Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ZJJ
profiilit
ZJJ
ZJJ
Vapaa kuvaus
Aloituksia
58
Kommenttia
1593
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
MInä+voin+kertoa.
Oikeuden+hakeminen+käräjäoikeudesta+ei+sellaisenaan+ole+kallista,+mutta+jokaiselle
asialle+tarvitaan+riittävä+"näyttö".+Ellei+sitä+ole,+kantaja+häviää.
Usein+asiaan+tarvitaan+lakimies,+jonka+palkkio+ylittää+erimielisyyden+määrän.
Siksi+nämä+toimijat+luottavat+siihen,+ettei+kukaan+kuitenkaan+lähde+pienistä+asioista+oikeuteen.
Erimielisyyden+on+oltava+muutamia+kymmeniä tuhansia,+ennen+kuin+leivättömän+pöydän+ääreen+kannattaa+mennä.
23.03.2019 19:05
Mikä+olikaan+"köyhän"+määritelmä?
Taisi+olla+jotain+taalan,+kaksi+päivässä!
20.03.2019 18:39
Niin,+niin,+mutta+saako+sellaisen+viritelmän+kilpiin?
Lisääntynyt+teho+vaatii+aivan+toisenlaiset+jarrut+-+lue:+levyjarrut+-+kuin+Ladassa+on.
Lisäksi+en+usko,+että+alkuperäinen+laatikko+kestää+100%+++tehoja+ainakaan+pitkään.
Jos+on+se+viisilovinen+Fiatin+laatikko,+niin+voi+mennä+vähän+aikaa,+mutta+pysähtymiseen+voi+kulua+aikaa.
20.03.2019 18:38
Tässä+ketjun+aloittaja.
Nyt+kävi+niin,+että+vaihdoin+tämän+uskollisen+palvelijan+W211+MB-E200CDIA-sedan+-09+perjantaina+Tampereella+MB-W212-FL+farkkuun+2015.
Olisin+tietenkin+voinut+ajaa+2-300T+lisää,+mutta+minua+kiinnosti+jo+uudempi+autotekniikka.
Osto+tapahtui+Lielahden+ALD:llä.+Auto+huutokaupattaneen+-+"SELLAISENA+KUIN+ON"+-+myyntiehdolla+arvatenkin+jo+tällä+viikolla+lähialueen+autoliikkeille,+koska+ALD:lla+ei+liene+omaa+vaihdossa+tulleiden+autojen+kunnostamoa.
Auto+on+virheetön+ja+sopii+matka-ajoon+kuin+nyrkki+silmään.++Vain+oikean+ulkopeilin+sisääntaittomekanismi+krenaa+vähän.
Sen+korjaaminen+osoittautui+turhan+kalliiksi.+Vesipumppu+ja+laturin+hihnapyörän+laakeri+vaihdettu+tammikuussa,+akku+v.+-17+
KM-lukema+211.000+ja+auto+on+vuosittain+merkkihuollettu+-+kuitit+autossa+-+ja+siinä+on+mm.+Webasto+sekä+kiinteä+navigaattori.
Toki+tuontiauto,+mutta+kilometrin+täsmäävät+ja+auto+on+maalipinnaltaan+siisti,+sillä+kateellisten+kylkien+naarmuttamisetkin+on+korjattu+automaalaamossa.
Auto+ollut+itseni+tai+Oy:ni+käytössä+tammikuusta+2011.+Tuodessa+km-lukema+34.000.
Rekkari+on:+ZJJ-409.
18.03.2019 13:57
En+tiedä,+mutta+ostin+eilen+perjantaina+ALD.lta+3v+liisaripalautuksen,+MB+E220CDIAT.n
vm.+2015,+58.000+km,+siis+kaikkein+kalliimmat+kilometrit+ajettuna.
Lueskelin+heti+aamulla+paksua+käyttöohjekirjaa,+jossa+ensiksi+sanottiin,+että+lue+ensin+koko+kirja+-+yli+200+sivua+-++ennen+kuin+edes+lähdet+ajamaan.
Öljyistä+sattui+silmään,+että+älä+käytä+muita+kuin+MB:n+hyväksymiä+öljyjä!
Arveleeko+nyt+joku+palstan+tietäjä,+että+tästä+lausumasta+käyttöohjekirjassa+on+sovittu+jonkun+öljynvalmistajan+-+esim.+Castolin+kanssa+ja+että+yhtiö+-+oli+se+mikä+tahansa+maksaa+tästä+jossain+muodossa+Daimler-Benzille+esim.+halvempina+öljynhintoina+merkkikorjaamoille?
16.03.2019 18:57
Nyt+en+aivan+ymmärrä!
Olen+vaihtanut+lähes+kaksikymmentä+autoa,+usein+uudehkoja,+milloin+uusiin,+milloin+esittelyautoihin,+eikä+minun+perään+ole+kukaan+koskaan+huudellut+-+paitsi+kerran,+jolloin+olin+unohtanut+auton+vaihtotilanteessa+-+yli+15v+sitten+-+että+taka-akselilla+oli+14'+-vanteet+ja+edessä+15.+Nykyisin+tämä+ei+kävisi+päinsä,+kun+nykyautojen+elektroniikka+puuttuu+tuohon.
Siitä+muuten+paljastui+se,+ettei+se+automyyjä+näitä+asioita+tarkastele,+vaan+vaihdokki+menee+muitta+mutkitta+sellaisenaan+myyntiin.
Minulle+soitti+sen+vaihdokin+uusi+omistaja.
Kysyi,+että+olisiko+niitä+toisia+oikeankokoisia+renkaita?
Sanoin,+että+voi+olla,+mutta+että+kauppa+on+kyllä+tehty+-+sellaisena+kuin+on+-+ehdoin!
Olin+lisäksi+riisunut+tavaratilaan+asennetun+CD-vaihtajan,+jolloin+johdot+mitä+ilmeisemmin+vähän+"roikkuivat"+siellä.
Asiasta+ei+tullut+riitaa,+ehkä+myyjä+kuitenkin+hankki+kaksi+oikeaa+vannetta.
En+tiedä.
Autolla+oli+ajettu+maantieajoa+3,5+v+n.+50.000+km+vuodessa,+muuten+tiptop.
14.03.2019 21:58
Vaikka+ketju+on+vanha,+en+malta+olla+kommentoimatta,+että+mainittu+kelpoisuus+-+siis+oik.kand/maist.+koskee+mitä+ilmeisemmin+vain+kunnallisen+pysäköinninvalvonnan+päällikköä+tai+johtajaa+-+miten+vain.++Oletteko+huomanneet,+että+kentällä+olevat+sakottajat+olisivat+juristeja+-+tuskin?
14.03.2019 21:20
Nythän+saat+itse+olla+valitsemassa+"niitä+mulkkuja"+kuukauden+päästä!
Ei+täällä+kannata+valittaa,+ellei+itse+osallistu+heidän+valintaansa.
Valitettavasti+et+näihin+vaaleihin+enää+voi+asettua+ehdokkaaksi,+mutta
ensi+kerralla+sitten.
+Saattaa+käydä+kuten+T.+Hakkaraisella,+joka+vähän+vastentahtoisesti
otti+edustajantehtävän+vastaan,+kun+tarpeeksi+suuri+porukka+kannatti.
Sinähän+hoitaisit++kaikki+asiat+varmasti+kerralla+kuntoon!
14.03.2019 08:58
Usein+se+on+vain+kokeiltava.
Yleensä+tarvitaan+hieman+pidemmät+pultit.
Eivät+ne+kalliita+ole.
14.03.2019 08:46
Juuri+niin,+mutta+käytännössä+on+tapauksia,+jossa+bussin+on+reittinsä+vuoksi
koukattava+vasemmalle+kertomallasi+tavalla.
En+haluaisi+lähteä+oikeudessa+kinaamaan+asiasta,+siksi+väistän+-+jos+huomaan.
11.03.2019 21:00
Miksi+automyyjät+eivät+keskenään+saisi+puhua+ruotsia?
Mistä+lähtien+ruotsinkielen+käyttö+on+Suomessa+kielletty?
Kai+he+sentään++-+puhuivat+suomea,+kun+sanot+saaneesi+tarjouksen.
09.03.2019 16:51
Hyväksi+nopeusvalvonnan+ja+ajankin+pääsääntöisesti+ns.+"kruiserilla",+joten+huomautuksia+voi+kyllä+tulla,+mutta+ei+juurikaan+sakkoja.
Vastoin+Poliisin+Pasternakin+mielipidettä,+olen+sitä+mieltä,+että+puuttumiskynnyksen+tulisi+olla+paljon+korkeampi.+60-nopeuksissa+se+voisi+hyvinkin+olla+75+ja+80-nopeudessa
ehkä+95.
Liikenteen+sujuvuus+lisääntyisi+ja+vain+tosi+välinpitämättömät+kuskit+saisivat+muistutuksen+laskun+muodossa.+Nyt+koko+liikennevirta+"sahaa",+koska+pelokkaimmat+vähentävät+kameran+kohdalla+nopeutensa+paljon+alle+sallitun.+Silloin+ovat+ajatukset+kaukana+liikenteestä,+ja+tämä+taas+aiheuttaa+turhia+peltikolareita.
09.03.2019 16:43
Tässä+ketjun+aloittaja.
Koska+nyt+olen+nyt+kysynyt+oikealta+ja+vasemmalta+-+myös+ao.+laitteita+maahantuovilta+ja+niitä+ammatikseen+asentavilta+yrityksiltä+-++uskon,+että+nämä+tahot+ovat+oikeassa!
Mikäli+autonvalmistaja+on+suunnitellut+asian+niin,+että+polttoainelämmitin+myös
lämmittää+moottorilohkoa+eikä+vain+koppia,++on+sille+siis+autossa+olemassa+"paikka".
Mikäli+näin+ei+ole,+lämmittää+myös+jälkiasennettu+laite+siis+VAIN+KOPPIA,+eikä+lohkoa
ollenkaan.
Lopetan+osaltani+keskustelun+asiasta+tähän.
09.03.2019 16:33
Ensinnäkin+se+on+TWIN+CAM,+kaksi+yläpuolista+nokka-akselia,+mutta+en+muista,+että+Ladassa+sellaista+olisi+ollut+-+ainakaan+vakiona.
Minä+olen+kyllä+Ranskassa+puhaltanut+1200S:ällä+alamäessä+pyöreän+mittarin+tappiin+siis+mittarinopeutta+n.+165+km/h.+Vuosi+oli+1983.+36+vuotta+sitten+moottoriteitä+oli+Suomessa+vielä+aika+harvassa.
Pysyi+se+Ludmila+tiellä,+koska+vielä+kirjoittelen+täällä.
Ajoin+muuten+samaisella+reissulla+vilkkaassa+liikenteessä+Pariisin+Riemukaaren
ympäri,+jota+aivan+joka+ukko+kylläkään+ei+ole+tehnyt.
08.03.2019 18:18
Ei+ole+linkkiä,+nimim.+Premiumisti,+mutta+kun+H:gin-Herttoniemen+Vehossa+kyselin+asiaa+työnvastaanotosta,+niin+sain+juuri+kuulla+sen+minkä+jo+sanoin.
Moottorilämmittimet+ovat+siis+huollon+mukaan+aiheuttaneet+vikavalojen+syttymisiä
ja+vihaisia+asiakkaita+kun+mitään+"vikaa"+ei+kuitenkaan+ole+löydetty.
Sanoivat+edelleen,+että+diagnostiikka+tulkitsee+lämpimän+lohkon/jäähdytysveden
viaksi.
Asia+kiinnostaa+itseäni,+koska+olen+lähiaikoina+lähdössä+Saksaan+ostamaan+jo+toista+vähänajettua+MB:tä.+(Hyvä+on+ensimmäinenkin+ollut!)
Jos+hakukriteereihin+lisää+"Standheizung"+niin+specceihin+sopivia+autoja+on+yhtäkkiä
vain+1-2+vaikka+muuten+olisi+50!
Jos+lämmitin+tosiaan+vain+lämmittää+koppia+-+asia+johon+kohta+alan+uskoa+-+niin+siitä
ei+silloin+ainakaan+ylimääräistä+kannata+maksaa.
Jos+jostain+saat+selville+syyn+tähän+muutokseen,+olisi+kiva+kuulla,+sillä+ainakin+päästöasiassa+mennään+taaksepäin,+koska+kylmä+moottori+päästelee+kyllä.
03.03.2019 10:54
Oletteko+varmoja+että+vm.+2019+Volvo+V60:n+lisälämmitin+lämmittää+myös
moottorilohkoa.
Ainakin+uusissa+Mersuissa,+W213+ja+W205FL-malleista+lähtien+vain+koppi
lämpiää.
EU:n+uusia+säännöksiä+sanoivat+Veholla,+kun+kysyin.
02.03.2019 12:42
Santander+on+Espanjalainen+pankki+ja+on+tunnettu+siitä,+että+se+ottaa+muita+pankkeja+ja+rahoittajia+suurempia+riskejä!
Välillä+tulee+siis+ns.+"takkiin"!
Lisäksi+se+on+myös+tunnettu+siitä,+että+ellei+maksa+ajallaan,+niin+se+ei+paljon+kysele+ja
hakee+kyllä+auton+aika+pian+pois.
Jos+siis+saatte+muun+puljun+rahoituksen,+niin+ottakaa+se+mielummin.
01.03.2019 18:03
Miksi+autoa+ei+saa+ostaa+sieltä+mistä+tykkää?!
Joku+kirjoitti+jo,+että+pitää+muka+lapata+ympäri+Eurooppaa+tämän
takia.+Ei+tarvitse,+vaan+voi+valita+muutaman+ehdokkaan+läheltä
toisiaan+ja+niistä+valita+mielestään+parhaan.
Olemme+runsas+seitsemänkymppinen+eläkeläispariskunta+ja+yhteiset+eläkenettotulomme+ovat+4.600,-+/kk,+siis+keskimäärin+2.300,-+/+kk+per
nenä.
Siitä+huolimatta+ostamme+automme+sieltä,+mistä+ne+edullisimmin
saamme!
Kysymyksessä+eivät+siis+ole+ns.+suuret+tulot,++vaan+pienet+menot.
Menot+on+aina+pidettävä+kurissa.
01.03.2019 17:53
Näinkin+voi+käydä:
Pistäydyin+Espoossa+takavuosina+autokaupan+tarjoamilla+kahveilla
viikonloppuna.
Ei+ollut+siis+mitään+aikeita+ostaa+autoa,+eikä+asiasta+ollut+ollut+mitään
puhetta+edes+vaimoni+kanssa.+Niin+kuitenkin+kävi,+että+sillä+reissulla
tulin+ostaneeksi+40.000,-+maksaneen+auton.+Sovittiin,+että+hoidan
rahoituksen+tulevaan+perjantaihin+mennessä+itse.
Perjantaina+hain+auton.
Aika+helppoa.
01.03.2019 15:09
Miksi+juuri+Helsingin+Herttoniemestä?
27.02.2019 20:31
67 / 80