Kyllä+minä+siellä+kohta+olenkin.++En+sano,+että+muutan+Pattayalle,+katselen+vähän+muitakin+paikkoja+Thaimaasta.+Pattaya+on+ihan+hyvä.+Suomi-baareihin+kuitenkin+kerääntyy+aika+usein+noita+yksinkertaisia++ja+monesti+sellaisia,+kuin+tämä+kommentti+yhdistetty.++Olen+sanonut+ja+varmasti+moni+näin+tekee+myös,+että+etsivät+Thaimaasta+ja+Pattayalta+oman+elämän+ja+valinnanvaraa+riittää.Pattaya+on+noin+4+kertaa+ainakin+Helsinki+ja+Baareja+on+toki+paljon+muitakin,+kuin+suomi-baarit.+MInulle+sanoi+kerran+yksi+Pattayan+suomi-baarin+omistaja+yhdestä+kaverista,+että+se+on+polttanut+sillat+Pattayalle.+Vähän+nousi+kulmakarvat+ja+kysyin+miten,+se+on+kuulemma+rähinöinyt+suomi-baarissa+ja+saanut+porttikieltoja+niihin.+Monet+Pattayan+kirjoittajat+voi+olla+juuri+tällaisia+henkilöitä+myös.+Toki+Pattayalla+onpaljon+muitakin+Baareja,+mutta+kielitaito+ja+yleinen+sivistys+on+jäänyt+varmaan+keskeneräiseksi+ja+nämä+on+varmaan+niitä+suomalaisia.+Se+suomalainen+on+muuten+aika+monta+kertaa+syynä+näihin+ongelmiin+myös+Pattayalla.