Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpölöpsis
profiilit
Höpölöpsis
Höpölöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
3230
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos+se+ammutaan+maasta+suoraan+AVARUUTEEN+eikä+maata+kiertävälle+radalle.+Niin+minä+sinun+alkuperäisen+selostuksesi+ymmärsin.
09.11.2019 08:23
Ei+ole,+mutta+eivät+ole+pituuspiiritkään.+Hommaa+vihdoin+se+karttapallo.
09.11.2019 08:22
?????
09.11.2019 08:20
Hyvä+että+vihdoin+tajusit.+Ei+siis+ole+olemassa+mitään+maapallolta+itään,+koska+se+muuttuu+aina+vuorokauden+ja+paikan+mukaan.
09.11.2019 08:19
Niinhän+se+onkin.+Kirjoitin+alusta+asti+täysin+selvästi,+että+auringon+mukainen+vuorokausi+on+24+tuntia,+mutta+maapallon+pyörähdysaika+akselinsa+ympäri+on+23+tuntia,+56+minuuttia.+Sinä+aloit+inttää,+että+kelloja+pitäisi+siirtää!
08.11.2019 18:10
Hevosetkin+on+mainittu.+Ei+ole+missään+sanottu,+että+hevoset+olisivat+selvinneet+ankarasta+rutosta.
08.11.2019 18:08
Vaihtelee+ihmisten+mukaan.+Toisilla+on+hyvä+suuntavaisto,+toisilla+ei.+Kaverini+on+ollut+koiraetsintäpartioissa.+Niitä+ei+etsitä,+joilla+on+hyvä+suuntavaisto...+Jotkut+ystäväni+pystyvät+sanomaan+vieraassakin+kaupungissa+vaikka+aurinko+ei+paistaisikaan,+että+missä+päin+on+pohjoinen.+Niin+minäkin+useimmiten,+mutta+minua+hämää+esim.+rakennsten+suunta.+Helposti+kääntää+mielessään+rakennusten+seinät+pääilmansuuntien+mukaisiksi+ja+silloin+voi+kääntyä+väärään+suuntaan+eli+koillis-kaakko-suunnassa+olevan+seinän+voi+kääntää+mielessään+pohjois-etelä-suuntaisieksi,+vaikka+se+olisi+hieman+lähempänä+itä-länsi-suuntaa.++Metsässä+yleensä+"aistin"+ilmansuunnat+ja+voin+tarkistaa+kompassilla.+Mutta+toisinaan+erehdyn,+varsinkin+liikkuessa.+Autoillessa+on+sama+juttu.+Kun+ajaa+pohjoiseen,+helposti+pitää+suuntaa+edelleen+pohjoisena,+vaikka+tie+olisi+kaartunut+itään.+Metsässä+ympyrän+kiertämistä+välttääkseen+pitäsii+pyrkiä+ottamaan+kaukaisia+kiintopisteitä.
08.11.2019 18:07
Lue+Raamattua.+Siellä+sanotaan:
Raamatussa+on+lueteltu+hevoset,+aasit,+kamelit,+lehmät+ja+lampaat.+Mikään+ei+viittaa+siihen,+että+mitkään+luetelluista+olisivat+pelastuneet+kuolemalta.
08.11.2019 17:58
On+priorisoitava.+Sitä+paisti+minulla+oli+tarkoitus+lopettaa+kokonaan+tällä+palstalla+palstan+heikon+koodauksen+vuoksi+ja+mormonismin+osalta+lopetinkin,+mutta+sinä+aloit+vänkäämään+selvistä+asioista.+Todistaisit+nyt+ihmeessä+vihdoin+väitteesi.+Jos+et+pysty+sitä+tekemään,+häivy+takavasemmalle+täältä+mormonismipalstalta.+Evoluutiosta+saat+puolestani+keskustella+maailman+tappiin+(tai+maapallon+akseliin)+sille+kuuluvalla+palstalla.
08.11.2019 17:42
Typpi+ei+ole+tyhjiö.+Säiliö+on+rakennettu+kestämään+tyhjilläänkin...+Ja+tyhjillän+sanontana+tarkoittaa,+että+se+on+ilmaa+täynnä.
08.11.2019 17:40
Et+siis+osaa+lukea.+ENERGIA+on+peräisin+auringosta,+molekyylit+eivät!
08.11.2019 17:35
Onko+auringon+valossa+molekyylejä?
08.11.2019 17:35
Aineeni+tarkasti+koulussa+myös+opettaja,+joka+opetti+meille+fysiikkaa,+kemiaa+ja+matematiikkaa.+Hänkin+oli+ällän+kannalla.+
Etpä+paljon+luota+ylioppilaslautakuntaan+väittäessäsi,+että+he+eivät+kiinnitä+huomiota+sisältöön+vaan+pelkästään+oikeinkirjoitukseen.+Jos+sinä+olisit+kirjoittanut+ylioppilasaineessa+auringon+valon+sisältävän+D-vitamiinia,+olisit+varmasti+saanut+improbaturin!
08.11.2019 17:34
Sanoit+aiemmin,+että+uskovainen+ei+valehtele.+Nyt+kuitenkin+valehtelet+ja+tiedät+sen!+SINÄ+sanoit,+että+päiväntasaajalla+ei+ole+varjoa.+Minä+ihmettelin+sitä.
08.11.2019 17:29
Tuossa+on+oittu+lyhyyden+voksi.+Olen+minäkin+sanonut+lapsilleni,+että+menkääpäs+ulos+valoon+ottamaan+D-vitamiinia.+Kyllä+se+D-vitamiini+edelleenkin+syntyy+siten,+että+ihossa+oleva+aine++muuttuu+säteilyn+vaikutuksesta+toiseksi+aineeksi,+joka+muuttuu+maksassa+kolmanneksi+aineeksi,+joka+muuttuu+munuaisissa+neljänneksi+aineeksi+eli+D3-vitamiiniksi.+Auringon+valossa+ei+siis+TODELLAKAAN+ole+D-vitamiinia!+Auringon+valoa+ei+tarvita+itse+asiassa+ollenkaan,+koska+myös+keinovalon+UVB-steilyllä+on+sama+vaikutus.
08.11.2019 17:28
Sekä+että.
08.11.2019 17:24
Ei+riitä.+Pyysin+linkkiä,+jossa+sanotaan,+että+auringon+valossa+on+D-vitamiinia.+Tähän+päivään+mennessä+et+ole+sellaista+esittänyt.
08.11.2019 17:24
Esim.+Wikipedian+artikkeli.+Siinä+ei+sanota,+että+auringon+valossa+olisi+D-vitmiinia:
"Kalsitrioli+on+tärkein+D-vitamiinitoimintoinen+aine+eläimissä.+Ihmisten+ja+muiden+eläinten+iho+tuottaa+7-dehydrokolesterolia,+joka+muuntuu+kolekalsiferoliksi+eli+D3-vitamiiniksi+auringonvalossa+tai+lamppujen+UVB-säteilyssä,+jonka+aallonpituus+on+noin+300+nanometriä.+D3+muuntuu+maksassa+kalsidioliksi,+joka+muuntuu+munuaisissa+kalsitrioliksi."
Kuten+huomaat,+vain+auringon+(tai+muun)+valon+SÄTEILYLLä+on+merkitystä+siihen,+että+elimistössä+olevat+kemialliset+aineet+muuttuvat+toisiksi.
08.11.2019 17:22
Minulla+ei+ole+tarkempaa+ietoa,+koska+viranomaiset+ovat+salanneet+koko+törmäyksen.+Kaikki+Pohjoisnavalta+otetut+kuvatkin+ovat+retusoituja+kuten+Neuvostoliitossa+ikään.+Akseli+on+kuvista+poistettu.+Mistä+ne+tutkimusmatkailijatkaan+olisivat+tienneet+saapuneensa+navoille,+ellei+siellä+olisi+ollut+pystyssä+sojottavaa+akselia?
08.11.2019 16:42
Kuka+oli+tämä+henkilö?+Ainakaan+Galileo+Galilei+ei+kuollut+roviolla.
08.11.2019 16:39
45 / 162