata+kysyä+mitään,+koska+suuri+enemmistö+äänestää+pelkästään+tunteen+varassa.++Kaikki+faktat+puuttuvat.
Tämä+on+yksi+perustavaa+laatua+oleva+syy,+miksi+en+koskaan+tule+äänestämään+perussuomalaisia.
07.05.2019 00:36
Minulla+ei+ole+pienintäkään+homopelkoa,+ja+asun+puolet+vuodesta+muualla+kuin+muukalaispelkoisten+suomalaisten+keskellä,+joten+älä+tule+minulle+isottelemaan.
Minulla+on+monenmaalaisia+ystäviä,+joita+tapaan+päivittäin.
+Suosittelen+sinullekin+jokapäiväistä+elämää+hieman+vapaammassa+ilmapiirissä.
Huom!++Veroni+maksan+Suomeen.
07.05.2019 00:26
Enpä+ole.++Valitsen+ihan+tapauskohtaisesti,+missä+ovat+sen+hetkiset+suvaitsevuuden+rajat.
Mielessäni+kaikki+kukat+eivät+todellakaan+saa+kukkia.
Karkea+esimerkki,+pedofiilit.++Heitä+en+suvaitse.++Kaksi+aikuista+ihmistä+tehkööt+ihan+mitä+tahansa,+jos+se+miellyttää+kumpaakin.
Poliitikassa+hyväksyn+kaikki+mielipiteet.++Kauhun+tasapaino+pitää+kurissa+kaiken.++On+hyvä,+että+yhteiskunnassa+on+monenlaisia+mielipiteitä.++Jossain+siinä+välimaastossa+on+se+piste,+miten+asioiden+pitää+hoitua,+tai+hoituvat+käytännössä.
02.05.2019 00:38
Minä+en+ole+ikinä+tykännyt+mistään+söpöstä.++Beatleseista+toki+tykkäsin.++Itselleni+tahdoin+ihan+oikean+miehen!++Ja+sain.++Minut+valittiin+aina,+ja+joka+paikkaan+edustamaan+sen+aikaista+yhteisöäni.++Olin+kuulemma+"johtaja-ainesta".
Sitä+saa,+mitä+tilaa.
02.05.2019 00:28
Erään+koulutoverini,+joka+oli+myös+ystäväni,+veljet+harrastivat+autoja.++Oli+aika+makeeta,+kun+ystävättäreni+sai+ajokortin,+ja+ajoimme+korttelirallia+isolla+Chevroletlilla,+pelkkiä+gimmoja+kyydissä!
Voi+sitä+kateellisten+harmistusta,+olemme+siitä+lähtien+olleet+oman+tiemme+kulkijoita,+luoneet+omat+polkumme,+laulaneet+omat+laulumme.++Eläköön+vapaus!
Me+Tipalan+friidut,+teimme+kaiken,+mitä+tahdoimme!
02.05.2019 00:22
Kiitos+paljon,+äijä.++Hauskaa+Vappua.++Klara+Vappen!
01.05.2019 00:25
Kanssasi+aivan+samaa+mieltä.
30.04.2019 13:10
Saisinko+linkin+ko.+ohjelmaan,+jotta+tietäisin,+mitä+tässä+nyt+täytyy+kauheasti+hävetä?
29.04.2019 01:14
Rannikolla+asuvat,+ruotsinkieltä+puhuvat+suomalaiset,+olivat+oman+aikansa+edelläkävijöitä.++Ilman+heitä+suuri+osa+tätä+kansaa+olisi+vasta+hiljan+puusta+pudonnut.
Miksi+tällainen+vstakkain+asettelu?++Käsi+kädessä,+rinta+rinnan,++on+tätä+maata+rakennettu.
Minun+esi-isäni+ovat+samalta+seudulta,+ihan+eteläisestä+Suomesta,+monta+sukupolvea+siellä+asuneet.
Olen+ihan+yhtä+suomalainen,+kuin+Savossa+ta+Kainuussa+syntyneet.
28.04.2019 01:22
6 / 42