Eurofighter
![]()
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Olettako Te muuten törmänneet valomerkkiin ... ?
Minulle tuli mieleen näin perjantaina, että minä en ole törmännyt valomerkkiin varmaankaan kohta yli 2 vuoteen ? Minä e037Minä olen seurannut persuja jo monta vuotta. monta vuotta.
Minä en ole nähnyt heidän joukossaan yhtään talousalan asiantuntijaa En yhtään opettajaa tai en yhtään Pankkialan edust037Nyt suomessa kehoitetaan jo ihmisiä rohkeasti dyykkaamaan.
Kyllä, kyllä suomi on maailaman köyhimpiä maita. Nyt kehoitetaan jo fiksusti Dyykkaamaan. https://www.iltalehti.fi/koti036Onko tämä Euroopan unionin syy ?
Tuossa on kirjoitus Iltalehdestä .... Miten tämä on EU:n syytä ? Tarkoittaako se silloin sitä, että koko suomen talousjä336Minä olen onnellinen Euroopan unionista ja kaikki on hyvin.
Minä en voi, kuin kiittää niistä mahdollisuuksita mitä Euroopan unioni minulle tarjoaa. Minulla kaikki on oikeastaan loi136Menehän Persu Litukkaan ostamaan hernekeittoa.
Litukassa on paljon paljon ulkomaalaisia asiakkaita ja tuotteet niin hyviä saksalaisia makkaroita että... On myös näitä436Kun eletään kommunisti suomessa tulee tällaisia ongelmia.
Vastaavanlaista ongelmaa ei Euroopassa luultavasti ole. Koska suomi on kait harvoja kommunistimaita, joissa asuinkulut o036Luulen, että maailmalla myydään ja väärennetään jo Corona rajoituksia.
minulle tuli ainakin heti mieleen, että printtaan, jonkin lupalapun, kenen on välttämätöntä ylittää esim. uudenmaanraja136Onko Halla-aho suomalainen ?
Onko Purra suomalainen ? Mistä ne sen tietää ? Onko vammanen suomalainen tai mykkä tai kuuro onko ? Onko Lehmä ja Sik036Teille syötetään paskaa... Mediassa.
Oli hyvä esimerkki, kun mainostettiin, että ihminen pystyy hämmästyttäviin suorituksiin, kun on pakko... Jätkä oli jää v135Mitä hyötyä on hyvinvointivaltion ylläpidosta ?
Mitä hyötyä Te ihmiset saatte hyvinvointivaltion ylläpidosta ? Luetelkaa oikeasti ne asiat mitä Te niistä hyödytte ? Hu235Puolesta ja vastaan EU:ssa on Viisaat ja Tyhmät.
Eli toinen porukka luulee ja toinen tietää. Yksilön oikeudet ja yksilön mahdollisuudet ja EU vihaaja: järjestön mahdolli035Eikö Ihmisten vapaudella pysty huijaamaan ja luomaan agendaa ?
Tuntuu, kuin ihmisiltä olisi unohtunut vapaus ihmisenä ! Hei ettekö Te kaikki oo ihmisiä ? Miten voi olla mahdollista, e035Tänään kehoitin lapsia hankkimaan lentolippuja
Yhdellä yhtiöllä on hyviä tarjouksia eurooppaan ja niitä kannattaa ostella nyt. Lapset olikin innostuneita ja tekevät e033Miksi keskustella mistään maahanmuutosta Eurooppa palstalla.
Velelläni oli hyvä sanonta autonostosta, että pitää hakata ensin itseä tyhjällä lompakolla päähän ja sitten puhua siitä233Onko Persujen valtakunta, kuin tämä liite?
"Tuolloin nainen huijasi Facebookista löytämältään miesuhrilta yhteensä noin 18 000 euroa. Hän viritti tuolloin uhrille033Tässä on kiteytymä, mistä persuilu juontuu
Tässä on linkki Persuiluun ja syy miksi: https://www.youtube.com/watch?v=MMRVbhbIkjk Ei tarvitse kait selittää?133Joo Nahkapää valon enkeli vai ?
Katsokaa vähän itseänne ja katsokaa mitä kirjoitatte ! Luuletko, että tämä ei ole persujen ja ryssän pietarin palsta, jo1732Kauppakorkea pyytää Persuja luennoimaan ? ?
Miksi Persu ja Halla ja huhtasaari ei mene luennoimaan Kauppakorkeaan? Aho meni Harvardiin USA:han luennoimaan. Miksi pe430