ALKIO ON IHMINEN

ALKIO ON IHMINEN.

JUMALA ON PUNONUT MEIDÄT ÄITIN KOHDUSSA.

SIISPÄ ALKIO = IHMINEN

13

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kossunkorkkaus

      Alko on ihmiselle. Kyllä olet oikeassa että nuo maagiset kirjaimet helpottavat kummasti työmiehen arkea.

      • Älä mene alkoon - lue Raamattua

        ja häpeä turhia sanojasi ja tuota turhaa suunsoittoasi


      • on.aika.vetää.lärvit

        ALKIO - I = ALKO eli siis työmiehen viikonloppuhelpotus.


      • on.aika.vetää.lärvit kirjoitti:

        ALKIO - I = ALKO eli siis työmiehen viikonloppuhelpotus.

        ei se viina elämääsi helpota

        luulet vain niin

        juomarit eivät peri taivasten valtakuntaa joten jos olet juomari olet matkalla ikuiseen helvettiin

        älä mene sinne synneissäsi vaan tee parannus ja ota uskossa vastaan Jeesus Herraksesi ja VApahtajaksesi niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat ikuisen elämän


      • Elämäkuuluueläätäysillä

        Parempi ikuinen helvetti kuin ainainen taivas. Kyllä sitä harppua soittelemaan kypsyy jo kovempikin karju.
        Pyhäkoululaiset voi painua sinne rukoushuoneisiinsa.


      • Persraamattu
        on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:

        Älä mene alkoon - lue Raamattua

        ja häpeä turhia sanojasi ja tuota turhaa suunsoittoasi

        Ei raamatussa ole viinan hintoja! Huono kirja!


      • Persraamattu kirjoitti:

        Ei raamatussa ole viinan hintoja! Huono kirja!

        Olet valhettelija. Raamattu ei ole missään määrin huono kirja, vaan maailman paras kirja, se on kirja joka on Jumalan Sana eli totuus.

        Viinasta siellä sanotaan mm näin:

        Sananlaskut 23

        29 Kussa on kipu? kussa murhe? kussa tora? kussa valitus? kenellä haavat ilman syytä? kenellä punaiset silmät?
        30 Siinä, kussa viinan tykönä viivytään, ja tullaan tyhjentämään, mitä sisälle pantu on.
        31 Älä katsele viinaa, vaikka se punoittaa, ja on selkiänä lasissa, ja huokiasti menee alas;
        32 Vaan viimeiseltä puree se niinkuin käärme, ja pistää niinkuin kyykäärme.
        33 Niin katsovat sinun silmäs muita vaimoja, ja sinun sydämes puhuu toimettomia asioita,


      • Elämäkuuluueläätäysillä kirjoitti:

        Parempi ikuinen helvetti kuin ainainen taivas. Kyllä sitä harppua soittelemaan kypsyy jo kovempikin karju.
        Pyhäkoululaiset voi painua sinne rukoushuoneisiinsa.

        Ikuisessa helvetissä on ikuinen itku ja hammastenkiristys. Älä usko saatanan valheisiin että siellä on muka hyvä olla.

        Ikuisessa taivaassa on iankaikkinen autuus


      • kaksilisää
        on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:

        Olet valhettelija. Raamattu ei ole missään määrin huono kirja, vaan maailman paras kirja, se on kirja joka on Jumalan Sana eli totuus.

        Viinasta siellä sanotaan mm näin:

        Sananlaskut 23

        29 Kussa on kipu? kussa murhe? kussa tora? kussa valitus? kenellä haavat ilman syytä? kenellä punaiset silmät?
        30 Siinä, kussa viinan tykönä viivytään, ja tullaan tyhjentämään, mitä sisälle pantu on.
        31 Älä katsele viinaa, vaikka se punoittaa, ja on selkiänä lasissa, ja huokiasti menee alas;
        32 Vaan viimeiseltä puree se niinkuin käärme, ja pistää niinkuin kyykäärme.
        33 Niin katsovat sinun silmäs muita vaimoja, ja sinun sydämes puhuu toimettomia asioita,

        Jatkona mainitsemallesi alkoholista:
        Gal. 5:19-21: "Mutta lihan teot ovat ilmeiset, ja ne ovat: haureus, saastaisuus, irstaus, epäjumalanpalvelus, noituus, vihamielisyys, riita, kateellisuus, vihat, juonet, eriseurat, lahkot, kateus, juomingit, mässäykset ja muut senkaltaiset, joista teille edeltäpäin sanon, niinkuin jo ennenkin olen sanonut, että ne, jotka semmoista harjoittavat, eivät peri Jumalan valtakuntaa."

        1 Kor. 6:9-10: "Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa? Älkää eksykö. Eivät huorintekijät, ei epäjumalanpalvelijat, ei avionrikkojat, ei hekumoitsijat eikä miehimykset, eivät varkaat, ei ahneet, ei juomarit, ei pilkkaajat eivätkä anastajat saa periä Jumalan valtakuntaa."


    • ihanselvää
    • omakäsparasharakoille

      nytkyttävä LIIKE!joka aiheuttaa SIITTIÖN!MUNASOLUN!kohtaamisen!kumpiko on ALKIO?munasolu vai siittiö??!!ee pitääs harrastoo aborttiin johtavaa nytkytysliikettä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe