Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
V4p4ht4j4
profiilit
V4p4ht4j4
V4p4ht4j4
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
8
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Toi+on+kirjotettu+2008...
12.08.2018 23:26
Eihän+siellä+facebookissa+ole+enää+kun+yli+30-vuotiaat.+Sun+olettamat+"nuoret"+miehet+taitaa+sitten+olla+40-vuotiaita.
11.08.2018 23:42
Kiitos+vastauksista+:)
08.07.2018 18:04
Ja+vielä+sen+verran+että+olen+siis+täysin+normaalipainoinen,+en+tosin+tiedä+liittykö+se+asiaan+mitenkään.
07.07.2018 23:43
Itse+kävin+rippikoulun+äskettäin+ja+en+tiedä+millä+vuosikymmenellä+elät,+mutta+nykyään+opetetaan+ihan+realistisesti+katsottuna+maailman+asioita+ja+jopa+käydään+lävitse+lyhyesti+asioita+muista+uskonnoista.+Kukaan+siellä+ei+pakota+sua+uskomaan+Jumalaan,+joten+en+näe+mikä+ongelma+sulla+nyt+tämän+asian+kanssa+on.+Rippikoulussa+käydään+myös+muita+tuon+ajan+asioita+ja+faktoja+lävitse+(ei+raamattua+käyttäen).++Asiat+esitetään+välillä+sillain,+miten+ne+raamatussa+on+ja+sitten+ihan+vaan+historiallisina+faktoina.++Ja+sitä+paitsi+nykyään+saavat+nuoretkin+päättää+menevätkö+he+rippikouluun+vai+ei.+Rippikoulu+ei+ole+aivopesua,+vaan+opettamista+jossa+saat+itse+päättää+mihin+uskot.
04.07.2018 23:17
Jättäisit+tuommosseet+touhot+vanhemmille...
09.06.2018 23:35
Joku+on+jo+näemmä+vastannut+tähän,+mutta+voin+mäkin+vastata.
Millaista+on?+-Noh,+ihan+ok.
Onko+liikunta+vaikeaa,+liikuntatestejä+?+-Liikunta+on+ainakin+omasta+mielestä+vapaampaa+ja+mukavampaa.+Liikuntatestejä+on+aika+harvoin,+ainoastaan+cooperit+ja+joku+lihaskuntotesti+joka+vuosi.+Niiden+tuloksilla+ei+ole+niin+paljoo+välii,+ite+en+oo+mikään+hirveen+hyvä+liikunnas+mut+riittää+että+tekee+parhaansa.
Kiusataanko+seiskoja?+-En+ainakaan+havainnut+itse+mitään+sellaista,+kannattaa+pysyy+muiden+seiskaluokkalaisten+kanssa+jonkin+aikaa,+edes+varmuuden+vuoksi.
Onko+hirveää?+-Ei.
Vaikeaa+vai+helppoa?+-No+esim.+kokeita+saattaa+olla+useammin+ja++samaan+viikkoon+useampi,+mutta+riippuu+siitä+kuinka+kauan+jaksaa+lukee.+Ite+luulin+että+yläkoulun+käyminen+olisi+paljon+vaikeampaa+kuin+alakoulun,+mutta+ei+se+niin+onneksi+ollutkaan.
Kuinka+helposti+pääsee+kokeista+läpi+?+-No,+lukee+nyt+edes+parina+iltana,+tosin+tähänkin+vaikuttaa+se+miten+hyvin+asiat+jää+päähän+ja+onko+kokeet+vaikeita.+Eli+koulu-+ja+opettajakohtasta.
Mikä+on+sun+mielestä+paskinta+yläasteella?+-Se,+että+siel+on+niin+erilaista+porukkaa+jotka+on+eri+elämänvaiheissa.+Esim.+joku+voi+vielä+leikkii+leluautoilla+kun+toiset+kokeilee+päihteitä+ja+on+fyysisesti+täysin+aikusen+näkösiä.
Mikä+on+kivointa+sun+mielestä?+-Se+että++jotkut+asiat+on+vapaampia+(ainakin+joskus)
06.06.2018 22:58
Oot+vasta+13v,+joten+ihan+varmasti+kasvat.+Jos+murrosikä+on+alkanu+sulla+joskus+10-11-vuotiaana+niin+varmaan+kasvupyrähdys+alkaa+olee+lopuillaan,+eli+pituuskasvu+varmaan+hidastuu+pikkusen+mutta+kyllä+sä+tosta+kasvat+varmasti+10+senttiä+ainaskin.+Asiaan+vaikuttaa+aika+paljon+myös+se+kuinka+pitkiä+sun+vanhemmat+on.+Ihan+normaali+oot+ikäiseksesi.+Eikai+siinä+muuta+kun+nuku+ja+syö+hyvin,+sillä+pääsee+pitkälle.
28.05.2018 23:37
1 / 1