Vapaa kuvaus

Aloituksia

16

Kommenttia

28

  1. TVO kaivaa olkiluodosta 2 m leveää, 4 m syvää ja

    parikymmentä kilometriä pitkää kanavaa mihin tullaan johtamaan ydinjätevettä ? Vedet johdetaan Lapijoen kautta Rauman kä
    Ydinvoima
    9
    258
  2. Ydinvoiman lobbarit palstalla.

    He päivystävät täällä hyvinkin ahkerasti ja höpöttelevät pehmoisia ydinvoiman vaarattomuudesta mikä ei tietenkään ole to
    Ydinvoima
    10
    615
  3. Malesiassa pidätysvaara kristityille!

    Jyrkemmissä islamivaltioissa sahataan kurkkusi poikki jos Jeesuksesta höpöttelet. Malesiassa on pidätetty suomalainen mi
    Malesia
    3
    780
  4. Suomen halpa sähkö on höpinäkupla?

    Näin väittää Pöyryn tekemä selvitys: https://www.talouselama.fi/uutiset/suomi-ei-ole-enaa-halvan-sahkon-maa-yrityksille-
    Ydinvoima
    10
    404
  5. Atomisiilojen betonipurku.

    Se tulee kohta Loviisassa ajankohtaiseksi. Artikkelissa annetaan ymmärtää että purkutyösuunnitelma on jo laadittu. Tied
    Ydinvoima
    3
    318
  6. Ydinvoimalan purku kestää n. 30 vuotta ja

    maksaa miljardeja. Näin meille kerrotaan ja uskon että nuo luvut ovat rajusti alakanttiin; senhän tulemme näkemään mikäl
    Ydinvoima
    7
    307
  7. Mitä mieltä japanilaiset ovat nyt ydinvoimastaan?

    He ovat maailman viisaimpia ihmisiä mutta silti ydinvoimala pamahti. Ovatko nyt rakentamassa uusia tilalle?
    Ydinvoima
    5
    328
  8. Ihmishengen ja/ tai vaikesti vammautuneen hinta/

    tuotettu kilowattitunti on varmasti laskettavissa kun ydinvoimasta puhutaan. Olen kuullut sanottavan ettei ihmishengell
    Ydinvoima
    39
    999
  9. Palstalla valtavaa vihaa!

    Olen aika tietämätön ydinvoimasta ja siksi olen lähinnä kysellyt atomivoiman haittapuolista. Päälleni syydetään tästä sy
    Ydinvoima
    17
    650
  10. Ydinvoimaloiden jäämäalueista saamme

    loistavia luonnonsuojelukohteita! Ongelmana näissä ovat olleet massiiviset turistimäärät jotka rientävät aluetta sotkema
    Ydinvoima
    11
    288
  11. Tällä palstalla riehuu yksi

    ydinvoimafanaatikko joka väittää ydinvoimaloiden jätepäästöjä ilmakehään ja meriin terveellisiksi.. Onko se totta?
    Ydinvoima
    11
    397
  12. Myymmekö ydinjätettä Venäjälle?

    Olen aivan tietämätön näistä asioista mutta olen kuullut / lukenut että ydinvoimaloiden jätteistä tehdään materiaalia yd
    Ydinvoima
    21
    657
  13. Suomesta ydinjätteiden lopullinen sijoituspaikka?

    Näin toiveikas oli eräs (SDPn) Eurajokelainen poliitikko. Olenko lukenut harhoja vai koittaako meille onnen päivät?
    Ydinvoima
    8
    147
  14. Pamahtaneen reaktorin läheisyydestä pakeneminen.

    Onko se mahdollista? stunex siitä taisi mainita jossain ketjussa. Myös Arto Lauri (jonka nimeä ei kai saisi täällä main
    Ydinvoima
    4
    280
  15. Muistanko väärin että Albert Einstein sanoi

    että ydinvoima tuhoaa ihmiskunnan? Albertia tituleerattiin maailman viisaimmaksi ihmiseksi. Tosin kun häneltä kysyttiin
    Ydinvoima
    6
    212
  16. Onko joku ehtinyt laskemaan mikä todennäköisyys

    on sille että joku omista ydinreaktoreistamme pamahtaa paskaksi? Se on tilastollisesti mahdollista vaikka muuta ydinvoim
    Ydinvoima
    25
    462