NakkiHattuhyllyllä
![]()
Aloituksia
16
Kommenttia
28
Ihmishengen ja/ tai vaikesti vammautuneen hinta/
tuotettu kilowattitunti on varmasti laskettavissa kun ydinvoimasta puhutaan. Olen kuullut sanottavan ettei ihmishengell391144Malesiassa pidätysvaara kristityille!
Jyrkemmissä islamivaltioissa sahataan kurkkusi poikki jos Jeesuksesta höpöttelet. Malesiassa on pidätetty suomalainen mi31112Myymmekö ydinjätettä Venäjälle?
Olen aivan tietämätön näistä asioista mutta olen kuullut / lukenut että ydinvoimaloiden jätteistä tehdään materiaalia yd21927Palstalla valtavaa vihaa!
Olen aika tietämätön ydinvoimasta ja siksi olen lähinnä kysellyt atomivoiman haittapuolista. Päälleni syydetään tästä sy17844Ydinvoiman lobbarit palstalla.
He päivystävät täällä hyvinkin ahkerasti ja höpöttelevät pehmoisia ydinvoiman vaarattomuudesta mikä ei tietenkään ole to10821Onko joku ehtinyt laskemaan mikä todennäköisyys
on sille että joku omista ydinreaktoreistamme pamahtaa paskaksi? Se on tilastollisesti mahdollista vaikka muuta ydinvoim25651Suomen halpa sähkö on höpinäkupla?
Näin väittää Pöyryn tekemä selvitys: https://www.talouselama.fi/uutiset/suomi-ei-ole-enaa-halvan-sahkon-maa-yrityksille-10582Tällä palstalla riehuu yksi
ydinvoimafanaatikko joka väittää ydinvoimaloiden jätepäästöjä ilmakehään ja meriin terveellisiksi.. Onko se totta?11529Ydinvoimalan purku kestää n. 30 vuotta ja
maksaa miljardeja. Näin meille kerrotaan ja uskon että nuo luvut ovat rajusti alakanttiin; senhän tulemme näkemään mikäl7520TVO kaivaa olkiluodosta 2 m leveää, 4 m syvää ja
parikymmentä kilometriä pitkää kanavaa mihin tullaan johtamaan ydinjätevettä ? Vedet johdetaan Lapijoen kautta Rauman kä9506Mitä mieltä japanilaiset ovat nyt ydinvoimastaan?
He ovat maailman viisaimpia ihmisiä mutta silti ydinvoimala pamahti. Ovatko nyt rakentamassa uusia tilalle?5491Atomisiilojen betonipurku.
Se tulee kohta Loviisassa ajankohtaiseksi. Artikkelissa annetaan ymmärtää että purkutyösuunnitelma on jo laadittu. Tied3485Ydinvoimaloiden jäämäalueista saamme
loistavia luonnonsuojelukohteita! Ongelmana näissä ovat olleet massiiviset turistimäärät jotka rientävät aluetta sotkema11441Pamahtaneen reaktorin läheisyydestä pakeneminen.
Onko se mahdollista? stunex siitä taisi mainita jossain ketjussa. Myös Arto Lauri (jonka nimeä ei kai saisi täällä main4400Muistanko väärin että Albert Einstein sanoi
että ydinvoima tuhoaa ihmiskunnan? Albertia tituleerattiin maailman viisaimmaksi ihmiseksi. Tosin kun häneltä kysyttiin6374Suomesta ydinjätteiden lopullinen sijoituspaikka?
Näin toiveikas oli eräs (SDPn) Eurajokelainen poliitikko. Olenko lukenut harhoja vai koittaako meille onnen päivät?8301