että ydinvoima tuhoaa ihmiskunnan?
Albertia tituleerattiin maailman viisaimmaksi ihmiseksi.
Tosin kun häneltä kysyttiin että miltä tuntuu olla maailman viisain ihminen niin hän totesi että sitä teidän täytyy kysyä Nikola Teslalta.
Tesla taasen osoitti että ilmaista energiaa on saatavilla rajattomasti ympäriltämme.
Eihän tämä maailman eliitille sopinut.
Muistanko väärin että Albert Einstein sanoi
6
251
Vastaukset
- einstein-quote-nuclear
Muistat väärin. Käypä katsomassa netistä mitä Einstein asiasta sanoi. Löytyy nimimerkissäni olevilla hakusanoilla.
Oppenhaimerin sitaattia olen joskus lainannut täällä:
"Nyt minusta on tullut Kuolema, maailmojen tuhoaja"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Robert_Oppenheimer
(Hindujen pyhästä kirjasta, Oppenheimerin lausumaksi väitetty hänen nähdessään ensimmäisen ydinpommikokeen räjähdyksen)- Ydinvoimailija
Niin, nyt olet puhumassa tass sitä itseä eli pashaa väärällä foorumilla. Ydinvoima ja ydinaseet ovat kaksi eriasiaa
- NakkiMeniBrandypulloon
Hmmmm.....
Jotkut tahot ovat esittäneet näkemyksiä että ydinvoimaloita ylläpidetään pääasiallisesti ydinaseiden materiaalituotannon takia?
Eivät ne kuitenkaan toisiaan poissulje; kyllä ne rinnakkain kulkevat. - world-nuclear.org
NakkiMeniBrandypulloon kirjoitti:
Hmmmm.....
Jotkut tahot ovat esittäneet näkemyksiä että ydinvoimaloita ylläpidetään pääasiallisesti ydinaseiden materiaalituotannon takia?
Eivät ne kuitenkaan toisiaan poissulje; kyllä ne rinnakkain kulkevat.Mainitsemasi "Jotkut tahot" ovat väärässä ja lausuvat noin vastoin parempaa tietoaan eli valehtelevat. Ydinaseista purettua plutoniumia on maailmassa niin paljon, että sitä poltetaan paraikaa MOX - polttoaineena ydinvoimaloissa.
Suomessa käytetyn ydinjätteen ja käytetyn ydinpolttoaineen vieminen ulkomaille on lakimme mukaan ollut jo pitkään kiellettyä, kuten tässä ryhmässä on monasti todettu. Muutenhan meillä ei olisi tarvetta ydinjätteen loppusijoitusluolastolle.
Nimimerkkini mukaisessa sivustossa on tuosta aiheesta enemmän, löytyy lyhytlinkistä urly.fi/13br
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949