Öyhöttävien persuniskojen leikkikentäksi? Pöljät luulee vielä että kannatus kasvaa haukkumalla muita ja kehumalla itseään. Jo on aikoihin eletty. Teillä ei ole sitten tippaakaakaan oikeutta tulla tänne mölisemään kun paljastuu halla-ahon hillotolpat niin agressiivisesti haukutte kaikki muut näkemykset, ehdokkaat ja puolueet. Tuli jo selväksi teille tuo Halla-aho on joku hiisvatin jeesus vaikka sille on hyvin vaikea mitään järjellistä syytä löytää.
Miksi maailmanmenoa palsta on muuttunut...
8
<50
Vastaukset
Halla-aho on enintään yksi monista antikristuksista mutta Jeesus hän ei ole.
Ei Halla-aho sovittanut syntejämme vaan Jumalan Poika Jeesus sovitti. Mutta asianlaita on niin että on tehtävä parannus ja otettava Jeesus vastaan Herraksi ja Vapahtajaksi jotta ei joudu ijankaikkiseen helvettiin synneissään. Vain Jeesuksen sovintoveri voi pestä synnit puhtaaksi. Uskon lahja on otettava vastaan, jos ei ota niin sitten joutuu synneissään ijankaikkiseen kadotukseen
tehkää siis parannus ja ottakaa uskossa vastaaan Jeesus Herraksenne ja Vapahtajaksenne niin teistä tulee Jumalan lapsia ja saatte ijankaikkisen elämän- hsfgwfiuw
ijankaikkisen?
Ehkä "iänkaikkisen" hsfgwfiuw kirjoitti:
ijankaikkisen?
Ehkä "iänkaikkisen"Bibliassa on ijankaikkinen joten käytän sitä
- buahaha
on.aika.herätä.unesta_ kirjoitti:
Bibliassa on ijankaikkinen joten käytän sitä
Haluatte takaisin savikuppiaikakaudelle?
Pitääkö kivittäminenkin ottaa mukaan oikeuskäytäntöön? buahaha kirjoitti:
Haluatte takaisin savikuppiaikakaudelle?
Pitääkö kivittäminenkin ottaa mukaan oikeuskäytäntöön?No sanotaan sitten: ikuinen kadotus, ikuinen elämä - siinä vaihtoehdot, kumman sinä valitset?
- wyytwrud
Aloittaja kepukokkare haluaa totuuden unohdettavaksi.
Sipilä on varastanut kansallis omaisuutta omiin taskuihinsa porvareiden tyyliin ja avittamana. Ei tule unohtaa tuon vilpillisen varkaan Solitra veivauksia Rautaruukin myymisessä.
Äänestämällä vielä porvarit toisellekin kaudelle, on se Suomen tuho.
Joko unohditte Caruna kaupat sekä porvareiden yrityksen myydä Suomen kansan omistamat kadut ja maantiet?
Oikea valinta on Halla-aho ja Perussuomalaiset- ettälleen
Kaukana kepukokkareesta. Päinvastoin kavahdan persujen kokoomuslaista talouspolitiikkaa.
Sipilästä olemme täysin samaa mieltä, sehän on vain fakta. Persut on äärioikeistopuolue ja tekevät taatusti rikkaiden etuja ajavaa talouspolitiikkaa. Väärä valinta on Halla-aho ja kökpersut. Caruna kaupat kätilöi vihreiden Pekka Haavisto, yhdessä SDPn Ihalaisen ja Kokoomuksen Vapaavuoren kanssa.
Tuo sama kolmikko vaikuttaa erittäin negatiivisesti parhaillaankin Suomen tulevaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491025
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57957KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14927Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(51872