viivatiina
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
1218
- 36133
ilouutinen ainakin mulle
pullo viiniä päivässä "ei ole pahasta" johtava tiedemies väittää alkoholiasiantuntija väittää ettei pullo viiniä päiväss1711598tammikuista huomenta
pakkanen senkun kiristyy tänään tuli herättyä -24 asteen pakkaseen onneks sisällä on plussan puolella 26 astetta tunnetu1854vielä puran kuormia
ja vetelen viivakoodeja kassalla kaksi viikkoa sit vaihdan työpaikkaa tuntuu olevan vanhalla vientiä vihdoinkin tässä t15304hei ja tosi kivaaaaaaa
että te pirtsakat tytöt ootte tulossa tänne meille ens viikolla viime kesänä kävi yksi ja nyt on tuolossa kaksi odotan691564ihana kesä
parhautta että lämpötila hipoo kolmeekymmentä eikä loppua oo näkyvissä nyt kyllä vähän palelee kun ulkona on näin aamust1371963kylläpäs tää aika rientää
avasin palstan ja mun kommenttiin oli kommentoito 20.6 mutta näköjään sama rumba jatkuu keskustelu jota oli luettu paljo12250kannattaa miettiä mitä sanoo
ettei käy niinkun porin jazzin toimitusjohtajalle pori jazz irtisanoutuu täysin ja ehdottomasti kaikesta syrjinnästä ole1872625no nyt on viileetä
ja tulee niin mahdottomasti että eilenkin oli sähköt poikki illalla kolme tuntia plussan on semmonen 7.5 astetta no eipä16320vähäks mää oon nyt ylpee isotäti
tänään julkaistiin uudet diili kilpailijat ea sportin markkinointijohtajan paikasta ja kuulkaa siellä kilpailee mun sisk46747nyt kun on siitä
ettei vanhemmille naisille käy missään tapauksessa minihame mitäs löytyy miesten vaatekaapista mikä ei missään tapaukse43683minkälaisissa kesätapahtumissa
tän ikäiset ihmiset käy elikkä 60-70 vuotiaat nuorempana en käyny missään festareilla vasta vanhempana oon käyny suomipo741265onko se ihan mahdottomuus
lopettaa vänkyttäminen jostain yhdestä ja samasta asiasta eikö millään vois antaa ihmisten rauhassa kirjoittaa aloitukse641263huono ihminen
onko sua koskaan haukuttu ihan vaan haukkumisen ilosta onko sun mielenterveyttäsi kyseenalaistettu vaikka olet normaalil41823onko jumala olemassa
tänään kuulin parhaan version olemassa olosta mitä ikinä voi lapsille uskotella juu on olemassa Petäjäveden kirkossa on6130heitätkö sinä paljon ruokaa roskiin
toi asia tuli jo toissapäivänä mieleen kun pilkoin parsakaalin varsia keittoon meidän huushollissa ei tuu hävikkiä juur17342tässä joutessaan lueskellessa
erinäisiä ketjuja ja läpinäkyviä kommentteja tuli mieleen että täälläkin pitäs olla sellainen mahdollisuus kun Facebooki502459kyllä allit saa kyytiä
ja jalat huutaa hoosiannaa kun kolmena päivänä viikossa nostelee laatikoita rullakoista tänäänkin seitsemän tuntia putk16255lähden nyt saunaan
peseen itteeni sillä pesukintaalla kun kuulemma muuten ei puhdasta tule siitähän joku tossa aikaisemmin aloituksen teki11242- 62867