Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
on.aika.herätä.unesta_
profiilit
on.aika.herätä.unesta_
on.aika.herätä.unesta_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
31
Kommenttia
920
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kaada+viemäriin
01.06.2019 17:39
Höpöhöpö.
Ei+tässä+kukaan+ole+mistään+tuommoisesta+puhunut+vaan+siitä+että+kaikki+vanhemmat+eivät+ole+halunneet+julkihomoilijan+esitykseen+lastansa+laittaa.+En+laittaisi+itsekään+jos+lapsia+minulla+olisi.
Tuo+on+ilmiselvää+homostelu-agendaa+jota+tungetaan+jo+koulun+konsertteihinkin
01.06.2019 17:36
soita+tosiaan+112+ja+kerro+sinne+kaikki.+Mene+turvakotiin+jos+on+väkivallan+uhka.+Kerro+tosiaan+viranomaisille+aivan+kaikki
01.06.2019 17:34
lopeta+pilkkapuheesi
01.06.2019 17:34
No+laittakaa+viestiä+SDP:hen+että+voisiko+SDP+järjestää+SDP-busseja+joilla+kuljettavat+ihmisiä+paikasta+toiseen,+ja+eläkeläisiä+voisivat+kuljettaa+SDP:n+puoluetoimistoon+hakemaan+sitä+luvattua+vappusatasta
01.06.2019 17:33
no+milloin+SDP+on+ollut+köyhien+asialla?+Ei+tietääkseni+koskaan
01.06.2019 17:32
epäjumala+nimeltä+perkele
01.06.2019 17:30
Olet+kuin+tyhmä+mies+joka+rakensi+kalliolle.+Raamattu+on+Jumalan+Sana,+ja+Jumalan+Sana+on+totuus.
Matt+7
26+Ja+jokainen,+joka+kuulee+nämä+minun+sanani+eikä+tee+niiden+mukaan,+on+verrattava+tyhmään+mieheen,+joka+huoneensa+hiekalle+rakensi.
27+Ja+rankkasade+lankesi,+ja+virrat+tulvivat,+ja+tuulet+puhalsivat+ja+syöksähtivät+sitä+huonetta+vastaan,+ja+se+sortui,+ja+sen+sortuminen+oli+suuri."
01.06.2019 17:28
Maatamme+ei+ole+myyty+käsittääkseni+koska+eihän+missään+ole+mitään+myyntivoittoja
maamme+on+annettu+pois+EU-höpöilijöoille
01.06.2019 17:26
Niinpä.+on+sekin+rasismia
01.06.2019 17:22
Niin+koska+mietit+asiaa+omalla+järjelläsi,+omalla+"viisaudella"
I.+Ja+hän+osoitti+minulle+puhtaan+elämän+veden+virran*,+selkiän+niinkuin+kristallin,+vuotavan+Jumalan+ja+Karitsan+istuimesta.
2.+Keskellä+hänen+katuansa+ja+molemmilla+puolilla+virtaa+seisoi+elämän+puu*,+joka+kantoi+kaksitoistakymmeniset+hedelmät,+ja+antoi+hedelmänsä+kunakin+kuukautena,+ja+puun+lehdet+pakanain+terveydeksi+.
3.+Ja+ei+kirousta*+pidä+silleen+ensinkään+oleman;+vaan+Jumalan+ja+Karitsan+istuin+pitää+hänessä+oleman,+ja+hänen+palveliansa+pitää+häntä+palveleman,
4.+Ja+näkemän+hänen+kasvonsa*,+ja+hänen+nimensä+pitää+heidän+otsissansa+oleman+.
5.+Ja+yötä+ei+pidä+siellä+oleman,+eikä+he+tarvitse+kynttilää+taikka+auringon+valkeutta;+sillä+Herra+Jumala+valaisee+heitä*:+ja+heidän+pitää+hallitseman+ijankaikkisesta+ijankaikkiseen.
6.+II.+Ja+hän+sanoi+minulle:+nämät+sanat+ovat+vahvat+ja+totiset*,+ja+Herra,+pyhäin+prophetain+Jumala,+on+enkelinsä+lähettänyt+osoittamaan+palvelioillensa+niitä,+mitkä+pian+tapahtuman+pitää+.
7.+Katso,+minä+tulen+nopiasti*.+Autuas+on+se,+joka+kätkee+tämän+kirjan+prophetian+sanat+.
8.+Ja+minä+Johannes+olen+se,+joka+näitä+näin+ja+kuulin.+Ja+kuin+minä+näitä+kuulin+ja+näin,+lankesin+minä+maahan+rukoilemaan+enkelin+jalkain+eteen,+joka+minulle+näitä+osoitti.
9.+Ja+hän+sanoi+minulle:+katso,+ettes+sitä+tee*;+sillä+minä+olen+sinun+kanssapalvelias,+ja+sinun+veljeis+prophetain+ja+niiden,+jotka+tämän+kirjan+sanat+kätkevät:+kumarra+ja+rukoile+Jumalaa.
10.+Ja+hän+sanoi+minulle:+älä+tämän+kirjan+prophetian+sanoja+lukitse*;+sillä+aika+on+läsnä+.
11.+Joka+paha+on,+se+olkoon+vielä+paha,+ja+joka+saastainen+on,+se+tulkoon+vielä+saastaiseksi*;+mutta+joka+vanhurskas+on,+se+tulkoon+vielä+hurskaaksi,+ja+joka+pyhä+on,+se+tulkoon+vielä+pyhäksi.
12.+Ja+katso,+minä+tulen+pian,+ja+minun+palkkani+on+minun+kanssani*,+antamaan+kullekin+niinkuin+hänen+työnsä+on+.
13.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu,+ensimäinen+ja+viimeinen.
14.+Autuaat+ovat+ne,+jotka+hänen+käskynsä+pitävät*,+että+heidän+voimansa+elämän+puussa+olis+ja+he+porteista+kaupunkiin+sisälle+menisivät.
15.+Mutta+ulkona+ovat+koirat+ja+velhot,+ja+huorintekiät+ja+murhaajat,+ja+epäjumalan+palveliat,+ja+kaikki+ne,+jotka+valhetta+rakastavat+ja+tekevät.
16.+Minä+Jesus+lähetin+minun+enkelini*+todistamaan+näitä+teille+seurakunnissa.+Minä+olen+Davidin+juuri++ja+suku,+se+kirkas+kointähti§.
17.+Ja+henki+ja+morsian+sanovat:+tule.+Ja+joka+kuulee,+se+sanokaan:+tule.+Joka+janoo,+se+tulkaan,+ja+joka+tahtoo,+se+ottakaan+elämän+vettä+lahjaksi.
18.+III.+Mutta+minä+todistan+jokaiselle,+joka+tämän+kirjan+prophetian+sanoja+kuuleva+on:+jos+joku+lisää+näihin*,+niin+Jumala+on+paneva+hänen+päällensä+ne+vitsaukset,+jotka+tässä+kirjassa+kirjoitetut+ovat.
19.+Ja+jos+joku+tämän+kirjan+prophetian+sanoista+ottaa+pois,+niin+Jumala+ottaa+pois+hänen+osansa+elämän+kirjasta*,+ja+pyhästä+kaupungista+,+ja+niistä,+mitkä+tässä+kirjassa+kirjoitetut+ovat.
20.+Se,+joka+näitä+todistaa,+sanoo:+jaa,+minä+tulen+pian:+amen!+Niin+tule,+Herra+Jesus!
21.+Meidän+Herran+Jesuksen+Kristuksen+armo+olkoon+teidän+kaikkein+kanssanne.+Amen!
01.06.2019 17:21
No+ainakin+SDP:n+mainoksesta+ymmärsin+että+linja-auto+on+sopiva+ratkaisu
01.06.2019 17:19
No+kysy+valtiolta+sitä.+Tuskinpa+täällä+tiedetään
01.06.2019 17:19
Jeesus+on+Jumala+mutta+Jeesus+ei+ole+Isä+Jumala
En+minä+missään+harhaopissa+elä
01.06.2019 17:17
Helluntaikirkko+harjoittaa+ekumenian+(eksytystä)+kautta+hengellistä+haureutta+Rooman+katolisen+kirkon+kanssa.+
Lähtekää+ulos+Helluntaikirkosta+jotta+ette+jää+osalliseksi+sen+synteihin
01.06.2019 17:13
Eikö+kannattaisi+mennä+sosiaalitoimistoon
01.06.2019 17:08
islamisaatio+erittäin+suuri+uhka
01.06.2019 17:06
Kommentoisin+seuraavaa:
Jos+kyseessä+on+Yleisradion+ohjelma,+niin+laittakaa+palautetta+Ylelle+että+meidän+verorahoilla+ei+pidä+tuommoista+turhuutta+suoltaa.
01.06.2019 17:05
Olisiko+semmoinen+kolhoosi+"persuusi"
01.06.2019 17:03
Ei+kukaan+saa+tehdä+pimeitä+hommia.+Jumala+kyllä+näkee+kaiken+joten+aivan+turha+on+pimeitä+hommia+tehdä.+Pimeät+hommat+syntiä
https://intermin.fi/poliisiasiat/talousrikollisuus-ja-harmaa-talous
01.06.2019 17:02
2 / 46