Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

19

  1. Voi+kun+olis+joskus+muitakin+kuin+a-kääpiöitä....
  2. Aloittajan+kanssa+aivan+samaa+haaveillut+teinitytöstä+saakka.Sitten+elämä+hieman+opettanut+realiteetteja.Olen+elämän+epäonnesta+ja+omista+huonoista+valinnoista+johtuen+masentunu+nainen..+Olen+ikäloppu+48+-vuotias.+Minulla+oli+hellä+oma+mies+yli+20+vuotta+sitten.+Mutta+hän+tissutteli+jatkuvasti,++poltti+ja+mökötti.+Hän+oli+juuri+avioeronnut+-+saanut+kunnolla+siipeensä+itsevarmalta+exältään.+Oli+virhe+alkaa+seurustelemaan+hänen+kanssaan+-+mutta+sen+elämä+eteeni+toi.+Tykästyttiin+luontevasti+toisiimme.Tuon+jälkeen+ei+ole+ollut+oikeaa+seurustelusuhdetta.+Vuoden+olin+kuolemansairaan+ukkomiehen+kanssa.+Vaikka+olimme+jossain+määrin+sielunkumppaneita,+juttu+jätti+itsetuntoon+haavoja.Sitä+on,+mitä+tekee.+Tekemisiään+ei+saa+tekemättömiksi,+oli+millainen+sankaritar+hyvänsä.En+ole+saanut+mieheltä+paijausta+yli+10.++vuoteen.Olen+alkanut+miettiä,+mistä+voisin+ostaa+hellyyttä?+Tosin+olen+taloudellisesti+melko+köyhä.Näyttää+todellakin+siltä,+että+miesten+on+helpompi+saada+ihan+ilmaiseksi+hellyyttä,+tukea,+sympatiaa+ja+lohdutusta+kuin+naisten.+Eivät+miehet+osaa+eivätkä+jaksa+antaa+lohduttomalle,+"epäonnistuneelle"+naiselle+hellyyttä.Olen+ollut+nuorempana+luova,+innostunut+ja+tehnyt+vaikka+mitä+suorituksia.+Nyt+katson+tekemisiäni+kuin+vieraan+-+miten+viitsinkin,+jaksoin,+mistä+sain+motivaation+moiseen?Ilman+rohkaisua,+läheisyyttä,+hellyyttä+en+ole+mitään,+voisin+aivan+hyvin+lakata+olemasta+ja+siirtyä+ikuiseen+uneen.+En+pysty+kohtamaan+onnistuneita,+hyvinvoivia+ihmisiä+kuin+erittäin+pinnallisesti+ja+ohimenevästi.+Olen+viikkoja+yksin,+puhun+vain+kunto-ohjaajan+ja+kaupan+kassan+kanssa.Mietin,+onko+täällä+lukemassa+samanlaisia+miehiä+ja+että+voisimmeko+auttaa+toisiamme+pääsemään+eteenpäin+näistä+synkistä+aatoksista.Pari+yritystä+masentuneen+miehen+kanssa+ystävystymisestä+mulla+on,+mutta+ystävyys+ei+edennyt+kirjoittelua+pidemmälle.