Eli toinen porukka luulee ja toinen tietää. Yksilön oikeudet ja yksilön mahdollisuudet
ja EU vihaaja: järjestön mahdollisuudet ja yksilön hyväksikäyttö.
Kumpi porukka hakee turvaa järjestöstä ja itselleen itsetuntoa aineettomista asioista ?
Kumpi porukka suojelee yksilön oikeuksia ja ihmisten tasa-arvoa? Se joka osaa ja tietää
ja osaa perustella asioita. Kumpaan porukkaan sinä haluat kuulua?
Aikoinaan kaupungistumisen myötä maaseudulle jäi se porukka joka ei kyennyt lähtemään ja tekemään työtä ja rahaa kaupungissa eli osaamattomat. EU äänestyksen myötä tämä kävi aivan selvästi julki. EU tarkoittaa myös vapaata asumista ja vapaita mahdollisuuksia yksilölle. Kumpi porukka sitten kiinnostuu tästä mahdollisuudesta saavuttaa menesstystä ja rahaa ja kokee itsensä tasa-arvoiseksi Euroopa unionissa ...yksilönä? Vastatkaa, onko se se porukka mikä jäi sinne maalle vai se porukka mikä
lähti maalta kaupunkiin kokeilemaan mahdollisuuksiaan?
Kun katsoo kaikissa EU maissa sitä porukkaa mikä vihaa Euroopan unionia, niin sen
voi sanoa jo ulkomuodon ja ulkoisen olemuksen perusteella. Ketkä vihaa Euroopan unionia ja ketkä ei. Ne EU vihaajat eivät todellakaan ole missään maassa niitä maan viisaita ja ne on 100 %:sti niitä yksinkertaisia työläisiä ja muuten kunnianhimottomia
ja eivät uskalla nousta yksilönä ketään vastaan, koska ovat yksinkertaisia ja hakevat itsetuntoa aineettomista asioista.
Valehtelemaan minä en ryhdy ja siksi minä en voi
läheä poliittisesti hakemaan itselleni rahaa ja valtaa missään järjestössä. Minä olen lukenut raamattua liki 30 vuotta ja minulle usko ei tullut helposti. Mutta, kun minä
nyt tiedän ja olen punninut raamatun ja Jeesuksen sanat, niin ne on kaikki yhtäpitäviä
ja tasapainossa raamatun muiden kertomusten kanssa. Minulla ei ole mitään lapsen uskoa. Minulla on tiedon perusteella nyt vahva usko ja tiedän aika hyvin mitä
raamatulla tarkoitetaan. Minulla ei ole koskaan elämässä ollut mitään lippuja tai kansaa
ja en ole juuri koskaan ajatellut missä joku on syntynyt ja se ei oikeastaan ole koskaan minulle merkannut mitään. Ainostaan henkilökohtainen suhde on ollut merkittävässä asemassa. Elän ulkomailla ja sanon, että toki kaikkialla on pahoja ja hyviä ihmisiä... Voit valita, kenen kanssa seurustelet on myös sinun asia.
Puolesta ja vastaan EU:ssa on Viisaat ja Tyhmät.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794954- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482219
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830