Kyllä, kyllä suomi on maailaman köyhimpiä maita. Nyt kehoitetaan jo fiksusti
Dyykkaamaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e4641211-bc60-41a2-92dc-944941a66363
Jos suomessa olevat ihmiset on jo tässä tilanteessa, että liki 600 000 on ulosotossa ja
kuukauden palkalla saa junttilassa talon ja metsäpalstan ja 20 000 lasta on köyhyyden
vuoksi sijoitettuna vieraissa perheissä.
Sano minulle Persu ja pyydä oikein iso pomo sieltä kysy onko sinulla mitään siellä kallossa?
Kerro miten tätä Devalvoimalla enään syventää ... Tässä tulisi aika moiset nälkävuodet ?
Tajua nyt persu Suulas, että suomessa ei ole omaa ruoka ja muutakaan tuotantoa.... Tiedätkö
mitä tarkoittaa omavaraisuus ja omavaraisuusaste näin talouskielessä ja suomen
omavaraisuusaste on joain 5 tai alle prosenttia. Miten kommunisti persu muuttaa hallintorakennetta?
EU:stako vielä eroon ja Markkako takaisin... Eihän sillä saa mitään ei mitään ja koko tuleeko
dyykkaamisesta sitten koko kansanhuvi ?
KERRO KERRO KERRO Tai sano Mää ooon Tyhmä persu Meillä ei ole aivoja ei edes kanakaanpäällä.
Nyt suomessa kehoitetaan jo ihmisiä rohkeasti dyykkaamaan.
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663042Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1121666
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123967
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800