Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

43

1. Hei.+Asia+koskee+minua+myöskin.+Onko+sinulla+hommattu+matkavakuutusta+varauksen+yhteydessä+?+Onko+Italia+Ulkoministeriön+kieltolistalla,+se+voisi+auttaa+saamaan+rahat+matkavakuutuksesta.+Pohjolalla+olisi+ainakin+kriisiturva,+joka+ymmärtääkseni+auttaa.+LähiTapiola+ei+auttanut+ainakaan++minun+tapauksessa,+kun+syynä+on+Covid-19.+Älä+ainakaan+maksa+loppumaksua.+Oletko+kysynyt+Booking.comilta,+heidän+kantaansa,+onko+siellä+jotain+yleisinfoa+asiasta+?+Oletko+kysynyt+majapaikasta,+jos+ennakkomaksun+voisi+käyttää+vuoden+kuluttua+?+Itse+opin+seuraavia+asioita:+Matkavakuutukseni+otan+jatkossa+Pohjolalta,+vaikka+maksaa+enemmän,+en+varaa+enää+no+refundable+lentoja/hotelleja.+Marriott-hotelli+palautti+rahat+minulle+hyvän+tahdon+eleenä.Vakuutusyhtiö+LT+ei+korvaa++coronan+takia.+Minun+tapauksessa+Malesian+Valtio+kielsi+turistien+tulon+meidän+matka-ajankohtana+Malesiaan,+lisäksi+samana+ajankohtana+Thaimaan+Valtio+vaati++kaikilta+maahan+saapuvilta+lääkärintodistuksen+(ei+coronaa)+ja+vakuutuksen,+joka+kattaa+100000+usd.+Miten+lääkäritodistuksen+olisi+saanut+viikonlopun+aikana+?