Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hamalake3
profiilit
hamalake3
hamalake3
Vapaa kuvaus
Aloituksia
32
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuleeko+Puolassa+toimeen+venäjän+kielellä?+Itse+olen+sen+kielen+perustaitaja,+vaimo+ammattilainen.
24.08.2019 15:26
Ok,+onko+väliä+tehoilla?+Pitääkö+olla+luokkaa+700+m3/h?
12.08.2019 12:49
Ei+kukaan+ole+syyllinen+sairastumiseensa,+kuten+jo+aiemmin+kerroin.+Et+edes+sinä+itse.
21.07.2019 08:19
Ensimmänkin+alkoholimista+ei+voi+parantua,+siitä+voi+kyllä+toipua.+Juomalla+ei+voi+tulla+alkoholistiksi.+Jokainen+löytää+oman+pohjansa+eri+asteisena.+Menettää+työpaikkansa+tai+tapahtuu+jotain+muuta+pysäyttävää.+Ja+hakee+apua.+Yksi+ei+voi+toipua.
18.07.2019 07:00
Alkoholisti+ei+laita+korkkia+kiinni+noin+vain.+Tai+sitten+ei+ole+alkoholisti.+Tai+jos+laittaa,+usein+seurauksena+on+kuiva+alkoholisti,+joka+on+ympäristölleen+todella+viheliäinen+olento.
Alkoholismi+on+krooninen,+osittain+periytyvä,+vakava+sairaus.+Alkoholismissa+ei+ole+kyse+selkärangan+tai+tahdonlujuuden+puutteesta.+Alkoholistilla+on+pakonomainen+tarve+juoda.+Juominen+on+jatkuvaa,+usein+toistuvaa,+humalahakuista+ja+hallitsematonta,+vahvasti+riippuvaista+toimintaa.+Mutta+alkoholismista+voi+toipua.
Näin+se+vain+menee.
17.07.2019 15:16
Alkoholismi+on+sairaus,+jota+sairaammaksi+ei+juuri+voi+tulla.+Jos+sitä+hoitaa,+pysty+elämään+aivan+täysipäiväivästä+elämää.+Aivan+kuten+1-+tyypin+diabeetikkokin.+
Avohoitokin+voi+jollain+toimia.+Minnesotahoidossa+on+se+vahva+etu,+että+siellä+hoitoa+ei+häiritse+mitkään+ulkoiset+tekijät.+Ei+ulkopuolinen+maailma,+puhelimet,+netti.+Pystyy+täysin+keskittymään+sairauteen+nimeltä+alkoholismi.+Tietty+se+vaatii+omat+järjestelynsä,+mutta+tulokset+minnestä+ovat+parhaat.+Minnesotahoitoa+ennen+itse+kävin+useita+hoitolaitoksia+läpi.+Kuukauden,+parin+viikon+jaksoja+sekä+intensiiviviikonloppuja.+ne+eivät+perustuneet+Minnesotaan,+evätkä+tuoneet+minulle+raittiutta.+Jo+se,+että+hoitohenkilökunnalla+ei+ollut+omakohtaista+tai+läheisen+kokemusta+sairaudesta,+on+huono+lähtökohta.+Kaikki+kunnia+heille,+hyvää+työtä+toki+tekivät.
Ja+se,+että+alkoholisitille+määrätään+keskushermostoon+vaikuttavaia+lääkkeitä,+on+edesvastuutonta.+Kuvaa+vain+sitä,+miten+pihalla+useat+lääkäritkin+ovat+tämän+sairauden+kanssa.
Toivottavasti+ketjun+aloittaja+edes+lukee+nämä+viestit,+vaikka+ei+kommentoi.+Saattaa+herättää+ajatuksia+toimenpiteisiin+asti.
16.07.2019 07:52
Kyse+on+kohdallasi+siitä,+että+halautko+raitistua?+Jos+et,+etkä+koe,+että+juomisestasi+on+mitään+haittaa+itsellesi+ja+ennen+kaikkea+läheisillesi,+jatka+juomistasi.+Mikäli+taas+oikeesti++haluat+raitistua,+hyvä+keino+tähän+on+Minnesotahoito.+Se+on+tehokkain+menetelmä+raitistumisen+tiellä.+Siellä+saat+tietoa+sairaudesta+nimeltä+alkoholismi.+Ja+opit+kohtaaman+sen.+Hoito+perustuu+vertaistukeen,+rehellisyyteen+sekä+avoimuuteen.+Itse+kävin+kaksi+vuotta+sitten+Ähtärissä+Minnesotahoidon+ja+sen+kautta+löysin+raittiuteni.+En+kadu+päivääkään!+Hintansa+arvoinen,+Menee+siihen+juomiseenkin+melkoinen+summa+rahaa.+On+helpottavaa+olla+kun+ajatukset+ei+pöyri+seuraavassa+juomiskerrassa+tai+seuraavassa+ryypyssä.+Puhumattakaan+levollisessa+olossa.+Läheisenikin+ovat+tyytyväisiä+ja+jo+luottavaisiakin.
13.07.2019 05:01
Hintaa+ei+saisi+olla+yli+400+€.+Joten+itse+tällä+hetkellä+ajattelen+lähinnä+Panasonic+Lumix+DMC-TZ100+tai+Panasonic+Lumix+DMC-TZ90.+Parempia+tuohon+hintaan+paperilla+en+ole+löytänyt.+Kertokoon+hän,+joka+löytää?
02.07.2019 16:22
Entä+tämä?+Panasonic+Lumix+DC-FZ82+-kompaktikamera.+On+satasen+edullisempi+ja+pidempi+zoom.
09.10.2018 14:55
Myydäänkö+tuota+Suomessa?
08.10.2018 19:21
Meneepä+vaikeaksi.+Entä+sitten+tuo+uutuus:++Canon+PowerShot+SX70+HS?+Siinä+jo+4K+-videokuvaus.+Lienee+hyvä+etsinkin.+Olisiko+jo+hyvä+valinta,+kuvanlaatua+ym?+Eikä+vielä+liian+kallis.
08.10.2018 08:57
Eli+mitä+suosittelet?
07.10.2018 18:44
Tai+sitten+vähän+kalliimpi+Nikon+COOLPIX+P900+-digikamera?+Tai+edullisempi+Canon+PowerShot+SX620+HS+-digikamera?+Nämä+näin+alkuun+kiinnostaa.+Olisko+kenties+joku+muu+tuossa+hintaluokassa?
07.10.2018 17:47
1 / 1