Miksi minulle

elämäonturhaa

Miks mulle käy kaikki paska? Miksi meidän perheen rahatilanne on vähissä? Miksi muitten perheet on varakkaita ja matkustaa paljon? Miksi just minä oon täs tilanteessa? Miksi just mun vanhemmat sairastavat? Mitä hyötyy on enää elää tässä?

6

1507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritinpäedes

Voi poloinen! Sinuna pänttäisin kouluun tulevaisuuden kannalta. Älä murehdi muitten ihmisten elämäntilanteesta, keskity jatkamaan itseksesi omaa elämää! :)

• Mee sä töihin! Älä jää jumittaa muiden pahaan oloon. Pliis.

• ähäkutti

joo..töihin nii loppuu valitus

• oppeliini1

Oletko itse terve? Autatko vanhempiasi taloudellisesti? Käytko toissä viikonloppuisin kun ei ole koulua? Annatko osan joululoma- ja kesätyopalkastasi vanhemmillesi laskujen maksuun? Luetko kaksi kertaa enemmän kuin muut saadaksesi parhaat arvosanat koulussasi?
      Mitä muuta teet parantaaksesi omaasi ja vanhempiesi elämää?

Vai oletko taas yksi niistä yksinkertaisista jotka odottavat saavansa kaiken hopeatarjottimella itse näkemättä yhtään vaivaa minkään eteen? Ja sitten haukkumalla muita ja yhteiskuntaa kun seteliniput eivät putoilekkaan postiluukusta noin vain.

Toivottavvasti sinulla on sen verran ajatuskykyä että kykenet tajuamaan ettei ilmaista lounasta ole olemassa. KAIKEN, siis AIVAN KAIKEN eteen on tehtävä toitä ja kovasti!

Olet nuori, sinulla on kaikki valta saada aivan mitä haluat , ammatti, matkustelu, omanalaisesi koti jne jne jne. Ainoa mitä se vaatii on aivojen käyttoä ja kovasti toitä!

• Max_Syöttöpaine

Yksi neuvo: Lopeta itsesääli, siitä ei ole mitään hyötyä. Jokaista meistä - kyllä, ihan jokaista - elämä potkii joskus päähän, eri tavoin, eri tilanteissa, jne. Heilläkin, joilla näyttää ulospäin menevän hyvin, on monesti suuriakin suruja tai ongelmia käsiteltävänä, myös "hyväosaisilla". Elämän kolhuja ei voi aina estää, mutta meillä itsellämme on valta päättää miten me niihin suhtaudumme. Sitä ei voi kukaan ottaa meiltä pois. Menneisyys on menneisyyttä, voit itse päättää onko se vankila vai koulu. Tästä hetkestä eteenpäin kirjamme on tyhjä, voimme itse kirjoittaa seuraavan luvun. Nyt varmaan alat jo mielessäsi luetella kaikkia rajoitteita "ei, en voi tehdä sitä, en voi tehdä tätä, ...". Tähän vastaan vain että mikäli et ole vankilassa tai kuolemansairas, sinulla on kyllä ihan täysi vapaus tehdä omat valintasi. Kaikkiin asioihin löytyy ratkaisu jos ne vain haluaa ratkaista.

Jari Sarasvuon sanoin "Arjen ahtaus johtuu tuhlatusta tulevaisuudesta ". Vaikka sinulla olisi ennakkoluuloja ko. henkilöä kohtaan niin kannattaa käydä kuuntelemassa hänen radiomonologejaan Yle Areenasta, ne avartaa ihan kivasti mieltä monessa asiassa. Uskoisin että esim tästä jaksosta olisi sinulle oikeasti apua: https://areena.yle.fi/1-3362064

• Narasimba

Tuo oli aika "pinnallinen", mutta oletko varma, ettei demonit/dragonit/illumatum ole vaikuttamassa?
      Katso koko talo läpi, jottei ole esineitä, joita tuo voisi pitää alttarinaan/"teleportaalina" (yleensä lahjana kyseiseltä saatu tai ostettu, elleivät ole paikan päällä olleet...).

Yleensäkin suosittelisin suursiivousta, aroma-öljyjä ja suitsukkeita - samoin, kuin Koti olisi koi-perhosia täynnä.
      Nyt on kesä ja pujokin kukkii - muiden ohella. Aluna on hyvä fyysiseen kosketukseen demonien kanssa - jähmettää väh. käden. ( Eikä pilaa. )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      83
      3805
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2669
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      95
      2154
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1657
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1478
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1461
    7. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      25
      1451
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1434
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      73
      1408
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      11
      1284
    Aihe