Minulla on viime kuukausilta muutama kokemus Kalliossa toimivasta Nansiista.
Hän on hyvä hieroja jos varsinaisen hieronnan haluaa.
Viime aikoina olen kuitenkin ”yleishieronnan” sijaan keskittynyt lantionseudun rentoutukseen.
Vatsalleen sängylle, Nansii hieromaan pyllyä, pian tunnen jo hänen kielensä pyllynreiässäni ja hetken kuluttua rasvattu kalu on kolkuttelemassa samaa reittiä.
Hetken takaapäin kalua otettuani haluan kääntyä selälleni, saan ison tyynyn lantioni alla ja pian Nansii panee minua lähetyssaarnaaja-asennossa.
Eihän siinä kauaa mies kestä kun Nansii samaan aikaan panee minua perseeseen ja runkkaa kaluani.
Itse+olen+bi,+joten+kokemukset+ladyboy-hierojista+ovat+hieman+toisella+pohjalla+kuin+sinulla+toiveet+ja+odotukset+"täysin+heterona".Mutta+toki+he+osaavat+toimia+myös+hienovaraisesti+niin,+että+voisit+kuvitella+olevasi+hieman+kokeneemman+thaihierojan+hoidossa.+Toisaalta+kysyn,+miksi+sitten+mennä+ladyboylle,+jota+ainakin+omien+Suomi-kokemusteni+mukaan+ovat+jo+hieman+vanhempia,+kun+voit+mennä+Suomessakin+todella+nuorien+naispuolisten+thaikkuhierojien+hoitoon?Jos+kuitenkin+päätät+kokeilla+ladyboyn+palveluja,+niin+ainakin+seksitreffit+-sivustolta+löytyy+muutamia+kokemisen+arvoisia+vaihtoehtoja.Viimeisin,+jonka+luona+itse+kävin+oli+Tikkurilassa+vastaanottoa+pitävä+Nadae,+joka+on+ehkä+joku+30-35+vuotias+hieroja.+Nadae+kyllä+tuntuu+käyvän+melko+suorasukaisesti+jalkojen+hieronnan+jälkeen+myös+nivusien+hierontaan.+Ainakin+minun+tilanteessani,+kun+nimenomaan+sitä+tulin+häneltä+hakemaan.+Rentoutus+oli+hyvä+ja+suosittelen+ehdottomasti.Toinen+jota+voin+oman+kokemukseni+perusteella+suositella+on+niin+ikään+sksitreffit-sivuston+transuista+Helsingin+Kalliosta+löytyvä+Napi,+jonka+luona+olen+pari+kertaa+käynnyt.Molempien+ladyboyhierojien+kohdalla+kehottaisin+sinua+kuitenkin+menemään+pidemmälle+kuin+olet+aloituksessasi+ajatellut.+Unohda+tuo+tuo+"pidän+itseäni+täysin+heterona"+-ajattelu+ja+lähde+leikkiin+avoimella+mielellä.+Nadae+ja+Napi+ei+tee+sinulle+mitään+pakolla,+mutta+antavat+mahdollisuuden+ihan+oikeasti+ylittää+rajasi+juuri+niin+pitkälle,+kuin+itse+haluat.Ehdottomasti+kannattaa+kokeilla,+mutta+ole+hintaneuvotteluissa+tiukkana.+Etenkin+Kallion+Napi+yrittää+lypsää+lisähintaa+jokaisesta+lisäpalvelusta,+jonka+hän+sinulle+tekee.+Nadae+on+taas+tässä+suhteessa+reilumpi,+summa+sovitaan+ja+maksetaan+aluksi+ja+sitten+tehdään+kaikki+se,+mitä+asiakas+haluaa.