- Ja älykkyysosamääräsi on kengän numeron kokoinen🤭
- Etkö ikinä kasva aikuisex? Eiks toi jo käy voimille vastailla noin jokaisen juttuun?
- Olisi kiva päästä koittaa useemman miehen kanssa.
- Oi se on ihanaa. Ja useemman kerran kun otetaan ja tullaan peppuun.
- Onpa sulla vaikeaa ja rankkaa tuon löylykauha jutun kanssa. Olet ottanut oikein elämäntehtävän kirjoittaa joka paikkaan tuota. Miten joku jaksaa...
- Siis com loppuun
- Tuliko perille?
- Joo. Mutta mihin s postiin
- Millainen mies olet?
- Oletko ajatellut että voisit tehdä jotain muutakin kuin tarjoilla noita löylykauha juttuja. Tuo jatkuva kauhailusi on hyvin kaukana mistään järjellisestä. Joten kun tässä olen katsellut että kuinka moneen viestiketjuun noita juttuja käyt paiskomassa. Niin Sinikka ei todella ole ajatus laatikon sisällä yhtään mitään.
- Mistä päin olet?
- Olisko tänään vilkkaampaa???
- Meneekö tää valvojalle? Miksi mun nimi erkille tulevat viestit poistuu ennen kuin edes lukee niitä?
- Ootko mistä päin?
- Voi jestas miten hyvin sulla on tuo sana hallussa. Oletko koskaan miettinyt mikä sinun älykkyysosamäärä onkaan? Se taitaa olla jopa pienempi kuin kengän numerosi(;
- Hei olisko Orimattilan suunnilta ketään top henkistä isokokoista miestä. Täällä olisi kiva pitkä btm trans. Olisi kiva tehdä kaikkee ihanaa 😉
- Moro. Niin vieläkö Herttareetissä olisi tyttö toimintaa? Joskus oli mut siitä jo parikymmentä vuotta. Nyt kun taas asuu täälläpäin niin vois piipahtaa.
- Mua kiihottaisi hirveesti jos nainen pissaisi mun peppuun. Voi saispa kokee