IkäryhmätVastattu 7v

Runo yöllä

Runoja kirjoittaa voi vaikka yöllä. Senhän saa tehtyä pienellä työllä. Ei muuta kuin ”Pännä” käteen, runon pienen tulet kohta näkeen. Minä se istun useinkin tässä, runoja pieniä väsäämässä. Näin kävi myös entiseen aikaa…
70 plusVastattu 7v

Mitä tehdä kun aika ja keinot loppuvat?

Hyvä ja paha taistelevat ja hyvä on pahasti häviöllä. Ihmiset näyttävät asettuneen Pirun puolelle. Hyvästä puhutaan ja kirjoitetaan, mutta pahaa ollaan sallimassa minkä keritään,. Auttakaa nyt te hyvät, tietävät ja osaa…
70 plusVastattu 8v

Uhkaako vasemmiston menestyminen Suomen menestystä

Jokaisella ihmisellä on sydän vasemmalla puolella. Muutkin kuin vasemmistolaiset tuntevat sympatioita heikko-osaisia kohtaan mm. minä, Ruuneperi. Vasemmiston suosio on taloudellisessa mielessä vinoutunutta. Se johtaa si…
70 plusVastattu 8v

Eriarvoisuuden poistaminen progressiverolla.

Kun on hyvin tiedossa, että noususuhdanteessa rikkaat rikastuvat, mutta köyhät köyhtyvät ainakin suhteellisesti. Jokukeinopitäisi keksiä, jolla tilanne voidaan korjata. Esitin keinoksi progressiveroa, jossa ylisuuri vau…
IkäryhmätVastattu 8v

Missä keskustelut ja asiat?

Oli 57 viestiä. Paljon kehua ja toraa, asiaa tuskin tuskin siteeksi. Tarkoituksena on kertoa kiinnostavista asioista, ei muista kirjoittajista. Oma erinomaisuus tulee esiin jos kyvyt riittävät. Kerron tässä omista mieli…
70 plusVastattu 8v

Tunnusluvut kännykällä

Meidän ikääntyvien murheet tunnulukukorttien käytöstä luopumisesta ovat aika turhia. Pieni älykännykkä ja hiukan paneutumista asiaan auttaa. Neuvoja on helposti saatavissa.
70 plusVastattu 8v

Runo huonekalukaupoista.

Määrä katukauppaan poikkesin Ja kirjahyllyn ostin Kun sitä lain en tarvinnut Niin pois myin mä senkin.
70 plusEi vastauksia

Niin jyrkkä on rinne.

NIin jyrkkä on rinne, jota pitkin Antti Rinne alas pyörii kohti alempaa kannatustaan. Vähin mitä Antti haluaa on hallitukseen pääsy ja siihen on tietysti mahdollisuudet.