Kamux

G.D.M-F.

Heittäkää eetterii kokemuksia Kamuxin toiminnast ?

565

60309

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vr:aa

      Like 7up: Never have, never will.

      Minä menen halvempaan liikkeeseen. Täällä Helsingissä on valinnanvaraa

      • Kamux Raisio

        Onko sinusta kunnon hyvitys sellainen että kun on ostanut Kamuxista auton 18900 eurolla niin Kamux tarjoaa siitä muutaman kuukauden kuluttua ja 2 tkm:n ajon jälkeen samalle asiakkaalle 12000 euroa eli melkein 7000 euroa vähemmän?


      • liisamaassa
        Kamux Raisio kirjoitti:

        Onko sinusta kunnon hyvitys sellainen että kun on ostanut Kamuxista auton 18900 eurolla niin Kamux tarjoaa siitä muutaman kuukauden kuluttua ja 2 tkm:n ajon jälkeen samalle asiakkaalle 12000 euroa eli melkein 7000 euroa vähemmän?

        Ei se ollut hyvitys, vaan suoraostohinta sille autolle.


      • tenkka123

        olen ostanut tästä liikkeestä noin 10nen autoa ja nyt kävi kun ostin mersun niin että myyjä kertoi että erg venttiili on juuri laitettu josta on vuoden takuu ok minä kerroin koeajon jälkeen että moottorin vikatilanvalo palaa ei huolta me maksamme sen korjauksen ja opastivat korjaamon nyt kun tuli maksumiehistä kyse niin sanoivat 360000tuhatta ajettu mersu 280nelimatic jokainen maksaa omat laskunsa nyt olen korjannut autoa heidän osoittassa liikkeessä hinta 3000e jouset poikki ja vielläkään auto ei ole kunnossa tänään menin johtajan olikohan muuten sattuma että johtajan nimi oli kaihkonen niin sano suoraa että miksi ostit kehen tänäpäivänä voi luottaa jos ostatte kamuxksilta auton niin ottakaa aina mustaa valkoiselle luvatuista korjauksista olen ostanut aina auton kamuxsilta mutta en enää jos myyjät on siellä paskahousuja ja tarkoitus on vain myydä auto joku vastuu on myyjän sanoilla


      • A.2626Hole

        Jos suullinen ulosantisi vastaa kirjoitettua, ihmettelen, mikseivät heittäneet sinua ulos liikkeestä.


      • Nappuli

        VAROKAA KAMUXIA, ÄLKÄÄ OSTAKO, MENKÄÄ MAAHANTUOJAN VALTUUTTAMIIN MERKKIKOHTAISIIN LIIKKEISIIN.


      • Shqip

        VAROKAA KAMUXIA, HUIJARI LIKE


      • Nuuki

        Joo paskaa 14000€ edestä. Toistamiseen korjattavana.


      • Pysyy
        Kamux Raisio kirjoitti:

        Onko sinusta kunnon hyvitys sellainen että kun on ostanut Kamuxista auton 18900 eurolla niin Kamux tarjoaa siitä muutaman kuukauden kuluttua ja 2 tkm:n ajon jälkeen samalle asiakkaalle 12000 euroa eli melkein 7000 euroa vähemmän?

        Normaalia liiketoimintaa.osta halvalla myy voitolla!


      • Anonyymi
        Shqip kirjoitti:

        VAROKAA KAMUXIA, HUIJARI LIKE

        Hei normaalia liiketoimintaa EI VAAN Suoraa KUSETUSTA. Menkää kunnon autoliikkeeseen niin saatte hyvää palvelua. Älkää ostako autoa Kamuxilta.

        Ripa


      • Anonyymi
        Kamux Raisio kirjoitti:

        Onko sinusta kunnon hyvitys sellainen että kun on ostanut Kamuxista auton 18900 eurolla niin Kamux tarjoaa siitä muutaman kuukauden kuluttua ja 2 tkm:n ajon jälkeen samalle asiakkaalle 12000 euroa eli melkein 7000 euroa vähemmän?

        Mulla kävi ihan samalla tavalla aivan käsittämätöntä kusetusta koko kamux autoliike. Älkää ostako autoa kamuxilta menee varmasti yöunet. Menkää kunnon
        autoliikkeeseen mistä löydät kunnon auton kunnon ehdoilla EI KAMUX !!!!

        T Tepi


      • Anonyymi
        Shqip kirjoitti:

        VAROKAA KAMUXIA, HUIJARI LIKE

        se on kyllä totta


      • Anonyymi
        tenkka123 kirjoitti:

        olen ostanut tästä liikkeestä noin 10nen autoa ja nyt kävi kun ostin mersun niin että myyjä kertoi että erg venttiili on juuri laitettu josta on vuoden takuu ok minä kerroin koeajon jälkeen että moottorin vikatilanvalo palaa ei huolta me maksamme sen korjauksen ja opastivat korjaamon nyt kun tuli maksumiehistä kyse niin sanoivat 360000tuhatta ajettu mersu 280nelimatic jokainen maksaa omat laskunsa nyt olen korjannut autoa heidän osoittassa liikkeessä hinta 3000e jouset poikki ja vielläkään auto ei ole kunnossa tänään menin johtajan olikohan muuten sattuma että johtajan nimi oli kaihkonen niin sano suoraa että miksi ostit kehen tänäpäivänä voi luottaa jos ostatte kamuxksilta auton niin ottakaa aina mustaa valkoiselle luvatuista korjauksista olen ostanut aina auton kamuxsilta mutta en enää jos myyjät on siellä paskahousuja ja tarkoitus on vain myydä auto joku vastuu on myyjän sanoilla

        Saman moisia kokemuksia täälläkin


      • Anonyymi
        A.2626Hole kirjoitti:

        Jos suullinen ulosantisi vastaa kirjoitettua, ihmettelen, mikseivät heittäneet sinua ulos liikkeestä.

        Samaa mieltä, outoa jorinaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei normaalia liiketoimintaa EI VAAN Suoraa KUSETUSTA. Menkää kunnon autoliikkeeseen niin saatte hyvää palvelua. Älkää ostako autoa Kamuxilta.

        Ripa

        Juurikin näin kusetusta ja huonoa palvelua.👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin kusetusta ja huonoa palvelua.👌

        Vaihtoauto arvo määräytyy ruotsin tasolla.


      • Anonyymi
        Kamux Raisio kirjoitti:

        Onko sinusta kunnon hyvitys sellainen että kun on ostanut Kamuxista auton 18900 eurolla niin Kamux tarjoaa siitä muutaman kuukauden kuluttua ja 2 tkm:n ajon jälkeen samalle asiakkaalle 12000 euroa eli melkein 7000 euroa vähemmän?

        On ja ei.ON Kamuxille ja Sinulle ei.Anna sanan mennä eteen päin:KAMUX ei sinne


      • Anonyymi
        liisamaassa kirjoitti:

        Ei se ollut hyvitys, vaan suoraostohinta sille autolle.

        NO ainahan rakkaalla lapsella on monta nimeä.Tässä tapuxessa noin.Mutt kuitenkin kaverin lompakostahan se on pois.Vaikka kuinka "nimekettä vaihdellaan"
        Vai mitä


      • Anonyymi
        tenkka123 kirjoitti:

        olen ostanut tästä liikkeestä noin 10nen autoa ja nyt kävi kun ostin mersun niin että myyjä kertoi että erg venttiili on juuri laitettu josta on vuoden takuu ok minä kerroin koeajon jälkeen että moottorin vikatilanvalo palaa ei huolta me maksamme sen korjauksen ja opastivat korjaamon nyt kun tuli maksumiehistä kyse niin sanoivat 360000tuhatta ajettu mersu 280nelimatic jokainen maksaa omat laskunsa nyt olen korjannut autoa heidän osoittassa liikkeessä hinta 3000e jouset poikki ja vielläkään auto ei ole kunnossa tänään menin johtajan olikohan muuten sattuma että johtajan nimi oli kaihkonen niin sano suoraa että miksi ostit kehen tänäpäivänä voi luottaa jos ostatte kamuxksilta auton niin ottakaa aina mustaa valkoiselle luvatuista korjauksista olen ostanut aina auton kamuxsilta mutta en enää jos myyjät on siellä paskahousuja ja tarkoitus on vain myydä auto joku vastuu on myyjän sanoilla

        Mustta valkoisella ja äänittää puhekeskustelut.Kuten minä tein.MUTTA silti Mr.Pihlaja kieltää mitään sanoneensa.No ensiviikollahan katsotaan kortit


      • Anonyymi
        A.2626Hole kirjoitti:

        Jos suullinen ulosantisi vastaa kirjoitettua, ihmettelen, mikseivät heittäneet sinua ulos liikkeestä.

        Toisilla joillain onerittäin korkea IQ(172 ) eivät aina osaa ilmaista itseään OK.Sitten voi olla ASBERGIN tauti.Voi hoitaa asiot loistavasti..mutta on vain hieman erillainen,kuin Sinä.Itse koitan tässä kirjoitella OK.Mutta olen ollut vasta lyen aikaa Suomessa ettei ihan mene putkeen.Eli AINA asiakas ei ole sitä mitä antaa itsestään ulos puhen/kirjoittaen.On ala arvoista noin arvostella toisiaan. Vai oletko itse Mr Täydellinen??


      • Anonyymi
        Nappuli kirjoitti:

        VAROKAA KAMUXIA, ÄLKÄÄ OSTAKO, MENKÄÄ MAAHANTUOJAN VALTUUTTAMIIN MERKKIKOHTAISIIN LIIKKEISIIN.

        Juuri näin.Ainakin säästyt mahapuruilta ja et pahoita mieltäsi-Jos et halua:Kierrä kaukaan


      • Anonyymi
        Shqip kirjoitti:

        VAROKAA KAMUXIA, HUIJARI LIKE

        Pitäisi olla varoitus kolmia ks.liikeen edessä:Jos ostat jotain varustaudu murheisiin


      • Anonyymi
        Nuuki kirjoitti:

        Joo paskaa 14000€ edestä. Toistamiseen korjattavana.

        Niin.kuin:paskaa paketissa


      • Anonyymi
        Pysyy kirjoitti:

        Normaalia liiketoimintaa.osta halvalla myy voitolla!

        Muttei välitä asikkaiden mielensä pahoittamista.Raha ei haise ja ei moraalia ja selkärankaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei normaalia liiketoimintaa EI VAAN Suoraa KUSETUSTA. Menkää kunnon autoliikkeeseen niin saatte hyvää palvelua. Älkää ostako autoa Kamuxilta.

        Ripa

        Juuri näin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla kävi ihan samalla tavalla aivan käsittämätöntä kusetusta koko kamux autoliike. Älkää ostako autoa kamuxilta menee varmasti yöunet. Menkää kunnon
        autoliikkeeseen mistä löydät kunnon auton kunnon ehdoilla EI KAMUX !!!!

        T Tepi

        Jos asiot siellä pyydä tabletit mukaan niin nukut hyvin


      • Anonyymi
        tenkka123 kirjoitti:

        olen ostanut tästä liikkeestä noin 10nen autoa ja nyt kävi kun ostin mersun niin että myyjä kertoi että erg venttiili on juuri laitettu josta on vuoden takuu ok minä kerroin koeajon jälkeen että moottorin vikatilanvalo palaa ei huolta me maksamme sen korjauksen ja opastivat korjaamon nyt kun tuli maksumiehistä kyse niin sanoivat 360000tuhatta ajettu mersu 280nelimatic jokainen maksaa omat laskunsa nyt olen korjannut autoa heidän osoittassa liikkeessä hinta 3000e jouset poikki ja vielläkään auto ei ole kunnossa tänään menin johtajan olikohan muuten sattuma että johtajan nimi oli kaihkonen niin sano suoraa että miksi ostit kehen tänäpäivänä voi luottaa jos ostatte kamuxksilta auton niin ottakaa aina mustaa valkoiselle luvatuista korjauksista olen ostanut aina auton kamuxsilta mutta en enää jos myyjät on siellä paskahousuja ja tarkoitus on vain myydä auto joku vastuu on myyjän sanoilla

        Kyllä 360 000 km ajetun auton pitäisi olla kuin uusi tai liikkeen pitää laittaa se omaan piikkiinsä uuden veroiseksi.


      • Anonyymi
        tenkka123 kirjoitti:

        olen ostanut tästä liikkeestä noin 10nen autoa ja nyt kävi kun ostin mersun niin että myyjä kertoi että erg venttiili on juuri laitettu josta on vuoden takuu ok minä kerroin koeajon jälkeen että moottorin vikatilanvalo palaa ei huolta me maksamme sen korjauksen ja opastivat korjaamon nyt kun tuli maksumiehistä kyse niin sanoivat 360000tuhatta ajettu mersu 280nelimatic jokainen maksaa omat laskunsa nyt olen korjannut autoa heidän osoittassa liikkeessä hinta 3000e jouset poikki ja vielläkään auto ei ole kunnossa tänään menin johtajan olikohan muuten sattuma että johtajan nimi oli kaihkonen niin sano suoraa että miksi ostit kehen tänäpäivänä voi luottaa jos ostatte kamuxksilta auton niin ottakaa aina mustaa valkoiselle luvatuista korjauksista olen ostanut aina auton kamuxsilta mutta en enää jos myyjät on siellä paskahousuja ja tarkoitus on vain myydä auto joku vastuu on myyjän sanoilla

        Tyypillistä Kamuxin toimintaa eikö ihmiset vieläkään tajua että välttäkää Kamuxia!


      • Anonyymi
        Kamux Raisio kirjoitti:

        Onko sinusta kunnon hyvitys sellainen että kun on ostanut Kamuxista auton 18900 eurolla niin Kamux tarjoaa siitä muutaman kuukauden kuluttua ja 2 tkm:n ajon jälkeen samalle asiakkaalle 12000 euroa eli melkein 7000 euroa vähemmän?

        Se on kato bisnestä! Ostappa uusi auto esim kuten minä hinta 46 tonnia ja 6 kk ajoa, talousvaikeuden takia myynti pois ja Kamuxin tarjous 28 tonnia, mutta Autovex-nettiportaalin kautta sain 33 tonnia, kalliita kilometrejä.

        Kamuxissa vain reilu parikymppisiä janttereita jotka hengaili keskenään naureskellen ja tujijottaen toistensa kännyköistä videoita.


      • Anonyymi
        Shqip kirjoitti:

        VAROKAA KAMUXIA, HUIJARI LIKE

        Nimenomaan, täyttä huijausta. Toimitusjohtajan käytös, kun ongelmia ilmaantuu, ala-arvoista , huutaa ja karjuu, koko liike asiakkaat ja henkilökunta kauhuissaan. Älkää ikinä osatko autoa täältä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyypillistä Kamuxin toimintaa eikö ihmiset vieläkään tajua että välttäkää Kamuxia!

        >Elkää kirjoitelko täällä paskaa.Hyvä liike olen ostanut kyseisetä liikkeestä monta autoa ja aina on sana pitäny. sinähän koeajoit auton ja hyväksyt kaupan. kato kusipää itteäs peiliin ennekuin autoliikettä rupeet mollamaan.


    • 98tm0+aokf
      • Naisasiakas

        Asiakaspalvelu tosi asiallista , ei liikaa tyrkyttävää niinkuin monessa muussa autoliikkeessä. Auto tuli ostettua heiltä eilen.


      • Anonyymi

        10 asiakaspalvelu ja asiantuntemus. Hieno paikka ja mukava asioida


      • Anonyymi
        Naisasiakas kirjoitti:

        Asiakaspalvelu tosi asiallista , ei liikaa tyrkyttävää niinkuin monessa muussa autoliikkeessä. Auto tuli ostettua heiltä eilen.

        Ei todellakaan tyrkytetä. Kävin keväällä 2017 Kamuxin myymälässä kyselemässä tietoja toisessa myymälässä olevasta autosta. Ottivat numeroni ylös ja lupasivat soitella kun saavat lisätietoja. Olen nyt odotellut soittoa yli kolme vuotta, vieläkö odottelen vai uskallanko mennä johonkin toiseen autoliikkeeseen?


      • Anonyymi
        Naisasiakas kirjoitti:

        Asiakaspalvelu tosi asiallista , ei liikaa tyrkyttävää niinkuin monessa muussa autoliikkeessä. Auto tuli ostettua heiltä eilen.

        Onnea matkaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan tyrkytetä. Kävin keväällä 2017 Kamuxin myymälässä kyselemässä tietoja toisessa myymälässä olevasta autosta. Ottivat numeroni ylös ja lupasivat soitella kun saavat lisätietoja. Olen nyt odotellut soittoa yli kolme vuotta, vieläkö odottelen vai uskallanko mennä johonkin toiseen autoliikkeeseen?

        Odota vaan .Vaihtuu kyllä vuosikymmenetkin


      • Anonyymi
        Naisasiakas kirjoitti:

        Asiakaspalvelu tosi asiallista , ei liikaa tyrkyttävää niinkuin monessa muussa autoliikkeessä. Auto tuli ostettua heiltä eilen.

        Niin oli hyvä asiakas palvelu ja hyvä auto tuli ostettua. En usko että petytään.


      • Anonyymi
        Naisasiakas kirjoitti:

        Asiakaspalvelu tosi asiallista , ei liikaa tyrkyttävää niinkuin monessa muussa autoliikkeessä. Auto tuli ostettua heiltä eilen.

        Buahaha mitä paskaan suollat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin oli hyvä asiakas palvelu ja hyvä auto tuli ostettua. En usko että petytään.

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan tyrkytetä. Kävin keväällä 2017 Kamuxin myymälässä kyselemässä tietoja toisessa myymälässä olevasta autosta. Ottivat numeroni ylös ja lupasivat soitella kun saavat lisätietoja. Olen nyt odotellut soittoa yli kolme vuotta, vieläkö odottelen vai uskallanko mennä johonkin toiseen autoliikkeeseen?

        Odota vielä. Tässä on nyt ollut vähän kaikenlaista.


    • ei enää ikinä

      Kyseisen liikkeen auton historiat kannattaa tutkia ....
      voipi tulla yllätyksiä ....
      mutta niin muidenkin jobbaajien ...

      • HYPPPÄ

        Laitoin netissä yhteydenon Kamuxille olisin vaihtanut meidän halvan kakkosauton uudenpaan.Kohdeautoa oli joku koeajanut ja töpeksinyt virtakortin kanssa.Olivat korjauttaneet Auto-Killassa 800 euroa? Ilmoittivat,että minun autosta ei voi hyvittää ,kuin 600 koska se 800 pitää saada tasattua?No ei tullut kauppoja! Voiko automyyjät todella pitää asiakkaita noin tyhminä?Ei ikinä kamux!!!!PS kysyin että eikö vahingon tekiä yleensä maksa?No oli ollut osittain heidän vika?Jostain avainrenkaan reiästä väärässä päässä oli kysymys.Tosi tyhmää porukkaa. HAHHAA PÖLKKYPÄÄT!!!


      • jfjfhjfhhjfdg

        Myös ihmetytti ettei pieniä painautumia sitten korjautettu fixsarilla kuten merkkiliikeissä vaan luotetaan ostajan autokuumeesen.Asiakkaina sitten enemmän nuoria lippatukkia bemari ja audi kuumeessaan kun kilometrejä nielleetkin lähtevät matkaan.


      • ihanormaalia

        Liike myy ja yrittää tehdä voittoa, se on periaate aina liiketoiminnassa.


      • Anonyymi

        Ei kannata.Menisi aikaa ja terveys.


      • Anonyymi
        HYPPPÄ kirjoitti:

        Laitoin netissä yhteydenon Kamuxille olisin vaihtanut meidän halvan kakkosauton uudenpaan.Kohdeautoa oli joku koeajanut ja töpeksinyt virtakortin kanssa.Olivat korjauttaneet Auto-Killassa 800 euroa? Ilmoittivat,että minun autosta ei voi hyvittää ,kuin 600 koska se 800 pitää saada tasattua?No ei tullut kauppoja! Voiko automyyjät todella pitää asiakkaita noin tyhminä?Ei ikinä kamux!!!!PS kysyin että eikö vahingon tekiä yleensä maksa?No oli ollut osittain heidän vika?Jostain avainrenkaan reiästä väärässä päässä oli kysymys.Tosi tyhmää porukkaa. HAHHAA PÖLKKYPÄÄT!!!

        Joo samaa mieltä


      • Anonyymi
        ihanormaalia kirjoitti:

        Liike myy ja yrittää tehdä voittoa, se on periaate aina liiketoiminnassa.

        Kylla se on totta.Mutta toiset tekee sitä suoraselkäisenä rahellisellä tavalla.Ja voivat katsoa itseään silmiin asiaksata.Ei luvat asiot joita ei sitten tarvitse peitellä.Tässä Kamux kykllä ole onnistunut


    • ostaja,,

      Surkea liike.
      Olen oppinut, että kannattaa kiertää. Autot lähes uuden hintasia.
      3v sitten olisin ostanut heiltä käytetyn yariksen, 2v, .. En pystynyt heiltä sitä ostamaan, koska toyota möi uuden 500euroa kalliimmalla.

      Mielestäni on huijari.

      • j-p

        Porvoossa ainakin huippupalvelu ja kaikki pelaa.


      • hoh hoijaa
        j-p kirjoitti:

        Porvoossa ainakin huippupalvelu ja kaikki pelaa.

        joo, pelkonen on siellä.


      • Mersumies
        j-p kirjoitti:

        Porvoossa ainakin huippupalvelu ja kaikki pelaa.

        Porvoon liikkeeseen luotto meni minullakin. Heti kaupan jälkeen löytyi autosta aika iso vika (korjasivat tosin, mutta ihme vemputusta oli), joten nyt en ihmettele miksi "ei katsasteta meidän puolesta, koska katsastuaikaa on vielä jäljellä" (vikaa ei ollut koeajohetkellä). Pysyn itsekin laatu- ja merkkiliikkeissä!!


      • Audi allroad
        j-p kirjoitti:

        Porvoossa ainakin huippupalvelu ja kaikki pelaa.

        Samaa mieltä vaidoin yhden auton kahteen tosi sopivalla välillä ja sain vielä edullisen kaskon niihin


      • bona fide

        TÄYSIN AMMATTITAIDOTTOMIA KUSETTAJIA


      • tenkka123

        jos tarkoitus on vaan myydä autoja niin eikö myyjä voi sanoa että en tiedä autosta vaan luvataan kaikkea ja sit kun tulee maksun aika niin ei me tiedetä vaihtakaa jo pampit pois ja olkaa niinkuin miehet varokaa näitä myyjiä pasanen ja kaihkonen vantaan kamux


      • Anonyymi
        j-p kirjoitti:

        Porvoossa ainakin huippupalvelu ja kaikki pelaa.

        Jos sanot että on Kamux epäilen.Mutta jos on McDonals yhdyn mielipiteeseen


      • Anonyymi
        bona fide kirjoitti:

        TÄYSIN AMMATTITAIDOTTOMIA KUSETTAJIA

        Heh heh näin se vaan on pojat


      • Anonyymi
        Audi allroad kirjoitti:

        Samaa mieltä vaidoin yhden auton kahteen tosi sopivalla välillä ja sain vielä edullisen kaskon niihin

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        bona fide kirjoitti:

        TÄYSIN AMMATTITAIDOTTOMIA KUSETTAJIA

        Näköjään onnistui ainakin sinua kusettamaan.


    • kaimuilta kiesit

      Todella huippuliike. Myyjät suomen rehellisimpiä, apteekissakin puhutaan enemmän skeidaa kuin kamuksilla.

      • rahatsaatu

        Onko Kalliomäki maksanut sulle rästiin jääneet palkat, kun noin kehut.


    • Siellä on

      etteriin meni !

      • väkisinkö

        Kaiken älyttömin tämä tuomme autosi kotiin veloituksetta.Tarjosin omaani vaihdossa, antoi hyvitys arvion ja halusi tuoda heidän vaihturin väkisin minulle kotiin vaihdossa omaani.Sanoin että haluan nähdä auton ja että he näkevät myös autoni ennen ostoa.Ei kelvannut, vaan haluavat tuoda auton väkisin kotia.


      • Paikan päälle
        väkisinkö kirjoitti:

        Kaiken älyttömin tämä tuomme autosi kotiin veloituksetta.Tarjosin omaani vaihdossa, antoi hyvitys arvion ja halusi tuoda heidän vaihturin väkisin minulle kotiin vaihdossa omaani.Sanoin että haluan nähdä auton ja että he näkevät myös autoni ennen ostoa.Ei kelvannut, vaan haluavat tuoda auton väkisin kotia.

        Sama. Haluaisivat puoliväkisin tuoda auton kotiovelle. Auto on kuulemma niin siisti "että kauppa kyllä varmasti syntyy". Kyllä niissä aina vaan joku yllätys tuppaa olemaan ellei puhuta miltei uudesta autosta. Ja voihan olla ettei vaihdokkini olekaan sellainen kuin luulevat, siitä huolimatta että kaiken olen autosta oleellisen kertonut. Oudointa on se ettei autojen (minulta vanha vaihdossa) katselmuspaikaksi kelpaa paikallinen saman ketjun liike, minne ehdotin "kotiinkuljetusta". Kauppakin olisi siellä helppo tehdä. Ei käy, jostain syystä. Samaa ketjua kuitenkin, luulin että olisi ihan sama missä liikeessä lopullinen kauppa tehtäisiin. Ei kun kotiovelle tuotaisiin! En osaa kyllä tehdä autokauppaa kadulla pahimmillaan syyssateessa ja joku vielä hoputtamassa selän takana että kuinka hyvä auto onkaan, ota nyt!


    • osumia osumaan

      Eipä ainakaan ole kamuxilla tarvetta mainostaa nettipalstoilla sääntöjen vastaisesti.

    • never kamux

      KAMUX OY on surkeimpia työpaikkoja joissa olen itse ikinä ollut noista edellisistä kommenteista on hyvä lukea myyjän suhtautumisesta reklamaatioon älkää syyttäkö myyjiä vaan talon johtoa myyjien provikat on niin tiukaksi vedettyjä ja autoista tulevat kulut (korjaukset) joutuu myyjä antamaan omasta pussista!
      ja sitten tuohon painostavaan myyntiin esimiehet siellä painostavat myyjiä koko ajan että saataisiin kauppaa aikaiseksi ei siellä välitetä loppujen lopuksi misää kunnossa auto on kuhan katetta saadaan!

      minun mielestä talossa on huippu jätkiä töissä mutta johto on aika narsistista porukkaa vaikka kutsuvat itseään uskon miehiksi eli lestaadioilaisiksi! minun mielestäni tuo porukka on häpeäksi koko uskon lahkolle koska eivät millään tavalla noudata kirjaa noilla teoilla!

      Eikä oo helppoo kamuxin myyjillä muutenkaa NS. miljoona bisnes mutta palkat tulee miten sattuu ja maksetaan tyyliin ku jaksetaan!!!

      • Autoalan spesialisti

        Lahkolaiset ovat tunnetusti ahneita ja "vääräuskoisia" kohtaan hyvin röyhkeitä ja kylmiä. Maallisen mammonan kerääminen on yksi päätavoitteista ja omatunto pestään puhtaaksi isolla porukalla suurissa teltoissa. Ainoa kriteeri ahneuden lisäksi ko. autokaupan saralla on juuri ja juuri lain kirjaimen noudattaminen.


      • Kamux toimii ja pela

        ON aika miehekäs kirjoitus..olitkohan ihan siivous tehtävissä??

        Kamux on liike jossa on hyvin järkevä johtaja, katsokaa hyvät ihmiset tuloksia .... selatkaa viimiset 10v. taakseppäin katsokaa mikä kehitys.

        Ja verratkaa muihin isoihin autotaloihin. Myyntipääliköt on valittu tarkkaan joka toimipisteeeseen että toiminta edellyttää talon hyvän palvelu vaatimuksen ja sitä kautta tuloksen.

        Kamux liike missä on 1.tieto 2.taito 3.palvelu 4.oikeat ihmiset tekemässä rehellistä autokauppaa


      • tyytymätön

        Voi hitto, miksi en lukenut tätä ennen kaupantekoa, olisin harkinnut kahteen kertaan...


      • eilahkolle
        Autoalan spesialisti kirjoitti:

        Lahkolaiset ovat tunnetusti ahneita ja "vääräuskoisia" kohtaan hyvin röyhkeitä ja kylmiä. Maallisen mammonan kerääminen on yksi päätavoitteista ja omatunto pestään puhtaaksi isolla porukalla suurissa teltoissa. Ainoa kriteeri ahneuden lisäksi ko. autokaupan saralla on juuri ja juuri lain kirjaimen noudattaminen.

        En halua nimetä mitään autoliikettä mutta tämä on täysin tosi:
        "
        Lahkolaiset ovat tunnetusti ahneita ja "vääräuskoisia" kohtaan hyvin röyhkeitä ja kylmiä. Maallisen mammonan kerääminen on yksi päätavoitteista ja omatunto pestään puhtaaksi isolla porukalla suurissa teltoissa. Ainoa kriteeri ahneuden lisäksi ko. autokaupan saralla on juuri ja juuri lain kirjaimen noudattaminen.
        "

        Tiedän sen kun lähisukulaiseni on vapaakirkkolainen. Joka toinen päivä tehdään raskaita rikoksia ja jokatoinen päivä anteeksi pyydellään.


      • Vapis
        eilahkolle kirjoitti:

        En halua nimetä mitään autoliikettä mutta tämä on täysin tosi:
        "
        Lahkolaiset ovat tunnetusti ahneita ja "vääräuskoisia" kohtaan hyvin röyhkeitä ja kylmiä. Maallisen mammonan kerääminen on yksi päätavoitteista ja omatunto pestään puhtaaksi isolla porukalla suurissa teltoissa. Ainoa kriteeri ahneuden lisäksi ko. autokaupan saralla on juuri ja juuri lain kirjaimen noudattaminen.
        "

        Tiedän sen kun lähisukulaiseni on vapaakirkkolainen. Joka toinen päivä tehdään raskaita rikoksia ja jokatoinen päivä anteeksi pyydellään.

        Paskista jauhat ei vapaakirkko mikään lahko oo sen enempää kuin luterilainenkaan.
        Ota selvää asioista ennen kuin rupeet kirjailemaan yhtään mihinkään.


      • Anonyymi

        Kamux etsii uusimman uutisen mukaan kuulemma 1000 uutta myyjää! Vaatimuksena ei kuulemma ole autojen tuntemus vaan aito into tehdä kauppaa. Joo näitä parikymppisiä surkeita myyjänkuvatuksia kohta kaikki autoliikkeet täynnä; eivät tiedä autoistaan mitään, epäselvää mutinaa, tarjoukset surkeita eikä osata pelisilmää hinnanväännössä, ei muisteta luvattuja asioita jne.

        Itse aina valikoin autoliikkeen sivustolta valokuvan perusteella keski-ikäisen vakuuttavimman näköisen myyjän jonka kanssa asioin. Toimii.


    • Fix or repair daily

      Moro,asiani koskee Kamuxia ja kuluttajansuoja lakia. Tein autokaupat Kamuxella 30.01.2013. Auto kerkesi toimia 5 päivää kaupanteosta kun ensimmäiset käyntiongelmat alkoivat. Noh, vein auton merkkiliikkeeseen huollettavaksi ja siellä nyt oli lohkolämmittimen letkua asennettu väärinpäin ja joku tulpanhattu oli sökö. Kamux maksoi tämän huollon. Nyt kerron tarinan joka alkaa kasvaa eppisiin mittoihin.

      Vajaa neljäviikkoa sitten kun aloin olla jo kesäloma fiiliksissä, kävin ruokatunnilla syömässä mahan täyteen ja olin lähdössä takaisin sorvin ääreen mutta auto päätti olla käynnistymättä. Noh, seuraavana päivänä auto lähti hinaukselle merkkihuoltoon ja siellä oli vaihdettu sytytystulpat ja ilmansuodatin. Lasku oli sen verran alle kipurajan ja päätin maksaa sen itse ja olla häiritsemättä autoliikettä tästä. Hymyssä suin aloitin ansaitun kesälomani kun sain haettu auton pois korjaamolta, mutta tämä hymy tippu naamaltani kuin lehmän häntä jo toisella lomaviikollani kun auto teki taas samat temput että ei saanut sitä käyntiin. Auto vietiin takaisin korjaamolle ja tänään sitten pääsin sen taas sieltä hakemaan(oli vaihdettu jotain releitä ja puhdisteltu jotain maadoitus piuhoja) eikä huoltoa veloitettu tällä kertaa. Mukavia kilometrejä kerkesin kerätä noin 2,5km kun auto jätti taas tielle. Nyt auto on hinattu taas korjaamolle ja odotetaan seuraavaa diagnoosia. Kysyn että jos tässä alkaa nyt tulla isompaa vikaa niin vieläkö kuluttajansuojalaki on voimassa että voisin alkaa Kamuxelle tästä ilmoittelemaan että mitenkä aletaan sovittelee näitä korjauskuluja..?

      • Fix or repair daily

        Autolla oli ostohetkellä ajettu 88tkm ja itse olen kerennyt sillä ajaa n.6500km


      • konsultaatiota §

        Myyjä, maahantuoja ja valmistaja vastaavat tavaran virheestä kuluttajansuojalain 5 luvun säännösten perusteella. Säännöksiä sovelletaan kulutustavaran kauppaan silloin, kun myyjänä on elinkeinonharjoittaja ja ostajana kuluttaja. Kuluttajalla tarkoitetaan yksityishenkilöä, joka hankkii tuotteen pääasiassa muuhun käyttöön kuin ammattinsa harjoittamista varten. Jos ostit auton kuluttajana, kuluttajansuojalakia sovelletaan tapaukseen.

        Virheen arvioinnin lähtökohta on osapuolten välinen sopimus. Lain mukaan tavaran pitää vastata lajiltaan, määrältään, laadultaan, muilta ominaisuuksiltaan ja pakkaukseltaan sitä, mitä voidaan katsoa sovitun. Tavarassa voidaan katsoa olevan virhe esimerkiksi, jos tavara ei vastaa kestävyydeltään tai muuten sitä, mitä kuluttaja yleensä perustellusti olettaa samanlaisen tavaran kaupassa.

        Näin ollen arviointi on aina tapauskohtainen. Reklamointin yleisesti ottaen edellyttää, että ostaja on tarkastanut kaupankohteen ennen ostopäätöksen tekemistä. Jos katsot, että virhe(et) on ollut autossa ostohetkellä, reklamoi myyjää. Kysymykseen voisi tulla esimerkiksi hinnanalennus tai vahingonkorvaus. Hinnanalennuksella kompensoidaan kauppahinta vastaamaan kaupankohteen kuntoa myyntihetkellä, mikäli kaupankohde ei ole vatsannut sovittua esim. kuntonsa osalta. Sopimuksen purkaminen puolestaan edellyttää osapuolen olennaista sopimusrikkomusta. Näin ollen ensin mainitut keinot ovat ensisijaisia keinoja virheen oikaisemisessa ja purkaminen tulee kyseeseen vain, mikäli sopimusrikkomus on olennainen eikä myyjä suostu muihin sopimuksen säilyttäviin keinoihin kuten hinnanalennukseen.


      • huono korjaamo

        Hö? Lähinnä tuossa kannattaa ottaa yhteyttä korjaamoon, ja perätä SEN kuluttajansuojasta. eikö oile aika ilmiselvää?


    • järkeäsaakäyttää

      Olin vaihtamassa parin kympin autoa heiltä ja itselläni kuntotarkastettu alle 50tkm ajettu laatumerkin pikkuauto vaihdossa menossa, soitin kamuxille ja kysyin tarjousta niin töykeä sälli siellä otti tiedot ylös ja löi luurin korvaan, no seuraavana päivänä sitten soittivat ja pyysivät näyttämään vaihdokkia ja tutustumaan heidän autoonsa, menin paikanpäälle ja ihan hyvä auto heillä siellä oli, ehkä hieman nuhjuinen mutta kunnossa tuntui olevan. Aloimme keskustella välirahasta ,olin saada sydänkohtauksen kun myyjä ihan pokkana koitti saada 22900€ pyyntiseen autoonsa 16900€ väli rahaa eli siis 6000€ hyvitystä tarjosivat, kuulemma huono markkinatilanne yms.. lässytystä. Kiitin kohteliaasti ja ajoin isoon merkkiliikkeeseen ja myin autoni sinne suoraan rahalla 12000€. Vaihtoehtoinen suunnitelman oli tuoda vähänkäytetty ulkomailta ja niin aion tehdä. Jotenkin jäi kamuxin palvelusta ja ryöstöhinnoittelusta paha fiilis. No siinä tuli kaksi asiointia samalla kertaa, ensimmäinen ja viimeinen.

      • järkeäsaakäyttää

        Auto mitä tarjosin vaihdossa oli Suomi auto jonka ostin uutena.


    • mulderxx

      Sepäs se,NS:suomi auotot huonompia kun vastaavat tuontipelit.Nyrkkisääntönä saksantuonti saa olla 2x enemmän ajettu,kuin suomesta uutena ostettu.

    • lars leevi

      oulussa ainakin lahkolaisia ovat..

      • JKP1

        Uskovaiset valehtelee ja huijaa mutta synnithän saa anteeksi kun käy kerran kesässä "telttabileissä"..


    • pettynyt4

      ostin auton oulun kamuxista toimi pari päivää ja hajosi ilmoitin autoliikkeelle
      eivät ottaneet korjauskuluihin mitenkää osaa pas.a liike en suosittele kellekkään

      • silti käytettyjä

        Oliko ostamasi auto 10vuotta vanha ja puhki ajettu. Ei mikään käytetynauton liike moiseen ota kantaa.


    • pettynyt4

      kyllä tututkin on ostaneet samanikäisiä autoja autoliikkeestä ja jos on olu
      jotain ongelmia aina ollaan tultu vastaan.oulun kamux on edelleen persee..ä.
      vastuu loppuu kun takavalot häipyy.

    • Sinkokeke

      Heittäkää eetterii??? Tajuhan siinä lähtee!!

    • puupökkeli

      olen kuullu samoja tarinoita kavereilta taitaa se oulun kamux olla hanurista.
      minä en ainakaan siellä käy.

    • M-B1

      Kamux autokauppa,,, ja PASKAT , eivät saa lupaamiaan autoja hankittua Saksasta,, on kyselty autojen tiedot jne, ja varattu saksaan, viikon päästä ilmoitetaan ,, oho se on jo myyty erihenkilölle,, näin käynyt jo 2 kertaa, ja kolmatta mahdollisuutta en enään anna.

      • Varaus ja varaus

        Yleensä kun varauksen tekee rahalla, niin niitä ei ole kauppatavaraa myyty muualle, mutta jos on kyseessä pelkät puheet niin silloin myyjiä kiinnostaa vain se nopein ostaja, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää. No se miten te olette toimineet, voit varmaan kertoa myös sen tänne meille.


      • M-B1
        Varaus ja varaus kirjoitti:

        Yleensä kun varauksen tekee rahalla, niin niitä ei ole kauppatavaraa myyty muualle, mutta jos on kyseessä pelkät puheet niin silloin myyjiä kiinnostaa vain se nopein ostaja, mikä on kyllä ihan ymmärrettävää. No se miten te olette toimineet, voit varmaan kertoa myös sen tänne meille.

        No paikalliseen liikkeeseen olen antanut heidän omiltasivuilta löytämieni autojen tiedot hinnoittelua varten,
        On kerrottu molemmilla kerroilla hinnat autoille suomeen tullattuna ja rekisteröitynä,sovittu välirahat jne, ovat muja ruvenneet heti autoja hommaamaan.
        Papereita ei ole kummallakaan kerralla tehty, koska vasta sitten kun auto on tullattuna Suomessa.

        No eihän tämä ole maailmanloppu, Suomenmaa täynnä autokauppoja.

        M-B1


    • Karppa6703

      Minä ainakin olen aivan tyytyväinen kamuxin toimintaan,kolme autoa olen ostanut eikä missään mitään vikaa ole ollut.Työkaveri osti pakun heiltä ja siinä oli jotain suutinvikaa jonka korjauksen mutisematta kamux korvasi.
      Lisäksi olen myynyt yhden audin heille koska he maksoivat 20500€ siitä josta muut autoliikkeet tarjosivat vaihtohyvityksenä 16500-17000€.Myin audin sinne ja ostin auton muualta koska haluamaani autoa ei heillä ollut tarjolla.
      Kannattaa huomioida sekin että ei ne autoliikkeet aina kuseta ja myy tietoisesti romuja autoja vaan ne ovat meidän asiakkaitten entisiä autoja joita he myyvät.Asiakas on yleensä aina tietoinen autonsa vioista ja hän peittelee ne tietenkin myyntitilanteessa kun autoa vaihdetaan.Vanha autohan yleensä myydäänkin sen takia että siinä on jokin kallis vika jota ei kannata korjata.
      Myyjän pitäisi purkaa auto osiin ja etsiä kaikki vikakoodit,ym jota tuskin kukaan pystyy tekemään että kaikki viat ilmenisivät ostohetkellä.
      Hyvä esimerkki eräästä tuttavasta joka vaihtoi n.6000€ arvoisen nissaninsa autoliikkeessä vain sen takia koska ketjujakopää(n.1200€)remontti edessä.Auto toimi aina noin kymmenisen kilometriä ja sammui ja moottorin vikavalo syttyi.No tuttava poisti autokaupan pihassa vikakoodit ja valot kun vei auton vaihdolle ja auto toimi myyjän koeajon hienosti mutta varmasti tuli sanottavaa seuraavan omistajan toimesta.

    • ANVIILIBÖL

      No eihän ne edes vastaa s-posti kyselyihin,jos oot kiinnostunut jostain autosta.
      Ja sit luvataan et kotiin toimitetaan,no joo varmaan jos ostaa näkemättä. Mutta eikö
      paikkakunnan KAMUXIIn saa katseltavaksi autoa ,jos on niin hienot palvelut.....
      Nää on näitä hyväuskoisten kusetusjuttuja...Aikuistenoikeestihaalooo...?

    • mielenkiintoista1

      Jännityksellä odotan mitä tuleman pitää. Pitäisi viedä auto katsastukseen ja maksajana on kauppasopimuksen mukaan liike. Saas nähdä kunka käy jos löytyy autosta vikaa. Auton ostin pariviikkoa sitten ja lupasivat sen katsastaa kunhan se on mahdollista. No jos tulee ongelmaa tulee kuluttajaasiamiehelle töitä.
      Palataan asiaan parinviikon päästä.

      • kiinnotonta mieltä?

        Ei kai tuossa mitään ihmeellistä?
        Olet ostanut auton, sen sellaisenaan koeajon ja tutkimisen jälkeen hyväksynyt ja autoliike on vieläpä "kaupanpäälle" luvannut maksaa vuosikatsastuksenkin.

        Hehän eivät tietenkään ole voineet luvata (kun eivät itse ole katsastuksen suorittava taho) luvata sen läpimenoa ja hyväksyntää katsastuksessa? Sellaisesta ei varmastikaan ole ollut puhettakaan eikä 100% varmasti kauppasopimuksessakaan lue muuta kuin lupaus kustantaa katsastus.
        Sen varmastikin hoitavat sovitusti.

        Jos katsastusinsinööri löytää kuluvien osien kulumisia, vaihdat ne omaan piikkiin ihan itse, haluamassasi korjaamossa. Eikö niin?

        Vai kuvittelitko jotain sellaista, mitä ei kauppasopimuksessa tai virhevastuulaissa ole? Jonkun "takuun" ehkä?

        Palaa ihmeessä asiaan parin viikon päästä.


      • Mielenkiinto1

        "No jos tulee ongelmaa tulee kuluttajaasiamiehelle töitä. "

        Miksi? On 100% varmaa, että maksavat auton katsastuksen, kun niin ovat luvanneet ja kauppakirjassakin asia mainittu.

        Siitä taas et tietenkään aiokaan kai valittaa, jos sinun autossasi katsastuksessa havaitaan vikoja kuluvissa osissa, ethän?
        Sillä ne sinun pitää vain korjailla, ihan itse ja omilla rahoillasi ja ihan just siinä korjaamossa, jossa haluat tai itse tehden parkkipaikalla taskulampunvalossa jos kädentaidot riittää.


      • mielenkiintoista1
        Mielenkiinto1 kirjoitti:

        "No jos tulee ongelmaa tulee kuluttajaasiamiehelle töitä. "

        Miksi? On 100% varmaa, että maksavat auton katsastuksen, kun niin ovat luvanneet ja kauppakirjassakin asia mainittu.

        Siitä taas et tietenkään aiokaan kai valittaa, jos sinun autossasi katsastuksessa havaitaan vikoja kuluvissa osissa, ethän?
        Sillä ne sinun pitää vain korjailla, ihan itse ja omilla rahoillasi ja ihan just siinä korjaamossa, jossa haluat tai itse tehden parkkipaikalla taskulampunvalossa jos kädentaidot riittää.

        Mitä ihmeen räkyttäjiä täällä oikein on onko nämä töissä kamuxilla vai mitä ihmettä heillä oikein päässään liikkuu? No itse kyllä luulen ettei liiku yhtään mitään.
        Palaan asiaan tuon katsastuksen tapahtumien osalta loppuviikosta.

        Kysyin asiaa monelta taholta ja jos kauppakirjassa lukee että auto katsastetaan, se myös tarkoittaa sitä että papereihin hommataan leima. (näin myös tässä tapauksessa annettiin ymmärtää). Näin ainakin muut autoliikkeet toimivat. Mm Laakkonen. Autotalo Hartikainen, Nettoauto kuopiossa vain pari mainitakseni. Tietysti jokainen toimii tyylillään. Mutta ei kaikki kuseta asiakkaita. Olkoot nämä räkyttäjät mitä mieltä tahansa.
        No kohta heidän mielipiteensä on kaikkien luettavissa (Ikävä kyllä).


      • huhuuuuuuu
        mielenkiintoista1 kirjoitti:

        Mitä ihmeen räkyttäjiä täällä oikein on onko nämä töissä kamuxilla vai mitä ihmettä heillä oikein päässään liikkuu? No itse kyllä luulen ettei liiku yhtään mitään.
        Palaan asiaan tuon katsastuksen tapahtumien osalta loppuviikosta.

        Kysyin asiaa monelta taholta ja jos kauppakirjassa lukee että auto katsastetaan, se myös tarkoittaa sitä että papereihin hommataan leima. (näin myös tässä tapauksessa annettiin ymmärtää). Näin ainakin muut autoliikkeet toimivat. Mm Laakkonen. Autotalo Hartikainen, Nettoauto kuopiossa vain pari mainitakseni. Tietysti jokainen toimii tyylillään. Mutta ei kaikki kuseta asiakkaita. Olkoot nämä räkyttäjät mitä mieltä tahansa.
        No kohta heidän mielipiteensä on kaikkien luettavissa (Ikävä kyllä).

        Menivätköhän nämä räksyttäjät puristelemaan finnejä naamasta kun ei ole tullut kommentteja? Muistaisivat vielä kuivata korvantauksetkin, jos ei ole äiti jo tehnyt sitä.


      • mielenkiintoista1
        kiinnotonta mieltä? kirjoitti:

        Ei kai tuossa mitään ihmeellistä?
        Olet ostanut auton, sen sellaisenaan koeajon ja tutkimisen jälkeen hyväksynyt ja autoliike on vieläpä "kaupanpäälle" luvannut maksaa vuosikatsastuksenkin.

        Hehän eivät tietenkään ole voineet luvata (kun eivät itse ole katsastuksen suorittava taho) luvata sen läpimenoa ja hyväksyntää katsastuksessa? Sellaisesta ei varmastikaan ole ollut puhettakaan eikä 100% varmasti kauppasopimuksessakaan lue muuta kuin lupaus kustantaa katsastus.
        Sen varmastikin hoitavat sovitusti.

        Jos katsastusinsinööri löytää kuluvien osien kulumisia, vaihdat ne omaan piikkiin ihan itse, haluamassasi korjaamossa. Eikö niin?

        Vai kuvittelitko jotain sellaista, mitä ei kauppasopimuksessa tai virhevastuulaissa ole? Jonkun "takuun" ehkä?

        Palaa ihmeessä asiaan parin viikon päästä.

        no niin. niinhän siinä katsastuksessa kävi kuten arvelinkin käyvän. Maksoivat katsastusmaksun japäästömittkaukset ym. mukisematta. Auto ei vain mennyt läpi ekalla kerralla. Jatkan tarinaa sitten huomenissa kun olen hieman virkeämpi.

        Nyt räkyttäjät olkaa tarkkana, kohta on aihetta.


      • kiinnotonta mieltä?
        mielenkiintoista1 kirjoitti:

        no niin. niinhän siinä katsastuksessa kävi kuten arvelinkin käyvän. Maksoivat katsastusmaksun japäästömittkaukset ym. mukisematta. Auto ei vain mennyt läpi ekalla kerralla. Jatkan tarinaa sitten huomenissa kun olen hieman virkeämpi.

        Nyt räkyttäjät olkaa tarkkana, kohta on aihetta.

        No niin. Eli ihan niinkuin sanoinkin jo yllä; hoitivat luvatut asiat kuten sovittukin oli.

        Ennenkuin alat suoltaa pskaa niin kysyisin vielä kertaalleen;
        Oliko autoon luvattu takuu? Oliko siis kuluvien osien mahdollisista kulumisista annettu takuu, että kaikki korvataan liikkeen piikkiin?

        Villi veikkaukseni: Ei, takuuta ei ole annettu.
        Jatkoveikkaus: Katsastusinsinööri on löytänyt autosta kuluneita, vaihdon tarpeessa olevia osia. Sinä haluaisit, että autoliike nämä sinulle maksaisi ja vaihtaisi takuuna?

        Huomaatko itse?
        Takuu? ei ole.
        Virhevastuu? On, mutta ei koske kuluvien osien osalta käytettyä autoa.

        Nyt, jatka räkyttämistäsi kun heräilet todellisuuteen.


      • Mielenkiintoista1
        kiinnotonta mieltä? kirjoitti:

        No niin. Eli ihan niinkuin sanoinkin jo yllä; hoitivat luvatut asiat kuten sovittukin oli.

        Ennenkuin alat suoltaa pskaa niin kysyisin vielä kertaalleen;
        Oliko autoon luvattu takuu? Oliko siis kuluvien osien mahdollisista kulumisista annettu takuu, että kaikki korvataan liikkeen piikkiin?

        Villi veikkaukseni: Ei, takuuta ei ole annettu.
        Jatkoveikkaus: Katsastusinsinööri on löytänyt autosta kuluneita, vaihdon tarpeessa olevia osia. Sinä haluaisit, että autoliike nämä sinulle maksaisi ja vaihtaisi takuuna?

        Huomaatko itse?
        Takuu? ei ole.
        Virhevastuu? On, mutta ei koske kuluvien osien osalta käytettyä autoa.

        Nyt, jatka räkyttämistäsi kun heräilet todellisuuteen.

        Ha HAAAAAA Vittu että menit halpaan. Kyllä Autosta löytyi kuin löytyikin vika katsastuksessa. Eli ei mennyt läpi käsijarrun vuoksi. No auto tietysti täytyy korjata. Soitto autoliikkeeseen ja YLLÄTYS YLÄTYS. Vastattiin että vie auto korjaamolle ja lasku meille.
        Eli kuten oli sovittu auto KATSASTETTIIN liikkeen maksaessa sekä varsinaisen katsastuksen että käsijarrun korjauksen sekä jälkitarkastuksen.

        Kyllä!! näin hienosti meni tällä kertaa. Ja räksyttäjälle tiedoksi. Auto on katsastettu vasta kun siinä on ns. leima paperissa. Eli: jos löytyy vikoja liike myös korjaa ne, jos katsastus on luvattu hoitaa liikkeen puolesta. Ei siinä ole kyse mistään takuusta.Tämä vaan kuuluu olevan normaali käytäntö, ainakin niissä liikkeissä mistä tuota aikanaan tiedustelin.

        Jatka vaan itse räksyttelyä ja paskansuoltamista edelleen, mutta luulis hävettävän.


      • kiinnotonta mieltä?
        Mielenkiintoista1 kirjoitti:

        Ha HAAAAAA Vittu että menit halpaan. Kyllä Autosta löytyi kuin löytyikin vika katsastuksessa. Eli ei mennyt läpi käsijarrun vuoksi. No auto tietysti täytyy korjata. Soitto autoliikkeeseen ja YLLÄTYS YLÄTYS. Vastattiin että vie auto korjaamolle ja lasku meille.
        Eli kuten oli sovittu auto KATSASTETTIIN liikkeen maksaessa sekä varsinaisen katsastuksen että käsijarrun korjauksen sekä jälkitarkastuksen.

        Kyllä!! näin hienosti meni tällä kertaa. Ja räksyttäjälle tiedoksi. Auto on katsastettu vasta kun siinä on ns. leima paperissa. Eli: jos löytyy vikoja liike myös korjaa ne, jos katsastus on luvattu hoitaa liikkeen puolesta. Ei siinä ole kyse mistään takuusta.Tämä vaan kuuluu olevan normaali käytäntö, ainakin niissä liikkeissä mistä tuota aikanaan tiedustelin.

        Jatka vaan itse räksyttelyä ja paskansuoltamista edelleen, mutta luulis hävettävän.

        No niin.
        Eli alunperäinen uhittelusi "No jos tulee ongelmaa tulee kuluttajaasiamiehelle töitä." olikin vain pelokkaan oravanpoikasen hätähuuto.
        Hyvä.


      • mielenkiintoista1
        kiinnotonta mieltä? kirjoitti:

        No niin.
        Eli alunperäinen uhittelusi "No jos tulee ongelmaa tulee kuluttajaasiamiehelle töitä." olikin vain pelokkaan oravanpoikasen hätähuuto.
        Hyvä.

        Ei ollut mitään uhittelua. vaan siinä tapauksessa olisin ottanut selvää, voiko noihin sopimuspapereihin kirjata ihan mitä vaan,ja toimia oman mielen mukaan, vaikka suullisesti jotakin muuta sovitaan. Onneksi en tuohon joutunut. parempi näin
        Hyvää jatkoa ja räksytellään kun tavataan.


    • annnnnnnnnnnn

      Jos laitan heidät oikeuteen - ketkä tulevat todistamaan? Itselläni oli auto sellaisessa kunnossa että meinasi hengenlähtö tulla kolme viikkoa oston jälkeen (auto oli just katsastettu kamuxilla) tämä on hengenvaarallista touhua mitä he tekevät!

      • Hold On Fucker!?!

        "Itselläni oli auto sellaisessa kunnossa että meinasi hengenlähtö tulla kolme viikkoa oston jälkeen..."

        Liikenneonnettomuuksia varten autoissa on pakollinen liikennevakuutus.

        " (auto oli just katsastettu kamuxilla)"

        Ei ollut. Kamuxilla ei ole autokatsastusoikeuksia. Auton oli katsastanut rekisteriotteessasikin mainittu katsastuskonttori. Mahdollinen katsastuksen tekemä virhe siis sinne valitellen.


      • lutkutat kalua
        Hold On Fucker!?! kirjoitti:

        "Itselläni oli auto sellaisessa kunnossa että meinasi hengenlähtö tulla kolme viikkoa oston jälkeen..."

        Liikenneonnettomuuksia varten autoissa on pakollinen liikennevakuutus.

        " (auto oli just katsastettu kamuxilla)"

        Ei ollut. Kamuxilla ei ole autokatsastusoikeuksia. Auton oli katsastanut rekisteriotteessasikin mainittu katsastuskonttori. Mahdollinen katsastuksen tekemä virhe siis sinne valitellen.

        "Liikenneonnettomuuksia varten autoissa on pakollinen liikennevakuutus."

        Sehän se lohduttaakin henkilövahingoissa...


      • Fucker u too?
        lutkutat kalua kirjoitti:

        "Liikenneonnettomuuksia varten autoissa on pakollinen liikennevakuutus."

        Sehän se lohduttaakin henkilövahingoissa...

        Mutta oli miten oli, miten auton myynyt liike olisi millään vastuussa, jos tuollainen harmillinen liikenneturma sattuisikin?

        "Jos laitan heidät oikeuteen..." Höpöhöpö ja kiss my ass.


      • liikennevakuutusL?
        lutkutat kalua kirjoitti:

        "Liikenneonnettomuuksia varten autoissa on pakollinen liikennevakuutus."

        Sehän se lohduttaakin henkilövahingoissa...

        Liikennevakuutuksesta korvataan juuri moottoriajoneuvon liikenteeseen käyttämisestä aiheutunut henkilövahinko, mutta myös omaisuusvahinko tietyin edellytyksin.


    • 14 + 8

      Kamux on hyvä.

      Ehkä kaikkein parhain käytettyjen autojen myyjä. Toimittavat auton tarvittaessa kotiin saakka.

      • A.P.K.

        joo ja sen jälkeen oot oman onnes nojassa.. vastuut päättyy Kamuxilla portin
        ulkopuolelle päästyäs..jos pa.kan saat se korjaat ite (kamuxin mielestä)


      • Jgkrjfmr
        A.P.K. kirjoitti:

        joo ja sen jälkeen oot oman onnes nojassa.. vastuut päättyy Kamuxilla portin
        ulkopuolelle päästyäs..jos pa.kan saat se korjaat ite (kamuxin mielestä)

        No ethän sinä uutta autoa ole kamuxilta ostamassa.

        Vanhassa käytetyssä autossa on aina jotakin pientä vikaa.

        Jos haluat viattoman auton osta uusi. Se maksaakin sitten hiukan enemmän kuin käytetty.


    • 50000 vuodessa

      Yritin käydä ostamassa autoa useassa paikassa, mutta palvelu oli välinpitämätöntä tai peräti olematonta. Ei riittänyt minulle. Ihmettelen miksi autokauppiaat ovat näin välinpitämättömiä. Johtuiko siitä, että olin ostamassa kulahtaneissa vaatteissa kalliihkoa autoa? Näin uskon, koska sama toistuu aina uudelleen. Puku päällä saa heti palvelua. Ihme touhua.

      Lopulta sain hyvähintaisen auton ja hyvää palvelua Mikkelin Kamuxilta. Homma toimi ja asiat oli kuten piti olla.

      Nyt ajanut 15000 ja hyvin on toiminut.

      Voin suositella.

    • ihanokon

      Minäkin suosittelen Kamuxia.

      On hyviä autoja tarjolla kohtuu edulliseen hintaan.

      Kannattaa käydä paikan päällä katsomassa.

    • yli 100 järkejään

      ei ainkaan väheän ajettuja oo mitä kattoiojn
      heidän sivujaan

    • Kokemusta on

      Hyvin ovat Kamuxin miehet mukana näissä kirjoituksissa ja mollavat asiakkaitaan, ja puolustavat liikettä. Itse olen ostanut heiltä 40 000 km ajetun auton josta löytyi yhtä sun toista, ja liike ilmoitti vaan että kyllä käytetyssä autossa voi olla jo vaikka mitä vaan puutteita. Vaati tosipaljon työtä ja vaivaa sekä kuluttaja-asiamiestä ennenkuin maksoivat korjaukset. Eli suhtautukaa suurella varauksella ko. firmaan.

      • Kokemus tuokin...

        En tunne kyseistä autoliikettä, mutta...

        "Itse olen ostanut heiltä 40 000 km ajetun auton josta löytyi yhtä sun toista..."

        Niin. Aivan. Eli ostitko ihan autoa tarkastamatta ja varusteita kokeilematta, sokkona? Vai miten voi tulla oston jälkeen yllätyksenä "yhtä sun toista"?

        "...ja liike ilmoitti vaan että kyllä käytetyssä autossa voi olla jo vaikka mitä vaan puutteita."

        Niin. Aivan. Tämähän on rehellinen totuus.

        "Vaati tosipaljon työtä ja vaivaa sekä kuluttaja-asiamiestä ennenkuin maksoivat korjaukset."

        Tosipaljonko?
        No, se voi olla tottakin, jos autoliike ei kuluttajalakien mukaisia suosituksia haluakaan noudattaa. Mutta yleisesti ottaen, tuota kuluttajaneuvojan suositusta virheen korjauksesta tai korvaamisesta 99% autoliikkeistä noudattaa varmasti.

        Vai jätätkö tässä nyt vain kertomatta, että vaaditkin enemmän kuin kuluttajaneuvoja suosittelikaan, koska sinun mielestäsi (ei siis lain mukaan) liikkeen pitää sinun autosi korjailla liikkeen kustannuksella?


    • Esimerkki laadusta

      Tässä yhden Kamux liikkeen vaihtoauto sieltä parhaimmasta päästä. Kuka tuollaisen edes uskaltaisi ostaa?
      Katsokaa kuinka kulunut kuskin penkki on, ei noilla kilsoilla mene tuollaiseksi. Tuon näköisillä on yleensä istuttu lähemmäs 300tkm ajot. Lisäksi vaihteiston vikavalo palaa mutta ei haittaa menoa, kannattaisiko se sitten korjauttaa kun ei varmasti ole iso vika. Kaiken kukkuraksi taitaa olla tuontiauto koska täällä ei noita biopowereja myyty, veikkaisin että vanha taksi Ruotsista.

      http://www.nettiauto.com/saab/9-5/6077015

      • ELÄMÄ ON

        HYVINPÄ TUO KAUPPA KÄY VAIKKA SONTAA ON SEASSA.
        NYT JA NYT 150.000000 MILJOONA VAIHTOA.
        ENSI VUONNA PITÄS SAADA 200000000 MILJOONAA JA NIIN EDELLEEN
        AHNEUDELLA AI RAJAA. VARSINKI KUN ENTINEN KYTTÄ OMISTAA
        LAFKAN.

        MYYPPÄ AUTO MAX PUOLET AUTON ARVOSTA.

        EI MULLA OLE VARAA ELÄTTÄÄ PUKU RAVATTI VÄKEÄ,


      • saabisti2

        Kannataisiko sentään edes JOTAIN yrittää tietää? -Kyllä on myyty flexifuel-malleja!


    • Henkka.

      Paras pelkästään käytettyjä autoja myyvistä liikkeistä, ihan kuin lasipalatsi vailla merkkiedustusta.

    • 16+6

      Olin myymässä autoa ja Kamux antoi parhaan ostotarjouksen. Automyyjä katsoi auton lävitse ja käytiin koeajolla. Itse koeajo oli kauheeta revittämistä taajama-alueella. Luulisi auton kunnon selviävän vähemmälläkin revittämisellä. Automyyjä oli aika nuori, hieman ylimielinen ja päällekäyvän oloinen. Autoa en heiltä kyllä ostaisi, kun nyt tiedän millä tavalla ne ostettaessa koeajetaan.

      • paavo mikä paavo

        Aa.... ja siis tiedät kaikki ajotyylit kaikilta edellisiltä OMISTAJILTA aina kymmeniltä tuhansilta kilometreiltä kun sitä käytettyäsi olet ostamassa??
        - Älä muuten osta uutta, voisit järkyttyä , jos joskus sinulle selviäisi miten NIITÄ on ajeltu muutaman kilometrin ajan satamassa ym..


      • Tinimppa
        paavo mikä paavo kirjoitti:

        Aa.... ja siis tiedät kaikki ajotyylit kaikilta edellisiltä OMISTAJILTA aina kymmeniltä tuhansilta kilometreiltä kun sitä käytettyäsi olet ostamassa??
        - Älä muuten osta uutta, voisit järkyttyä , jos joskus sinulle selviäisi miten NIITÄ on ajeltu muutaman kilometrin ajan satamassa ym..

        Mitä ne Kamuxin autojobbarit täällä huutelee?


    • tsipaduikalaui

      kamuxtuo kamux vie käytettyjä tuonti autoja -
      muu eu maa maksaa esim 10000 tonaa
      suomeen tuotuna suomi poika maksaa 22000
      näin se menee bisnes öf bisnes.

      tiedän tiedän verot pitää maksaa
      mut sama euu. miks autot on niin paljon kalliimpii.

      pitää maksaa verottaja eli mafia.ravattiväelle jobbareille.
      kaikki ei vaan osaa miettiä miksi maksaa tyhjästä. kyllä se muuttuis osais ihmiset protestoida vastaan

      • CincinnatiJim

        Viestisi kieliasu on hyvin epäselvä ja sisällön narratiivi ei nyt siitä lukijalle välttämättä välittynyt, mutta siis Kamuxin takiako muissa EU-maissa autot ovat keskimäärin puolet halvempia?


    • kamux kierrä kaukaa

      ihan paska firma!!! oikeesti kannattaa kiertää! ainakin kamux helsinki! huijarifirma!

    • kyllä asiakas tietää

      Kunnon autoliike tarkastaa auton ennen sisäänostoa ja vähentää viat asiakkaan hyvityshinnasta ennen kuin tekee kaupan.Korjauttaa viat ennen kuin laittaa auton myyntiin omaan liikkeeseen.Näin kunnon autoliikkeissä on kunnossaolevia autoja myynnissä. Kamux ei tee näin vaan korjaamatta myy autot asiakkaille ja siksi asiakkaat joutuvat itse maksamaan nämä remontit.Kyllähän se yrityksen tuotto kasvaa kun asiakas maksaa auton korjaamiset.Ja kun reklamaatiot hoidetaan surkeasti, niin ei tule kuluja.Miettikää asiakkaat mistä seuraavan auton ostatte.Sanokaa EI KAMUXILLE!

      • Tackochadjö

        Allekirjoitan tämän. Kamuxin liiketoiminnan sanotaan perustuvan ns. nopeaan tavarana liikkumiseen. No se on autoliikkeelle hyvä asia, mutta ostajalle huono sillä hinta on lähes sama kun muualla, mutta autoa ei ole huollettu saati monesti edes pesty. Tämä on minun kokemukseni 2 autoa kamuxilta ostaneena. Itse ostan jatkossa merkkiliikkeestä takuuauton koska niissä autoissa on huollot tehty ja kirjattu sekä mahdollisilla varaosilla 2 vuoden takuu töineen. Kamuxilta olen saanut ystävällistä ja hyvää palvelua, mutta reklamaatioissa tullaan melko surkeasti vastaan joka on ymmärrettävää juurikin katteen takia.


    • juu1

      juu

      • erehtynyt kamux

        kusetusta koko firma! Vievät luottamuksen auto-kauppiaisiin! En koskaan missään ole tullut näin kusetetuksi! (seinäjoen kamux)


    • Slogan

      Lahkolaisuus ja jobbaus....vois olla tuju yhdistelmä?

      Käytetyn ostossa on kaikki korkeimman käsissä.

      • velho

        Saatiin auto korjauksen ajaksi käyttöön, muutama varoitus valo syttyi, mutta ei kuuluu haittaa ei muuta kuin ajoa, myynnissä oleva auto, sääli uutta ostajaa jos sen joku ostaa, ei ennusta hyvää


    • kunkku kuluttaja

      Jotain Kamuxista kertoo varmaan se, että niillä on autoliikkeistä eniten kuluttajariitoja selvittettävänä.

    • morjens!

      Porvoon pisteestä sen verran että oli tietyn merkkinen ja mallinen auto minulla hakusessa. No ei heillä ollut moista myynnissä mutta lupaili ilmoitella jos tulee no 2 viikkoa kyseinen myyjä soitteli ja tarjosi aivan jotain muuta kun olin hakemassa vaikka mainitsin että ei kelpaa kun se mitä olen etsimässä. no 2 vuotta myöhemmin kun pitäisi siitä luopua niin hinta mitä olisin saanut kamuxilta oli aivan naurettava heillä oli myynnissä 2 vuotta vanhempi 80 tuhatta enemmän ajettu 3 tonnilla kalliimmalla mitä olisin siitä saanut. Tietenkin autokaupan pitää jäädä voitolle ei siinä mutta jos puhutaan alle 20 tonnin autosta ja 5 tonnia ilmaa mitä vastaava maksaa netissä. No eipä tässä vielä kaikki Lahden kamuxista kyselin toista autoa jos vaihtaa vois uudempaa farmariin pienellä koneella niin ilmoittivat että saan vielä vähemmän jos otan auton heiltä. Juuri näin käteistä olisivat tarjonneet enemmän kun että otan auton heiltä vaihdossa eihän tuossa ole mitään järkeä? Muutama työkaveri saanut aivan pommeja tuolta porvoon kamuxilta.

      • moro moro

        moro hämeenlinnassa palvelu muuttui aivan täysin,kun tulijoku jolppimyyntipääliköksi minun asiointi loppu siihen liikkeeseen
        Vanhassa oli hyvä palvelu.nyt se on kaukana siitä ,en suosittele kenellekkään


      • HUMMEREITA
        moro moro kirjoitti:

        moro hämeenlinnassa palvelu muuttui aivan täysin,kun tulijoku jolppimyyntipääliköksi minun asiointi loppu siihen liikkeeseen
        Vanhassa oli hyvä palvelu.nyt se on kaukana siitä ,en suosittele kenellekkään

        tOTTA LUULEVAT OLEVANSA EUROOPAN OMISTAJIA TAINNU NOUSTA KUSI JOHONKI MUUHUN KUIN...


      • jepulistajeeee
        moro moro kirjoitti:

        moro hämeenlinnassa palvelu muuttui aivan täysin,kun tulijoku jolppimyyntipääliköksi minun asiointi loppu siihen liikkeeseen
        Vanhassa oli hyvä palvelu.nyt se on kaukana siitä ,en suosittele kenellekkään

        Tuntuu menevän hyvin, kun eivät vaivaudu (Hml) edes vastaamaan yhteydenottopyyntöön....Ei kovin hyvää palvelua.


    • HUIJAUKSEN UHRI

      Kiertäkää Tampereeen Kamux kaukaa myy käytettyjä huollettuja autoja ja kamux kaskon joka on pelkkä sana kaskosta.
      Vaihdoin huolletun autoni ja sain tilalle täysin huoltamattoman mersedeksen ,joka oli myydessä niin hyvö ja että... jätti tielle hiukkasuodatin kiukutteli no jopas sieltä ilmeni turbovika huollon yhteydessä ja siivekkeen rikkonut irrallinen ruuvi tai kivi, ja ikuluttajaasiamiehelle joka antoi neuvot kuluttaja riita.com ja sinne kaikki paperit ja odotella saat 3kk.. no kamux tampereen myyjä sanoi että korvaavat 25% kuluista joka on 500e 2000e rempasta, Ilmoitin rahoitusyhtiölle myös etä auto ajokiiellossa, olen ajannut vajaa pari kuukautta ja tilanne tämä tättä huijausta . pYYSIN ETTÄ VAIHTAISIVAT EI KUN AUTO 2007 MALLI JA VANHA , KILOMETREJA DIESEL PAKUSSA 247THKM JOKA 320E SARJASSA VÄHÄN.. JOUDUN JURISTIN OTTAMAAN SELVITTÄMÄÄN ASIAN MYYJÄ KARTTELEE JA AINOASTAAN SÄHKÖPOSTIN KAUTTA- EIÄVT AIO VAIHTAAA .. ASIA EI JÄÄ TÄHÄN. TÄYSIN HUIJARI FIRMA ÄLKÄÄ OSTAKO MITÄÄN SIELTÄ.

      • Laudatur

        En ymmärtänyt sanaakaan. Oletko humalassa?


    • Pjeenis

      247tkm ajetussa autossa turbovika on "normaalia kulumista", turha tapella, kuluttajariitalautakunnan suositus lienee ettei liikkeen kuulu maksaa mitään. Suosittelen ottamaan tuon 25% osuuden. Auto tulee uuden turbon myötä parempaan kuntoon kun se on ennen vikaa ollut, joten missään nimessä liike ei ole velvollinen maksamaan koko remonttia.

      Jokaisen auton oletettu kestoikä on sama, ei 320CDI Mersun tarvitse liikkeen vastuun puitteissa kestää sen enempää kun vanhan Ladan - käytännössä 200tkm jälkeen kaikki remontit on asiakkaan murheita.

      Jutusta ei käynyt ilmi mitä Kamux-kaskossa on vikaa? Eikös se ole vakuutus eikä mikään tähän hajoamiseen littyvä juttu?

      • kolme autoa kamuxilt

        kamux myyjä ei kerro mitä siihen kaskoon kuuluu ja se on erittäin epä ammattimaista ja mikä kilometrimäärä 250 tuhatta on autolla verroinkin mersulla että kyllä minusta kamuxin kannatais ottaa enemmän vastuuta ja korjata maineensa jos meinaa autokauppaa käydä.
        myyjän pitää vastata puheluhin vaikka kuinka asia voi tuntua ilkeältä koska sehän on sillloin asiasta pakenemista ja myös epä ammattimaista.


      • PerttiKeinonen
        kolme autoa kamuxilt kirjoitti:

        kamux myyjä ei kerro mitä siihen kaskoon kuuluu ja se on erittäin epä ammattimaista ja mikä kilometrimäärä 250 tuhatta on autolla verroinkin mersulla että kyllä minusta kamuxin kannatais ottaa enemmän vastuuta ja korjata maineensa jos meinaa autokauppaa käydä.
        myyjän pitää vastata puheluhin vaikka kuinka asia voi tuntua ilkeältä koska sehän on sillloin asiasta pakenemista ja myös epä ammattimaista.

        Itse sain kaskon vakuutusehdot tutustuttavaksi, ja erittäin hyvä paketti tuohon hintaan. Lisäksi tuulilasivakuutus n. 46 eur vuosi. Muutenkin ystävällistä palvelua. On varmaan paikkakuntakohtaistakin eroa, mutta paljon se palvelun laatu riippuu omasta käytöksestäkin.


      • pikkupoika
        PerttiKeinonen kirjoitti:

        Itse sain kaskon vakuutusehdot tutustuttavaksi, ja erittäin hyvä paketti tuohon hintaan. Lisäksi tuulilasivakuutus n. 46 eur vuosi. Muutenkin ystävällistä palvelua. On varmaan paikkakuntakohtaistakin eroa, mutta paljon se palvelun laatu riippuu omasta käytöksestäkin.

        Itselleni tuo kamux vakuutus oli aika hyvä diili, mersun kasko ois ollut ilman tuota melkein 900e vuodessa ja nyt alle 300/vuosi


      • Palveluyrittäjä
        PerttiKeinonen kirjoitti:

        Itse sain kaskon vakuutusehdot tutustuttavaksi, ja erittäin hyvä paketti tuohon hintaan. Lisäksi tuulilasivakuutus n. 46 eur vuosi. Muutenkin ystävällistä palvelua. On varmaan paikkakuntakohtaistakin eroa, mutta paljon se palvelun laatu riippuu omasta käytöksestäkin.

        Ihan oikeessa ole P.Keinonen paikkakuntakohtaisia eroja on ja monissa pisteissä on
        ikäväkyllä jobbari-meininkiä, mutta oman kokemuksen myötä hyötyautokeskuksessa
        on ainakin yksi myyjä joka todellakin palvelee ja toimii kuin ensiluokkaisen myyjän tuleekin


      • Pjeenis
        pikkupoika kirjoitti:

        Itselleni tuo kamux vakuutus oli aika hyvä diili, mersun kasko ois ollut ilman tuota melkein 900e vuodessa ja nyt alle 300/vuosi

        Toi Kamuxvakuutushan on ehdoiltaan sama kun lähitapiolan normaali peruskasko, ainoa että se on kiinteän hintainen ja bonukseton el voi vakka kolaroida ja hnta pysyy. Sehän tossa on muiden liikkeiden kamppiksiin verraten hyvä että se ei ole määräaikainen esim vuodeksi niinkuin yleensä.


      • oma KÄYTÖS
        PerttiKeinonen kirjoitti:

        Itse sain kaskon vakuutusehdot tutustuttavaksi, ja erittäin hyvä paketti tuohon hintaan. Lisäksi tuulilasivakuutus n. 46 eur vuosi. Muutenkin ystävällistä palvelua. On varmaan paikkakuntakohtaistakin eroa, mutta paljon se palvelun laatu riippuu omasta käytöksestäkin.

        Eiköhän se perustu siihen millasen auton saa!!!!???Jos sulle sattuu paska auto heti hajalla oletko kärsivällinen jos joudut itse maksaan tonnien korjauksen tai jos satut saamaan ruuvatun auton...varmaan oma käytös ei ole sullakaan niin hyvä vai mitä sano!!!???


    • turhan itkiät

      kyllä on vtun typerää valittaja joukkoa!
      helpompi olisi jos osaisitte laittaa 5000€ kirjuekuoreen ja puotatte sen kaupan postilaatikoon, eipä luulis tulevan valituksia keltään?

      kun teille ei voi myydä mitään oikeasti hyvää tuotetta, ette osaa arvostaa, sekä ne killingit joilla olette valmiit ostamaan, ei riitä kunnon autoon!

      hyvä palvelu maksaa sen 5000€, plus auto!
      teillä sydän pysähtyy jos tiedätte että on 500€ läskiä päällä!

      kun ei halua laittaa rahaa autoon on lopputulos kuten näistä viesteistä käy ilmi!
      DAG,t rikotaan kiuten volvo340 hihnat ei osata käyttää, ei lueta edes ohjeita vaan mennä survotaan kuin ladalla? jotka nekin meni romuksi mutta ne voi ite korjata jätti jakarilla, kuten zetorinkin!
      nyt kun hienomekaniikan joutuu korjauttamaan ammattimiehellä on se maailman loppu!

      voi kun loppuis nää urputukset kun ei jaksa lukea tota moskaa!
      kasvakaa aikuisiksi! muuta ei tarvii!
      kun näitä uusia ja uudempia vehkeitä tarviis osaa käsitellä ja siihen tarvitaan rahaa! jotkut rikkoo kaiken jotkut ei, se ei katso ootko juomari vai tuomari sama pska kun ei osaa niin ei osaa mutta rahalla saa paikattua! joten mistä sitten valitetaan?

      se mihin teidän urpojen kyvyt riittää ja raha, sellasen pelin saat, se sitten kestää,tai ei ,mitä sitte? OMALLA rahalla niitä autoja yllä pidetään!

    • TULITERÄ AUDI

      Osta kamuksilta ja tule onnelliseksi käytetyn auton omistajaksi huolettomia kilometrejä ja rutkasti onnea matkaan terveisin ei ikinä sieltä autoa ja siirryin uusiin autoihin jälleen kerran ei huolta huomisesta ;)

    • kusetetut ry

      Rehellistä auto kauppaa taka töölössä!

      • ei kannata ostaa

        Lessujen kanssa ei kannata olla kauppasilla.


      • kerro1
        ei kannata ostaa kirjoitti:

        Lessujen kanssa ei kannata olla kauppasilla.

        Onko Kamux muka lestadiolaisten yritys?


    • 888

      KAMUX PALKKAA NUORIA AMMATTITAIDOTTOMIA MYYJIÄ PROVIKALLA TÖIHIN JA UNOHTAEN ASIAKASPALVELUN!! KIERTÄKÄÄ KAMUX KAUKAA!!

    • Sandi

      Kamux varoitus
      Ostin auton jolla oli ajettu 107tkm. 6 vaihteella auto jurnutti ja ravisti. Kerroin tästä myyjälle ja sovittiin että seuraillaan tilannetta. No laatikkoremontti siitä tuli ja omaan piikkiin meni. Koska remontti tuli eteen 6,5 kk kaupan jälkeen. Olin ajanut tuolloin 33 tkm. Myyjä sanoi että 6kk on takuu ja myyjän vastuu. Tästä olen keskustellut monen autokauppiaan kanssa ja kaikki ovat olleet sitä mieltä että myyjän olisi tullut korvata edes osa remontista. Koska laatikkovika oli vika joka ei tuon ikäisessä autossa ole normaalista käytöstä johtuvaa. Lisäksi olin viasta heti kaupan jälkeen reklamoinut. Kamux pesi kätensä täysin. Toinen asia oli renkaat. Kauppaan kuului kahdet renkaat. Toiset vanteet eivät sopineet alle. Eri pulttijako. Myyjä haki vanteet pois ja myi ne erikseen toiselle asiakkaalle. Lupasi toimittaa toiset Ekan talven jälkeen kudokset talvirenkaiden kyljissä repesivät. Uudet luvattiin toimittaa ja vanteet myös. Ei ole 4 vuoden aikana näkynyt. Olen tästä usein muistuttanut myyjää. Kamux on erittäin epäluotettava yritys. En osta sieltä enää autoa ikinä. Älä sinäkään.
      Kaiken kaikkiaan maksoin n 4000€ omasta pussista. Samaan aikaan ostin Länsi Autosta toisen auton. Tämän osalta ei pienintäkään ongelmaa. Kaikki laitettiin kuntoon viimeisen päälle.
      Www.kamux.fi

      Tykkää·Kommentoi

      • A.P.K.

        Ei mitään uutta "Sandi" monesti tarinaan vois liittää, "kyllä mä siitä kerroin ja tiesit
        ostaessas vaihteistoviasta". Ikäväkyllä Kamux ei ole ainoa liike missä virhevastuu
        ym. tajutaan just noin kuin sun kohdallas.


      • kesäkuu

        En luota Kamux!!! Mitä puhutaan ja luvataan ei pidä paikkaansa. Olkaa varovaisia jos ostatte kaikki mustaa valkoisena paperille.


      • hyvä omatunto

        MITÄ tästä opimme KUMAXIIN kannattaa luottaa yhtä paljon kuin joulupukkiin ihmisten kusettaminen yhtä helppoo kun heinänteko vai mitä juha, onko hyväomatunto????!!!


    • Kamux fani Henkka

      Ei kamuxin pojat kuitenkaan liimaile mainostarroja kusilaareihin yms. noloa ja kauppa käy. No tekeehän joppariliikkeen miehen kateelliseksi.

    • Liike vs. jobbari

      Jobbari on aina pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö.

      • Opettele säännöt

        Jobbariliikkeen "mies" se päivystää palstalla 24/7 ja massapostittaa samaa uikutustaan.


    • kusetustaraisiossa

      Raision kamuxin kikkarapää myyjä ainakin todella tietämätön autoista en ymmärrä miten kyseinen myyjä on voinut edes päästä jobbariksi, ja myyntipäällikkö se lipevä kaveri onkin kertoilee autosta niitä näitä ja väittää ettei hän muka valehtele koskaan paskan marjat!!!

      • Kiitos Kamux!

        Hei, olen hieman eri mieltä - olen usein asioinut kyseisessä liikkeessä ja palvelu on aina ollut asiallista. Onhan täällä helppo räksyttää...

        Kiitos Kamux hyvästä palvelusta!

        Nimim: "monta autoa ostanut"


    • Jobbari on yksityine

      Nettiauto:
      "Vähiten ostoturvaa tarjoavat valheellisesti tavallisina yksityisinä myyjinä esiintyvät myyjät eli JOBBARIT. Jobbarille on tyypillistä, että hän ei suostu maksamaan ilmoittelusta mitään, ei maksa myyntivoiton veroa, eikä takuulla suostu minkäänlaisiin jälkivaatimuksiin saatuaan rahat myymästään autosta."

    • joo2

      jobbari tai liikkeen myyjä samanlaisia kusettajia molemmat!!!

    • Yleistys typerää

      Jos olet tullut huijatuksi liikkeessä, niin sitten olet käynyt väärässä paikassa. Kannattaa selvittää etukäteen ainakin se, onko liike Kuluttajaviraston Mustalla listalla. Sellaiset liikkeet eivät noudata kuluttajansuojalakia, ja ongelmat virhevastuun kanssa ovat melko varmoja.

      Kaikkien liikkeiden ja niiden myyjien yleistäminen huijareiksi on todella typerää. Suurin osa Suomen yli 2000:sta autoliikkeestä toimii täysin rehellisesti ja myös kuluttajansuojalakia noudattaen.

      • Ex audi allroad

        Porvoo on ainankin ihan ok.palvelu hyvää ja autot niikuin pitääkin.


      • Kamuxiin tyytyväinen
        Ex audi allroad kirjoitti:

        Porvoo on ainankin ihan ok.palvelu hyvää ja autot niikuin pitääkin.

        Ostakaa uusia autoja niin ei tule pettymyksiä,paitsi vaihtohyvityksessä.koittakaa ajaa se kaksi vuotta vanha 40000km ajettu samaan autoliikkeeseen ja kysykää paljonko ne maksaa siitä,tulette varmasti yllättymään.


      • sduiohd
        Ex audi allroad kirjoitti:

        Porvoo on ainankin ihan ok.palvelu hyvää ja autot niikuin pitääkin.

        Porvoo yksi paskimmista ikinä


    • kamux on p*ska

      Itelle tuli tunti turpaan A6:n kanssa jonka ostin helsinki-vantaan myyntipisteestä, auto tuli tampereen kamuxilta. Seuraavana päivänä moottori rupes heti kolisemaan ja auto lähti pajalla jossa todettiin että kaksoismassavauhtipoyörä on entinen. Kamuxin vastaan tulo oli 50% johon lopuksi jouduin tyytymään...Vantaan myymäläpäällikn argumentti oli "sehä on sit ku uus auto ku siihe on se vauhtipyörä vaihdettu.." ja viikko tästä eteenpäin määräaikais huollossa todettiin että DPF tukossa. Hiukkassuodattimen kohalla kyseinen nelisilmä vertas sitä täyteen bensatankkiin, että kyllähän se bensaki sieltä kuluu ku sillä ajaa. Ilmeisesti hänen autonsa tankkaa myös itsensä niin kuin suodattimen pitäisi itsensä puhdistaa, Ensimmäinen ja viimeinen auto jonka kamuxilta ostan. Osien hinta yhteensä 4000€

      Mutta kyllä siinä vaiheessa ku kauppaa tehtiin niin asiakaspalvelu oli hyvän laatusta. Jälkipyykin hoitaminen iha ku tuusulan häkkifirmoilla.

      • ammattitaitoinen

        Mikä vika tuusulan häkkifirmoissa on? Hesan jobbarikin ostaa autoja sieltä myytäväksi.


      • Liike vs. jobbari
        ammattitaitoinen kirjoitti:

        Mikä vika tuusulan häkkifirmoissa on? Hesan jobbarikin ostaa autoja sieltä myytäväksi.

        Jobbari on aina pimeää kauppaa tekevä yksityishenkilö.


      • Totuus__

        Käytetyssä autossa liikkeestä ostettaessa ei ole automaaattisesti mitään takuuta, ellei tehdastakuu voimassa tai ellei liike erikseen takuuta anna. Sen sijaan liikkeestä kuluttaja-asiakkaan ostaessa autossa on kuluttajausuojalain mukainen virhevastuu.

        Virhevastuu ei koskaan koske normaali kulumisesta johtuvia vikoja. Jos vian todetaan olevan virhevastuun piirissä, niin käytännössä asiakas joutuu osallistumaan korjauskustannuksiin, koska liikkeellä ei ole velvollisuutta saattaa auto parempaan kuntoon, mitä vastaava käytetty ehjä olisi. Tosi asia on se, että jos haluat nukkua yösi rauhassa autoilun osalta, niin osta uusi auto missä on TAKUU.


      • ...
        Totuus__ kirjoitti:

        Käytetyssä autossa liikkeestä ostettaessa ei ole automaaattisesti mitään takuuta, ellei tehdastakuu voimassa tai ellei liike erikseen takuuta anna. Sen sijaan liikkeestä kuluttaja-asiakkaan ostaessa autossa on kuluttajausuojalain mukainen virhevastuu.

        Virhevastuu ei koskaan koske normaali kulumisesta johtuvia vikoja. Jos vian todetaan olevan virhevastuun piirissä, niin käytännössä asiakas joutuu osallistumaan korjauskustannuksiin, koska liikkeellä ei ole velvollisuutta saattaa auto parempaan kuntoon, mitä vastaava käytetty ehjä olisi. Tosi asia on se, että jos haluat nukkua yösi rauhassa autoilun osalta, niin osta uusi auto missä on TAKUU.

        ...Tai sitten ostaa autot muualta ku kamuxilta


      • Totuus__
        ... kirjoitti:

        ...Tai sitten ostaa autot muualta ku kamuxilta

        Ihan samat kuluttajasuojalain mukaiset virhevastuut koskee kaikkia autoliikkeitä. Autoliikkeet on kuitenkin yrityksiä, joidenka tarkoitus on tuottaa voittoa, eikä sitä voittoa kyllä tule sillä, että rakennetaan asiakkaitten autot omalla kustannuksella uusiksi, kun siihen ei ole kerran mitään laillista velvoitetta. Kannattaa myös miettiä mistä ne käytetyt autot sinne liikkeeseen tulee ja miksi käytetyssä autossa voi olla vikoja. Se on kuitenkin varma, ettei niitä vikoja siellä liikkeessä asiakaitten kiusaksi tehdä.....


      • kamux on p*ska
        Totuus__ kirjoitti:

        Ihan samat kuluttajasuojalain mukaiset virhevastuut koskee kaikkia autoliikkeitä. Autoliikkeet on kuitenkin yrityksiä, joidenka tarkoitus on tuottaa voittoa, eikä sitä voittoa kyllä tule sillä, että rakennetaan asiakkaitten autot omalla kustannuksella uusiksi, kun siihen ei ole kerran mitään laillista velvoitetta. Kannattaa myös miettiä mistä ne käytetyt autot sinne liikkeeseen tulee ja miksi käytetyssä autossa voi olla vikoja. Se on kuitenkin varma, ettei niitä vikoja siellä liikkeessä asiakaitten kiusaksi tehdä.....

        Niin koskee, muualla vaan myös ajatellaan muunki ku pelkän lakipykälien mukaan. Totta, yrityksen tarkoitus on tuottaa voittoa. Mikäs sen paremmin tuottaa kun paskana olevana auto joka myydään ehjän hinnalla.


      • Totuus__
        kamux on p*ska kirjoitti:

        Niin koskee, muualla vaan myös ajatellaan muunki ku pelkän lakipykälien mukaan. Totta, yrityksen tarkoitus on tuottaa voittoa. Mikäs sen paremmin tuottaa kun paskana olevana auto joka myydään ehjän hinnalla.

        Kerro nyt selvyyden vuoksi minkä ikäinen a6 oli kyseessä ja kuinka paljon ajettu?


      • kamux on p*ska
        Totuus__ kirjoitti:

        Kerro nyt selvyyden vuoksi minkä ikäinen a6 oli kyseessä ja kuinka paljon ajettu?

        185tkm -08.

        Toivottavasti saat palkkaa siitä että puolustat työpaikkaas sunnuntaina.


      • Totuus__
        kamux on p*ska kirjoitti:

        185tkm -08.

        Toivottavasti saat palkkaa siitä että puolustat työpaikkaas sunnuntaina.

        En puolusta ketään, vaan katson asioita siltä kannalta, kuinka kuluttajavirasto kuluttajansuojalakia soveltaa yleisesti näihin ongelmatilanteisiin. Ei nämä ongelmatilanteet ole varmastikkaan mukavia kauppiaillekaan. Kannattaa nyt muistaa, että älä ammu viestin tuojaa, jos viesti ei miellytä. Käytetty auto on aina käytetty niin hinnaltaan kuin kunnoltaankin.


      • kesällä2015 auto
        ... kirjoitti:

        ...Tai sitten ostaa autot muualta ku kamuxilta

        Totta helppo olla JÄLKIVIISAS mutta kun paskat housussa panee sanan kiertään kyllä KAMUX joutuu muttaan tapojaan tai kohta asiakkaat katoo näin se menee.KERTOKAA kaikille jotka ostavat auton käydä täältä lukemassa niin eivät mene halpaan kuin moni menny. Ostakkaa keväällä muistakaa kamuxilla yli 300 valitusta hurraa sano ruotsalainen heja kamux


    • tuube

      Kohtuu hyviä kokemuksia Kouvolan liikkeestä. Väliraha saatiin neuvoteltua hyväksi ja huoltoja (nokkahihnan vaihtoa, yms) sain samaan diiliin. Jälkeen päin korjattiin vielä myyjän piikkiin jähdytystä. Ongelman onneksi huomasin jo koeajolla, mutta syy olikin oletettua isompi. Nyt auto on toiminut oikein hyvin!!

      Ainoa mikä hieman kyrsi oli, että itse sain kysellä mitä kaikkea oli tehty ja oliko kaikki varmasti kunnossa. Fiilis jäi, että jos ei ole tarpeeksi tarkka koejossa/ostohetkellä ja itse huolehdi sovittujen hommien hoidosta, niin herkästi tulee kusetetuksi.

    • nainen!

      Mitäs ostatte niit parin sadan egen autoi vitun juntit saatana. Alkaa jo itteeki hermostuttaa tää touhu!

    • jorejobbaahalval

      Kamux on hemmetin menestyvä ketju ja ihan vaan käytettyjen kaupalla, ei ihme että yksinkertainenjobbari-jore kadehtii niin ketusti.

      • Käteisasikas

        Ostin kamux -auton kesäkuussa olen maksanut auton. Tämä kesä on mennyt auton asioiden hoidossa, ja vielä on Kamux minulle velkaa. Paperi-rahaliikenne on hidasta !


      • Käteisasikas

        Ostin kamux -auton kesäkuussa olen maksanut auton. Tämä kesä on mennyt auton asioiden hoidossa, ja vielä on Kamux minulle velkaa. Paperi-rahaliikenne on hidasta !


      • oppiaIKÄkaikki
        Käteisasikas kirjoitti:

        Ostin kamux -auton kesäkuussa olen maksanut auton. Tämä kesä on mennyt auton asioiden hoidossa, ja vielä on Kamux minulle velkaa. Paperi-rahaliikenne on hidasta !

        Kaikkien pitää käydä täällä lukemassa että osaavat olla varuillaan kun auton ostavat...kertokaa eteenpäin ettei sitten harmita ja tule monien tonnien maksua auton hintaan!!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        oppiaIKÄkaikki kirjoitti:

        Kaikkien pitää käydä täällä lukemassa että osaavat olla varuillaan kun auton ostavat...kertokaa eteenpäin ettei sitten harmita ja tule monien tonnien maksua auton hintaan!!!!!!!!!!!

        Kamuxilla on paljon vihaisia asiakkaita.


    • t111na

      Hauskinta tässä keskustelussa on tuo ilmeisesti autokaupan porukka joka puolustelee ja selittelee täällä palstoilla. Antaisivat tekojen puhua puolestaan. Itse en kyseisessä liikkeessä ole asioinut, mutta näiden myyjien/autokaupanväen asiakkaita syyllistävät kirjoittelut täällä saa kyllä ajamaan kyseisen kaupan ohi.

    • Pelkonen

      Autoa myydessä: "jakohihna on juuri vaihdettu"
      Muutaman kuukauden päästä viedessäni samaa autoa vaihtoon "sä et olekaan vaihtanut tähän jakohihnaa"
      Onko se vaihtoväli 3kk?

    • Ammattilainen

      Häkkiliike

      • KAMUKS RULES!

        KAMUX RULETTAA!!!

        PARAS LIIKE SUOMESSA!!!

        PARHAAT VAIHTURIT - PARHAAT MYYJÄT!

        POINTSIT KAMUKSILLE!


      • jeee
        KAMUKS RULES! kirjoitti:

        KAMUX RULETTAA!!!

        PARAS LIIKE SUOMESSA!!!

        PARHAAT VAIHTURIT - PARHAAT MYYJÄT!

        POINTSIT KAMUKSILLE!

        KAMUX ON PELKKÄ VITSI katotaan vuoden päästä juha saanu huijattua ihmisten rahat eli ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa ylihinnan ulkomailta tuoduista autoista älkää ostako ruuvattuja autoja olkaa tarkkana jee


      • irmeli5
        jeee kirjoitti:

        KAMUX ON PELKKÄ VITSI katotaan vuoden päästä juha saanu huijattua ihmisten rahat eli ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa ylihinnan ulkomailta tuoduista autoista älkää ostako ruuvattuja autoja olkaa tarkkana jee

        Totta turiset sain eka autosta tarpeeksi ite joutui maksaan korjauksen ku ei jaksanu bulttipoikien kanss tapella. Sano mun sanoneen jollakin viel paskat housuss ei tarkoita minua irmeliltä hyvvää jouluu kaikille hyvvii kilometrei..Ei täll tyylill nykymaailmass pärjää sanoo savon poikaki!


    • KAMUKS RULES!

      MEILLÄ ON TÄÄLLÄ KAMUXILLA HILJAISTA!!!

      ON AIKAA KIRJOITELLA PUUTAHEINÄÄ SUOMI24LLE!!!

      • samperi22

        Kohta on ku tossuliikkeessä kun ihmiset tajuu ett liike on pelkkä huijareita täynnä oleva paskajoukkio katsoen kenet saa huijattua


      • keväällä2015
        samperi22 kirjoitti:

        Kohta on ku tossuliikkeessä kun ihmiset tajuu ett liike on pelkkä huijareita täynnä oleva paskajoukkio katsoen kenet saa huijattua

        Kohta kolahtaa omaan nilkkaan odottakaa kevääseen niin saatte autoja halvalla saksasta tulossa ruuvattuja viimeisen päälle käyttäkää testissä jos ostatte suosittelen tai bmuuten korjaus voi maksaa jopa 5 tonnii jos on ylimääräistä rahaa siitä vaav sano juha aikanaan rahan tekeminen halppoa kuin heinäntekeminen


      • siirielina
        samperi22 kirjoitti:

        Kohta on ku tossuliikkeessä kun ihmiset tajuu ett liike on pelkkä huijareita täynnä oleva paskajoukkio katsoen kenet saa huijattua

        Täysin samaa mieltä. Olen kuullut uskomattomia juttuja Hämeenlinnassa vaikuttavasta myyntipäälliköstä (sanoo olevansa entinen poliisi)totaalisen törkeää asiakaspalvelua


      • hallelujaa
        siirielina kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä. Olen kuullut uskomattomia juttuja Hämeenlinnassa vaikuttavasta myyntipäälliköstä (sanoo olevansa entinen poliisi)totaalisen törkeää asiakaspalvelua

        Totta jos et osta et ole hyvä ihminen melkein pakkomyymistä hallelujaa sanon mä


    • frtr

      Hyvä liike suosittelen

    • ahneuvella on

      mitä poiijat tekköö pisnest.
      sitä voi sannoo.kamux on lähtenny nousu kiiton ja kovvoo männöö
      toivottavasti muisteevat vällein tankata.ettei tipaha kuin kanan lento

    • ylimielinen33

      Niin teköö mutt tää ei näytä hyvältä bisneksen kannalta ! Jos näin moni tyytymätön tälle käy kuin tulitikkutalolle....tai miten kävi yhelle isolle firmalle olokohan ylimielisyys syynä..

    • Andyy

      Hain kamuxilta 174tkm ajetun auton vm-08. Hinta mielestäni ihan kohdallaan. Ostosta seuraavaana päivänä aloin epäillä laturin toimintaa, kävin akkuliikkeesä mittauttamassa latauksen ja laturi osottautui sököksi.
      Puhelua Kamuxille jossa ensin myyjä voivotteli asiaa ja sanoi että laturi on kuluva osa ja sen korjaus jää minun vastuulleni. Pienen neuvottelun jälkeen hän suostui 50% osuuteen kuluista ja aikoi alkaa etsimään laturia ja korjaamoa johon auto viedä.. aikoi soitella vielä samalle päivää minulle. Puhelua ei alkanut kuulumaan ja menin paikanpäälle, vaadin nopeaa toimintaa ja 100% korvausta. Myyjällä ilmeisesti loppui valtuudet ja hän kävi juttelemassa myymäläpäällikön kans jonka jälkeen hän ehdotti 2/3 korvausta huollosta ja uudesta laturista. Hyväksyin tämän koska näin asia menee oikein ihan lainkin mukaan = liikkeen ei tarvitse maksaa koko remonttia jos auton kunto oleellisesti paranee tämän jälkeen.

      Vähän jäi paskanmaku suuhun kun möivät auton jonka piti olla täysin kunnossa, mutta toisaalta ymmärrän etteivät he kerkeä kaikkia tutkimaan autoistaan. Korvaus kuitenkin menee ihan oikein.

      En anna isoa lampaan persettä kamuxille, mutta jatkossa tuskin asioin kyseisessä liikkeessä. Suosittelen kaikille varovaisuutta asioidessaan kamuxilla.

      • HUIJAUSseis

        Olen yrittänyt varoittaa just tälläsistä hommista jos kamuxi korvaisi niin kuin pitäisi ei johtaja ja huijari konstaapeli sais miljoona tuloja .Se auttaa kun täältä porukat käy lukemassaa ja viidakkorummut pärisee niin huijaus loppunee pikkuhiljaa


      • Turhaa turinaa

        Kauppalain ja kuluttajansuojalain opetus pitäisi olla pakollinen jo peruskoulun yläasteella. On ihan järjetöntä, että ihmiset eivät tiedä, mitä oikeasti sopimuksen tekeminen tarkoittaa tai mitä käytännössä tarkoittaa käytetyn tavaran ostaminen, mitä siltä käytetyltä tavaralta voi odottaa ja mitkä ylipäätään on ostajan omat velvollisuudet.


      • ei lahkoliikkeistä
        HUIJAUSseis kirjoitti:

        Olen yrittänyt varoittaa just tälläsistä hommista jos kamuxi korvaisi niin kuin pitäisi ei johtaja ja huijari konstaapeli sais miljoona tuloja .Se auttaa kun täältä porukat käy lukemassaa ja viidakkorummut pärisee niin huijaus loppunee pikkuhiljaa

        Hyvä tietää, että lahkolaiset omistaa firman, eipähän tarvi sinne jalalla astua. Onneksi on muita liikkeitä ja yksityisiä.


    • 14 ruuvarit

      Moikka kun ja jos ostatte kumaxilta nyt saattaa tulla ruuvattuja autoja eli ei kai tartte sanoo olkaapa tytöt ja pojjat tarkkana jos ostatte testatkaa autot sanoo kerran pettynyt kamaxiin

    • izmo.

      Kauhian hintasia autoja!

      • 4wd dyno

        No, kulkinehan kannattaa tutkia huolellisesti ennen kauppoja, eikä hyväksyä mitään jälkitoimituksia, raha liikkuu vain kun kaikki vermeet tai sovitut huollot on tehty. Esim viimeisen30 tai 25 rossaa saavat jne. Toinen hyvä juttu on tehdä pari testiä, vie auton dynoon ja vielä kuntotarkastukseen, enne kauppoja, pitkällä koeajolla. JOS eivät suostu, niin voi epäillä jotakin. Pitäköön silloin paskansa. Nämä on muutaman satasen investointeja, mutta antaa jonkilaisen mielenrauhan ja tietoa tinkimiseen tai hylkyyn. Jos nyt ite olisin vajaat 30 tonnia pistämässä pirssiin, niin tää ei enää paljoa paina. Jos liike alkaa ikinä jarruttelemaan, ostajan omalla kustannuksilla tekemistä tutkimuksista, niin jomma haisee. Vaihtakaa maisemaa.


    • 35 vuotta autoalalla

      Kamuxilla ei ole omaa korjaamotoimintaa, siksi autoja ei korjata ennen myyntiä, kate suurempi .Asiakas joutuu korjauttamaan auton kuluttajalautakunnan avustuksella itse valitussa korjaamossa, Kamux ei tarjoa korjaamoa. Valituslautakunnan päätös voi kestää jopa vuoden, maksat korjauksen itse ja toivot että päätös on puolellasi.Mikäli ns. voitat jutun, niin voit vaan toivoa, että Kamux noudattaa kuluttajavalitus lautakunnan päätöstä .Mikäli haluat päästä helpommalla osta auto maahantuoja liikkeestä missä tehdään autoihin tulotarkastus ja sen vaatimat korjaukset näin voit varma, että saat kunnossa olevan auton ja voit pyytää myös nähtäväksi tämän raportin. Kaiken lisäksi maahantuojaliikkeet hoitavat myös virhevastuulain edellyttämät asiat ilman kuluttajalautakuntaa.Joten jos haluat hemmotella itseäsi ja päästä vähällä sekä ajella hyvällä autolla usko mitä juuri kerroin. VARO KAMUXIA!!!!!

      • justice

        Kyllä isommatkin autoliikkeet osaavat vastuun välttelyn. Vaikka kuluttariitalautakunta suosittelisikin korvauksen maksamista uhkaavat vielä hankkia oikeuden päätöksen. Kokemusta tästä on.


    • disappointed

      Meille on ostettu kaksi n 100t ajetua autoa kamuxilta, molemmissa pian oston jälkeen isoja vikoja ja jättivät tielle tämän tästä. Liikkeen kanssa mahdotonta selvittää asioita ja heillä ei mitään vastuuta tuotteistaan. Kamuxin kanssa en asioi enää koskaan enkä todella voi sitä muillekaan suositella.

      • AuttoikoVähänKään

        "Liikkeen kanssa mahdotonta selvittää asioita ja heillä ei mitään vastuuta tuotteistaan."

        Miten niin mahdotonta? Jokainen autoliike on vastuussa myymistään autoista ja jos ei omat rahkeet riitä asian selvittämiseen (tai luulottelee itselleen takuun käytettyyn autoon) kuluttajaneuvonta auttaa oikeudenmukaiseen lopputulokseen.
        www.kkv.fi

        Ps. "Tielle jättäminen" sinällään ei vielä ole liikkeen automaattiseen korjaus- tai korvausvelvollisuuteen.


    • uxv

      20000 tuhannen mersussa ei mitään takuuta .kun yritys on ostajana.se siitä

    • kaikessahäviää

      kusettaahan ne muutkin

    • Eikamuxille

      Pelkkää paskaa niiden toiminta! Jatkossa perheemme autota ostetaan muualta!!!!!! Huijaavata päin näköä kaupan kiireellisyydellä. Luvataan maat ja mannut SUULLISESTI mutta jälkeen päin kielletään lupaukset. Todella törkeetä. Ykski myyjä alkaa huutamaan päin namaan eikä osaa edes kirjoittaa.

    • pelkkääautokauppaako

      Muutin lähelle oulun Kamuxia ja olen ihmetellyt tuota joka öistä rallia. Täytyy mennä joku yö itsekin ostoksille niin selviää mitä siellä myydään. 10-20 "ostajaa" käy joka yö.

    • Henri34

      No kävin tänään kyselemässä paikalliselta Kamuxilta heidän toisessa liikkeessään olevaa autoa sekä näyttämässä vaihdokkia. Hintanäkemys heillä asiallinen ja esitettiin mm. varausmaksua jotta saan itseäni kiinnostavan auton omalle paikkakunnalle. Jäin harkitsemaan asiaa. Ainoa mikä tuossa liikkeen autossa jäi mietityttämään oli katsastuksen puuttuminen. Eli rekisteröintitietojen mukaan olisi voitu jo katsastaa, eli katsastettuna olisin sen ostanut.

      • Suu_auki

        Mikäpä estää sinua tekemästä heille tarjousta, että teet kaupat sillä ehdolla että auto on katsastettu.


    • wiltsu30

      Mikkelin Kamuxilla sain huonoa palvelu noin vuosi sitten. Olin puhelimitse yhteydessä myyjän kanssa, koska asuin eri paikka kunnalla. Myyjä kertoi minulle autosta erittäin tarkkaan ja sovinne lopulta että että toimittavat auton minulle kotiin, kun varaus maksu on maksettu. Eli sovimme kaupat puhelitse ja myyjä lupasi laittaa sähköpostilla varausmaksu lapun. No tilisiirtolappua ei kuulunut ja soitin uudestaan myyjälle, joka ei vastannut, seuraavana päivänä huomasin auton hävinneen myynnistä. Soitin taas myyjälle, joka ei vastannut, soitin toiselle myyjälle joka kertoi että auto tosiaan oli myyty edellisenä päivänä, no oletin että auto on minulle tulossa ja pyysin toiselta myyjältä varausmaksulappua, joka sanoi että pyytää myyjää joka auton minulle myi lähettämään sen minulle. No mitään ei kuitenkaan kuulunut, joten soitin taas ja ei vastausta...annoin asian olla ja rupesin etsimään uutta autoa, mutta päätin vielä soitella jos saisin myyjän kiinni ja viikon päästä onnisti kun soitin vaimoni puhelimesta, niin myyjä ei muka edes muistanut minua ja sanoi vain että heillä ei ole kyseistä autoa enään myynnissä...???
      Pakko myös kertoa tähän että Jämsän Kamuxilta sain erittäin hyvää palvelua muutama kuukausi sitten. Auton osto ei ole ikinä ollut niin helppoa. auto tuli kotiin asti ja kaikki mitä myyjän kanssa olin puhunut niin piti paikkansa.

    • Yankee666

      Ylivieskan Kamuxilta sain loistavaa palvelua ja heidän kanssa asiat sujui hyvin. Hyvinkään Kamux ihan hanurista. Tuli yks turha reissu sinne tehtyä ja todettua, että auto ei ollut sitä mitä puhelimessa luvattiin. Tuusula samaa sarjaa Hyvinkään kanssa. Puhetta on mutta ei tekoja. Autossa olleisiin vikoihin puututtu todella välinpitämättömästi. Viat ilmeni 3-4 päivää oston jälkeen. Yritin purkaa kaupan, kun auto osoittautuikin huonommaksi ja oli täynnä pikkuvikoja mitä ei koeajolla/tarkastuksessa huomannut. Hyvinkään ja Tuusulan Kamux kokemuksien jälkeen voin todeta että EN ENÄÄ IKINÄ OSTA AUTOA KAMUXILTA!

    • tehergwr

      Diktaattori meininki, ja mahd. vähän tarjoaa autosta, mene ihmeessä muualle jos mahdollista.

    • Borå

      Ei oo mikää pakko ostaa paskaa kamuksilta, niillä tuskin on koskaan autoa, joka olisi ainoa suomessa myynnissä oleva. Parhaiten välttää, kun kamuksin portilla miettii mitä hittoa mä oon tekemässä ja jatkaa matkaa muualle, niin voi onnitella itseään jälkikäteen.

    • VähänTyyliäPitäsOlla

      Kamuxissa en ymmärrä yhtä asiaa: myyvät paskaisia paljon ajettuja autoja. Luulisi, että noin iso yritys hankkiutuisi eroon moisista romuista.

      Kyllä voi myyjä ylpeillä, kun saa moisia paskojaa myydä.

      • Järkikäteen

        Saavat silti myydyksi ne paskaiset autot suurilla kilometrimäärillä. Tottahan autot pystyy aina pestä niin ei ole myytäessä paskainen.
        Pakkohan jonkun ne on ottaa vaihdossa, jos kauppoja halutaan hieroa. Vai kuinka moni ensin yrittää oman aikansa myydä tätä paskaista paljon ajettua autoa (saatika onnistuu siinä ja saa haluamansa käteissumman) ja saa siitä rahat ja sitten ostaa haluamansa auton, joka löytyisi muka vielä liikkeestä?


    • Kohtasemeneenurin

      Ihme että tämä kyseinen kioski on vielä ylipäätään pystyssä kun ottaa huomioon minkälaista paskaa ne myyvät!

    • trs

      Kuopiosta ei mitään hyvää sanottavaa. Myyntipäällikkö kehuu itseään, vaikka toimintansa on ala-arvoista. Jos jollain on positiivisia kertomuksia hänestä, niin antaa tulla.

    • autoa_etsimässä

      Uusi toimintatapa ?
      https://huutokaupat.com/fi/ilmoittajat/401/kamux-oy

      Myydään huutokaupat.comin kautta ilman mitään takuita tai palautusoikeutta.
      Meinasin jo alkaa yhdestä tekemään tarjousta, vaan kun auto ei ollutkaan voudin takavarikoima tms. kuten oletin niin lyhyt googlettaminen myyjästä toi tähän ketjuun.

      Vahva tunne, että liian kovan pommin kohdalla laitetaan tuota kautta myyntiin, niin ei tarvitse vastuuasioista huolehtia ja silti myyjä pidättää oikeuden olla myymättä jos hinta ei itseä mielytä.

    • Jatsari

      Ei mitään moitittavaa Kamuxista, kaikki meni niinkuin pitikin. Vaihdoimme Audin BMW :n ja homma sujui ilman mitään. Jälkeenkin päin otettiin meihin yhteyttä erään asian vuoksi Kamuxin pääkallonpaikalta. Ilman heidän yhteyden ottoaan emme olis tienneet koko asiata mitään.
      Ja tästä autokaupasta on muutama vuosi, tokkopa heidän olis edes tarvinnut meihin siitä asiasta ottaa edes yhteyttä.
      Edelleenkin voidaan tehdä Kamuxin kanssa autokauppaa.

    • Tackochadjö

      Kamuxin liiketoiminnan sanotaan perustuvan ns. nopeaan tavarana liikkumiseen. No se on autoliikkeelle hyvä asia, mutta ostajalle minusta huono sillä hinta on lähes sama kun muualla, mutta autoa ei ole huollettu saati monesti edes pesty. Tämä on minun kokemukseni 2 autoa kamuxilta ostaneena. Itse ostan jatkossa merkkiliikkeestä takuuauton koska niissä autoissa on huollot tehty ja kirjattu sekä mahdollisilla varaosilla 2 vuoden takuu töineen eikä tarvitse pelko perseessä ajella. Kamuxilta olen saanut ystävällistä ja hyvää palvelua, mutta reklamaatioissa tullaan melko surkeasti vastaan joka on ymmärrettävää juurikin katteen takia. Yli 200 000 tkm ajettu auto on sitten loppuunajettu Kamuxin näkökulmasta. Ihan vain vinkkinä.

      • Heckochdäjö

        "Yli 200 000 tkm ajettu auto on sitten loppuunajettu Kamuxin näkökulmasta. Ihan vain vinkkinä."

        Yli 200tkm (oletan, että tarkoitat 200.000km eikä 200.000tkm) ajettu auto on loppuunajettu kenenkä tahansa järkevän ihmisen näkökulmasta. Ihan vain vinkkinä.


    • semmostaseon

      Kuopion kamuxilta en ainakaan suosittele ostamaan yhtään mitään, jos ei halua paskaa autoa ja liikehhän ei ota mitään vastuuta autosta kun se on pihasta pois ajettu. kunnon kusettaja firma kyllä ja jos olisin tajunnut lukea ennen ostoa näitä palautteita niin olisin liikkeen kaukaa kiertänyt.

    • ex.mersukuski

      Lohjan Kamuxista ainakin ihan hyvät kokemukset 2015 Toukokuussa tekemästä kaupasta.Myin oman huomattavasti kalliimman auton heille ja ostin halvan kauppakassin heiltä tilalle.Hyvin on Volvo toiminut 12 tuhatta kilometriä tähän mennessä,ei pahaa sanaa.

    • pipsaaa

      Kamux on perseestä, suksikoon vittuun koko yritys.

    • hemmetinjobbairt

      Soittelevat härskejä puoleen hintaan ostotarjouksia ympäriinsä. Toivottavasti kukaan tyhmä ei tartu tarjoukseen.

    • Stiga1

      Kamux on yksi surkeimpia autokauppojen mitä tiedän. Autot tulee niille tehdään ainoastaan pelkkä halpa pesu. Varokaa Kamuxia kiertäkää kaukaa.

    • Akiräsänen

      Ostin Audi eilen ja auto hajosi tänään. Soitin Kamuxille ja kerroin tapahtuneesta, myyjä vain naureskeli ivallisesti. Myyjä kertoi että meidän autoissa on perävalotakuu !
      Kiertäkää liike mah kaukaa !

    • niilonortti

      Kaksi autoa kamuxilta ostaneena voin suositella, ekana ostin audi A6 allroad 2.7 biturbo -03 207tkm ajettu. Tokana päivänä kaupoista meni ilmajousien kompura paskaks, kamux korvasi kaiken, sitte alkoikin kaikkea pikkukivaa ilmestyä, moottorivikavalo paloi jatkuvasti(liian laihaa seosta ja sytytys katkoksia 3 eri sylinterillä ja vaihteistossa jotain pientä :D viime viikolla vein samaisen audin kamuxille vaihtoon ja tilalle skoda octavian 125tkm ajettu -08 1.8tsi. Alle viikko vaihdosta kävin öljyn vaihdossa jossa selvisi että jäähdytin nestettä valuu reilusti "jostain" korjaushintaarvio 675e ja vikakoodit lukivat niin ilmastoinnin kompura vetää viimeisiään. Onneksi otin kamux turvan kun suosittelivat sitä niin about 1650e remontista joudun itse maksamaan 200e omavastuuta. Ikinä ei oo joutunu kiistelemään pahemmin kyseisen liikkeen kanssa.

    • niilonortti

      Enkä korjannut audin vikoja :D saivat paskansa takaisin

    • masi1

      Olisipa todellakin pitänyt lukea näitä kommentteja kamuxin toiminnasta ennen auton ostoa Salon toimipisteestä.Tuskin voi olla epärehellisempää myymäläpäällikköä.Huoltokirja tietoisesti jätetty puutteelliseksi, ei tule huoltokustannuksissa vastaan, eikä kaupanpurku onnistu, koska rahat jo lyöty omiin liiveihin.Ostakaa hyvät ihmiset autonne vastuullisista autoliikkeistä, ei kyllä turhaan 93% ostajista ole tyytymättömiä.t.Timo Vanari

    • masi1

      Plussana jotain edelliseen.Auto erikoinen ja siisti, mutta ei uskalla ajaa, ennen kuin huollot ajantasalla, ja toivottavasti ei ole tullut mitään peruttamattomia vikoja kamuxin surkeassa huomassa tullut .Toivottavasti ei hajoa heti tuonne tielle, mitä kamuxin autoille tuntuu käyvän lähes säännöllisesti.t.Timo Vanari

    • niilonortti

      Tänää 300km skodalla ajettu ja menee nii hienosti että, kyllä mä olen erittäin tyytyväinen ollut kamuxin toimintaan, on varmaa sattunu sitte hyvät myyjät :D Voin jatkossakin kamuxia kyllä käyttää

    • einarina

      Porvoon Kamux etäkaupalla toimi hyvin. Virhevastuulla auto kuntoon ilman tappeluja, vaikken ottanut maksullista ajoturvaa. Yllätyin postiivisesti, toki auto on niin uusi että kuuluukin vielä toimia moitteetta.

      • reijoraato

        "toki auto on niin uusi että kuuluukin vielä toimia moitteetta."

        Ja silti meni rikki - onko se joku VAG-konsernin tuote?


      • niilonortti

        Oliko pekka myyjänä porvoon päässä? Mukava heppu, ei turhia lauseita sähköpostii kirjottele :D Ja homma toimii


      • turuustt

        pikkupippeli-pekka on säälittävä huijari


    • hjpniemi

      Kamux Hyvinkää, vaihdoin autoa eikä pahaa sanottavaa itse kaupanteosta.

    • stadionilaiset

      Hävettää myöntää, että kaupat tein KAMUXIN kanssa, nyt lakimies ja kuluttajasuoja virannomaiset mukana, eikä loppua näy.

      • niilonortti

        Hahhhaa! Kerro toki lisää?


    • JapaDuPaDuu

      Itse sain Kamux Kuopion liikkeestä tosi positiivisen vaikutelman.
      Volvon tilasin kotiin tuotuna ja vanha Chrysler lähti heidän mukaan.

      Tarkasti käytiin läpi auton historia (tosin tarkistin sen myös itse) sekä kertoivat ja näyttivät pienetkin "viat" joita ko. autossa oli vain yksi. Katkennut sähkösäätöisen penkin säätimen muovipala.

      Hinnasta väännettiin kunnes se miellytti molempia osapuolia. Osamaksu järjestyi Danske Bankiin josta hankkiuduin eroon nopeasti, koska en oikein pitänyt heidän koroista ja kuukausittain maksettavasta käsittelymaksusta vai mikä lie.

      Autossa vikoja ei ole ilmennyt neljän vuoden aikana muuta kuin palanut poltin.

      Suosittelen tekemään valmiiksi listan kysymyksistä, vertailemaan markkinahintoja sekä rahoitus tarjouksia. Teki kaupat sitten missä hyvänsä liikkeessä.

    • Eurox

      No niin..pörssiin meno keskeytetty maksamattomien työnantajasuoritusten takia. Että sellaista autokauppaa!

    • Naftalefa

      Saisiko niiltä polttoainetta sopivasti?

    • Autox

      Autoliike mikä tulee kiertää kaukaa. Myydään autoja tarjouksella, mutta kun menet hakemaan autoa rahat kädessä...niin vastaus on ettei me voidakkaan myydäkkään sitä tarjous hinnalla. P***a palvelu!

    • Rahoitustuotto

      Tuotteena käytetty auto, maximaalinen kierrätys Kamuxin myyjien vastuulla pienellä katteella ja vastuut myyjille. Firma nopeaan nousuun ja laajennukseen ison rahoittajan tuella, näyttää hyvälle kun tuottoa tulee osamaksurahoituksissa korkotuotoista ikkunoista ja ovista. Autokaupan tuotolla rahaa ei tule!!! Kaikki muu onkin sitten raadollista, firma myyntikuntoon ja pörssiin. Rahat taskuun ja morjens...

      • Myyjäkö

        Olisiko entisillä ja nykyisillä myyjillä jotain heittää äskeiseen?


      • SamallaAlalla
        Myyjäkö kirjoitti:

        Olisiko entisillä ja nykyisillä myyjillä jotain heittää äskeiseen?

        Erittäin hyvin rahoitusyhtiöt maksaa jos rahaa tulee yli 500 euroa kauppaa kohden.

        Tai sitten ei.


    • Midio

      Kamux Konala, heikon myymälä, puhelimessa sovitut kaupat , menin paikanpäälle ,auto oli myyty , ei mitään soittoa ei ilmoitusta, että auto on myyty kesken kaipanteon toiselle.

      • HyvääYötäJaHuomenta

        Heh... kauppa on sitovasti sovittu vasta, kun raha on liikkunut. Ennakkomaksulla voi auton itselleen sopia ostettavaksi sovittuna päivänä, ei pelkällä puhelinsoitolla "joo tuun kattoo joku päivä autoo"-höpinöillä mitään vielä ole sovittuna.


    • Lutahousu
    • Kituvankiitos

      Kamux konalan toimipisteestä ostettu auto. Myyjä ylisti auton kuntoa sekä siisteyttä. Kaupat hoitui vaivattomasti siihen asti että nimet oli papereissa. Sen jälkeen kaikki meni huonosti. Ensimmäisen 10 kilometrin jälkeen autoon syttyi varoitusvalo häiriöstä pakokaasujen puhdistusjärjestelmässä. Lopulta auto seisoi viallisena pihalla tai korjaamolla ja sitten auto varoitti vielä alhaisesta öljynpaineesta. Korjaamolla sanottiin että olis hyvin kallis remontti tulossa tai jopa moottorin vaihto. Kamux ei enään vastannut viesteihin ennen kuin tein reklamaation kuluttaja-asiamiehen sivustolla. Lopulta lupailtiin kauppojen purkua ja mahdollisesti vaihtoa toiseen autoon. Lopulta tuli tyly vastaus sähköpostiin että vika ei ollut ostohetkellä ja koska auton ikä otetaan huomioon niin kamux korvaa korjauksesta 15%. Nyt on valitus menemässä kuluttaja-asiamiehelle ja auto seisoo edelleen resuna pihalla. Mitäpä tuosta tään perusteella voi sanoa. Palvelu vaikuttaa todella hyvältä, mutta kun kyseeseen tulee ongelmaa liike kyllä pesee kätensä asiasta ja nopeasti. Minä en todellakaan asioi enään kyseisessä liikkeessä enkä todellakaan suosittele liikettä kenellekään.

      • HyvääYötäJaHuomenta

        Nonnih.
        " Sen jälkeen kaikki meni huonosti. Ensimmäisen 10 kilometrin jälkeen autoon syttyi varoitusvalo häiriöstä pakokaasujen puhdistusjärjestelmässä."

        => Et sitten ajanut RIITTÄVÄÄ koeajoa, että olisit ostajan velvollisuudet RIITTÄVÄN LAAJUISESTA autoon tutustumisesta hoitanut asiallisesti?

        "Korjaamolla sanottiin että olis hyvin kallis remontti tulossa tai jopa moottorin vaihto."

        => No just. Eli mistään-mitään-tietämättömäksi kun hekin sinut totesivat, päättivät ottaa yhdellä huollolla sekä lomaltapaluu- että joulurahatkin.

        "...ennen kuin tein reklamaation kuluttaja-asiamiehen sivustolla."

        => Hyvä; se olikin sitten ensimmäinen asia, minkä tässä kaupassa teit oikein.

        "...koska auton ikä otetaan huomioon niin kamux korvaa korjauksesta 15%."

        => Joka paljon kauppaa tekevältä autoliikkeeltä on varmasti lakiin perustuva, oikean suuruinen osanottotarjous. Miksi et tarttunut tilaisuuteen heti?

        "Nyt on valitus menemässä kuluttaja-asiamiehelle ja auto seisoo edelleen resuna pihalla."

        => Koskapa et lakiin perustuvaan osanottotarjoukseensa tyytynyt, tuo on tosiaan seuraava pykälä viedä asiaa, siis hitaaaaaaasti mutta varmasti lainmukaisesti eteenpäin. Kuluttajaneuvonta suosittanee samaa 15% osuutta liikkeen osanotoksi. Jos se ei sinua tyydytä, asia voit toki lisää piiiiiiiiiitkittää tekemällä kuluttajariitalautakuntaan reklamaation. Sen käsittely kestääkin sitten 1-2-vuotta ja sieltä saatua suositusta uskoisin sinunkin jo tottelevan.

        "...mutta kun kyseeseen tulee ongelmaa liike kyllä pesee kätensä asiasta ja nopeasti."

        => Siis häh?!? Juurihan kerroit, että olivat osaaottamassa 15% osuudella?! Miten se on "käsien pesemistä"?! Sehän on avoimesti vastuunkantamista, kun vikaa on ilmennyt.

        " Mitäpä tuosta tään perusteella voi sanoa."

        => Asiakaat tuntuvat tyhmenevän vuosi vuodelta. Eipä kai muuta?


      • exemm

        Kamuxin henkilökunta kirjoittanutkoska niin paljon kirjoitusvirheitä


    • Ihan.turha.homma

      Esimerkki 1: Vaikka sinulle kuinka kerrotaan, että Kamux on paska niin sinä menet sinne katselemaan autoja.

    • MegaMies12

      On tullu käytyä monessa kamuxin liikeessä ja huomattu kuinka ovelaa porukkaa on liikkeessä töissä. Tästä yksi esim. Kaverin isä oli ostamassa autoa kamuxilta ja kävi kattomassa sitä noh eivät halunneet vaihtoa auto ottaa ollenkaan vaihdossa koska autosta oli kuulemma kova kysyntä. MITÄ IHMETTÄ? Kyllä monessa muussa liikeessä otetaan auto kuin auto vaihdossa oli se sitten missä kunnossa tahansa. Kyllä siitä päästään myyjän kanssa sopivalla välirahalla sopuun. Tämä ei tietenkään koske kaikkia paikkoja mutta tässä kyseisessä mestassa tämä on yleistä. Ja kyllä sen huomaa että kuinka kieroa porukkaa siel istuu tietokoneiden takana kun ovesta astuu sisään. anteeks ja kiitos.

      • HyvääYötäJaHuomenta

        "Kaverin isä oli ostamassa autoa kamuxilta ja kävi kattomassa sitä noh eivät halunneet vaihtoa auto ottaa ollenkaan vaihdossa koska autosta oli kuulemma kova kysyntä. MITÄ IHMETTÄ?"

        Ei mitään ihmettä, täysin normaalia toimintaa kaikissa vaihtoautoliikkeissä; jos myynnissä olevasta autosta on parhaimmillaan jopa useampiakin suoran kaupan tilaisuuksia viritteillä (parhaimmillaan jopa "lappuhinnalla") niin siihen pahimmillaan lähes samanhintaisen, muutamalla väliraha satasella vaihtelu ei ole mielekästä eikä liiketaloudellisesti järkevääkään. Vielä idiootimpaa kaupanharrastelua olisi ottaa tietoisesti lähes romutuskuntoinen paskaläjä pihaan mätänemään edes satasella.
        Tuolla sen myyjä vain kertoi asiakkaalle suoraan. Muissa liikkeissä olisi sama kerrottu ehkäpä äärimmäisen huonolla vaihtohyvityksellä tai muutoin annettu asiakkaalle ymmärtää, ettei hän ole ihan ykkösvaihtoehto tuohon autoon asiakkaaksi.

        Ps. Se, että myyjä tekee tietokoneen ääressä työtään kun asiakas astuu ovasta sisään, ei liene huonokaan asia saati että tekisi myyjistä mitenkään "ovelia" tai "kieroja"?
        Saat anteeks, vaikka umpityhmä oletkin, eihän se sinun syysi ole vaan puolivalopiispas vanhempiesi.


      • Paskatulee

        On vika lukea kun Kamux omat lahkolais myyjät puolustelee täällä omia autojaan ja juttujaan!!! Mummoilta huijatuilla rahoilla on kyseinen paska liike perustettu!!! Samanlailla kun lahkolaisten muutkin firmat!!!
        Tuttava osti sieltä auton ja kone hajosi parin kk sisään niin eivät ottaneet mitään vastuuta asiasta. No onneksi jotkut ovat ollee niin fiksuja että ovat vieneet asiat käräjäoikeuteen asti niin loppuu tuo kusettaminen ja paskan puhuminen joskus.


    • Kamuxs_TAKUU_Voi_veljet

      Kamuxs turva !!!
      myynti hetkellä myyjä ketoo että kaikki viat jota autoon tulee korjataan vuoden ajalta ja tetyn kilometri määrään asti, ainut että unohti mainita että on omavastuu per vika, ei ikinä saisi uskoa mitä autokauppias lupaa jollei siitä ole mustaa valkoisella, koska rehellinen auto kauppias on kyllä sellainen uhan alainen "eläin" laji jota ei taida edes enää olla... taisi kuolla jo suku puuttoon... Porvoosta tunsin yhden "Rehellisen" automyyjän mutta tämäkin lopetti... eikä jostain syystä ollut kamuxsilla myyjänä...

      • onneksionkulukalle

        Heh...
        "...unohti mainita että on omavastuu per vika, ei ikinä saisi uskoa mitä autokauppias lupaa jollei siitä ole mustaa valkoisella..."

        => 100% varmuudella Kamux-turvasta on tehty mustaa-valkoisella sopimus, jossa tuo omavastuu ja muutkin turvaehdot on kirjattuna.
        Sinä olet nyt vaan luulotellut nimimerkkisi ja ulosantisi mukaan itsellesi takuun, jota tuo ei todellakaan ole vaan maksullinen lisäturva. Eikä muuten 100% varmuudella ole kattavuudeltaankaan "kaikki viat jota autoon tulee korjataan vuoden ajalta".

        "koska rehellinen auto kauppias on kyllä sellainen uhan alainen "eläin" laji jota ei taida edes enää olla..."

        => On niitä autokauppiaita rehellisiäkin, sinä Kamuxissa tapasit automyyjän, et autokauppiasta. Toisekseen jos kuvittelet ostavasi täystakuun vanhaan autoon, et sitä kyllä tule saamaan keneltäkään autokauppiaalta saati automyyjältä mistään autoliikkeestä. Tuttavasi "rehellinen automyyjä Porvoosta" saattoi saada kenkää juuri siksi, jos on takuita lupaillut edustamansa autoliikkeen autoihin ja palkkansa maksanut autokauppias on kyllästynyt liikoja lupailevan myyjän toilailuihin.


    • Repponenr

      Hyvä liike

    • Kamuxs_TAKUU_Voi_veljet

      Tuttavasi "rehellinen automyyjä Porvoosta" saattoi saada kenkää juuri siksi, sen verran pitää korjata ettei saanut kenkää...
      eikä kukaan mistään täys takuusta ole puhunutkaan...

    • TIMOPERKKIÖSTÄ

      Hyvin saanut dataa täältä...meinasin jo katsella kamuxin autoja mutta jos eivät tee kunnolla edes kuntotarkastuksia kun ottavat vaihdokin niin hessulivei. tietää mitä pommeja sielläkin sitten on myynnissä.

    • JepJepJaJuu

      Raahen Kamuxilta tarjousta pyydettiin, mutta eipä koskaan kuulunut myyjästä. Taitaa mennä liikkeellä liian hyvin, kun ei enää raha kiinnosta. Onneksi on muitakin liikkeitä olemassa, itse en enää asioi kyseisessä puljussa ikinä. Todella töykeää oli palvelu muutenkin kyseisessä puljussa ja en ole ainoa joka on kokenut asioinnin töykeäksi Raahessa.

      • paremminoliennenspostia

        Laitoit ihan sähköpostia? pitäisköhän ihan suoraan soittaa myyjälle tai mennä paikanpäälle, saattais helpommin sujua. Kait noille tulee satoja sposteja pitkin päivää, kaikkeen kerkee vastata


    • frenditkamut

      Jotenkin on vittumaisen olonen liike en käytä.

      • tsaippadaippa

        Todellakin!


      • kummelikamux

        Juuri näin! Kamuxilta saa takavalotakuun. Toiminta on kuin Kummelisketsistä!


    • YlihintaaKorjattavaa

      Ostettiin Vantaan Kamuxilta vasta huollettu ja katsastettu auto.
      Myynti ilmoitus ei ollu ihan paikkansa pitävä (hiukan harhaanjohtava).
      Koeajossa jo havaittiin yksi sähkövika, renkaat oli sakkorenkaat ei alumiinivanteilla kuten ilmoituksessa? Liike vakuutti hienoa tuotevastuutaan ja luotettavuuttaan kaupahetkellä.
      Saatiin hiuka alennusta ja liike korjautti tuon sähkövian. Renkaat tietty piti ostaa uudet omalla rahalla 350 euroa. Renkaiden vaihdossa havaittiin vetonivelen suojakumi vialliseksi, korjauskehotus.
      Moottorin vikavalo alkoi palaa ajoittain, vikaa etsittiin omakustannuksella vikakoodien avulla. Lambda-anturit vaihtokunnossa.
      Nämä vasta huolletun ja "katsastetun auton lisäkorjaukset maksoi yli 600 euroa!!!!!
      Enää ei liike kehunut tuotevastuutaan????????? (Myyjän kommentit, käytetyissä saatta olla aina jotan).
      Varustaudu aina 1000-2000 remontteihin näissä merkkiliikkeen hylkiöautoissa!

    • 092016

      Varokaa Kyseistä ketjua, kotiinkuljetukset ja etäkaupan palautus oikeudet pelkkää huijausta, tuli asioita Kamuksilla ensimmäisen ja viimeisen kerran, kauppasopimuksetkaan ei kestä päivän valoa. Miten ihmeessä kyseinen ketju saa Suomessa toimia kun sopimuksia ja lakeja ei ole tarkoituskaan noudattaa, riittääpä maistraateilla töitä kun tämän putiikki tekemisiä selvittelee.

    • töttörööööö

      Ostin Vantaan liikkeestä auton. 2kk jälkeen menin vaihtamaan uuteen ,hyvitys puolet siitä mitä maksoin. Kyseessä oli sama myyjä. Perusteluina että muutamasta autosta pitää saada korjauskulut pois. Myyvät väkisin autoihin vakuutuksia, koska myyjä saa siitä provikan. Nyt vaihdettu toiseen ketjuun, terv: 9 auto kamuxilta ostanut, enään en osta.

      • Vaihtopommi

        Niin että 2000 maksoit ja sait 1000 hyvityksen? Aika normaalia ...


      • lyly

        7000 ja hyvitys 3500, taisit olla kamux työntekijä


    • kuluttaja1

      Kuluttajasuoja hukkuu kamuxin asioihin ! Varokaa kamuxia.

    • Tyytyväinen1

      Minun kokemukseni Kamuxist on ainaki positiiviset ja autokaupat sujui mallikkaasti. Sain parhaan hyvityshintani autostani Kamuxilt. :)

    • anttijar

      Mulla hyviä kokemuksia varsinkin varkauden kamuxsista. Ostin auton, hyvin on toiminu, ja myyjät tosi reippaita ja mukavia.

      • antitar

        Tottahan sitä itseään ja työrovereitaan kehua pitää! Kuuluuhan se jo KAMUX:in myyjäkoulutuksen perusteisiin! Myös Warkaudessa...


    • L2000

      Joo, käytiin taas Tampereella, ja piti mennä Tampereen liikkeeseen kattoon autoa, mutta ei sit kerittykään, kun piti mennä kiinalaiseen syömään.

      • Kamuxeivaanosaa

        Tampereen liike loistaa kanssa kuluttajansuojatilastoissa ja välttelee virhevastuutaan. Surkeaa toimintaa joka osa-alueella! Älkää vain erehtykö!!


    • ostaaihanhyvin

      Kehutaan nyt sen verran, että parhaiten maksaa kaikista liikkeistä auton sisäänostossa.
      Kolme kokemusta on.
      Voitte kysellä muistakin, mutta uskon että kamux kärjessä.
      Yhdessä osto tarjouksessa kyllä irtaantuivat ja selittävät jotain "keksittyä"...

      • EI_KAMUXILLE

        eipä ole kehujen arvoinen ketju. parempia autoliikkeitä on sisäänoston ja asiakaspalvelun kannalta. kokonaisuus ratkaisee!


    • KAMUX_ON

      AHTERISTA. VÄLTTÄKÄÄ

    • eripurat

      Maksoin n 7000 ja 2kk jälkeen hyvitys n 3500

    • Kyrvänsyylä91

      Joo ei v""""u mikä liike. Kävin audi tt:tä (2007)katsomassa konalan liikkeessä. Hirveä naarmu takapuskurissa ja maalia puuttui. Eikö ole niin että kun menet autoa katsomaan liikkeeseen. Siinä ei saisi olla mitään virheitä. Skarpatkaa nyt vähän..

      • Trollaus

        Eikä??? On kyllä todella törkeää, kyllä 9vuotta vanhan auton pitää olla virheetön!!!


    • Kyrvänsyylä88

      Ei ehkä virheetön mutta kunnossa. Kamuxin tapainen ketju muistuttaa jo tuusulan häkkikanala autoliikkeitä missä puskurit yms ovat nippusiteillä kiinni eikä kuiteista ole tietoakaan jos kalliimpaa remonttia tehty.

    • kamuxlähteelaskuun

      Kamuxin lasku alkaa ja jyrkkänä. Rehelliset suomalaiset suuret ketjut kehittävät vaihtoauto kauppojaan joissa tiedetään mikä on asiakaspalvelu ja kirjallinen vaihtoautotakuu. Ikinä tämä autokauppa ei enään päädy pörssiin . Voin lyödä aika paljon vetoa tästä asiasta. Muutenkin pörssiin meno oli vitsi. Osake oli puolet liiankallis. Tämä yritys pelkkää rahastuksen makua. Kysykääpä mitä vanhat myyjät sanojat palkan maksusta ja muusta. Voitte olla kuulemaan aika ihmeissänne.

    • AkiRäsänen

      Varokaa ! Uudet Automyyjät.
      Brutto palkka 880€ mistä miinustetaan puhelin etu ja autojen fiksikulut,jos ja kun myytte asiakkaille romuja nii ne vähennetään automyyjän omasta brovikasta. Kun myytte autoja mikä jättää Kamuxille 5000€ itse saatte brovikkaa 50€. Kun ostatte tai joudutte kaikki myyjät ostamaan autoja 4kpl kk
      Per autosta saatte 50€ toitä 24/7
      Päälystö poraa huolella hanuriin Varokaa

    • AkiRäsänen

      Jatkoa edelliseen viellä joudutte myymään vähintään 15 kpl kk autoja tai tulee kenkää. Jos nämä facta tiedot poistetaan otan yhteyttä ylläpitäjään

    • Semäkinen

      Täällä kehutaan kamuxia Henri Pelkonen käy välillä täällä hehkuttelemassa kuinka hyvä kamux on Naurettavaa LOL

    • Anttikoivu

      Kamuxille en enään ikinä lähde. Automyyjät tulevat iholle heti kun astut ovesta sisään, samanlaista kohtelua olen saanut Turkissa hyi ! Ei jatkoon
      Laakkosella tai Delta autossa saan olla ja tutkia autoja rauhassa

    • Sariselkä

      Kamux Alkaa jo muistuttamaan Pro Kim oy:n Toimintaa ei kanna mitään vastuuta autoista.

    • Arikuivu

      Ei voi kun vaan nauraa niille jotka kamuxilla asio. Olen tässä tehnyt ja selvittänyt miten kyseinen liike toimii.Aina kun vaihdatte tai myytte autonne liike nappaa jokaisesta autosta
      2900€ ei tietenkään satasten autoista.
      50000€ autossa on yleensä ilmaa 10000€ .Koska Autot on pääsääntöisesti hankittu Saksasta ja Ruotsista. Eli kun vaihdatte autoja jotka maksavat 5000-25000€ liike ottaa aina 3000€

    • Autosaksa

      Ei tämä liike enään ikinä pörssiin tule pääsemään. MYYVÄT SAKSAN TULVA AUTOJA! Kamux hävetkää Juha Kalliokoski.

    • kamuxonsurkeaa

      Aki räsänen puhuu asian. Pitäkääkin ylläpito huolta että viestiä ei poisteta. Varokaa kamuksia aina ja lopun elämänne.

    • Siimlaidinen

      Yksi auto tuli ostettua kamxilta.Audilla oli ajettu 120tkm kun ostin sen, moottori hajosi 124 tkm kohdalla .Yli 8kk tapeltuani jälkeen kyseinen firma suostui korjaamaan autoni käytetyllä moottorilla ja jouduin itse maksamaan 50% Onko tämä Oikein !
      Kamuxilta ei enään Autoa.

    • ei.voi.tietää

      Pari vuotta sitten soitin yksityishenkilölle autosta joka kiinnosti. Oli kerennyt juuri myymään sen Kamuxille, mutta epäili, että eiköhän hinta ole sama kuin hänellä sillä autossa oli vikoja. Se oli tosiaan tullut Kamuxille myyntiin. Hintaa monta tonnia enemmän kuin tällä yksityisellä. Soitin liikkeeseen ja eivät maininneet vioista mitään ja esittivät tietämättömiä. Joko yksityinen raahasi sinne vikaisen auton kertomatta Kamuxille, tai Kamux yritti huijata minua. En tiedä, mutta ei tämä ainakaan minun luottoani Kamuxia kohtaan vienyt.

    • lesseonlesse

      Uskokaa jo hyvät ev.lut. veljet että se kamux pitää kiertää aina hiukan kaukaa. Lessen rehellisyys on mitä on. Best caravan menee samaan kastiin.

    • hyvätakuu
      • LakiaOsaamatonTuomari

        10 vuotta ja 200 000 km ajetussa uretaanivessassa kosteutta? Ei kai sentään. Idiootteja on tuomarit olleet. Varmaan jotain pikkutyttöjä.


      • tyhmäkommentti
        LakiaOsaamatonTuomari kirjoitti:

        10 vuotta ja 200 000 km ajetussa uretaanivessassa kosteutta? Ei kai sentään. Idiootteja on tuomarit olleet. Varmaan jotain pikkutyttöjä.

        No osta itse 50000 euron auto joka on paska ????


    • ROMUX

      Ostin auton sieltä vuosi sitten. Tarnsit Connect vm. 10 , 10 500 e. 100 000 km. Yksi vuosi ajoa ja mootteri pamahti aivan romuksi. Kaikki huollot ok. Ajoa 25 000 km. Lupasivat tietenkin laittaa uuden käytetyn vastaavan moottorin, mutta kun huomasivat että auto olikin myyty yrityksen nimiin. Siis minulle, itseni työllistäjälle. Ei mihinkään taksiajoon, vaan minulle remonttimiehelle. Sanoivat että eivät ota mitään kantaa asiaa, hoida itse hommasi. Kuluttajansuoja ei koske sinua ja emme tule vastaan asiassa yhtää. Lupasivat kyllä kertoa korjaamoita jotka voivat auttaa.
      Tarinan opetus: YRITTÄJÄ, ÄLÄ OSTA TÄÄLTÄ MITÄÄN.

      Niin, ja auto, sen korjausarvio oli 6400 e , mutta se ei riitä. Tiedän ajoneuvossa olevan muutakin vikaa niin paljon että ajoon saaminen maksaa noin 9 000 e. Yritän itse myydä rehellisesti sen jollekin ti. miehelle noin 2 ke. Hajonneet osat ei paljoa maksa,mutta työtä on.

      • HuonoTuuriKyllä

        Ikävä tapaus kaikenkaikkiaan. Se vaan on juuri noin, yritysten välisissä kaupoissa ei ole kuluttajasuojaa, toki tuon voisit vetää oikeuteen, mutta jos olet autolla vuoden ajanut, niin ei ole liikkeenvastuulla enää muutenkaan tuo remontti.


    • Krapulakeiju

      Kun kylvätään paskaa pelloille, kamux kylvää paskoja autoja autoliikkeisiinsä.

      Hyvät joulut,

    • Akiräsänen

      Varokaa Romuxia ! Kuka täyspäinen maksaa tänäpäivänä käytetystä Autosta korkoa % 6.9 Todellinen vuosikorko on % 10.00.
      Menkää ihmiset halvempiin liikkeisiin.
      Hyvää Joulua ja Uuttavuotta 😀

      • Mattikimi

        Käteisostajat eivät korkoja maksele


    • Arikoivunen

      Välttäkää asiointia näissä liikkeissä, kuluttaja-asiamiehelle
      Tehtyjä ilmoituksia vuonna 2016.

      Saunalahti 1 007
      Gigantti 964
      Elisa 569
      Masku 519
      Air Finland 485
      as oy 476
      PlusTV 441
      Verkkokauppa.com 415
      Expert 382
      Laakkonen 326
      Rinta-Jouppi 311
      Elisa shopit 306
      FormLife 293
      Kamux 292
      Prisma 271
      Delta-auto 263
      Fortum 252
      If 241
      Yhteensä 64 652

    • katsotaanmitätapahtuu

      Kyllä kamuxilaisten pitäisi nyt ottaa itseään niskasta kiinni ja hoitaa jälkimarkkinointi tyylillä.
      Vaikka liike olisikin jossain korjauksessa oikeassa, niin asiakkaista täytyy pitää kiinni vaikka se vähän maksaisikin. Maksaahan mainostaminenkin. Ja tyytyväinen asiakas on myös mainos.
      Uskon että seuraava tuleva tilinpääkös kamuxin kohdalla on ikävää luettavaa.
      Niin paljon siihen liikkeeseen on tyytymättömiä asiakkaita.

    • Älkää vi**u menkö, varsinkaa jos menette porvoon liikkeesee ja asioitte Topi Iso-Heiniemisen kanssa. Sama ku puhuisit perunalle joka ei ymmärrä mistään mitää ja on opetettu toistamaan samaa lausetta.

    • chrysle

      Tarjosin huutokaupassa autosta ja voitin kisan, auto oli myyjän mukaan esimerkki hyvästä autonpidosta ja todella hyväkuntoinen ja esimerkillisen siisti.
      Menin hakemaan autoa, akku tyhjä ei lähtenyt edes apuvirralla käyntiin, laturikaan ei toiminut, ja tämä valio oli kolhittu joka kulmasta, koko oikea kylki naarmuilla, maski hajalla jne... tämä tapahtui vantaan Kamuxsissa, en saanut autoa mukaani kun ei käynyt, Onneksi ! Huijareita koko porukka, ajoin turhaan 570 km, en aja toiste.

    • Mattikimi

      Ostin mun 2009 GLK:n Vantaan Kamuxista ja ei mitään valittamista. Auto oli ilmoituksen mukainen ja puhelimessa kun mahdollisista vioista kyselin, niin kaikki täsmäs. Kaupan kylkiäisenä myivät vielä Ifin kaskon puoleen hintaan siitä, mitä oma vakuutusyhtiö tarjosi. Olen tyytyväinen.

      Vaimo osti 2012 Yariksen myös Kamuxilta, kaikki toimi siten, kuten pitikin.

    • Ostanko

      Olen tekemässä kauppaa kamuxin kanssa uskallankohan.
      No tottakai uskallan.

      • Ilpokosesiinä

        Jännitystä elämään


    • liukasjobbari

      Soitin ja tiedustelin autosta jota olisin ollut ostamassa.......eipä oikein tiennyt sanoa juuta eikä jaata ko.autosta....suurin huolenaihe oli se että "muistatahan ottaa nettipankki tunnukset mukaan kun tulet että voit maksaa auton"........siihen loppu kamuxiin tutustuminen

    • maistraatinstävä

      ÄLKÄÄ missään nimessä ostako kamuxista yhtään mitään. Ainakaan hämeenlinnasta.

    • SILMÄSILMÄSTÄ

      Hämeenlinnan palvelu pisteessä älkää asioiko. Myyvät kaiken maailman shaipaa siellä eikä kanna vastuuta mistään. Jälkireklamoinissa työskentelevät ovat aivan sekasin. Oikeen uhkavaa toimintaa ja välinpitämättömyyttä. Kyllä pitäis laittaa stoppi kamux oy:n toiminnalle.

      • MenenVarmastiOstoksille

        Hyvä etteivät kaltaisillesi paskahousulle nöyristele. Pitääkin käydä tuolla ensikerralla ostoksilla ja nauraa myyjälle että millaiset munattomat pellet täällä huutelee. :)


      • pohjasakkaaa

        Säähän vitsi murjasit köyhä..


    • Tyytyväinenautoilija

      Hämeenlinnan piste toiminut itsellä ongelmitta.

    • allesgut

      Itsellä vain hyviä kokemuksia Kamuxista. Vasta vaihdoin autoni uudempaan ja kaikki meni hienosti. Sain hyvän hyvityksen vaihdokista ja tilalle sain sellaisen auton kuin halusinkin. Tai vähän paremmankin. Olen erittäin tyytyväinen.

    • joopajoooppaa

      Näköjään automyyjillä aikaa kirjoitella tänne illalla.
      Katsokaa mielummin telkkaa ja ottakaa olutta.

    • Pökäle

      Mitäs sitten pelle kirjoitat ota olutta,olet joku kyttääjä

    • ottaakokovillemyyjälle

      http://www.kauppalehti.fi/uutiset/miksi-kamux-peruutti-antinsa/ypqWZh3J

      Sijoittajien uskoa antiin horjutti myös se, että yli sadan miljoonan euron annista valtaosa - yli 80 prosenttia - olisi sujahtanut vanhojen omistajien taskuihin. Yhtiöön kasvurahaa olisi kerätty alle 20 miljoonaa euroa. Kun pääomasijoittaja etsii mahdollisuutta irtautua yhtiöstä, pörssilistautuminen tarjoaa yleensä sille parhaan hinnan.

    • Pettymysvaan

      Ostin Kamux Tampereen toimipisteestä saksalaisen auton pari vuotta sitten.
      Koeajoin ja silmämääräisesti oli ok.
      Sitten hetimiten alkoi vikoja paljastua.
      Hirveän vaikeaa venkoilua myyjältä korjauksien suhteen, vioista jotka varmasti ostohetkellä jo oli. No osa korjattiin myyjän lukuun,mutta kalliimmat jäi. Olin myös kuluttaja asiamieheen yhteydessä. Myyjä kertoi, että vaihtoautot ainoastaan pestään ja hintalappu lasiin, aika arpapeliä mitä saa. Kunnon liikkeissä on tarkastetut autot esim. Autokeskus ja Käyttöauto.
      Itse en asioi koskaan enää Kamuxilla ja monet varmasti samaa mieltä.

    • Hävettää-vieläkin

      En ole ensimmäinen enkä viimeinen joka kamuxilta lähtee. Myyjät "koulutetaan" huijaamaan, jopa tästä keskustelu ryhmästä osasin poimia meidän myymälämme myyjien kirjoittamia "asiakas" kokemuksia.
      Onneksi pääsin autoliikkeeseen töihin.

    • Mitähän-vielä-ilmestyy

      "kahdet renkaat" tarkoittaa kamuxilla sakkorenkaita molempien kierrosten osalta.

    • Neverkamuxagain

      Heidän autot suht oikein hinnoteltu , jopa halpoja,mutta omasta ei paljon saa. Lupasivat katsastaa mikä ei tarkoittanutkaan hyväksyttyä katsastusta!palvelu ylimielistä ja asiantuntematonta. ÄLKÄÄ menkö ko liikkeeseen!!

    • kamuxeiei

      Kamuxilla parannettavaa:
      - autojen kunto
      - autojen sisäänottotarkastus
      - vikojen korjaus ennen myyntiä
      - ei huonosti korjattuja ulkomaantuonti autoja
      - JÄLKIMARKKINOINTI
      - asiakaspalvelu myydessä
      - asiakaspalvelu VIKATAPAUKSISSA
      - tekevät kauppaa tyylillä asiakas tulee heille vain yhden kerran
      - myyjät pääsääntöisesti tyytymättömiä palkkaansa
      - johtoporras "painostaa" myyjiä huonoon jälkimarkkinointiin
      - eli jos asiakas soittaa viasta, ei vastata tai väsytetään hänet reklamaatiossa
      - ei selvää toimintatapaa vikatilanteissa = jälkimarkkinointi suunnitelma
      - laitetaan vikatilanteissa asiakas tekemään asioita, jotka eivät hänelle kuuluu
      Olishan näitä muitakin. Mutta jotain alkuun.
      Hyvät myyjät pakenee heiltä muualle, ja nuoret pyörii siinä jonkun aikaa.
      Ei aineksia uudelleenkaan pörssiin.
      Yrittävät vain rahastaa.

    • sakaehkä

      Uskallan sanoa että jos porssiin meno onnistuu niin osake menee vain alaspäin. Kilpailu alalla niin kovaa että kamuxin aika huonona autokauppana on tullut päätökseen. Saka vie parhaat myyjät ja huonot myyjät minimipalkalla jää kamuxille huonojen autojen kanssa tienaamaan alle 1000 euroa kuukaudessa. En sijoita tähön firmaan. Mielummin vaikka sakaan.

    • Ihan viimenen kauppa mistä auton ostan. Voihan pettymysten pettymys koko firma.

    • sijoittaja234
    • 2017kusetus

      Kamux pörssiin, tuote käytetty auto??? MV? Osake on nousussa, vaikka kaikki merkit kusetuksessa nähtävissä ja omistajat rahastavat puljun tyhjäksi ja lopuilla ehkä alaskirjaukset oikoseksi, mitä sen jälkeen??? Saatana jos oma eläkeyhtiöni tuohon puliveivaamiseen on mennyt niin tulee vaihto heti.

    • hiphei13

      kyllä on ihan perseestä koko liike:( autoa liimattu n.s tee se itse tyyliin..korjaus saattaa maksaa yli 1000e josta ihan 2 numeroinen "haista paska" korvaus.
      Älkää ostako autoa kamuxista tai ainakin tutkikaan se hyvin tarkkaan (osa piilossa) ottakaa kuvia..ilman todistetta että vika oli osto hetkellä vaikea saada minkäänlaista oikeutta

    • kamuxonparas
    • Mulkux

      Eivät runkut viitsi vastata viesteihin, pari kertaa kysynyt kiinnostavista autoista eikä mitään kuulu. Ylimieliseltähän tuo tuntuu. Eipä viitsi soitella enää kun kun ei raha kelpaa.

    • Imekääsykkivää

      Mäntsälän kamux on perseestä.

    • ammattitaitoinen

      Aivan outoa porukkaa kaupankäyntiin! Varokaa myydään autoja jotak hajoaa 3 päivän sisään ja sitten kukaan ei kanna vastuuta

    • Uskotteko

      Olen ostanut 25 käytettyä autoa kaamuksilta ja kaikki on ollu parempia kuin uudet.

      • påäö

        Puahhahahah! Taidat olla Harri Hartojoki?


    • Lestaforeverornot100

      Tuota liikettähän elättää lestat. Meilläpäin on paljon lestoja ja kaikilla järkikään kamuxilta ostettu auto. On se jännä kultti toi lesta kultti.

    • Eivoisuositella

      Ei voi suositella, ainakaan Jyväskylän liikettä, ala-arvoista asiakaspalvelua. Kamux tuo autot Euroopan halpamaista. Saksassa kunnolla kolaroituaan autoa ei saa enää rekkariin ja se myydään esim. Viroon. Kamux tuo sitten halvimmat mutta näyttävät autot Virosta ja suoraan riviin muiden autojen kanssa ilman tarkastusta. Asiakkaan vastuulleen jää auton tarkastus ja vikojen ilmetessä onkin sitten työn takana saada korvaus viasta, joka varmasti on ollut jos ostohetkellä. Jättäkää Kamux suosiolla huomiotta ja ostakaa vastuuntuntoisista liikkeistä, jotka tarkastavat myytävät autonsa.

    • Kaisamaria79

      Huonoja kokemuksia. Kolme tuttavaa ostaneet auton sieltä jotka hajonneet heti. Nyt myös mopoauto ostettiin pojalle ja samanapäivänä hajos. Oli kuulemma vaihdettu öljyt ym mutta öljytikku ei edes kastunut kun tarkistettiin. Myös ajokilometrit oli valehdeltu.

    • BmW330d

      Kamux Konala. Älä koskaan osta! Myyjät ei kerro auton kuntoa! Kusetusen maku jäi suuhun. Ei ilmainen kotiin toimitus, kuten saka tai autolle.com. Ei jatkoon

    • ihmettelevää

      Onko Kamuxilla huono maine alalla toimivienkin keskuudessa, sillä täällä ei ole kauppiaita puolustelemassa niin kuin yleensä?

      • vbnbvnvn

        Moni vaikutta kyllä merkkiliikkeen hylsyltä kun pientä naarmua ja lommoa ympäriinsä ja toisissa taas hiukan huoltamon korjaamon leimat tai leimattomuus.


    • Vaihdoinparempaan

      Porukka valittelee ku myyjät ei kerro auton vioista; vein omani niin eivät käyneet autossa edes sisällä, saati kuulleet sen käyvän.

      Vaikea on tietää jos ei tutki.

      Vaihtoauton korjaukset ja muutoskatsastuksen maksoivat mukisematta.

    • Kamuxinhujaama

      Ei hyvää päivää!Tässä liikkeessä ei kanneta vastuuta myytyjen autojen kunnosta. kannattaa jättää väliin tämä liike. Myydään mitä tahansa paskaa sattuu riviin tulemaan, ostaja sitten täysin yksin autossa ilmenneen ongelman kanssa, eivät korvaa mitään! Kuluttaja-asiamiehen lausuntoihin ei korvaa lotkauteta...

    • 2autoaKamuxistaEkajaVika

      Ostin auton Kamux Lahdesta ja se oli kuvattu totuudenmukaisesti netissä ja ostinkin sen näkemättä ja auto oli juuri sellainen kun oli kuvattu. Tämän perusteella uskalsin ostaa toisen auton Kamux Mäntsälästä ja se sit pilasi Kamuxin maineen. Mäntsälä peitteli vikoja jotka se oli varmasti havainnut mutta kehui autoa viattomaksi autoksi. Autoalalla työskentelevä olisi osannut luetella puutteet kiertämällä auton ympäri ja ajamalla vaikka pihan ympäri. Mäntsälän ilmapiiri on näköjään vanhanajan autojobbarien peittely/valehtelu -taktiikka. Lahden jälkeen olin valmis kavereiden huonojen kokemuksien jälkeen ostamaan toisenkin auton Kamuxista mutta Mäntsälä palautti minut todellisuuteen ja ihmeitä saa tapahtua, että ostan vielä auton Kamuxista! Onnea Mäntsälä!

    • muoviauto

      Tulipa luettua kommentit.Nuorena kauan aikaa sitten ostin tähtisilmä Cortinan ja yhden perusLadan velaksi autoliikkeistä.Sittemmin olen ostanut aina yksityiseltä ja lähes poikkeuksetta ollut tyytyväinen autoon ja hintaan.On niin,että Suomi on kallis maa ostaa auto ja ,kun siihen lisätään nuoruus ja velkaauto niin saattaa ongelmia tulla.Käyn mielelläni autokaupoissa juttelemassa ja kahvilla,mutta ostan autoni itse ja yleensä tarjousten perusteella yksityiseltä.Käteiskauppa ja myyjälle pullakahvit.Nuorisolle vinkki,jos setää uskovat.Nykypelit ovat hienoja ,mutta mitä enemmän tekniikka sen kalliimmaksi huollot ja korjaukset tulevat.Kärjistäen :huolto-ja korjaustoiminnalla suuret tilit tehdään.Lopuksi toteaisin,että koitetaan olla ihmisiksi.Kyllä se siitä.

    • anteeksikirjoitusvirheet

      Varokaa kamux liikettä ihan oikeasti. Tuovat autot ulkomailta tekevät autovero ilmoituksen sinun nimiisi. Eivät ilmoita kaikkia varusteita. Näin huijaavat autoverossa ja lisäksi kun autoveroilmoitus tulee sinun nimiin niin säästävät alv verossa. Tuntuu että koko liikkeen toiminta on harmaalla alueella. Uskon että jossain vaiheessa verottaja ottaa tarkjailuun liikkeen veron kierto toiminnan ja jälkiberot tulevat ostajalle. Joten ottakaa kaupoakirjaan teksti että jos tulee jälkiveroja niin kamux maksaa. Tiedän asiasta aika paljon. Mietin että mitä asialle pitäis tehdä?

    • Kamuxonjees

      Omat kokemukseni Kamuxiin rajoitttuu yhteeen ostettuun autoon, jpka oli edullinen mutta hyvä ja sain siitä myydessä yksityiselle 950 e enemmän kuin olin siitä maksanut. Toinen kokemus on vuoden ikäisen uutena ostamani auton myyminen suoralla kaupalla Kamuxiin. Kamux maksoi siitä hinnan mikä oli vain 900 euroa vähemmän kuin olin maksanut autosta uutena vuotta aiemmin. Omat kokemukseni ovat siis varsin positiiviset tuosta kauppaliikkeestä.

    • Yli60autoaitsellä

      Täysin ala-arvoista toimintaa. Valehtelua useaan kertaan ja painostusta, eikä mitää tajua ketä voi painostaa. Erikoista, että annettaan tehdä näitä hommia. Ylimielisiä pikkupoikia. Helppo todeta itse. Yäk.

    • jöötiottas

      Bmw 320 2007 170tkm ajettu. Huippu siisti! EI mitään vikaa! Näin sitä kuvailtiin.


      Auto on ostettu 14.11.2017 ja ensimmäisen kerran mennyt huoltoon moottorinvika valon vuoksi 17.11.2017, tämän jälkeen samasta syystä 1.12.2017 ja tämän jälkeen 29.01.2018, elikä Kuukauden välein auto on ollut samasta syystä huollossa, tälläkin hetkellä 24.02.2018 kun tätä kirjoitan auto on huollossa diagnosoitavana puolueettomalla huollolla jotta saadaan puolueeton mielipide auton tilanteeseen, 23.02.2018 on auto kamuxilla taas mennyt huoltoon samasta syystä.

      Myyntipäällikkö ei suostu purkamaan kauppoja vaikka autossa on huomattava tekninen vika mikä ei voi mitenkään johtua minusta, autossa on ollut vika ennen kuin olen auton ostanut. Asia on nyt edennyt pitkälle kuluttajasuoja asiamies on ottanut yhteyttä ja suositellut kaupan purkua mutta liike ei siihen suostu, joten joudun asian viemään kuluttajariitalautakuntaan missä asian käsittelyssä menee 6-12kk, jonka ajan joudun laittamaan auton seisontaan pihaan ja ostamaan toisen auton jolla voisin töihin ajaa. Tämän kaiken lisäksi kamux uhkailee että minun pitäisi osallistua rahallisesti korjaus talkoisiin mikäli auto päätetään korjata, vaikka se myyjän vastuu on.

      Kamux on tahallaan tehnyt asiasta erittäin hankalan jotta kuluttajana minulla olisi mahdollisimman vaikeaa viedä prosessi loppuun, koska tämä on päivänselvä asia että vika on myyjän vastuulla ja kaupanpurku oikeus tässä tilanteessa pätee. vien kumminkin prosessin loppuun asti vaikka käräjille koska tässä tilanteessa olen täysin oikeutettu ja oikeassa.

    • Huonoapalvelua

      Erittäin huono maku jäänyt. Vaatikaa kaikki mitä sanoavt kirjallisena. olen nyt kk tapellut korjauksista.

      • KokemustaOn

        Kaikki tosiaan paperille!


    • Gagdoskatala22

      Paljon olen touhunnut Kamuxin eri toimipisteiden kanssa - tosin yhtään autoa ostamatta - enkä ole kertakaan törmännyt perättömiin ylistäviin myyntipuheisiin. Eikä yksikään Kamuxin myyjä ole koskaan tuppautunut tuomaan autoa kotipihaani. Ei Kamux sen kummempi autoliike ole kuin mikään muukaan iso autoliike.

      Kaikenmoista tavaraa ikäni myyneenä tunnen sen äänekkään ihmistyypin, joka valittaa kaikesta vuositolkulla. Ne tyypit täyttävät nämä autoliikkeitä käsittelevät keskustelupalstat. Itse asiassa luin juuri pitkän litanian eri autoliikeiden arvostelua, ja huijareitahan ne kaikki. Jos uskoo mitä rahvas täällä kirjoittelee.

      • soodamies

        Tähän asialliseen kommenttiin voin yhtyä ainakin toistaiseksi. Itse ostin 240t ajetun atuon ja ilmoitin myyjälle että tuntuu laakeri uliseva, niin mukisevatta ilmoittivat korjaamon johon viedään tarkistukseen, ja että soittavat sieltä sitten myyjälle korjauslupaa varten. Tätä ennen käytiin tasapainoittamassa renkaat.

        Saas nähdä kuinka käy. Olen kuullut paljon hyvää. Mutta kyllähän käytettyjen autojen kanssa on aina iso riski isoille ongelmille. Koska vain saatta mennä auto sököks. Kukaan ei tiedä/kerro miten autoa on oikeasti pidetty. Itse en varmaan häiritsisi myyjää jos 10t jälkeen menisi loota tai jotain muuta vastaavaa, käytetystä autosta.

        Anoppi on heille atuonsa myynyt/vaihtanut. Anopin autolle oli katetta tupsahtanut 17% lisää ja itse tingin ostettavasta autostani 8%. Ei ole siis isoista katteista kyse.

        No. kohta ollaan viisaampia kun ratkeaa miten he auton huollon nyt hoitavat. Palaan kommentoimaan tähän ketjuun,


    • Jobbari-lähinnä

      Kamuxista tuli myös ostettua paskaa. Käsittämätöntä miten katsastaja oli päivää aikaisemmin päästänyt läpi Kamuxin katsastuksen. Kotipihalla alkoi pian jarrunesteet tulemaan ulos. Toinen kumiletku halki ja toinen melkein poikki - normaalia kulumaa... Normaalisti ei tuollaisessa kunnossa mene katsastuksesta läpi, mutta lienee "sovittu" katsastus. Rahalla saa ?
      Käytetyn auton kaupassa ei ainakaan Kamuxissa ole takuuta.
      Kuluttajaneuvoja ei kovin paljon rohkaissut, 6 kk takuulla voi lähinnä pyyhkiä /c :ttä.
      On sitä paremmissakin autoliikkeissä tullut asioitua, jotka hoitavat viat takuuseen ja haluavat pitää mainetta yllä. No tämä oli omalta kohdalta ensimmäinen ja viimeinen Kamuxissa käynti.

      • Kiinnostunuts2

        Paljon sun auto maksoi?


    • Volkkaristi

      Omat kokemukset on (toistaiseksi) ihan hyvät, vaikkakin myynti on melko aggressiivista. Laitoin nettiautoon hakubotin, ja seuraavana päivänä soittelivat kamuxilta että etitääs sulle sopiva auto. Semmonen löytyikin mutta toiselta puolen Suomea. Toimittivat auton paikalliseen Kamuxin toimipisteeseen. Käytin ennen kaupantekoa omaan piikkiin (25e) vikakoodienluvussa (yksi korjattava kohta löytyi) ja lupasivat maksaa löytyneet piiloviat. Lisäksi sattui hellepäivä kaupantekopäivälle ja hoksasin (omaa typeryyttäni) vasta kaupanteon jälkeen kotia ajellessa ettei ilmastointi toimi. Soittelin myyjälle samontein, ja mukisematta lupasivat maksaa kulut. Eilen käytin korjauksessa ja lasku lähti Kamuxille. Autolla ajeltu nyt vajaassa viikossa n. 1000km eikä sen ihmeempiä ongelmia. Hinnaltaan auto oli kilpailukykyinen jopa yksityisten hintoihin verrattuna, vaikkei varmasti se halvin. Käsittääkseni tekevät melko pienen katteen kauppaa mutta paikkaavat sitä isolla volyymillä ja lisävakuutuksilla. Sen hoksaten voi ymmärtää nihkeilyn myyjän piikkiin meneviin korjauksiin ja ajankäyttöön kaupanteon jälkeen. Ei tarvi kummoista vikaa olla niin katteet kaupasta tipahtaa nolliin. Käytetyt autot kun on aina riskipeliä muutenkin, ne on aina edellinen omistaja myynyt jostakin syystä. Siksi se koeajo kannattaa tehdä huolella ja vaatia että saa käyttää auton jossain ulkopuolisella pajalla kuntotarkastuksessa. Kommentoin tähän ketjuun lisää jos ilmaantuu jotain ylläriä.

      • mitäh

        Kun ostat tai myyt vanhan auton, kyllä takuu päättyy aina siihen kun perävalot näkyy se on molemmin puolista. Miksi näistä asioista pitää rätkyttää kun se on aina autokaupassa näin.
        Ostakaa uuden karhea jossa on tehdastakuu vielä päällä niin ainakin sen ajan on hyvä ajella kun tehdas vastaa!


    • eihelvetissä

      Olette hulluja tai uitte rahassa jos menette kamuxille auton hakemaan.....

    • xcvolvo

      Kamux polkee hintoja varsinkin ruotsin tuontivolvoilla, pitävät "suomiautoon" n. 10%:a edullisempia hintoja. Autothan ovat BCA autohuutokaupoista huudettuja (taksi/leasing) autoja joita huudetaan urakalla ja myydään täällä hyväuskoisille ihmisille.
      Ruotsin liikkeet eivät noita seka-ajossa olleita myy. Tutun myyjän mukaan osa on hyviä ja osa huonoja, riski siirtyy ostajalle. Itellä "suomitaksi" (178 tkm) xc70 jossa taksihuoltoon kuuluu lisäksi 60 tkm voimansiirron öljyn vaihdot automaagisesti. Nuo ruottin taksit menevät vain moottoriöljyjen vaihdoilla eili ne eivät ole kuin normihuollon saaneet.

    • CCZZ

      KUNNON PÄSSIT ASIALLA

    • Taif

      I was bought a car from kamux Kokkola and they cheated me who I contact to find some solutions for this case because I don’t want to go to the law side I prefer to fix this problem kindly way

    • Somebodyyyy

      Ihan uskomaton kusetusliike!! Itse en enää ikinä ostaisi heiltä mitään ja toivon ettei kukaan muukaan. Olin kiinnostunut heidän yhdestä myynnissä olevasta autosta ja he toimittivat sen minua lähimpänä olevaan autoliikkeeseen, (olisin itse halunnut mennä katsomaan sitä ensin alkuperäiseen liikkeeseen, jottei minun olisi tarvinnut maksaa tätä 200€ toimitusmaksua ennenkuin olen auton nähnyt, mutta saivat jotenkin ylipuhuttua että minulle se on helpompaa että auto toimitetaan minua lähelle ja vakuuttivat että auto on hyvä eikä vikoja ole, joten menin sitten maksamaan tämän 200€ tästä toimituksesta ja menin koeajamaan. Katsottiin huoltokirjaa ja siellä oli joku lappunen, että autosta on vaihdettu turbo ja jotain epämääräistä moottoriremonttia oli tehty 75 000 km kohdalla (autolla oli nyt ajettu siis 188 000 km) ja tätä asiaa aloimme epäilemään ja kysyimme myyjiltä, että mitä nämä remontit on olleet ja he eivät osanneet sanoa mitään muuta kuin, että jos siitä on jo tolloin turbo vaihdettu ja moottoriremonttia tehty niin ainakin se auto sitten toimii. No minä typeränä sitten uskoin näitä kusettajia ja menin ostamaan auton. Siitä alkoikin painajaismainen vuosi tämän auton kanssa. Heti alusta asti auto oli korjaamolla vähän väliä erilaisissa kalliissa korjauksissa kun moottoria yritettiin korjata ja turbo vaihdettiin, männänrenkaat vaihdettiin yms yms yms.. emme koko vuoden aikana kun auto oli meillä, ajaneet kun ihan muutaman sata kilometriä. kamux ei ottanut oikein mitään kantaa mihinkään ja pahoiteltiin vain ongelmia auton kanssa. Loppujen lopuksi koko moottori piti vaihtaa. Kamux sanoi löytäneensä ruotsista sopivan 121 000km ajetun moottorin joka siihen voitaisiin vaihtaa ja he ehdottivat että voisivat osallistua korjaukseen 25% verran. Sitten otin yhteyttä kuluttajasuoja-asiamieheen ja kerroin koko historian, jonka jälkeen kuluttajasuoja-asiamies oli sitä mieltä, että kamuxin pitää 100% korvata moottori vaihtoineen, johon kamux ei suostunut (edes kuluttajasuoja-asiamiehen ehdotuksen jälkeen!!!!!) joten vielä suostuin tähän korvausehdotukseen.. nyt moottori on vaihdettu ja olen pyytänyt kamuxilta todistusta tai jotain dokumenttia siitä että moottori tosissaan on Ruotsista ja sillä on ajettu oikeasti 121 000 km, mutta sähköpostiini on vastattu vain että kun asia selviää niin minuun otetaan yhteyttä. Miten helvetissä tässä asiassa on jotain selvittelyä jos moottori oikeasti on sellainen niikuin he ovat sanoneet sen olevan?! Kiertäkää oikeasti kaukaa kyseinen liike!!! Ovat pelkkiä huijareita. Ja jos heiltä haluaa jotain kysyä, he eivät välttämättä vastaa puheluihin ja sähköpostien vastaamiseen menee AINA monta viikkoa!!!!!!

    • Millaklaud

      Älä osta autoa sieltä!!!!

    • Joopajoojoo

      Miten tuollainen yritys voi olla enää edes pystyssä, jos on kerran noin surkeaa kuin täällä sanotaan?? Tää on taas tätä netin keskustelu skeidaa...

    • Kusettaaneliikkeetkin

      Tehtiin puhelimessa kaupat autosta. Välimatkaa liikkeeseen (Ylivieska) oli 300km. Auton piti olla täysin kunnossa ja hintakin saatiin mieluiseksi. No, lähdettiin sitten koeajolle. Heti huomattiin, että autossa ei ole vetoja ja sitten auto ilmoittikin moottoriviasta ja varoutusvaloja paloi kuin joukukuusessa. Hyvä että päästiin takaisin liikkeeseen. Myyjän ilme ei ollut kovin yllättynyt. Lupasi soittaa korjaajan paikalle, mutta ei tuollaiset viat korjaannu valojen nollaamisella. 600 km turhaa ajoa ja myyjän hölmistyneet pahoittelut eivät lieventäneet vtutusta. Tästä lähtien kierretään ko liike kaukaa ja kehotetaan myös muita toimimaan samoin.

    • Leizs

      Kokemuksen suurella rintaäänellä voin sanoa että kiertäkää rakkaat ihmiset tuo joppariliike kaukaa. Mulla on autokaupoista kyseisen liikkeen kanssa jälkipuinnit kuluttajariitalautakunnassa ja paikallisen kuluttajaasijamiehen mukaan en ole ainut. Kaverini heitti kovan kommentin tuosta "yrityksestä" että sinne ei pääse töihin kuin lessut.

    • faaktaa

      Miksi haette aina halvinta, tuolta saa ja halvin ei ole paras, katso peiliin ja myönnä !!
      Sitä saa mitä tilaa, olkaa hyvä ja loukkaantukaa oikein taas ja itkekää neidit , itkekää.....

    • lestapulju

      Zuosittelen välttämään tuota autoliikettä....älkää ostako jobbarilta mitään.

      • paraskaikista

        Hei kade,
        ei sun suosituksia muuten kukaan, siis ei kukaan kuuntele, tuo "jobbari" myy maassamme eniten autoja, sori ja koita kestää kateuttasi, hei ja muista juoda ja polttaa......


      • Siinämissämuutkin

        Itsellä hyvät kokemukset kyseisestä liikkeestä. Palveltiin kuten missä tahansa muussakin järkevässä liikkeessä. En näe syytä vältellä tätä liikettä.


    • einainpalvella

      Itse ostin heiltä auton ja se toimi 30km, korjausarvio yli 1000e, lupasivat tosin maksaa puolet., kyseessä n 8000e n 200tkm ajettu auto
      Jos olisin tiennyt viasta ja siitä että joudun maksamaan puolet olisi jättänyt väliin kaupat Kamuksin kanssa.

    • Anonyymi

      Ostin Raision Kamuxista auton tänä keväänä. Auto oli katsastettu Kamuxin yhteistyökumppanilla, tosin ei Raision toimipisteesä vaan kauempana naapurikaupungissa. Auto oli saanut leimaa vuodeksi eteenpäin ja kaiken piti olla kunnossa. Kaupanteon yhteydessä sovittiin, että ostajana teetätän määräaikaishuollon autolle. Huollon yhteydessä selvisi useampi vika, joka olisi pitänyt katsastusmiehen huomata katsastuksen yhteydessä. Itse olin tässä vaiheessa ehtinyt ajaa autolla noin 100 km ostohetkestä. Hintaa korjaukselle tuli noin 650 euroa, johon reklamoinnin tehtyäni olisin saanut Kamuxilta 100 euron hyvityksen, jos korjaus tehtäisiin heidän yhteistyökumppanin nimetyllä korjaamolla. En suostunut tähän, koska luotto firmaan ja heidän yhteistyökumppaneihin kärsi. Huijattu olo kaupanteon jälkeen, en voi mitenkään suositella kenellekään.

    • Anonyymi

      yrittävät kusettaa asiakasta tekemään ostopaperit valmiiksi ja toimittavat auton lähimpään kahmux putiikkiin 200 rahaa vastaan nähtäväksi tässä on kyseessä ostolupaus

    • Anonyymi

      Miten sitä eetterii heittää, sitä ei taida olla mistään saatavilla? Aikoinaan se oli leikkauspotilaan nukutusaine.

    • Anonyymi

      Kusevat silmään sen minkä ehtivät vältelkää kyseistä liikettä.

    • Anonyymi

      Olin jo ostamassa utoa, pyysin rahoitustarjousta 3 vuodeksi, myyjä väkisin laittoi 6 vuotta. Sanoin, että lasketuttaa vaan 3 vuodelle, on vähemmän kuluja. Kokonaishinta 6000 lainasta olisi ollut yli 8000. Saisin bigbankistakin paremman tarjouksen. Myyjä vain painosti eikä halunnut laskea tarjousta lyhyemmän maksuajan mukaan. Jäi kaupat tekemättä tuon vuoksi. Myyjä olisi varmaan saanut paremman provikoita pidemmästä lainasta, ahneus iski, uutta auto jäi sinne! Espoon Kamux Koskelo oli liike.

    • Anonyymi

      Arvasin.

    • Anonyymi

      Kamux Airportissa kaupan jälkeen myyjä vei auton pesuun ja tankattavaksi. En tajunnut tarkastaa autoa uudelleen tuon jälkeen heti pihalla, mutta tuskimpa olisi sekään auttanut. Peili kolhittu johonkin, lisäksi veroja maksamatta. Öljyvuotoa myös. Ei kiinnostusta, muuta kuin kieltää kolhinta ja laittaa ostaja selvittämään muuta murhetta. Viimeinen auto, joka Kamuxista koskaan tuli hankittua ja varmuudella tulee asiaa myös eteenpäin kerrottua.

    • Anonyymi

      Aivan paska autoliike älkää ikinä ostako autoa kamuxilta. Autoja ei tarkaseta millään tavoin jos asiakas ei valita vioista oma moka. NEVER KAMUX AGAIN

      Tero

    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu on luokatonta epäammattimaista puuhastelua. Ostakaa auto mieluummin luotettavasta kunnon autoliikkeestä.

      T Pasi

    • Anonyymi

      Oisinpa törmännyt tähän foorumiin vähän aikaisemmin. Ostettiin Kamuksilta auto 15000€, vikoja enemmän kuin laki sallii. Eivät kuulemma osta takaisin, ainoastaan vaihto toiseen jolloin vaihtohyvitys olisi 5000€ Nyt vaadin kaupan purkua, katsotaan miten tässä käy. Auto on ollut koko ajan vikojen takia ajokelvoton sekä edellisen omistajan katsastuksen määräämät korjauskehoitusien tekemättömyyden takia tavallaan ajokiellossa...

    • Anonyymi

      3kk sitten tuli ostettua Golf -13. Auto toiminut juuri niinkun pitääkin. Asiakaspalvelu oli 10/10 ja valikoima suomen mittakaavassa helkkarin hyvä! Suuret suositukset täältä! Lisäksi hinta oli yleiseen markkinahintaan nähden tosi hyvä! Hyvät kaupat tein! Autokauppoja takana itselläni kymmenkunta - tämä yksi parhaista!

      • Anonyymi

        Vieläkö naurattaa?


    • Anonyymi

      Todella sujuvasti kävi kaupanteko Lohjalla Kamuxilla. Autossa hinta kohdallaan ja todella hyvässä kunnossa.
      5/5

    • Anonyymi

      Jonkin verran pientä sanomista olevia autoja jotka poistettu sitten merkkiliikkeen vaihdokkeina.

    • Anonyymi

      Jumalauta mitä paskaa myyvät. Jos joku erehtyy oston Kamuxilta tekemään niin ei kateeksi käy. Myyjät ensinnkäkin on täysiä toopeja joilla ei autoista muuta kokemusta ole kuin ajaminen ja surrin osa vioista "unohtuu" mainita. Ostakaa autot jostain muualta

    • Anonyymi

      Autossa oli vaikka mitä vikaa jälkikäteen huomattuna. Vararengas oli viety, tunkki puuttui, pissapoika ei toiminut jne. Näköjään ei liikkeestä kannata ostaa.

      Toinen case kun sovittu jo että ostavat minulta toisen auton pois ja pilkkahintaan olisivat saaneet, niin kaupat peruttiin viime metreillä kun en ostanut vaihdossa toista autoa. Ihme hommaa kun sanoin heti kättelyssä että en osta toista. Jäi kyllä todella huono maku kyseisestä liikkeestä.

      Kolmas tapaus: Veli osti Audin ja seuraavalla viikolla jo öljyä vuoti ulos. Nyt menossa melko hommat tämän suhteen... Varokaa Kamuxia.

    • Anonyymi

      Kannattaa pyytää kirjallisena kaikki kamuxin tekemät huollot. Jos ei saa heti niin kannattaa kiertää kaukaa. Omaan autoon mistä paljastu että kone on vaihtokunnossa ja kamuxi ei ollu tehny mitään huoltoja mitä väittivät. Pyysin monen monta kertaa että saisin kirjallisena mitä korjauksia ja huoltoja autoon on tehty ihan jälleenmyynti arvonki takia ja aina lupasivat toimittaa mutta koskaan en niitä saanut. Kone alko pitää ääntä ja paljastui että siihen ei ole edes öljyjä vaihdettu vaikka näin oli väitetty. Huoltoliike epäili että koneeseen laitettu paksumpaa öljyä tai vastaavaa että se saadaan hetkeksi hiljaseksi. Tästä on nyt sota pystyssä kun kamuxin mukaan minun pitää maksaa puolet moottorin vaihdosta. Rahoja kuulemma ei palauteta. Tästä lähtien kuljen ennemmin vaikka bussilla ku että ostaisin kamuxilta yhtään autoa.

    • Anonyymi

      On tää kyllä uskomaton pulju! Tekeeköhän nää autoille muuta ku pesee ennen ku ne laitetaan myyntiin? Saavat rikkinäisiä autoja vaihdossa ja myyvät ne ehjänä ja pestyinä eteenpäin. Onkohan kukaan saanu toimivaa autoo kamuxilta?
      Nimimerkillä: hyvin kulkee volvo hinurin lavalla

    • Anonyymi

      Mikä liike tämä on? Myyvät vihreitä lakanoita autonetti sivuilla? Ovatko väärillä sivuilla vai täysin taidottomia????.

      • Anonyymi

        Linkki


    • Anonyymi

      Myisivät enemmän autoja, etenkin hyötyautoja, jos joskus lukisivat sähköpostinsa, ja edes joskus vastaisivat niihin.

      Yrittäjillä ja ahkerilla ihmisillä ei ole aikaa ajella liikkeisiin katselemaan kun myyjät jorisevat keskenään. Ei ole äly nykyaika vielä ehtinyt Kamuxin hyötyajoneuvopisteisiin. Henkilöautopuolen väki sentään satunnaisesti joskus vastaa.

      Ainakin yhdellä paikkakunnalla Kamuxin hyötyajoneuvoja myydään kasvihuoneessa!

      • Anonyymi

        Millä toimipisteellä myydään kasvihuoneessa?


    • Anonyymi

      Läheltä seurannut kaverin kamux autokauppoja eli oikeutteen meni ja kaveri voitti!
      Kamux on erittäin jyrkkä valitusten suhteen ja yhteistyön ideana on nolla asenne neuvotella!

    • Anonyymi

      Ostin Kamuxilta vähän ajetun ja siistin näköisen auton, ja olen ollut tyytyväinen. Toki ennen ostopäätöstä tarkistin auton niin hyvin kuin mahdollista, ja trafin sivuilla tarkistin vielä taustatietoja ja omistajia. Ainoa murhe oli AC, joka ei toiminut ja en älynnyt sitä tarkastaa kuin syksyllä auton osti. En jaksanut tehdä siitä rekkula, vaan korjasin itse.

      Huvittavin juttu oli että annoin vaihdossa pois oman autoni, ja myyjä ei olisi edes käynyt sitä katsomassa / koeajamassa ennen kun kaupat oli tehty. Piti komentaa että menehän nyt katsomaan ja koeajamaan ostamasi autoa :D

    • Anonyymi

      Autoliikkeethän myy niitä autoja mitä ihmiset vaihdossa tuovat, Itse ostin hyvinkään kamuxilta mersun(22000e) noin vuosi sitten maaliskuussa, hieno pirssi kaikkineen, mutta peilien kääntö oli rikki, jonka kamux lupasi korjattaa jos vien auton korjaamolle ,vika oli kuitenkin niin helppo korjata että korjasin sen itse. auton a pilarissa oli lakkavaluman näköinen jälki joka oli fiksattu ja näytti vain joltain hiertymältä , mutta muuten kaikki oli kunnossa. Kysyin myyjältä joka oli mukava heppu , että onkohan auto joskus kolaroitu, mutta ei kuulemma hänen tietojensa mukaan ollut eikä historiassakaan mitään näkynyt, noh sitten tuli seuraava talvi niin konepellin etuosa alkoi odosti kuplimaan ja sitä kun tarkemmin tarkasteltiin niin sehän oli spraylla paikkamaalattu joskus aiemmin, mutta niin hyvin oli osattu meikata ettei sitä huomannut kuin vasta nytten muutaman kymmenen pesukerran jälkeen, konepelti on nyt maalauksessa ja konepelti joka on alumiinia niin siinä kuplimis kohdassa maalauksen alla oli lommo jonka pohjassa on halkeama josta vesi oli päässyt maalin alle, tästä nyt ei voi kamuksia syyttää, koska tuo korjaus on todennäköisesti edellisen omistajan jäljiltä, pointtina vaan se, etei silläkään ole kyllä mitään rajaa minkälaisia pommeja liikkeisiin viedään vaihdossa.

    • Anonyymi

      Kukahan nämä rikkinäiset ja piilovialliset autot vievät vaihtoon "ehjinä" :)
      Kuinka moni kertoo vaihtoon viedessään, että autossa piilovikoja ja vikakoodit nollattu juuri, ennen kuin auto tullut vaihtoon.

    • Anonyymi

      Hei, Älkää ikinä ostako autoa mistään kamux autoliikkeestä (kts kaikki kommentit)
      pelkkää huijausta koko niiden toiminta. Tekevät hyvää bisnestä myös käytetyillä
      auton renkailla koska vaihtavat paskat renkaat alle aina myynnin yhteydessä
      Pysykää kaukana Kamux liikkeistä ja menkää kunnon autoliikkeisiin joissa hoidetaan
      kunnolla myös ikävät reklamaatiot ja muut asiat

      Terppa

      • Anonyymi

        Ostin aikanaan Kamuxilta auton kaksilla renkailla. Takakontissa oli säkitettyinä vaihtoerenkaat, ja kun niiden käyttöönottohetki tuli n. kuukautta myöhemmin, huomasin että ne on loppuuajetut sakkorenkaat. Valittaminen Kamuxille yhtä tyhjän kanssa. Jos ostatte auton kaksilla renkailla, voisi olettaa että ne ovat ajokelpoisia. Kamuxilla ei ole. Mitään hyvityksiä tai uusia renkaita ei tietenkään saanut. Ei enää autoa tuosta puljusta.


    • Anonyymi

      Kamuxin touhu perustuu asiakkaiden kusettamiseen. On esim. syytä epäillä että sisään tulevan vaihtoauton hyvitystä vähennetään vedoten johonkin vikaan, mutta sitten kuitenkin auto saatetaan myydä eteenpäin sellaisenaan. Törkeää ja rikollista toimintaahan tuollainen on/olisi. Myös tuon ylläolevan kommentin rengaskikkailusta voi uskoa olevan totta.

    • Anonyymi

      Kamuxin päätöksentekijät eivät tiedä miten korttitalo herkästi hajoaa 😂😂

    • Anonyymi

      Tuotiinpa kamuxilta näytille v70 volvo vuosi mallia 2012 . Oli yltäpäältä naarmuissa ja lommuissa,normaalia käytön jälkiäkö? Meille sanottiin että ovat normaalia käytön jälkiä. Rosvoja ovat kamuxilla. Jäi kyllä huono maku tästä puljusta. Lie myyjä kohtainen. Mut jos näin juksutellaan ostajaa ja rosvotaan varausmaksut vaiks tiedetään että auto on todella epä siisti ...osko myyjä itse ostanut läes 17000e auton yltäpäältä lommuissa ja naarmuissa.

    • Anonyymi

      Aivan paska autoliike ei tehdä mitään muuta kun pestään auto ja myyntiin !!!!!!!
      Älkää ikinä ostako autoa Kamuxilta petytte varmaan
      Tiko

    • Anonyymi

      Parhaat autokaupat Kamuxilla. Huippuvarusteilla siisti BMW, silti edullinen hinta.
      Todella hyvä palvelu.

      • Anonyymi

        Aivan. nämä kaikki muut täällä vaan huvikseen kirjoittelee ala-arvoisesta kaupasta.......


    • Anonyymi

      Menkää autoarenaan

      • Anonyymi

        Ai lempäälässä vai tuusulassa


    • Anonyymi

      PASKA FIRMA - en suosittele! Asiakasta huijataan ja kun asiakas reklamoi, nostetaan kädet ilmaan. Kalliokoski vetäköön...

    • Anonyymi

      Kyllä oli röyhkeää käytöstä ja huonoa asiakaspalvelua Mikkelin kamuxilla.

      Myyntipäällikkö tai vst. Paasonen alkoi ensin myymään minulle autoa normaalisti. Kohta huomasin, että hän ei edes tiennyt oikeasti autoista mitään. Kohta hän jo ns. "väkipakolla" oli tekemässä kauppaa ja päätöstä puolestani. Tuli kyllä selväksi, että hän on ns. harjoittelija, "tittelin" takana.

      Pitäisi varmaan perusasiat opetella ennen "pyörälläajoa"



      Enpä ole moiseen törmännyt...

    • Anonyymi

      Heittäkää eetterii...

      Ei heitetä! Eetteri voi olla vaarallista.

    • Anonyymi

      oulun kamuxilla kusettavat minkä kerkeävät. en suosittele kenellekkään. tietun uskontokunnan asiakkaille eri hinnat ja auton tiedot.

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta ja loput pelkkää petosta.
      Ostohetkellä asia toimii, mutta vian sattuessa yhteydenpito loppuu.
      Kiertäkää kaukaa Kamuxit!!!

    • Anonyymi

      Kyseisestä firmasta kun aikoo ostaa auton niin jos silloin muuttuu ääni kellossa kun lupaa maksaa käteisellä kun eivät voi liittää mukaan yli kallista osamaksua.

    • Anonyymi

      Autoa romuxesta ostaessa mainitsin et menee tietokoneen lukuun ennen ostoa niin eivät myyneet autoa.Kertoo kaiken kyseisestä autojopparifirmasta.No ostetaan auto muualta.

    • Anonyymi

      Mikkelin Kamuxilla henkilökunnan ammattitaito aivan ala-arvoista. Kukaan ei tiedä mistään mitään. (Ainakaan autoista). Ja myymäläpäällikkö tms... kyselee muilta apuja epävarmana. Menen muualle!, kiitos!

    • Anonyymi

      Kävin kamuxin liikkeestä todella pitkään aikaan, kun kävelin sisään niin alkoi pakkomyynti nuorelta jantterilta. Se ei tiennytkään miten kovaa tyyppiä alako painostamaan ! minä sanoin että elähän hötkyile ja mene sinne koppiis istumaan kun katselen autot.

      varmaan suostuvaisilta naisilta vievät rahat taskuista.

    • Anonyymi

      nuoria kloppeja ovat jo pienenä oppineet valehtelemaan ei voi tulla muuta kuin automyyjä.

    • Anonyymi

      Kyllä tässä on kusetus tullut mieleen ! Hieroimme Kamuxilla vaihtokauppaa ja tarjosin vaihdossa pakettiautoamme, myyjä tutki automme tiedot ja sanoi että automme on ollut heillä aiemmin myynnissä mutta mittarissa oli yli 600 tkm jo silloin, olin lentää persuuksilleni. Kun katsoo autoa ei voi olla ajettu tuota määrää, ei kulumaa ratissa, poljinten kumit penkit ym, ym todella siistit, päästöt kun uudessa ym. No täatä kimpaannuin ja päätin selvittää asian, otin yhteyttä merkkiliikkeeseen ja heidän tietokannan mukaan 2015 on tehty huolto mittarilukema 185 tkm, toisen kerran katsottiin käyttämäni korjaamon uutta tietokonetta joka on uusimpaa tekniikkaa jolla pääsee ns prameempien autojen Mersut-BMW:t aivoihin ja sieltä löytyi 195 tkm merkintä. Auton mittarissa on nyt 220 tkm ja on tuotu Ruotsista, eikö Kamux tuo niitä itsekkin sieltä ? No jokatapauksessa tuo 220 tkm on se oikampi mittarilukema kun Kamuxen yli 600 tkm mikä olisi heille ainakin 5-7 tuhatta € suotuisampi !!!??? Itse en enää asioi kyseisessä liikkeessä ja miettikää haluatteko asioida ja tehdä kauppaa tuolla ????

      • Anonyymi

        Huijauksen makua täälläkin maisteltu..
        Pyysin vaihtotarjousta omasta -12 vuoden farkku octaviasta. Kyseessä 1.8 Tsi L&K- malli ja kilometrejä mittarissa n. 192000. Myyjä kertoi menevänsä tutkimaan sopivaa hintaa koneeltaan. Aikaa tähän meni n. 10 minuuttia ja yhtä monta soitettua puhelua. Myyjä antoi tarjouksen: 4000€. 🤔 Samalla hän antoi paperin, jossa oli selvitetty kaikki tämän mallin ja merkin ongelmat moottorissa ja sen öljyn kulutuksessa. Tästä syystä hän joutuisi vähentämään hinnasta n. 4000€ varmuuden vuoksi, jos heille tästä tulisi mahdollisesti jotain kuluja moottorin hajottua seuraavalla omistajalla (Kamux hänen puheidensa mukaan on velvollinen korvaamaan hajonneesta moottorista 300 000km saakka 33%). Kaiken tämän hauskan lisäksi, minun olisi myyntihetkellä allekirjoitettava paperi, jossa vakuutan, että öljyn kulutus on ollut normaalia ennen auton vaihtoa. Tällä siis sysätään vastuu minulle mahdollisessa moottorin hajoamisessa. Ei muutakun naureskellen ulos kaupasta ja seuraavaan liikkeeseen. 😅


    • Anonyymi

      Kyllä ainakin Joensuu Kamu x on syvältä. Viime perjantaina lähetin viestin auton myynnistä - no 10 min sisällä soitettiin ja luvattiin antaa arvio lauantainan puoliltapäivin, ei vaan soittoa kuulunut. No tänään (ti) kävi ko. liikkeessä, odottelin n. 10 min, kenelläkään ei ollut aikaa kysyä mitä jne. Poikasilla meni aika rattoisasti keskinäisessä seurustelussa, eiku tärkeitä työasioita selvitellessä. Liikkeessä ei ollut muita asiakkaita. Poistuin takavasemmalle. Jos liiketoiminta on tuollaisten " rakkuloiden" hanskassa -hyvä tulee. Suosittelen välttämään kyseistä liikettä.

    • Anonyymi

      NYT HUIPPU KOKEMUS !! Melkein 20 000 euron autosta joka myytiin oli verot pystyssä !! Eikä mennyt katsastuksesta läpi 3 päivän jälkeen ostosta kun haettiin vikalista todella rehellistä autokauppaa ja sana anteeksi ei taivu myyntipäällikön suuhun 😡

    • Anonyymi

      "Heittäkää eetterii " ei kannata, siihen nukahtaa.

    • Anonyymi

      osta osakkeita

      köyhillä on varaa vain käytettyihin jos jotain ostavat kun kriisi päällä monta vuotta

    • Anonyymi

      Oma kokemus Kamuxin asiakkaana oli ensimmäinen ja samalla viimeinen. Huono maku jäi kaupoista.

      Ostin auton etäostona jolloin auto toimitettiin minulle. Etukäteen kyselin useita asioita auton kunnosta yms. Lähes järjestään kaikki kerrotut asiat ovat osoittautuneet lopulta kaunistelluiksi ja osa jopa tulkintani mukaan tietoista vääristelyä tai hatusta vedettyjä vastauksia.

      Nykytiedolla en luottaisi myyjän sanomisiin ja tarkistaisin kaikki kerrotut asiat (valitettavasti kantapään kautta oppii). Jos eivät pidä paikkaansa peruisin kaupat ja saisivat ajaa autonsa sinne mistä tulivatkin.

      Tiukkana pitää olla. sitten on myöhäistä palata asiaan kun auto on vaihtunut rahaan.

      • Anonyymi

        Niin ja toimituksesta "unohtuneita" renkaita sai kysellä useaan otteeseen. Mitään ei tapahtunut vasta kuin kirjallisen reklamaation kautta kuluttajasuojaviraston sivujen kautta. Ehkäpä he odottivatkin sitä.


    • Anonyymi

      Jo toinen auto Kamuxista hommattu. Autojen hinnat tuntuu olevan halvempia kuin muissa liikkeissä, mikä aluksi aiheutti epäilyksiä, mutta nyt kahden autokaupan jälkeen Kamux liikkeessä voin vain todeta että kaikki sujui hyvin ja sain omasta mielestäni halvalla vaihdettua perheen molemmat autot. Ei mitään vikaa kummassakaan ja Volvoon uudehkot talvirenkaat tuli kaupan päälle.

      • Anonyymi

        Kiva kun myös Kamux osallistuu keskusteluun. Ne ovatkin ainoat positiiviset "kokemukset".


    • Anonyymi

      Huijareita

    • Anonyymi

      Erittäin huonot kokemukset kaupasta , ostin ekan ja vikan kerran tuolta mitään !Kun kolmeen kertaan asiaa varmistellessani sain aina valheellisen vastauksen joka ei sitten kaupantekohetkellä pitänytkään paikkaansa niin tuntuu jo tahalliselta tai välinpitämmättömyydeltä.

    • Anonyymi

      Kamuxilla hinnat kohdallaan.
      Mutta ei sitten mikään muu olekkaan.

    • Anonyymi

      Jos autoliikkeesi on Kamux, alat pikkuhiljaa muuttuu mamux. 😁

    • Anonyymi

      Agressiivista väkisin myyntiä, kun sopivaa ei löydy, Tämän jälkeen tietokoneen ääreen istumaan koko maan tarjontaa selaamaan. Heille oli ilmeisesti noin määrätty.

      Jos liikkeeseen mennessä et tarkasti tiedä mitä haluat, ei se väkisin tyrkyttämälläkään sytytä ostamaan. Seuraavalla kerralla minä tiesin haluavani vähän ajetun, mutta jo vuosia nähneen Camryn. Sekään ei sopinut myyjälle, joka tiesi paremmin mitä haluan.

      Molemmilla kerroilla osasin tosin irtautua myyjän otteesta. Turha tuosta liikkeestä on mielimurhetta hakea. Tuohan on lestadiolaisen uskonliikkeen mukaista toimintaa, kaikessa siihen liittyvässä epämääräisyydessään. Lapsien hyväksikäyttö, saati auton ostajan ei ole edes synti rangaistavaksi.

    • Anonyymi

      Ostettiin 2.9. käytetty auto Kamuxilta. Alle 2000km ajettu ja kytkin kokonaan petti alta kesken ajon. Ei voi minkä, sanoi Kamux. Tuli tosi petetty olo. Voin vain sanoa, etten toista autoa kyseisestä liikkeestä ottaisi, kusetuksen makua koko touhussa

      • Anonyymi

        Kyllä se kytkin on kaikilla kuluva osa. Jopa veho turvassa.
        Ei sitä kukaan muukaan korvaa.
        Kamux ihan hyvä kauppa.


      • Anonyymi

        Mikkelin Kamuxilla palvelu huonoa ja ammattitaidotonta. Myyjät ja päällikkö joo joo miehiä. Väkisin yritetään myydä ja tuputtaa. Asiakkaan omilla mielipiteillä ei väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kytkin on kaikilla kuluva osa. Jopa veho turvassa.
        Ei sitä kukaan muukaan korvaa.
        Kamux ihan hyvä kauppa.

        Ostettiin MIni Kamuxilta.. kotimatkalla kytkin petti kokonaan, ei siis luista vaan jouduttiin hinaamaan.. Ollaan ajettu n 5km autolla... eivät ole vielä kertoneet mitä aikovat tehdä.. meni kuulemma jälkimatkkinointiin... Odotellaan hetki niin voin kertoa kuin kävi..


    • Anonyymi

      Noh, Petikon ex-poliisi...miltäs kommentit vaikuttaa? Pystyykö jo menemään peilin eteen...? 😂

    • Anonyymi

      Jättävät tietoisesti tietämiään vikoja mainitsematta eivätkä ota niiden korjauksiin osaa, kauniisti sanottuna ylimielistä porukkaa.

    • Anonyymi

      myyn osakkeet kun pullistuu 20e kpl

      asiakkaista viis kun voitolla mennään

    • Anonyymi

      Ei kanna myyjän vastuuta, ei vastaa reklamaatioihin. En suosittele, rahat kannattaa viedä muualle.

    • Anonyymi

      Kamux, Saka jne perustuu siihen että kaikki riitautetaan, kuten tilastoistakin näkyy, Kamux johtaa riitatapauksia Suomessa, tällä saadaan asiakkaan rahat 2 vuodeksi käyttöön kun Kamuxin juristiarmeija pitkittää päätöksiä.

      Ostanut ain auton suoraan omistajilta, en ymmärä mihin välistävetäjä autoliikettä tarvitaan, hinta vaan nousee. Takuulle nykyään naureskaellaan autoliikkeissä, eli sekään ei ole peruste ostaa autoliikkeestä.

    • Anonyymi

      Kamux eli Romux autoliikkeestä pyysin siirtämään Citroen Picasson jyväskylään, odottelin autoa pihassa, kun näin kaukaa savuavan Citroenin, kone laukesi Romuxin pihaan, en edes ehtinyt koe ajaa, sitten tapeltiin tunteja että saatiin rahat takaisin....

      Ei suositella Romuxista ostoa.

    • Anonyymi

      Omalla kohdallani kamuxin myyjä, jonka kanssa asioin, toimi nöyrästi ja rehellisesti. En mennyt autoa katsomaan, vaan myyjä kertoi siitä kaiken, mitä huomioi itse, ja vastaili kysymyksiini rehellisesti. Lähetti toi auton pihaani, jossa koeajoin auton kaikessa rauhassa, ja syynäsin monin puolin. Silloin kun itse tutkin ostettavan auton, en voi itkeä jälkeenpäin auton kilometreistä, tai MISTÄÄN muustakaan, minkä on VOINUT huomata, vaan voin vain syyttää tyhmyyttäni, näin mielestäni. Teimme kaupat. 1.5 kk myöhemmin auton pysäköintijarrun vikavalo syttyi palamaan. Käytin autoa pajalla, jossa luottoasentajamme sanoi vain jarrupalojen olevan loppu. Näitä vaihtessa kuitenkin selvisi sähköisen seisontajarrumoottorin olevan halki. Tilasin samointein purkaamolta osan, ja tämän jälkeen kysyin asiallisesti, ilman kusetetuksi tullun tunnetta, kamuxilta, haluavatko he osallistua vian korjaamiseen. Täytin reklamaatioilmoituksen netissä, ja seuraavana aamuna kamuxilta soitettiin. Pyysivät asentajaliikkeen nimen, ja sanoivat soittavansa sinne, ja sen jälkeen olevansa minuun yhteydessä. Ilmoitus tuli tekstiviestinä, jossa kamux kertoi maksavansa asennustyön seisontajarrumoottorin vaihdon osalta. Tiedän ettei heidän lain mukaan olisi tarvinnut sekaantua mitenkään tähän, ja siksi juuri tätä kirjoitan tänne. Asentajakin sanoi kamuxilta soittaneen henkilön olleen hyvin asiallinen, ja selvityshaluinen. Minun kokemukseni kamux-liikkeestä ensimmäisen autokaupan osalta on HYVÄ.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus ja tosiasiahan on että harva autokauppias tietoisesti tahtoo myydä viallista autoa koska siitä tulee erittäin vaivalloista hoitaa jälkeenpäin kuntoon ja tarkoitus on kumminkin saada asiakas jatkossakin tulemaan samaan yritykseen kaupoille. Sitäpaitsi nykyisissä autoissa tulee hyvinkin yllättäviä korjaustarpeita..Toki on yrityksiä joille vanhat asiakkaat ovat vain "vaivaksi" ..


    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus !
      Muistakaa että Kamux myy tänävuonna 60000-70000 autoa
      ja 47 valitusta kuluttajasuojassa.
      Joten homma toimii.

      • Anonyymi

        tämä oli liikkeen oma kommentti.


    • Anonyymi

      juu, kamuxin toiminta täysin roistomaista joppari hommaa ,takuu päättyy siihen kun allekirjoitat kauppasopimuksen. ostaja tekee ensimmäisen virheen menemällä kamukxin liikkeeseen!! itsellä tuli kaksi kauppaa kerralla eka ja viimeinen.!!
      Älkää kukaan muukaan sortuko samaan.

      • Anonyymi

        Hyi h... ikinä en osta kyseiseltä liikkeltä mitään, paljon oon kuullut huonoa palautetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi h... ikinä en osta kyseiseltä liikkeltä mitään, paljon oon kuullut huonoa palautetta.

        Ei ollut liikkeen oma kommentti vaan ihan asiakkaan.
        Täällä vain valitetaan.
        Ei kai 60000 asiakasta voi olla väärässä?
        Vai onko muutama suomi24 kirjoittaja oikeassa?


    • Anonyymi

      Myyvät mitä sattuu, sanovat tarkastaneensa auton, kun auton saa niin on ihan kaikkea muuta, eli eivät tarkasta/koeaja, jää ostajan riesaksi hommata korjaamoon jne. Äkkiä vain vain autot kiertoon ja rahoiksi. Myyjinä ammattitaidottomia poikosia, ei mitään käsitystä autoista, auton tekniikasta, halvalla palkataan.EN SUOSITTELE.

      • Anonyymi

        Osta etänä jos et autoista ymmärrä. 14pv palautus.
        Tai käy paikanpäällä. Koeaja pari tuntia.
        Ota ammattimies mukaan tai vie autotohtoriin.
        Tuskin myyjä tuntee autoa koska kiertonopeus niin mahdoton.
        Jos vikaa heti. Mene paikanpäälle sopimaan tai perumaan kauppa jos etänyynti.


    • Anonyymi

      Katselen noin 50k€ kolme vuotiasta. Kamuxillakin olisi mutten edes katso heidän yksilöitä. Kamux on ...

      • Anonyymi

        Itse ostaisin kamuxilta. Hinnat kohdallaan.
        Pitää vaan tutkia hyvin ettei osta ruotsin romua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse ostaisin kamuxilta. Hinnat kohdallaan.
        Pitää vaan tutkia hyvin ettei osta ruotsin romua.

        Mikäs niissä Ruotsin vehkeissä on vikana?


    • Anonyymi

      Juuri ostin kotiin toimitetun "yhden lommon" auton. Pahasti kolaroitu, lonttoja jokapuolella, maalattu yli yms. Huonosti korjattu.

      Auto oli likainen, ja pimeää kun tuotiin.

      Päivänvalossa kaikki näkyi selvästi.. nyt kuluttajansuoja turvana, ÄLKÄÄ käyttäkö kamuxia!

      Itse hölmönä luotin myyjään, että auto on priima, ja ainut virhe olisi ollut hänen lähettämänsä kuva klommosta takaluukussa.

    • Anonyymi

      Juuri se vika mikä edellisellä.
      Myös saksan autoissa samat viat.
      Kolarikorjausten laatu.
      Tutkikaa aina auto kunnolla.

    • Anonyymi

      Kaksi vuotta sitten syksyllä ostimme vaimolle Bemarin Kamuxilta. Auto tuli kotipihaan ja vaihtovolvo lähti pois. Autossa oli seuraavan kesänä joku anturi sökö, joka vaihdettiin merkkiliikkeessä. Mitään muuta ongelmaa ei ole ollut
      Nyt ostin itsekin auton heiltä. Saan sen ensi viikolla, joten katsotaan kuinka käy. Ostin etäkauppana, joten minulla on kaksi viikkoa aikaa purkaa kauppa jos auto ei ole kunnossa.

      Olisin sitä mieltä, että kaikkien kannattaisi toimia samoin Kamuxin, Sakan ja minkä tahansa muun kanssa: haette ensin netistä sopivan ja jos auto on lähellä, niin käytte katsomassa. Mutta ei kauppoja paikan päällä. Sitten puhelimeen ja chattiin ja väännätte hinnan ja rahoituksen. Ekaan hintaan ei pidä koskaan tyytyä. Yleensä vasta kolmas tarjous on oikeasti tingitty. Sitten pyydätte kotiin toimituksen jolloin se on etäkauppa ja kuluttajalla on 14 pv aikaa kokeilla ja ajaa. Jos vähänkään epäilyttää, niin kaupan purku.

      Ja onhan se tietenkin niin, että joku 300 tuhatta ajettu pikkuauto on jo tiensä loppupäässä. Mutta maailma on niitä täynnä. Ei tarvitse ostaa sitä ensimmäistä kotteroa.

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus. Näin se on. Ja Kamux on ihan hyvä kauppa kun toimii yllämainitulla tavalla.
      Halvat hinnat ja sopivat autot.

    • Anonyymi

      Aivan paska ”autokauppa”. Lessun kölvit hiihtelee hallissa silmät pyöreinä ja ihmettelee maailman menoa. Menkää oikeisiin autoliikkeisiin, kun haluatte tehdä ostoja.

    • Anonyymi

      Kyllä siellä paras autovalikoima on.
      Ja hinnat on ihan hyvät.
      Myyjät ovat hiukan "kouluttamattomia"
      Eli ihan ok kauppa.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen kokemukseni Kamuxista on positiivinen. Tampereen Hervannan Julius Vartola (sain luvan nimen julkaisemiseen) hoiti autokauppani Pohjois-Suomeen todella hyvin. Volvo xc70 sai uuden akun, täydellisen huollon, jossa vaihdettiin jakohihna ja vesipumppu sekä kaksi uutta kesärengasta. Suosittelen käyttämään tätä Kamuxin liikettä.

    • Anonyymi

      Kaveri näyttää olevan Kamux Hatanpää ei Hervanta.

    • Anonyymi

      Suoraa sanottuna surkeet palvelua ite saanu lähtökohtaisesti!

    • Anonyymi

      En enää osta autoa Kamuxilta. Ne ei edes tarkasta autojaan ennen kuin pistää ne myyntiin. Nyt on viimeinen sieltä ostettu menossa ja tämän auton vaihdan ihan jossain muussa liikkeessä. Piilovikoja joita ei huomannut ostaessa. Jos Kamux olisi vaivautunut tarkistamaan mitä oli saanut vaihdossa ja työnnettyä mulle niin ei olisi ongelmia.

    • Anonyymi

      Täyttä kusetusta. Ottivat noin 20 000€ auton myyntiin ja kun eivät saaneet kaupaksi niin "löysivät" siitä vian 2 viikon jälkeen siitä kun olin sen heille myynnyt. Vein auton huoltoon ja huoltoliikkeen mukaan mitään tälläistä vikaa ei ollut. En suosittele, kohtelevat niin myyjiä kuin ostajia kuin paskaa.

    • Anonyymi

      eivät ota mitään vastuuta myymistään romuista.

    • Anonyymi

      Jos auto myydään kaksilla renkailla (ei siis kaksilla vanteilla) niin kyllä ne pitäisi edes lailliset sitten olla, eikä niin, että kaksi huonointa (sakkorengasta) on muovipusseissa piiloitettuna....

    • Anonyymi

      osta osakkeita

      saattaa kpl hinta olla kohta 50e....

      lestaadiolaiset haistaa rahan?

    • Anonyymi

      Kävin kouvolan kamuxilta kattelemassa autoa lauantaina, päästiin koeajolle, johon aikaa ajolle oli merkattu 30min. Myyjä kuitenkin joutui siirtämään muita autoja pois edestä ja kun viimein koeajolle lähtevä yksilö oli ulkona, koeajoaikaa oli kokonaiset 11minuuttua jäljellä. Sovittiin myyjän kanssa että hän laskee maanantaiksi vaihtokaupan välirahat ja uuden lainan hinnan. Maanantaina yritin ottaa yhteyttä, ei vastausta, tiistainakaan ei vielä oikein ilmeisesti ehtinyt, keskiviikkona soitti sitten ihan itse ja kertoi tähtitieteellisen kuukausierän summan, jolloin pyysin laskemaan uudestaan että saatais uskottavammalle tasolle, lupasi palata asiaan kun on saanut tarjouksen valmiiksi. Ei kuulunut loppuviikosta enään mitään ja seuraavana lauantaina auto oli myyty. Tässä samalla kyselin toisesta kamuxista samanlaista, hieman halvempaa saman merkin autoa. Tarjous tuli toki vajaassa vuorokaudessa, jossa olisi pitänyt olla välirahaa 2800e.

    • Anonyymi

      Tästä ei nyt oikein käy ilmi, oliko hyvä vai huono juttu!
      Hintaluokasta huolimatta nopeat syövät kyllä hitaat.
      Jos väliraha oli € 2.800,- niin kovin uudesta autosta ei silloin puhuta!

      • Anonyymi

        Aivan. Eli on ihan ookoo jättää asiakas odottamaan ja sillä aikaa myydä auto pois. Selvä, on mulla sitten vielä opettelemista. Vai silleekö se meneekin että vain yli 16 000 euron autoista saa ottaa kantaa ketjuun, jossa kuvittelin että on tarkoitus jakaa kokemuksia liikkeen palvelusta, oli se auto minkä hintainen tahansa. Mun osalta tilanne on se että menin muualle, enkä kamuxille enää mene. Mutta onneksi en ole ainoa heidän asiakas, joten eiköhän he ihan hyvin pärjää ilman minunkin vajaan 17 tonnin sijoitusta :)


    • Anonyymi

      Kyllähän tämä Kamux vaikuttaa uskomattomalta lafkalta. Myyjien koulutukseen ei ole panostettu yhtään, enkä nyt tarkoita tietämystä autoista vaan myyjien tapaa tehdä kauppaa. Mielestäni se on vielä tärkeämpää kuin se onko autossa jokin vika. Itselläni on luottomyyjö vaihtoautoissa enkä todellakaan usko, että koko Suomen Kamuxissa on yhtään noin luotettavaa myyjää.
      Ja hyvät ihmiset, älkää nyt ostako niitä autoja sokkona!
      Hämmentävää miten tämä yhtiö voi olla pörssissä.

      • Niin, eilen Kamuxin kurssi oli € 15,44 kpl!
        Kauppaa käytiin - ostamista ja myymistä - eilen yli 2,2 miljoonalla ja firma jakaa vielä tänä keväänä osinkoa € 0,24 osaketta kohden.
        1,55% siis.
        Se on enemmän kuin mitä saa vuosikorkoa pankista.
        Ostaisiko kokeeksi muutaman?
        Se käy kotisohvalta, jos sinulla on verkkopankkitunnukset ja pankkitili.


    • Anonyymi

      Niin, ihan sama mistä auton ostaa.
      Mutta tutkikaa oston tosi tarkasti.
      Varsinkin tuontiauto, millä ei ole yhtään Suomi historiaa.
      Älkää aina hätäilkö vaan miettikää ja tutkikaa vaihtoehtoja.

    • Anonyymi

      volvo mersu woljari noniin möivät volvon,,,, paskaa vain 5 vuojen piästä syttyi air päg piruulainen perr,,,, ei kannata ostaa.....!!!

    • Anonyymi

      Paskaa paketissa.Kamux plus takuu.Jotain vikaa alkaa vääntö ja käänö.Selvää vikaa ei korjauteta kunnon korjaamossa.Vaan jossain jotka ei osaa hommiaa.Kuten Forssan gearbox.Autoa käytetty siellä 2X.eikä kuntoon.Vovolta sitten todistus Kamux:e(Pihlaja)ja Forsaan.No sitten 6-8kk jälkeen kun ASIAKKAAN on pitänyt TODISTAA että on vikaa laatikossa.Mixi ei asiakasta USKOTA.Hänhän sillä ajaa.Vaan käytetään jotain Forssan kyläpajaa joka ei edes ASIKKAAN kanssa koeajonkaan jälkeen löytänyt vikaa.Kamux uskoi sitten kun sai KIRJALLISEN todistukse.Hyviä korjaamojahan ne ei käyt.Halpa NS olevinaan korjaamoja.Ja auto ei kuntoon tule.Koitetaan huijata(asiakkan sellainentunne)ja mikä nyt PARASTA:LUVATAAN kyllä (Pihlaja)muttei pidetä sanaansa.VALEHTELI päin naamaa ettei ole KOSKAAN luvannut.Mutta Kamux vaihtoi CEO:n Kalliokosken määräyksestä uuden kundin tilalle....Hyvä että ÄÄNITIN puhelut...joten voin nyt kirjoittaa ilman että pystyvät valehtelemaan tai saada minua vastuuseen.Minä vien asiaan eteenpäin

      • Anonyymi

        Lääkkeet!


    • Anonyymi

      Turhaan täällä kirjoitatte.
      Suomen menestyvin autokauppa niikuin lehdistä olette lukeneet.
      Välillä vaihtoautoissa on vikaa.
      Mikään liike ei oikein mitään korvaa.
      Mutta se on tosi että kamux turva on ihan onneton
      verrattuna muihin liikkeiden turviin.
      Itse en sitä ottaisi.

      • Anonyymi

        Menestys todistaa vain sen että kusetettavia riittää joka paikkakunnalle satamäärin. Liikenteessä oikein naurattaa kun näkee rekisterin aluskilven jossa seisoo Kamux.


    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa, säästyy rahat ja säästyy hermot

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa, säästyy rahat, säästyy hermot. Pahinta laatua autojoppaamista, mihinkään ei voi eikä pidä luottaa. Turhaan eivät ole kärjessä kuluttajariitojen määrässä

    • Anonyymi

      Eka ja vika auto tuli ostettua Espoon Olarista. Kannattaa vältellä koko ketjua, varmaan toimintamalli sama kaikissa pisteissä eli rahat pois vaan ja siihen loppui yhteydenpito.

    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa. Vikoja puidaan oikeudessa kun eivät halua muuton reakoida...

    • Anonyymi

      Kamuxin hyvityshinnat ovat surkeat. Itse myymällä tienattiin taas 20 % enemmän. Kai ne luottaa kamuxilla että uhri on vaan niin autokuumeinen, että antaa auton lähes ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Minkä hintane auto kyseessä? Liikkeenhän luonnonnollisesti täytyy voitto saada..


    • Anonyymi

      Liike, mikä vaatii ostajalta erityistä huolellisuutta. Jos meinaa kauppaa tehdä vähänkään kalliimmasta autosta, yli 5000 €:a.

      Niin ensin on neuvoteltava kauppa, väliraha.

      Mutta vaadittava, että kauppakirjaan otetaan kirjallinen ehto; Myyjä vakuuttaa, että auto on täysin kunnossa. Mikäli 6 kk sisään ilmaantuu esim piileviä vikoja, mitkä eivät ole tavanomaista ja vähistä kulumista kuten esim. jarrulevyt ja jarrupalat, vastaa myyjä epäselvissä tapauksissa ostajan eduksi."

      • Tämähän (25.10.21./ 20:18h) on hyvä sananmuoto!
        Miksi ostajat eivät laajemmin käytä tätä?


    • Anonyymi

      Silkkaa kusetusta. Sanovat tekevänsä huollon ennen luovutusta. Nollaavaat vaan virhekoodit ja jättää öljyläiskät kaupan päälle penkkeihin. Ne kuulema oli siellä jo koeajossa 20.000€ autossa.. Talvirenkaat oli vaihdettu ja olikin yhtäkkiä peltivanteet. Asiakaspalvelussa kiistetään kaikki ja palloitellaan asiakasta ympäriinsä. Kaikki paperille vaikka ostaisit sieltä tonnin pommin.

    • Anonyymi

      Kamux on ylivoimaisesti suomen HUONOIN autoliike pelkkää kusetusta vaikka
      kukkoilevat tällä hetkellä niin kohta ovat syöksylaskijoita kaikki tyyni

    • Anonyymi

      Kamux on huijarifirma

    • Anonyymi

      Tämä on varmasti ärsyttävin kirjoitus tällä palstalla.
      "Heittäkää eetteerii........." -Voi v***u

    • Anonyymi

      Aina ostajan vika, myös 'huolletun' auton ilmenneet viat. Viekää rahanne muualle.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mielelläni. Kamuxin mainonta huijaa asiakasta luulemaan eettä kaikille käytetyille autoille on kotiintoimitus. Kamuxin sivuilla sanotaann että toimitamme auton kuin auton kotioveellesi. Missään ei lue etteivät he toimita alle 5000e autoja kotiovelle. Niin ikään esim nettiautossa myytävänä olevissa kamuxin autoissa on myös alle 5000e autoissa kuvien väliin ujutettu mainos joka lupaa kuinka auto toimitetaan kotiovelle. Tämä on kuluttajieeb harhaanjohtamista.

    • Anonyymi

      Olen täällä usein sanonut, etten kannata vilpillistä kaupankäyntiä - siis sellaista - jossa myyjän puheisiin ei kaupan jälkeen enää voi luottaa.
      Mistähän syystä nämä ongelmat tuntuvat kuitenkin kasaantuvan vain sellaisille autonostajille, jotka ostavat alle € 5.000,- hintaisia autoja.
      Miksi ette sanomatta ymmärrä, että yksikään sen hintaluokan auto ei ole uusi, vaan vanha, usein jopa erittäin vanha.
      Ostakaa siis vähintään 10.000,- maksavia autoja vaikka rahoituksella.

    • Anonyymi

      Ostin 5v ikäisen yli 35 000 € auton Kamux:ilta ja otin siihen Kamux plussan oston yhteydessä, jonka piti kattaa kaikki ensimmäisen vuoden aikana ilmenevät viat aina 3000 € asti.
      Tuli ensimmäiset pakkaset ja jäädytti huohottimet -> hajotti kopan tiivisteet ja alkoi viedä öljyä. Lisäksi vielä toinen sivupeileistä alkoi heilua ja tipahti itseskseen.
      No siitäpä viestiä Kamux:in asiakastukeen, olettaen että se erikseen ostettu plus lisäturva nyt kattaa nämä? Sanoivat, että vie itse autokorjaamoon diagnoosia varten. Diagnoosin tuloksena selvisi, että kopan tiivisteet pitää uusia. Ja tietty se hajonnut peili.
      Siitäpä taas viestiä Kamix:ille, että tällaiset kulut tästä olisi nyt tulossa. Kamux:ilta sitten vain vastasivat selittelyiden kera, etteivät maksa mistään mitään. Eivät edes itse vaatimaansa diagnoosia korjaamolla!

      Kamux kannattaa kiertää kaukaa.

    • Anonyymi

      Ostin joulukuussa hybridin kamuxilta. Samana viikonloppuna huomasin vaihdelaatikon olevan rikki sekä hypridiakku myös. Tammikuun puolivälissä kaupat purettiin. Nyt sama auto on taas myynnissä ja tuskin on korjattu oikein.

    • Anonyymi

      En tiedä mitä kamux ajattelee. On nyt niin huonoa palautetta kamuxista että kyllä kohta alkaa vaikuttamaan kauppaan. Itse jo alkaisin miettimään uskaltaako sieltä ostaa. Töissäkin ollut huonoja kokemuksia.

    • Anonyymi

      Pörssiyhtiö, eli Oyj. Vuoden 2021 osinko lienee jokaiselta osakkeelta se sama € 0,24 kuten vuodelta 2020.

    • Anonyymi

      Kamux julkaisee q4 raportin perjantaina klo 9.00. Näyttää kyllä hyvältä. Kohta miljardin liikevaihto. Nyt vaan kauhea autopula. Kauppa kävis muuten hyvin.
      Raha liikkuu ja autokauppa käy. Kiitos kamuxille. Pienet kyllä kaatuu tämän jätin alla.

    • Anonyymi

      Tänään oli tiedot tullut. Hyvältä näyttää kamuxin meno. Suunta vain ylöspäin.
      Hienosti menee suomen suurimmalla autokaupalla.

    • Anonyymi

      Huonointa asioiden hoitoa mitä olen IKINÄ saanut autoliikkeestä , eivät hoida millään tapaa heille kuuluvia sovittuja korjauksia !

    • Anonyymi

      Kakka taitaa olla housussa, kun myyjät soittelevat tuon tuosta tarjoten Kamux-turvaa ja 6%-osarikoukkua.
      Korona ja Ukrainan sota sekä energian hintojen nousu tulee kurittamaan autokaupan alaa rankalla kädellä tänä vuonna.
      Sähköautoja haluttaisiin myydä, mutta rivissä on pitkä rivi dieseleitä, Ecoboosteja ja Toyotan tekohybridejä.

    • Anonyymi

      Myyvät autoja heikolla akulla eivät ota vastuuta.

    • Anonyymi

      Sanoisin että talon tapa näyttää olevan että nuoret myyjät opetetaan johdon toimesta huonoille businesstavoille. Sehän on pörssiyritys.

    • Miksi olette kateellisia pörssiyhtiön menestyksestä?
      Jos yrityksellä on varaa avata liikkeitä mm. Ruotsiin ja Saksaan, maksaa niiden toimitilavuokrat sekä palkata henkilökunta, niin se perustuu vain siihen, että ns.
      viivan alle on jäänyt jotakin, eivätkä ne luvut ole punaisia.
      Jokaisella on mahdollisuus kotisohvalta hypätä itse kyytiin, ostamalla vaikkapa 100 Kamuxin osaketta pörssistä - hinta oli eilen € 1.087,- kulut € 8,-
      Osinkoa saa vuodessa € 0,20 / kpl, eli € 20,- joka on paljon enemmän kuin se, minkä pankit maksavat talletuksista.
      Olin unohtaa, että summasta menee vielä vero.

      • Anonyymi

        Huijattavia riittää Suomessa, Ruotsissa, Saksassa ja ihan kaikkialla, siinä faktaa. ZJJ olet selkeästi Trolli.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä olen. Ja hyvä liike. Muutamat täällä vain aina valittaa.
      Myy Suomessa 50000 autoa vuodessa ja alle 100 kuluttajansuojassa joten tosi vähän. Mutta jos tulette petetyksi niin sitten vain kuluttajasuojaan paperit vetään. Ei se sen vaikeampaa ole.

    • Anonyymi

      Vittu mä ajan vaikka pesukoneella ennen ku meen KUPPAAJILLE!!!!

    • Anonyymi

      Vantaan Kamux möi,ottamatta mitään yhteyttä tarjouaikana auton pois. Pidän tekoa karkeana sopimusrikkomuksena. Enää en siitä firmasta ottaisi autoa edes ilmaiseksi! Varmempi sopimuskuppani on jopa yksityinen myyjä ja puolet halvempi!

    • Oletko kenties kuullut käsitteestä välimyyntivaraus?!
      Käytetyt autot on tapana myydä välimyyntivarauksin, ellei ostajaehdokas kaupattavasta autosta ole tehnyt esisopimusta.
      Esisopimuksen ehtona on yleensä varausmaksu, joka ei ole kovinkaan suuri.
      Mikäli kauppaa kuitenkaan ei synny, varausmaksun saa kyllä takaisin luotettavista autoliikkeistä. Autoa ei siis ole pakko ostaa.

    • Anonyymi

      Kamuxilla hyviä autoja.

    • Anonyymi

      Kolariauton myivät oulun kamuxilta,nyt sitten oikeuteen, takkiin tulee,kaksiviikkoa vuokra-auto ynn...

    • Käräjäoikeuteen?!
      Nyt en ymmärrä!
      Käräjäoikeuksissa on yleensä tapana käsitellä summaltaan hieman suurempia asioita.
      Käräoikeudesta syntyvät kulut ylittänevät itse kaupan kohteen arvon!
      Asiaa voi vielä miettiä.

    • Anonyymi

      Todennäköisesti täällä Kamuxia kritisoivat on nimenomaan pikkuisia jobbarifirmoja jotka eivät yksinkertaisesti pärjää.

      Minulla on erittäin positiivinen kokemus Kamuxilta, sain rehellistä ja sujuvaa palvelua, ja jopa kesärenkaat kaupan päälle sain hakea rengasliikkeestä.

      Ottakaahan pikkuiset jobbarit mallia miten autokauppaa kannattaa tehdä 👍

    • Anonyymi

      Huijareita. Ei minkäänlaista takuuta näillä autoilla. Älä luule, että kaupasta ostaminen toisi turvaa.

      • Anonyymi

        Samanlaisia kokemuksia.. Ei minkäänlaista vastuuta jos autoon tulee vikaa.


    • Anonyymi

      Oli siellä joku veetuileva öykkäri myyjä joka huusi minulle kun tervehti ja haukkui työkaveria Euroopan omistajaksi. Moukka

    • Anonyymi

      Kaksi autoa Kamuxilta ostanut. Ei mitään valittamista, samanlainen autoliike muiden joukossa. Toisesta ostamastani autosta puuttui sisäpistoke, joka oli myynti-ilmoituksessa mainittu. Asensivat heidän piikkiinsä mukisematta.

    • Anonyymi

      Missä sanotaan, että alle € 5.000,- hintaisia autoja tarvitsee ostaa?
      Niistä tulee jatkossa aina ongelmia, eikä tämä ole myyjän, vaan ostajan syy,
      oli myyjäliike mikä tahansa.

    • Anonyymi

      Eivät ota vastuuta, jos autoon tulee vikaa piankin kaupanteon jälkeen.

    • Anonyymi

      Tänne tulee koko ajan näitä samoja kirjoituksia!
      Vaikuttaa siltä, että näillä marisijoilla on käytössä kokonaan eri käyttöjärjestelmä.
      Jos ostaa käytetyn auton, asunnon tai muuta irtainta, ne ostetaan kaikkine paskoineen päivineen.
      Ostajalla on ollut aikaa ja mahdollisuus tarkistaa tai jopa tarkistuttaa ostokohde ulkopuolisella.
      Suomi on täynnä käytettyjä autoja. Mikäli kaupan kohteessa ennen ostopäätöstä ilmenee vikoja, autoa ei tosiaankaan ole pakko ostaa, vaan sen voi hyvin jättää liikkeeseen.
      Ostotapahtumasta tehdään usein kirjallinen kauppasopimus, johon kaupan ehdot, myös siinä todetut viat, kirjataan.
      Molemmat osapuolet allekirjoittavat sen ja molemmat lupaavat noudattaa kaupan ehtoja.
      Sanokaa yksi hyvä syy, miksi myyjän tulisi olla vastuussa kaupan kohteen sellaisista vioista, jotka ovat syntyneet kaupantekohetken jälkeen ja joihin myyjä ei ole voinut vaikuttaa.

    • Anonyymi

      Mihin vanhat automyyjät on kadonnut? Kamuxi täynnä nuoria poikia. Edellisenä päivänä juttelet eri myyjän kanssa ja seuraavana toisen ku ensimmäinen otti loparit.

    • Anonyymi

      Kamux Nurmijärvi surkeinta palvelua koskaan.

    • Anonyymi

      Myi bemarin joka on iha muute hyvässä kunnossa mutta kannen pultti poikki ja vuotaa öljyä siitä ja sehä on sen 3000euron työ. Ne ei kertonut siitä ja alkoivat vastustaa että katsastuksenha se meni läpi ja ei siinä mitää vikaa ollu. Olin ostanut auton viikko sitten. Tein reklamaation en tiedä mitä vastaa siihen.

    • Tässä autossa on juuri se kuuluisa pitkään hakusessa ollut piilevä vika.
      Vain tällaisiin vikoihin kuluttajansuojassa voidaan puuttua.
      Asiankulku lienee ollut näin:
      Auton edellinen om omistaja on tuonut auton vaihtoon.
      Hän on joko kertonut tai jättänyt kertomatta tiedossaan olleesta viasta.
      Saattaa olla jopa niinkin, ettei asiaa edes ole kysytty.
      Auto on kuitenkin otettu vaihtoautona vastaan - pesty ulkoa ja sisältä.
      Lisäksi on pyyhitty lohkossa kenties oleva öljytahra . Sen jälkeen se on niine nahkoineen ajettu myyntiriviin.
      Älä kuitenkaan odota, että liike maksaa koko korjauksen, sillä Kuluttajariita-lautakunnan suositus nojautuu kaupankohteen muihinkin yksityiskohtiin,
      ikään, ajokilometreihin ,mutta 50 - 66% olisi jo aika hyvä.

      • Anonyymi

        Ootko kamuxilla vai autolle comilla töissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ootko kamuxilla vai autolle comilla töissä?

        Millä perusteella olisin Kamuxilla tai autolle.com:illa?
        Olen eläkkeellä oleva lehtori, 75v .
        Harmi, että lehtorin työhön on yo-tutkinnon jälkeen pakko kuluttaa aikaa yliopistossa
        n. 5-6 vuotta. Oikeutieteelliseen tiedekuntaan vaaditaan ensin valintakokeen läpäisyä.
        Nyt nautin hyvästä työeläkkeestä niin, että minulla eläkkeelläkin on varaa ajaa
        alle 150Tkm ajetulla E-mersulla.
        Siten sitä makaa, kuten petaa, sanoo sananlasku!
        Olen vuosien varrella kirjoitellut näillä palstoilla autoasioista paljonkin nimenomaan nimimerkillä ZJJ.
        Joku jo ennätti sanoa, että puutun täällä lähes kaikkeen, myös pilkkuihin ja pisteisiin, koska ne jokaisen tulisi osata..
        Neuvon tämän tästä myös näitä tietämättömiä autonostajia virhevastuu - ym. - takuu - uskovaisia autokauppoihin liittyvissä asioissa.
        Käytetty ostetaan edelleen kaikkine niine vikoineen, ominaisuuksineen ja paskoineen jotka sillä kaupantekohetkellä on.
        Käytetyn ostajalla on oltava enemmän osaamista, koska on itse osattava erottaa huonot hyvistä, eikä luottaa asioista tietämättömän myyjän ylistykisiin.
        Romut kannattaa suosiolla jättää kauppoihin, eikä valitella niistä täällä, sillä eivät autot Suomesta lopu!
        Harva kuitenkaan sanojani uskoo, sillä yleinen tietämättömyys / ymmärtämättömyys valtaa valitettavasti aina vain enemmän alaa.


    • Anonyymi

      Saapanähä kuinka menee?vajaa kolmekuukautta vanha kauppa, mulla alko ongelmat heti kun tuli pakkaset,tämäkin ois varmaan vältetty jos autot kävis edes jonkinlaisen kunto/vika testin.

    • Anonyymi

      Eivät kanna mitään vastuuta.9v. vanha E mese ajettu 144000km korjauksiin n.5000e mm uusi turbo,suuttimet ,akku muuta pientä ,kaikki Kamuxin mukaan normaalia kulumista ja nämä tapahtu muutama kuukausi kaupanteon jälkeen.

      • Anonyymi

        Suuttimet, akku ja turbo OVAT normaalia kulumista. Voi tietysti neuvotella.


    • Anonyymi

      minulla huono kokemus tempereen kamuxin huono asiakas palvelu ne otte 200e ei ne halua maksa sen takaisin vaikka myyjä se joka perute kauppa tosi huono palvelut

    • Anonyymi

      Kirjallinen ilmaisusi on valitettavasti sitä luokkaa, ettei siitä pääse perille mitä tarkoitat!
      Uskon, että asiasi voi olla tärkeä.

    • Anonyymi

      Kamux Järvenpää todella töykeää ja huonoa asiakaspalvelua.

    • Anonyymi

      KAMUX LESTA OMISTEINEN KIOSKI EN OSTA EUROLLAKAAN SIITÄ KIOSKISTA EN OTA MITÄÄN VAIKKA MAKSASIVAT, HIHHULIT KIERRÄN KAUKAA.

    • Anonyymi

      Kamux Nurmijärvi todella töykeää asiakaspalvelua!

    • Anonyymi

      Porvoon kamuxissa myyjä jätti asiakkaat pihalle seisomaan ja jäi puhumaan pazkaa puhelimeen. Ei enää koko ketjuun koskaan. Haistakoon vttu koko paikka.

    • Anonyymi

      Sama paska jatkuu nyt K-Autossa, onhan sieltä näköjään siirtyny kainki entiset "pomotkin" Yksiä Virtasia koko paska!👋

    • Anonyymi

      Kamuxilla työskennelleenä voin kertoa että susipaska kusetus firma. Myyjät nuoria,koska eivät tiedä paremmasta. Pohja palkka 500€ ja 8% katteesta.
      Autot kun tulee vaihdossa nollataan vikavalot ja laitetaan pesun kautta lappu lasiin. Korko olisi varmaan 1.99% mutta mitä kovemman koron saa myyjä sitä paremman palkan. Kamux siis vetää korosta välistä +5% Välttäkää tätä paska lafkaa. Myyjät vaihtuu päivittäin.

      • Anonyymi

        Ja myyjien koulutuksessa opetetaan ettei tiedossa olevista vioista kannata mainita, näin ainakin työkaverini kertoi, joka ennen työskenteli Kamuxilla.


      • Anonyymi

        Mitä korkoja on ollut toteutuneissa kaupoissa ?


    • Anonyymi

      Kaks paskaa kokemusta kamuxilta riitti. Kiertäkää kaukaa. Myyjät todellakin ihan suoraan valehtelee vioista ja tuntuu että kamuxille ajautuu autot mitä oikeat autoliikkeet ei suostu edes ottaa myyntiin. Sitten vaa meikataan virheet piiloon että paljastuu ekassa pesussa.

    • Anonyymi

      Firman tuloksista päätellen autojen hinnoissa on ilmaa todella paljon.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kamux on suurin kusettaja autoalalla, ostan mieluummin yksityiseltä...

    • Anonyymi

      Nuoria liimalettejä jotka ei ymmärrä autoista juuri kun sen että siinä on pyöreät renkaat.Ylihintasia romuja esim mainitaan että autossa on webasto,paikanpäällä webasto ei toimikkaan koko autossa.Ja myyjä toteaa 'ei me rueta korjaan'

    • Anonyymi

      ransetti

    • Anonyymi

      pörssikurssit laskee?

    • Anonyymi

      hyvää ajantasaa

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe