Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Anatoli
profiilit
Anatoli
Anatoli
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
43
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vinkiksi,+eka+matkavakuutus+1975,+sen+jälkeen+ollut+aina.++Jatkuva+matkavakuutus+tulee+halvemmaksi+kuin+kertaluonteinen,+Pohjolalta+saa+hyvän+vakuutuksen.
23.03.2020 11:56
Hei.+Asia+koskee+minua+myöskin.+Onko+sinulla+hommattu+matkavakuutusta+varauksen+yhteydessä+?+Onko+Italia+Ulkoministeriön+kieltolistalla,+se+voisi+auttaa+saamaan+rahat+matkavakuutuksesta.+
Pohjolalla+olisi+ainakin+kriisiturva,+joka+ymmärtääkseni+auttaa.+LähiTapiola+ei+auttanut+ainakaan++minun+tapauksessa,+kun+syynä+on+Covid-19.+Älä+ainakaan+maksa+loppumaksua.+Oletko+kysynyt+Booking.comilta,+heidän+kantaansa,+onko+siellä+jotain+yleisinfoa+asiasta+?+Oletko+kysynyt+majapaikasta,+jos+ennakkomaksun+voisi+käyttää+vuoden+kuluttua+?+
Itse+opin+seuraavia+asioita:+Matkavakuutukseni+otan+jatkossa+Pohjolalta,+vaikka+maksaa+enemmän,+en+varaa+enää+no+refundable+lentoja/hotelleja.+Marriott-hotelli+palautti+rahat+minulle+hyvän+tahdon+eleenä.
Vakuutusyhtiö+LT+ei+korvaa++coronan+takia.+Minun+tapauksessa+Malesian+Valtio+kielsi+turistien+tulon+meidän+matka-ajankohtana+Malesiaan,+lisäksi+samana+ajankohtana+Thaimaan+Valtio+vaati++kaikilta+maahan+saapuvilta+lääkärintodistuksen+(ei+coronaa)+ja+vakuutuksen,+joka+kattaa+100000+usd.+Miten+lääkäritodistuksen+olisi+saanut+viikonlopun+aikana+?
23.03.2020 03:25
Itse+tulin+Lokakuun+lopussa+Soulista+ja+jatkoin+Treelle,+lennot+ostettu+samalle+lipulle.+Sain+tuotua+kaverille+konjakkipullon,+koska+pullo+oli+tilattu+välille+ICN+(Soul)+-HEL+ja+paketti+avaamaton,+He-Vantaalla+pakkauksesta+tarkistettiin+viivakoodi.++Kun+varaan+lentoja,+niin+ostan+aina+lennot+samalle+lipulle.+Lennot+olivat+Finnairin+lentoja.
17.01.2020 16:50
Hei.+Kun+menet+Thaimaahan,+siellä+noudatetaan+maan+lakeja.+Kun+olet+selvittänyt+vaikka+majapaikkasi+pariksi+ensimmäiseksi+yöksi,+majapaikan+velvollisuus+on+rekisteröidä+sinut+24+tunnin+sisällä,+nykyään+majapaikat+tekee+sen+sähköisesti.+Koska+itsen+asun+condossa,+vuokraemäntä+hoiti+sen+Immissä,+sain+passin+väliin+todistuksen+asiasta+(receipt+of+notification).+Varaamasi+majapaikan+varaus+kannattaa+tulostaa,+majapaikan+tiedot+kirjoitetaan+maahantulokorttiin+(tm+6),+itsellä+depart+card+niitattu+passin+väliin.+
Kun+haet+sitä+30+päivän+jatkoa,+sinulla+pitää+olla+mukana+(thai+tourist+visa+extension):+TM+7+täytettynä,+1900+thb,+passisi,+yksi+passikuva,+kopio+passikuvasta,+kopio+visasta+ja+kopio+maahantuloleimasta+ja+koneessa+saamasi+Tm+6+depart+osa.+Uusin+Hua+hinin+Immi+lienee+nyt+uudessa+Ostoskeskus+Blueportissa.+Jos+olisin+sinun+tilanteessa,+ostaisin+halvimman+menolennon+ulos+maasta+30+päivän+sisään,+halvin+minkä+olen+löytänyt+Air+asialta+maksoi+jotakin+1600+thb.++Toinen+vaihtoehto+:+mene+ajoissa+HeVaN+lentokentälle.+Jos+kyselevät+viisumista,+sano+että+hoidat+jatkon+Thaimaassa+tai+jos+ei+kelpaa,+ostat+menolennon+ulos.+
Voi+tulla+kallis+reissu,+jos+joutuu+ostaa+uuden+lentolipun+ja+majoituksen.++Itse+sain+oman+turistiviisumin+viikossa,+anoin+ja+hain+sen+Hgistä+Postilakon+takia.
17.01.2020 07:22
No+ei+se+ole+minun+mielestä+mitään+kikkailua,+lisämenoa+20..50+euroa+Air+asian+lipusta.+Eikös+siinä+ole+se+riski+että+matka+voi+tyssätä+jo+Hki-Vantaalla,+jos+ei+ole+esittää+lippua+ulos+maasta+30+päivän+sisään.+Minä+ostin+toisen+menolipun+ulos+maasta+Huhtikuun+puoliväliin,+koska+olen+menossa+Maaliskuun+lopussa+Kuala+lumpuriin,+(Palaan+Suomeen+Toukokuun+alussa).+Matkani+voi+stopata+Kuala+lumpurissa.+
No+ensi+vuonna+voin+yli+50+vuotiaana+hommata+uuden+O-A+viisumin,+olen+reissussa+max+6+kk.
No+en+ala+kinaa+tästä+sen+enempää.
16.01.2020 08:02
Yksi+vaihtoehto+on+turistiviisumin+hankkinen.+Jos+olet+6+viikkoa+Thaimassa,+ei+tarvitse+käydä+rajan+toisella+puolella.+Toinen+vaihtoehto+on,+sinun+pitää+ostaa+menolippu+vaikka+Air+asialta+Hanoihin+30+pv:n+sisään,+kun+30+päivää+on+täyttymässä+käyt+Immissä+hakemassa+30+pv+lisää.
Itse+pitää+kikkailla+vähän+lisää,+kun+olen+täällä+turistiviisumilla+5+kk.++Itse+olen+joutunut+ostamaan+5+kk+reissun+takia+kaksi+Ari+asian+menolippua,+toinen+maksoi+40+ja+toinen+50+euroa.+Peruutetusta+lennosta+on+mahdollista+hakea+lentoverot+takaisin+(vinkki+toiselta+sivulta).+Minun+pitää+hakea+lisää+30+pv+lisää+viimeistään+4.2.2020.++(1900+thb).+Vielä+yksi+asia:+matkustat+Thaimaahan.
16.01.2020 06:02
Taksireissu+ainakin+kesti+kauan+vaikka+oli+lyhyt+matka,+no+syynä+oli+mutkainen+tie+ja+vaikea+ohittaa.++Wieliskan+suolakaivos+on+todella+must+nähtävyys,+kävin+siellä+2005,+kolme+kertaa+käyty+Krakovassa
10.01.2020 05:59
Hei.+Ei+se+ole+sinne+matkustaminen+ole+hankalaa.+Itse+varasin+hotellistani+Holiday+in+taksin+koko+reissun+ajaksi.+Tosiaan+kannattaa+varata+englanninkielinen+opastus+itselle+sopivaan+kellonaikaan,+vaikka+matka+on+lyhyt+kilometreissä+niin+se+kestää+(ei+ole+moottoritietä).+Kun+on+Krakovassa,+niin+ehdottomasti+kannattaa+käydä+myös+Wielizkan+suolakaivoksessa+vaikka+A/B+jälkeen+seuraavana+päivänä,+Schindlerin+emalitehdas+löytyy+reippaan+kävelymatkan+päästä.++Sekä+A/B+ja+Suolakaivokseen+kannattaa+varata+käynti+ajoissa.
09.01.2020 12:45
Vähän+arveluttaa+tuo+lentämisesi+Goalle,+lentoyhtiön+nimi+on+Qatar+airways
09.01.2020 12:37
Löysin+omasta+kopion.+Kerro+kutsussa+seuraavaa
koska,+missä++tapsitte+++kuinka+usein
tulevva+ajankohta+Suomessa
ilmoita+että+vastaat+kaikista+kuluista+Suomessa
missä+lady+asuu+Suomessa,+kotisi+riittää
puhelinnumerosi+kansainvälisessä+muodossa+++email
allekirjoituksesi+ja+nimen+selvennys
loppuun+yhteystietosi
Itse+tein+tämän+viime+Huhtikuussa+onnistuneesti,+sai+3+kk+viisumin,+käytimme+agenttia+Bangkokissa,+viisumin+hinta+muistaakseni+nousee+Helmikuussa
Lycka+till
08.01.2020 11:37
Hei.+Kiitos,+tuon+mainoksen+näin+joskus+aikoinaan+mutta+unohdin+käyttää+Googlea+tällä+kertaa.+Lähetin+sähköpostia+Tallinkille.+Taas+alkoi+aurinkoinen+päivä+Thaimaassa.
Kiitos+vielä+kerran
07.01.2020 03:22
Tuntuu+siltä+että+nyt+on+monelta+jäänyt+lääkkeet+ottamatta.+Ehkäpä+minä+sen+myyntihetken+jostain+kaivan+esille.
06.01.2020 16:47
Hei.+Voin+kyllä+kertoa+salaisuuden,+olen+Thaimaassa+5+kk.+Vinkiksi,+matkustetaan+Thaimaahan.
06.01.2020 12:14
Itse+tulin+Thaimaahan+Joulukuun+alussa+viideksi+kuukaudeksi.+Hommasin+turistiviisumin+yhdellä+maahantulolla.+Koska+oli+Postin+lakko+päällä,+kävin+myös+hakemassa+passin+viikon+kuluttua+anomisesta.+Ensimmäisenä+päivänä+vuokraemäntäni+hoiti+rekisteröitymiseni,+sain+siitä+kuitin+passin+väliin.+Helmikuussa+kun+tulee+2+kk+täyteen,+haen+Immistä+kuukauden+lisää+(1900+thb+++muut+vaadittavat+mukaan.
Helmi/Maaliskuun+vaiheella+käyn+rajalla+hakee+lisää+30+pv,+Immin+kautta+takaisin.
Maaliskuun+loppupuolella+lennän+Kuala+lumpuriin+ladyn+kanssa,+paluu+Immin+kautta.+Huhtikuun+loppupuolella+taas+Immiin+hakee+30+pv+(1900+thb+++muut+vaadittavat,+Toukokuussa+Suomeen+Finnairin+siivin+keulaosastossa.+Ensi+vuonna+voin+yli+50+v+hakea+O-A+viisumia,+joka+on+paljon+helpompi+hoitaa´.
29.12.2019 13:17
Hei.+Itse+olin+viime+vuoden+Elokuussa+neljä+yötä+Hoi+anissa.++Majapaikkani+oli+guest+house+tyyppinen+Vinci+Villa+hoi+an.+Hotellissa+oli+hyvä/laatusuhde,+hyvä+wifi,+suppea+aamiainen,+sijainti+asutuksen+keskellä,+allas+hyvin+pieni,+jotkut+otti+aurinkoa,+nuoria+matkustajia+etupäässä.+Varasin+hotellista+lentokenttäkuljetukset,+lisäksi+varasin+hotellista+saman+kuljettajan+päiväretkelle+histoarilliseen+Huen+kaupunkiin.+Hänen+siskonsa+lähti+mukaan+oppaaksi,+hänellä+oli+vapaapäivä+Yliopistolta.+Hoi+an+histoarillinen+kohde,+paljon+turisteja+Aasiasta.+Nuori+opas+tykkäsi+enemmän+Danangin+isosta+kaupungista,+sinne+kannattaisi+mennä+aurinkoa+ottamaan.++Jos+varaat+lennot,+kannattaa+lennot+varata+samalle+lipulle.+Itse+menin+Hongkongin+kautta+ja+palasin+Bangkokin+kautta.+Ruoka+oli+hyvää+ja+halpaa,
27.11.2019 17:42
No.+Kyllä+suomalaiset+hakee+viisumit+Stadista.+Tosin+lienee+parasta+sekä+ANOA++ja+NOUTAA+passi++Suurlähetystöstä,+koska+kirjeposti+voi+tulla+ensi+vuonna.
13.11.2019 12:14
Hopsan+tuli+vähän+krjvirheitä
21.08.2019 14:51
Kolmannella+Krakovan+reissulla+ympyrä+sulkeutui+tuli+käytyä+viime+vuonna+käytyä+Auswitzissä+ja+viereisessä+keskitysleirissä+opastetulla+retkellä.+Maksoin+mielelläni+retken,+paikallinen+nainen+oppaana.++Hotellista+varasin+taksin+koko+reissun+ajaksi.++Ensimmäisellä+reissulla+tuli+käytyä+Suolakaivoksessa+(hieno+paikka).+Viime+Elokuun+loman+lopussa+kävin+vielä+katsomassa+Emalitehdasta+(kävelymatka+keskustasta)+.+Sisäänpääsymaksu.
Krakova+on+mukavimmista+Europan+kaupunkikohteista.
21.08.2019 14:51
Katsoin+virallisia+viisumianomus+sivuja+(eVisa+Kingdom+of+Cambodia).++Hakemukseen+voi+tietokoneelta+liittää+oman+kuvansa.+Kun+on+monta+vuotta+käynyt+Thaimaassa,+niin+voisi+Suomesta+tehdä+pikavisiitin+Siem+Reppiin.+Lokakuun+lopussa+pikavisiitti+Finnair/Bangkok+Airways+882+euroa.
11.08.2019 17:44
Korjaus.+En+ole+menossa+Alcroniin+vaan+Radissoniin.+Alcron+oli+vielä+viime+vuonna+Radisson-hotelli,+pieni+pettymys
22.07.2019 13:11
1 / 3