Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

6

  1. Ei ollut ainakaan muutama kuukausi sitten kun kävin vierailulla.
    Mutta minä pidänkin oikeista naisista, joilla on rintaa ja pyllyä mitä puristella.
    Ja aidosti kuuma syli, jota nuolla.
  2. Itse+olen+bi,+joten+kokemukset+ladyboy-hierojista+ovat+hieman+toisella+pohjalla+kuin+sinulla+toiveet+ja+odotukset+"täysin+heterona".Mutta+toki+he+osaavat+toimia+myös+hienovaraisesti+niin,+että+voisit+kuvitella+olevasi+hieman+kokeneemman+thaihierojan+hoidossa.+Toisaalta+kysyn,+miksi+sitten+mennä+ladyboylle,+jota+ainakin+omien+Suomi-kokemusteni+mukaan+ovat+jo+hieman+vanhempia,+kun+voit+mennä+Suomessakin+todella+nuorien+naispuolisten+thaikkuhierojien+hoitoon?Jos+kuitenkin+päätät+kokeilla+ladyboyn+palveluja,+niin+ainakin+seksitreffit+-sivustolta+löytyy+muutamia+kokemisen+arvoisia+vaihtoehtoja.Viimeisin,+jonka+luona+itse+kävin+oli+Tikkurilassa+vastaanottoa+pitävä+Nadae,+joka+on+ehkä+joku+30-35+vuotias+hieroja.+Nadae+kyllä+tuntuu+käyvän+melko+suorasukaisesti+jalkojen+hieronnan+jälkeen+myös+nivusien+hierontaan.+Ainakin+minun+tilanteessani,+kun+nimenomaan+sitä+tulin+häneltä+hakemaan.+Rentoutus+oli+hyvä+ja+suosittelen+ehdottomasti.Toinen+jota+voin+oman+kokemukseni+perusteella+suositella+on+niin+ikään+sksitreffit-sivuston+transuista+Helsingin+Kalliosta+löytyvä+Napi,+jonka+luona+olen+pari+kertaa+käynnyt.Molempien+ladyboyhierojien+kohdalla+kehottaisin+sinua+kuitenkin+menemään+pidemmälle+kuin+olet+aloituksessasi+ajatellut.+Unohda+tuo+tuo+"pidän+itseäni+täysin+heterona"+-ajattelu+ja+lähde+leikkiin+avoimella+mielellä.+Nadae+ja+Napi+ei+tee+sinulle+mitään+pakolla,+mutta+antavat+mahdollisuuden+ihan+oikeasti+ylittää+rajasi+juuri+niin+pitkälle,+kuin+itse+haluat.Ehdottomasti+kannattaa+kokeilla,+mutta+ole+hintaneuvotteluissa+tiukkana.+Etenkin+Kallion+Napi+yrittää+lypsää+lisähintaa+jokaisesta+lisäpalvelusta,+jonka+hän+sinulle+tekee.+Nadae+on+taas+tässä+suhteessa+reilumpi,+summa+sovitaan+ja+maksetaan+aluksi+ja+sitten+tehdään+kaikki+se,+mitä+asiakas+haluaa.