- EI CAPS LOCKIN KÄYTÖSTÄ VOI MITÄÄN PÄÄTELLÄ VÄLTTÄMÄTTÄ
ARVAAPPA MIKÄ ON YLIN SUORITTAMANI TUTKINTO - Secu is best
- MOT-dokumentissa eilen kerrottiin Niikon ottamasta lainasta. Otti siis lainaa joltain kiinalaiselta
Ompa outoa - Eikös Niikon pitäisi olla Suomen asialla
- Toivakassa kai sahalla töitä
- Eiköhän tähtiliikeläisten IPUlaisten ja SKEdeläisten kannattaisi nyt vaan liittyä Perussuomalaisiin. Itse laitoin hakemuksen vetämään. Esim tähtiliikkeen toiminta on hyttysen ininää, varsinkin kun Yle pisti pimentoon
- Höpöhöpö
- Hullut sanovat että Jumalaa ei ole
- Ei homoseksuaalisuus ole synnynnäinen ominaisuus. Homoseksuaalisuus on valinta
- äänestä tähtiliikettä
- Niinpä. Tuosta saattaa rapsahtaa käräjillä 150 euron sakko
- No tuo on silti jotain omaa ihmiskäskyäsi että uskova ei muka voi olla politiikassa mukana. Onhan uskovia töissä työpaikoillakin joissa suurin osa tai kaikki muut saattavat olla jumalattomia
- niinpä kuulostaa ihan tarinoinnilta
- Veikkaus on kiellettävä
- No jo on ihme pelleilyä. PAMille pitäisi saada selkärankaan. Johtajisto vaihtoon, uusiksi johtajiksi vartijoita
- eihän tuo "logiikka" mitenkään toimi
"Jos varastaminen olisi oma valinta, niin varastamista ei olisi olemassakaan"
Varastaminen on oma valinta aivan kuin homoseksuaalisuuden harjoitus.
Tätä palstaa ei olisi jos te kaikki olisitte Jeesuksen uskossa, niin ettehän te silloin harjoittaisi homoseksuaalisuuden syntiä vaan olisitte tehneet siitä parannuksen ja seuraisitte Jeesusta - Niin koska olemme rahajärjestelmässä jossa valtio ei itse paina rahaa vaan se tulee jostain ihme EKP:sta ja raha luodaan kirjanpitotoimena pankin tilille, ja raha on korollista velkaa.
Valtion pitäisi ottaa rahanpaino-oikeus itselleen takaisin - Raamatussa kehotetaan välttämään turhia väittelyjä. Olisikohan tämä yksi niistä. Itse en aio osallistua. Totean vain että nykypääsiäisen vietto ei ole raamatullista
- En ole mikään trolli vaan faktaa lyön tiskiin. Hippiaate on saatananpalvontaa.
Ei Jumalan Sanassa noin sanota. Minulla on noin 2-3 mm mittaiset hiukset. - En. Irtolaislaki takaisin jotta poliisin ja vartijoiden yms työaika kohdistuu muihin asioihin. Ottamalla irtolaislain takaisin saisimme kurin ja järjestyksen takaisin ja juopot yms saisivat paremmin apua kun he olisivat valvotuissa tiloissa, ja sitten kun olisivat työkykyisiä niin voisivat vaikka rakennella jotain