Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Paksukainen
profiilit
Paksukainen
Paksukainen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
6
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei ollut ainakaan muutama kuukausi sitten kun kävin vierailulla.
Mutta minä pidänkin oikeista naisista, joilla on rintaa ja pyllyä mitä puristella.
Ja aidosti kuuma syli, jota nuolla.
01.01.2023 21:44
Kai Meemellä vielä poikasetkin harjoittelisi, mutta myös minulle, vanhalle ukolle, kelpaa Meemen palvelut.
Kun en varsinaisesti ole niin sen karjalanpiirakan ja munavoin perään, niin olen ihadtunut Meemen hieman monipuolisempaan tarjontaan.
Mutta niinhän se on, joku pitää äidistä, toinen tyttäristä. Minulle tosin kelpaa kumpi vaan, kunhan repertuaarissa on muutakin kuin feikkiorkkuja ja melko pienen kaluni kehumista ”oi kuinka isoksi kyrväksi”.
Taitaa olla niin, että täällä nimeltä palvelujaan myyviä naisia (kuten esimerkiksi juuri Meeme tai Venla) haukkuvat jotkut sellaiset, jotka eivät oikeasti näitä loistavia ammattilaisia tunne.
01.01.2023 21:34
Minulla on viime kuukausilta muutama kokemus Kalliossa toimivasta Nansiista.
Hän on hyvä hieroja jos varsinaisen hieronnan haluaa.
Viime aikoina olen kuitenkin ”yleishieronnan” sijaan keskittynyt lantionseudun rentoutukseen.
Vatsalleen sängylle, Nansii hieromaan pyllyä, pian tunnen jo hänen kielensä pyllynreiässäni ja hetken kuluttua rasvattu kalu on kolkuttelemassa samaa reittiä.
Hetken takaapäin kalua otettuani haluan kääntyä selälleni, saan ison tyynyn lantioni alla ja pian Nansii panee minua lähetyssaarnaaja-asennossa.
Eihän siinä kauaa mies kestä kun Nansii samaan aikaan panee minua perseeseen ja runkkaa kaluani.
01.01.2023 15:15
Huomaa,+että+tallaisia+"Minkälaisesta+eläkkeestä+on+veroprosentti+nolla?"+kysyyksiä+tänne+heittää+ihmiset,+joilla+ei+ole+käsitystä+pienellä+eläkkeellä+elämisestä+ja+pinten+eläkkeiden+verotuksesta+2020+luvun+Suomessa.
Kaikkien+takuueläkkeellä+olevien+veroprosentti+valtionverotuksessa+on+0%.
Heitä+on+noin+450+000+henkeä+ja+heille+eläkkeen+korotus+1.+1.+2020+oli+50+euroa+(eli+puolet+siitä,+mitä+SDP:n+puheenjohtaja+Rinne+lupasi+pienempien+eläkkeiden+korotuksen+olevan+hallituskaudella+2020-23).
Takuueläkettä+korkeammissa+eläkkeissä+korotus+putoaa+tuosta+50+eurosta+asteittain,+mutta+kaikissa+korotusta+saanneissa+eläkeluokissa+veroprosentti+on+alle+10%,+eli+nettomääräistä+korotusta+tulee+jonkin+verran.
Kunnallisverotuksessa+eläketulovähennys+ja+perustulovähennys+puolestaan+huolehtivat+siitä,+että+pienemmistä+eläkkeistä+ai+juuri+käytännössä+makseta+kunnallisveroakaan
11.01.2020 11:04
Itse+olen+bi,+joten+kokemukset+ladyboy-hierojista+ovat+hieman+toisella+pohjalla+kuin+sinulla+toiveet+ja+odotukset+"täysin+heterona".
Mutta+toki+he+osaavat+toimia+myös+hienovaraisesti+niin,+että+voisit+kuvitella+olevasi+hieman+kokeneemman+thaihierojan+hoidossa.+Toisaalta+kysyn,+miksi+sitten+mennä+ladyboylle,+jota+ainakin+omien+Suomi-kokemusteni+mukaan+ovat+jo+hieman+vanhempia,+kun+voit+mennä+Suomessakin+todella+nuorien+naispuolisten+thaikkuhierojien+hoitoon?
Jos+kuitenkin+päätät+kokeilla+ladyboyn+palveluja,+niin+ainakin+seksitreffit+-sivustolta+löytyy+muutamia+kokemisen+arvoisia+vaihtoehtoja.
Viimeisin,+jonka+luona+itse+kävin+oli+Tikkurilassa+vastaanottoa+pitävä+Nadae,+joka+on+ehkä+joku+30-35+vuotias+hieroja.+Nadae+kyllä+tuntuu+käyvän+melko+suorasukaisesti+jalkojen+hieronnan+jälkeen+myös+nivusien+hierontaan.+Ainakin+minun+tilanteessani,+kun+nimenomaan+sitä+tulin+häneltä+hakemaan.+Rentoutus+oli+hyvä+ja+suosittelen+ehdottomasti.
Toinen+jota+voin+oman+kokemukseni+perusteella+suositella+on+niin+ikään+sksitreffit-sivuston+transuista+Helsingin+Kalliosta+löytyvä+Napi,+jonka+luona+olen+pari+kertaa+käynnyt.
Molempien+ladyboyhierojien+kohdalla+kehottaisin+sinua+kuitenkin+menemään+pidemmälle+kuin+olet+aloituksessasi+ajatellut.+Unohda+tuo+tuo+"pidän+itseäni+täysin+heterona"+-ajattelu+ja+lähde+leikkiin+avoimella+mielellä.+Nadae+ja+Napi+ei+tee+sinulle+mitään+pakolla,+mutta+antavat+mahdollisuuden+ihan+oikeasti+ylittää+rajasi+juuri+niin+pitkälle,+kuin+itse+haluat.
Ehdottomasti+kannattaa+kokeilla,+mutta+ole+hintaneuvotteluissa+tiukkana.+Etenkin+Kallion+Napi+yrittää+lypsää+lisähintaa+jokaisesta+lisäpalvelusta,+jonka+hän+sinulle+tekee.+Nadae+on+taas+tässä+suhteessa+reilumpi,+summa+sovitaan+ja+maksetaan+aluksi+ja+sitten+tehdään+kaikki+se,+mitä+asiakas+haluaa.
16.11.2019 09:22
Mitäköhän+ne+4+poistettua+sääntöjenvastaista+viestiä+ovat+olleet+kun+tuollainen+kryptovaluuttabotti+on+kuitenkin+säästetty?
24.06.2019 07:55
1 / 1