Vapaa kuvaus

Aloituksia

66

Kommenttia

1802

1. Arvasin+oikein!Löytyihän+sieltä+taas+joku,+joka+luulee+mielipiteillään+olevansa+lain+yläpuolellaja+luulee+lisäksi,+että+joku+häntä+uskoo!Jos+sanoo+näin,+on+tapana,+että+perustelee+näkemyksensä!Onnea+kuitenkin+valitsemallasi+tiellä!Onneksi+minun+ei+itse+tarvitse+missään+olla+riitelemässä+niistä+autonromuista+ja+niissä+olevista+vioista+viikon+jälkeen+kaupasta!18+aikaisempaa+autoani+ovat+keskimäärinkin+olleet+5-6+vuoden+ikäisiä,+osin+jopa+niin,+ettei+niitä+ole+tarvinnut+edes+leimauttaa.Olen+myös+aikaisemmin+sanonut,+että+ostakaa+kalliimpia+autoja+vaikka+pidemmällä+maksuajalla+-+60+kk+-++käyttäkää+siis+pienet+rahanne+osamaksueriin,+eikä+korjauksiin.Pitkän+maksuajan+saa+jokainen,+jolla+on+vakituinen+työpaikka+ja+raha-asiat+kunnossa.Alle+€+5.000,-+maksava+käytetty+auto+on+aina+riski,+isompi+tai+pienempi.€+10.000,-+molemmin+puolin+alkaa+löytyä+kunnollista.Ketjun+aloittajalle+toistan,+ettei+automyyjän+iän+pitäisi+vaikuttaa+ostokseen,+koska+ollaan+autoa+eikä+myyjää+ostamassa.Myyjä++ei+ole+syypää+ostetussa+autossa+nopeasti+ilmenevistä+vioista,+ostajan+on+vain+itse+ennen+kauppaa+kyettävä+löytämään+ne+ja+ymmärrettävä+jättää+ne+pahimmat+romukasat+liikkeeseen.
  2. Mistä+nämä+tällaiset+torvet+tänne+tulevat?!Jos+toimipisteitä+lopetetaan,+yhdistetään+tai+jollain+muulla+lailla+saneerataan,se+johtaa+yrityksen+kiinteiden+kustannusten+alenemiseen.Sellaisessa+tilanteessa+pörssissä+noteerattujen+osakkeiden+tapana+on+nousta,+ei+laskea!Menepä+kouluun!