Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
on.aika.herätä.unesta_
profiilit
on.aika.herätä.unesta_
on.aika.herätä.unesta_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
31
Kommenttia
920
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niinpä.+Eiköhän+esim+parkkisovelluksissa+ole+käyttäjän+sijainnin+seuranta.+Mutta+kuten+totesin,+on+helpointa+vain+sitten+maksaa+se+maksu+koska+itse+en+tosiaan+ala+mitään+13+000+euroa+maksamaan+pysäköinnistä.
12.04.2019 11:26
Sinäkö+täällä+päätät+mitä+kukakin+saa+sanoa?+Oletko+joku+suomi24-sananvapauspoliisi?
Hebr.+4:12
12.+Sillä+Jumalan+sana+on+elävä+ja+voimallinen,+ja+terävämpi+kuin+joku+kaksiteräinen+miekka*,+ja+tunkee+lävitse,+siihenasti+kuin+se+sielun+ja+hengen+eroittaa,+ja+jäsenet+ja+ytimet,+ja+on+ajatusten+ja+sydämen+aivoitusten+tuomari+,
13.+Ja+ei+ole+yhtään+luontokappaletta+hänen+edessänsä+näkymättä,+mutta+kaikki+ovat+paljaat+ja+julki*+hänen+silmäinsä+edessä,+josta+me+puhumme.
En+minä+ainakaan+Raamatulla+ketään+pelottele.+Ei+Jumala+kloonannut+miestä+vaan+loi+miehen+kylkiluusta+naisen.+Raamattu+ei+ole+satukirja.+Sinä+olet+valehtelija.+Lopeta+kiroilu.+Jumala+on+olemassa+juuri+siinä+muodossa+kuin+Raamattu+kertoo.+Ei+Jumala+valehtele+Sanassaan.+Sinun+herrasi+on+perkele+ja+perkeleen+valheita+suollat.
12.04.2019 11:24
Ihminen+ei+ole+apinalaji.
Missä+on+se+puuttuva+linkkiapina?+Ei+missään
12.04.2019 11:21
Jos+minulla+olisi+lapsia,+en+haluaisi+että+he+osallistuvat+johonkin+ihme+jouluhömpötykseen.+Ei+Jeesus+syntynyt+jouluna+eikä+ole+Raamatussa+kehotusta+viettää+pakanajuhlaa+nimeltä+joulu.+Joulu+on+valheitten+juhla,+aivan+kuin+nykymuotoinen+pääsiäinenkin.+Ei+ole+Raamatussa+kehotusta+viettää+nykymuotoista+pääsiäistäkään.
12.04.2019 11:20
ei+kannata+rahoittaa+kirkon+kultakupoleita+ja+pappien+hienoja+vaatteita+ja+mersuja+ja+sun+muita+härpäkkeitä.+Menee+ne+rahat+aivan+hukkaan.+Antakaa+ylimääräiset+rahanne+vaikkapa+SPR+katastrofiapuun
12.04.2019 11:19
Mutta+siis+mielestäni+epäoikeudenmukainen+tuo+päätös+koska+kyllähän+se+on+käsittäkseni+niin+että+todistustaakka+on+sillä+joka+on+haastanut+oikeuteen+eli+parkkifirmalla.+Eli+parkkifirman+pitää+pystyä+todistamaan+että+omistaja+on+autoa+ajanut.+Ja+tuossa+tapauksessahan+ei+käsittääkseni+pystynyt+todistamaan.+No+tosiaankin+koska+oikeuskäytäntö+on+erittäin+sekava+niin+parasta+vain+maksaa+ne+maksut+niin+ei+tule+ongelmia.+Mieluummin+itse+maksoin+60+e+kuin+väännän+täysin+turhaan+oikeudessa+ja+käy+kuin+tuolle+miehelle+eli+13+000+euron+lasku.+Ei+mitään+järkeä.+Voihan+hän+siitä+valittaa,+mutta+kyllä+se+vie+aikaa+käydä+hovissa+ja+korkeimmassa+oikeudessa+jos+sinne+asti+pääsee.+Lainsäätäjien+pitäisi+nyt+todellakin+herätä+ja+korjata+asiat+niin+että+ei+jää+kellekkään+epäselväksi+mikään.
12.04.2019 08:56
Mielestäni+se+kuitenkin+kannattaa+maksaa,+koska+on+käynyt+myös+näin
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mikko-kieltaytyi-maksamasta-yksityisen-parkkifirman-maksuja-ja-havisi-jutun-oikeudessa-maksettavaa-nyt-lahes-13-000-euroa-aivan-helvetillista/6915238
Olen+kyllä+sitä+mieltä+että+lainsäätäjien+pitäisi+säätää+laki+yksityisistä+pysäköintipalveluista+ja+siihen+selkeästi+kirjattuna+kaikki+asiat.+Olen+kerran+saanut+yksityisen+valvontamaksun+ja+maksoin+sen+koska+minähän+se+olin+joka+väärinpysäköi.+En+halua+lähteä+valehtelemaan+että+en+muka+ajanut+autoa+vaikka+ajoin.+Kyllä+Jumala+näkee+kuka+ajaa+missäkin+ja+pysäköi+minnekkin.
Tuo+mies+kärsi+typeryydestään+koska+ei+ymmärrä+ilmeisesti+että+oikeuskäytännöissä+on+kai+vaihtelua+eli+joissain+jutuissa+menee+parkkifirman+hyväksi+ja+joissain+pysäköijän.+Turha+luottaa+siihen+että+menee+aina+pysäköijän+hyväksi.+Käräjöinti+on+kallista.+Kannattaa+olla+tarkkana+kiekon+kanssa+ja+pysäköinnin+kanssa+muutenkin.
12.04.2019 08:51
Ei+kielteisen+turvapaikkapäätöksen+saaneita+pidä+antaa+jäädä+Suomeen.+Miksi+sitten+edes+on+turvapaikkajärjestelmä+jos+tänne+saa+jäädä+ilman+turvapaikkapäätöstä+(myönteistä+semmoista).+Tämä+on+mennyt+aivan+naurettavaksi.
12.04.2019 08:48
Olen+Jeesuksen+uskossa,+ja+mitä+enemmän+nimittelette+minua,+sitä+enemmän+Jeesus+kirkastuu+ja+uskoni+vahvistuu.
Heittäkää+vaikka+Korkeasaaren+leijonille,,+olen+valmis+lähtöön.+Teidän+"ateisminne"+on+naurettava+vitsi.+Kiellätte+samalla+oman+olemassaolonne+kun+väitätte+että+Jumalaa+ei+(muka)+ole+olemassa.+Oletteko+te+kehittyneet+apinoista?+Miksi+sitten+apinoita+on+yhä+olemassa+jos+muka+ihmiinen+on+kehittynyt+apinasta.+Evoluutio+on+valhe.
Ihminen+on+Jumalan+luoma,+ja+niin+ovat+apinatkin.+Teidätkin+on+Jumala+punonut+äitinne+kohdussa,+jossa+olitte+alkioina+eli+ihmisinä+ja+nyt+olette+isompikokoisia.
Jeesustakin+pilkattiin,+ja+pilkkaa+saavat+osakseen+myös+Hänen+seuraajansa.+Niin+sanotaan+Jumalan+Sanassa+eli+Raamatussa.+Minä+olen+mielelläni+täällä+rohkeasti+ulkopuolella+ihmisten+keksimien+kirkkokuntien+(erosin+kirkosta+tultuani+uskoon).+Kirkko+on+vain+ihmisen+itse+kyhäämä+rahankeruukone+jossa+pakkoliitetään+vauvoja+kirkkoon+(vanhemmat+pakkoliittävät).+Vauvoillekin+pitää+taata+uskonvapaus+eikä+kastella+heitä+ja+pakkoliittää+kirkkoon.
Hullut+sanovat+että+Jumalaa+ei+ole.+Te+ateistit+olette+siis+hulluja.+Jos+nimitätte+minua+hulluksi,+olette+valehtelijoita+koska+Jumalan+Sana+on+totuus+ja+julistan+täälläkin+Jumalan+Sanaa.+Te+ette+voi+totuudelle+yhtikäs+mitään.
12.04.2019 08:45
Höpöhöpö+eikös+Putin+ole+oligarkkien+kaveri
12.04.2019 08:41
Tarvitsisimme+uuden+puolueen+nimeltä+Kurinpalautuspuolue
12.04.2019 08:40
Absoluuttista+tasa-arvoa+ei+voi+saavuttaa.+Jos+siis+tasa-arvolla+tarkoitetaan+sitä+että+mies+olisi+muka+nainen+ja+nainen+mies.+Palkan+pitää+tietenkin+olla+kaikille+sama+eikä+ketään+saa+sortaa.
Mutta+mitä+tulee+esim+sukupuolenvaihtoleikkauksiin,+ne+ovat+sairasta+syntiä+koska+Jumala+on+luonut+miehen+mieheksi+ja+naisen+naiseksi.
Asia+ei+muutu+vaikka+joku+konitohtori+joka++on+viralliselta+nimeltään+lääkäri+poistaa+vaginan+ja+asentaa+tilalle+peniksen.+Tai+jos+poistaa+peniksen+ja+asentaa+vaginan.
Lopputulos+on+mies+jolla+vagina
tai+nainen+jolla+penis.
eli+mies+on+edelleen+mies+ja
nainen+on+edelleen+nainen.
Haluaisin+jutella+lääkärien+kanssa+jotka+tekevät+noita+"leikkauksia".+Leikkaus+lainausmerkeissä+koska+tuo+on+silkkaa+verorahojen+haaskausta+ja+-+mikä+pahinta+-+aivan+sairasta+silpomista+ja+julmaa+pilaa.
pitäkää+itsenne+miehinä-+tai+naisina!+Riippuen+siitä+kummaksi+Jumala+on+teidät+luonut.
12.04.2019 08:39
Putin+hallitkoon+omaa+maataan+eli+Venäjää.+Suomen+hallitsija+hän+ei+ole.+Mutta+tottahan+se+on+että+jos+pitäisi+valita+niin+valitsisin+kyllä+mieluummin+Venäjän+vallan+kuin+muslimien+vallan.+
Islam+on+saatanan+uskonto,+ja+Suomen+islamisaatio+tulee+pysäyttää.+Valitettavasti+päättäjät+ovat+ilmeisesti+niin+sokeita+että+eivät+tajua+tai+eivät+myönnä+tajuavansa+mitä+islam+on.+Entä+jos+kaikki+kielteisen+turvapaikkapäätöksen+saaneet+ovat+ISIS-sotureita+jotka+vain+odottavat+käskyä+alkaa+tappaa+ihmisiä?
Suomeen+pitäisi+palauttaa+kuri+ja+järjestys
12.04.2019 08:22
Miten+niin+olen+Venäjä-vastainen?+IPU:han+oli+ainakin+Uudellamaalla+vaaliliitossa+Bäckmanin+puolueen+kanssa.+En+kannata+Natoa.+Kannatan+liittoutumattomuutta+ja+hyvien+suhteiden+ylläpitoa+kaikkien+kanssa,+rauhanomaisia+suhteita.
Tosin+en+tiedä+onko+sillä+mitään+väliä+onko+Suomi+Natossa+vai+ei+koska+Jumala+tuomitsee+jokaisen+kansakunnan+sen+syntien+mukaan,+ja+Suomelle+tulossa+tuomio+koska+suurin+osa+ihmisistä+täällä+elää+synneissään.
Esim.+ne+lääkärit+jotka+tappavat+lapsia+aborteissa+eli+lapsenmurhissa
12.04.2019 08:18
Ikuisessa+helvetissä+on+ikuinen+itku+ja+hammastenkiristys.+Älä+usko+saatanan+valheisiin+että+siellä+on+muka+hyvä+olla.+
Ikuisessa+taivaassa+on+iankaikkinen+autuus
12.04.2019 08:16
No+jos+olet+perehtynyt+historiaan+niin+saksalaisilla+keskitysleireillä+oli+hyvät+olot+käsittääkseni+siihen+asti+kunnes+liittoutuneet+pommittivat+huoltoyhteyksiä,+jolloin+ei+tietenkään+huolto+pelannut+enää+hyvin.
Zyklon+B:lla+keskitysleireillä+tapettiin+täitä+tietääkseni.+Niin+sanottu+holokausti+eli+kuuden+miljoonan+juutalaisen+polttomurha+tai+kaasutus+tai+miksikä+sitä+nyt+väitetäänkään+ei+ole+totta.+Ei+ole+todisteita.+Todiste+ei+ole+se+että+osoittaa+sormella+savupiippua+joka+on+lisätty+rakennukseen+sodan+jälkeen.
Sen+haluaisin+tietää+ketkä+uivat+Auschwitzin+uima-altaassa.+Eräs+mies+sanoi+että+siellä+uivat+upseerit+mutta+mitään+todisteita+hän+ei+esittänyt+ja+nimitteli+natsiksi+kun+puhuin+asiasta.+Itse+uskon+että+leiriläiset+uivat+siellä+koska+onhan+Auschwitzissa+käsittääkseni+myös+jalkapallokenttä.
12.04.2019 08:12
Niinpä.
Oikeusasiamies+vaihtoon
12.04.2019 08:09
Niin+Alkio+oli+ihminen,+ja+hänkin+oli+ihan+aluksi+alkio
12.04.2019 08:07
Olet+valhettelija.+Raamattu+ei+ole+missään+määrin+huono+kirja,+vaan+maailman+paras+kirja,+se+on+kirja+joka+on+Jumalan+Sana+eli+totuus.+
Viinasta+siellä+sanotaan+mm+näin:
Sananlaskut+23
29+Kussa+on+kipu?+kussa+murhe?+kussa+tora?+kussa+valitus?+kenellä+haavat+ilman+syytä?+kenellä+punaiset+silmät?
30+Siinä,+kussa+viinan+tykönä+viivytään,+ja+tullaan+tyhjentämään,+mitä+sisälle+pantu+on.
31+Älä+katsele+viinaa,+vaikka+se+punoittaa,+ja+on+selkiänä+lasissa,+ja+huokiasti+menee+alas;
32+Vaan+viimeiseltä+puree+se+niinkuin+käärme,+ja+pistää+niinkuin+kyykäärme.
33+Niin+katsovat+sinun+silmäs+muita+vaimoja,+ja+sinun+sydämes+puhuu+toimettomia+asioita,
12.04.2019 08:07
Sinun+olisi+aika+tehdä+parannus+tuosta+ruutikalloisuudesta+ja+todeta+se+fakta+että+sinä+et+voi+Jumalan+Sanan+totuudelle+yhtään+mitään.
En+etsi+täällä+kannattajia+vaan+julistan+Jumalan+Sanaa+niinkuin+se+on+kirjoitettu.+Jumalan+Sanalla+on+merkitystä,+Jumalan+Sana+on+totuus.
Jumala+on+sinutkin+luonut.+Vai+itsekö+olet+itsesi+kokoon+kutonut+äitisi+kohdussa?+Vai+synnyitkö+kenties+jossain+ihme+myyttisessä+alkuräjähdyksessä+jostain+alkulimasta+vai+kehityitkö+apinasta?+Jos+se+olisi+niin+että+ihminen+muka+kehittyi+apinasta,+niin+eikö+se+pitäisi+olla+niinpäin+että+apina+kehittyi+ihmisestä?+Ei+ihminen+ole+mihinkään+kehittynyt+eikä+ole+mistään+apinasta+kehittynyt.+Kain+tappoi+Abelin,+ja+nykyään+on+vain+paljon+enemmän+keinoja+joilla+ihmiset+tappavat+toisiaan.
Evoluutio+on+valhetta.
12.04.2019 08:03
13 / 46