Ensimmäinen uusi Toyota ostetaan perheeseen vasta vaimon perintörahoilla?
Pitääkö väite paikkansa
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sittenhän se on hyvä juhlia, kun vaimo on kuollut...
- Anonyymi
"Vaimo kuollut" ? Ei aviomies peri ilman testamenttia vaimoa.
- Anonyymi
Ehkäpä vaimo perii edesmenneeltä isältään uudenkarhean Volkswagen Passatin.
- Anonyymi
VW-miehen tytär ei olisi huolinut Corollapojua miehekseen.
- Anonyymi
Kylläpä tuossa brovoksi tarkoitetussa aloituksessa on hieman perääkin.
Uusia autoja Suomessa ostavat lähinnä 50 -vuotiaat vakiintuneet kansalaiset.
Nuorempien on tyydyttävä käytettyihin (tuonti)autoihin.
Tuossa yli 50 vuoden iässä tulee usein myös perintöpotti perheeseen, joten kyllä, tavallaan aloittaja on oikeassa.
Elämänkokemuskin ohjaa tuossa iässä hyviin ratkaisuihin ( uusi hybridi-Toyota) eikä mihinkään loputtomaan korjausprojektiin mittariväärennetyn premiumin kanssa.- Anonyymi
Jos tuossa iässä hankkii ensimmäisen uuden auton, niin Toyota on mahdollinen, mutta vain koska kokemus ja tieto on kovin puutteellista ja perintö kovin pieni.
- Anonyymi
Minä perin anopin kuoltua sen kolmen tonnin korollan.
On totta, että yleensä on oltava n. 50-ikäinen, mutta minä ostin ekan pakasta jo 35v-iässä! Olin perin pohjin kyllästynyt niihin loppuunajettuihin ruosteisiin linttoihin.
Autoiluni alkoi lisäksi aika myöhään, alle 29-ikäisenä, kun aika kului opiskellessa.
Kortin ajoin heti kun se oli mahdollista ajatuksella, että jos joku lainaisi autoa.
Nythän taas voi olla niin, ettei ajokorttia enää ajeta ensimmäisenä aikuisuuteen liittyvänä asiana.- Anonyymi
Eipä tuo nyt niin ainutlastuista ole. Taisin olla suunnilleen saman ikäinen tai vähän nuorempi.
Sen jälkeen en ole käytettyä ostanut.
Useampaa merkkiä on ollut ja pari toyoakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo nyt niin ainutlastuista ole. Taisin olla suunnilleen saman ikäinen tai vähän nuorempi.
Useampaa merkkiä on ollut ja pari toyoakin.Eli sitä joutuu ns. uuden auton loukkuun, eli joutuu ostamaan uuden auton aina kolmen vuoden välein. Auto itsessään ei parane, mutta maksetaan 10-20 tuhatta joistakin lisähärpäkkeistä, esim. vaikka sadetunnistimista joilla ei tee yhtään mitään.
Anonyymi kirjoitti:
Useampaa merkkiä on ollut ja pari toyoakin.Helpottaako yhtään, jos tarkennan, että ensimmäinen ns, "pakasta" oli Lada 1200S (2105).
- Anonyymi
Mie sain ekan uuden auto 14-vuotiaana kun sukulainen jakoi omaisuutta.
En edes muista minkä merkkinen se oli, kun en sitä koskaan nähnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975998Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2881333Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226