Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HenkienKätkemä
profiilit
HenkienKätkemä
HenkienKätkemä
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voi+kun+olis+joskus+muitakin+kuin+a-kääpiöitä....
11.07.2019 05:29
Toronto+on+yksi+maailman+multikulteimmista+kaupungeista.
Alkuperäiset+kanadalaiset+tuppaavat+jo+hukkuva+muunmaalaisten+sekaan.
Tässä+tuoreet+etniset+luvut:
eurooppalaistaustaisia+47.9%
aasialaisia+ja+lähi-itäläisiä+40.1%
afrikkalaisia+5.5%
latinoja+ja+keski-+ja+eteläamerikkalaisia+4.2%
Innuja+ts.+Pohjois-Amerikan+intiaaneja+1.2%
24.04.2018 21:20
No+tuota,+jos+pari+opiskelijapimua+teki+raflaavan+jutun+housuun+kakkimisesta+bussissa+(sun+linkkis+"suomi-naisten+edesottamuksista),+niin+kyllä+niillä+Aasian+naisilla+on+myös+"edesottamuksensa"monenmoisessa+seksialan+ja+huoran+työssä.+Miljoonamäärin.+Siitä+vaan+arvostelemaan+ja+valkkaamaan,+kumpi+sitten+fiksumpaa...
02.04.2018 07:45
En+ole+tyytyväinen,+etsin+koko+ajan+parempaa+huomista.+Kun+sulla+oli+tärkeetä+ne+jutut+ja+mulle+taas+noi+jutut,+ei+yhteinen+tulevaisuus+voi+olla+rauhaisaa+ja+tyydyttävää.+Toivotaan+että+löydetään+kumppani,+jonka+kanssa+voi+rakentaa+samaa+mökkiä,+eikä+vain+vaieta,+syytellä+ja+paeta.
29.03.2018 23:46
Mee+sä+töihin!+Älä+jää+jumittaa+muiden+pahaan+oloon.+Pliis.
28.03.2018 23:50
Tottakai+jotkut+ihmiset+ovat+"seksusuaalittomia",+ehkäpä+kovin+ikävien,+käsittämättömien++kokemustensa+vuoksi.
Mutta+pääasiassa+ihminen+syntyy+kikkelin+tai+pimpan+kera.+Siispä+aivan+vauvoillakin+on+sukupuoli,+johon+he+väjääämättä+tulevat+tutustumaan+yhä+enemmän+vuosien+kuluessa.+Toivottavasti+he+kehittävät+hyvän+ja+tasapainoisen+suhteen+omaan+sukupuolisuuteensa.+Hyvin+paljon,+ellei+kaikki,+riippuu+ympäristöstä.+Tästä+sitten+kehittyy+sukupuolinen+identiteetti,+joka+lie+valmis+joskus+20+-vuotiaana+taikka+hieman+sen+jälkeen.+
Ihmisen+kehitys+ja+kypsyminen+tuppaa+sukupolvi+sukupolvelta+jotenkin+viivästymään+-+tai+siihen+tulee+ikäänkuin+uusia+häiriöitä,+varmaankin+kulttuurin+tuomia+ja+luomia.
28.03.2018 22:34
Kaipaat+läheisyyttä,+se+on+normaali+tunne.+Itse+asiassa,+taidat+olla+läheisen+umpiluotettavan+ystävän+puutostilassa?
27.03.2018 14:54
P-Karjalassa+(esim.+Lieksassa)+oli+paljon+tummatukkaisia+savo-karjalaisia,+iloiset+ruskiat+tai+vihriät+silmät+ja+eloisa+luonne.+Ja+on+edelleen.
27.03.2018 14:45
dfxxxx,+mikä+nikkisi+nyt+olikaan+-+hyvinpä+ja+kaikenkattavasti+kerroit+sf+-oireryhmästä.+Olen+elämäni+aikana+tuntenut+neljä+henkilöä,+joille+lätkäisty+tuo+diagnosi+-+juuri+mitään+merkittävää+yhteistä+tekijää+en+heissä+havaitse+-+paitsi+että+ovat+kukin+omalla+tavallaan+"epäonnistujia",+virallisesti+ja+kovalla+kädelle+ylhäältäpäin+leimattuja.
27.03.2018 01:07
Onkohan+vielä+olemassa+"Psykiatrian+uhrit+ry"+-+muistelen,+että+sellainen+yhdistys+oli+n.+10+vuotta+sitten?
26.03.2018 20:48
Miehet+tuppaavat+lykkäämään+isäksi+tuloa+nykyään+todella+kauas.+Eikä+heillä+ole+edes+tietoa+riskeistä,+ts.+siittiöiden+mutaatiotaipumuksesta+ikääntyessä.+Siis+jo+30+ikävuoden+jälkeen+alkaa+riski+nousta.
26.03.2018 20:24
Tottakai+ihmiset+voivat+oppia+sopimaan,+elämään+enemmän+sovussa,+tekemään+kompromisseja+-+jos+molemmilla+on+siihen+vahva+motiivi+ja+tietty+kypsyys.+Kuka+nyt+raakoja+omenoita+tai+päärynöitä+viitsisi+edes+noukkia,+maistelusta+puhumattakaan.
26.03.2018 20:18
On+ihmisiä,+joiden+kanssa+ei+onnistu+puhuminen,+kun+ei+onnistu+enää+tapaaminenkaan.+Välttelee,+ei+vastaa+edes+puhelimeen.+Meiliin+vastaa+satunnaisesti,+ja+silloin+esittää+omia+vaatimuksiaan+tai+jotain+sekavaa+hörinää,
Viisas+välttää+tuollaista+henkilöä+kuin+ruttoa.
26.03.2018 20:15
Kyllä.+Erittäin+useat+ovat+tai+tulevat+olemaan+Luojan+epäonnistuneita+kokeiluja.
26.03.2018 20:05
Ja+mistäs+tiedät+onko+Sua+huijattu+laskelmoiden,+vaiko+ihan+typeryyttään+ja+tietämättömyyttään.+Molempi+tapaus+loukkaa+ainakin+mua.+Ja+molemmissa+tapauksissa+voi+mainiosti+syyttää+omaa+naiviuttaan+ja+ikuista+paskamaista+epäonneaan,+joka+ei+koskaan+näytä+jättävän.
Kirottu+olkoon+hän,+nyt+ja+aina!
26.03.2018 20:03
Miten+niin+"rakkaus+on+suurinta,+mihin+kykenemme"?+Rakkaus+voi+olla+monen+kohdalla+mahdotonta,+mahdoton+tavoite,+eikö+ole+väärin+asettaa+silloin+tuollaista+rimaa+henkilölle,+joka+ei+moiseen+pysty+?+Miksi+pitäisikään?+Sikiäminen+on+tärkeintä+ja+suurinta,+eikä+siihenkään+mitään+ylimaallista+"rakkautta"+tarvita.+Riittää+ihan+biologinen+hoivavietti+ja+itsesuojeluvaisto.+Varsinkin,+jos+tekee+lapsen+yksin,+kuten+niin+monen+kohdalla+on.
26.03.2018 19:59
Sulla+on+aika+kivoja+juttuja.+Millanenhan+ihminen+oot...?
26.03.2018 15:33
Aloittajan+kanssa+aivan+samaa+haaveillut+teinitytöstä+saakka.
Sitten+elämä+hieman+opettanut+realiteetteja.
Olen+elämän+epäonnesta+ja+omista+huonoista+valinnoista+johtuen+masentunu+nainen..+Olen+ikäloppu+48+-vuotias.+Minulla+oli+hellä+oma+mies+yli+20+vuotta+sitten.+Mutta+hän+tissutteli+jatkuvasti,++poltti+ja+mökötti.+Hän+oli+juuri+avioeronnut+-+saanut+kunnolla+siipeensä+itsevarmalta+exältään.+Oli+virhe+alkaa+seurustelemaan+hänen+kanssaan+-+mutta+sen+elämä+eteeni+toi.+Tykästyttiin+luontevasti+toisiimme.
Tuon+jälkeen+ei+ole+ollut+oikeaa+seurustelusuhdetta.+Vuoden+olin+kuolemansairaan+ukkomiehen+kanssa.+Vaikka+olimme+jossain+määrin+sielunkumppaneita,+juttu+jätti+itsetuntoon+haavoja.
Sitä+on,+mitä+tekee.+Tekemisiään+ei+saa+tekemättömiksi,+oli+millainen+sankaritar+hyvänsä.
En+ole+saanut+mieheltä+paijausta+yli+10.++vuoteen.
Olen+alkanut+miettiä,+mistä+voisin+ostaa+hellyyttä?+Tosin+olen+taloudellisesti+melko+köyhä.
Näyttää+todellakin+siltä,+että+miesten+on+helpompi+saada+ihan+ilmaiseksi+hellyyttä,+tukea,+sympatiaa+ja+lohdutusta+kuin+naisten.+Eivät+miehet+osaa+eivätkä+jaksa+antaa+lohduttomalle,+"epäonnistuneelle"+naiselle+hellyyttä.
Olen+ollut+nuorempana+luova,+innostunut+ja+tehnyt+vaikka+mitä+suorituksia.+Nyt+katson+tekemisiäni+kuin+vieraan+-+miten+viitsinkin,+jaksoin,+mistä+sain+motivaation+moiseen?
Ilman+rohkaisua,+läheisyyttä,+hellyyttä+en+ole+mitään,+voisin+aivan+hyvin+lakata+olemasta+ja+siirtyä+ikuiseen+uneen.+
En+pysty+kohtamaan+onnistuneita,+hyvinvoivia+ihmisiä+kuin+erittäin+pinnallisesti+ja+ohimenevästi.+Olen+viikkoja+yksin,+puhun+vain+kunto-ohjaajan+ja+kaupan+kassan+kanssa.
Mietin,+onko+täällä+lukemassa+samanlaisia+miehiä+ja+että+voisimmeko+auttaa+toisiamme+pääsemään+eteenpäin+näistä+synkistä+aatoksista.
Pari+yritystä+masentuneen+miehen+kanssa+ystävystymisestä+mulla+on,+mutta+ystävyys+ei+edennyt+kirjoittelua+pidemmälle.
26.03.2018 15:26
Monet+hemmot+ovat+rautaisen+äitinsä+hemmottelemia,niin+että+uskovat+vielä+ränsistyneinä+viiskymppisinäkin+että+ovat+jotain+ihmeellistä+yläluokkaa,+vaikka+ovat++tavisperheestä+eivätkä+ole+erikoisen+koulutettujakaan.
Näille+miehille+sopiikin+alaluokkainen,+koulujakäymätön+nainen+jostain+kehitysmaasta.+Hiljainen+passaaja,+jolla+ei+ole+vaatimuksia+eikä+oletuksia,+tai+ei+ainakaan+uskalla+sellaisia+ilmaista,+vaikka+ukon+henki+haisisi+ja+läheisyys+rajoittuisi+ruokailuun+-+jos+mies+nyt+viitsii+nousta+sohvalta.+Etua+on+myös+se,+että+kun+toinen+ei+osaa+kieltä,+ei+tarvitse+vaivautua+neuvottelemaan+mistään,+eikä+kovin+syvälliseen+sanaharkkaankaan.
26.03.2018 15:22
1 / 1