Yhdellä yhtiöllä on hyviä tarjouksia eurooppaan ja niitä kannattaa ostella nyt.
Lapset olikin innostuneita ja tekevät ensikesän ja kevään suunitelmia euroopan
suhteen... ! Hekin ovat siellä tykänneet ravata siellä, kuten isänsäkin.
Olen opettanut niitä järkeviksi ja osaaviksi ja oppivat asioita ja osaavat itse tehdä
asioita. Osaavat suunnitella ja katsella mitä kivaa euroopasta löytyy. Siinä minä olen
onnistunut hyvin. Niistä ei tule suomalaisia ja tyhmiä ja yksinkertasia.
Ne tulevat olemaan aina edellä tavallista suomi-junttia. Ne ei tule ikinä vajoamaan niin
alas. Ne oppii kieliä ja oppii tuntemaan asioita ja alkavat pitämään eurooppaa kotina.
Ne oppii ruuista ja juomista ja liikkumisesta ja ihan kaikesta enemmän, kuin suomalainen.
Ennen kaikkea, niitä ei voi huijata luulemaan ja kuvittelemaan olemattomia valtioita ja
asioita. Niistä tulee itsenäisiä ja kyvykkäitä ja osaavia.
Ennen kaikkea, ne oppivat näkemään mahdollisuuksia omaan elämään. Tällaisia henkilöitä
vastaanko esim. Älyjämä ja rautakanki ja kaapelipää ja kukkonen persuista kuvittelee voivan
vaikuttaa millään sillä suomi-paskalla mitä he ovat tälläkin palstalla esittäneet euroopan
suhteen ?
Kyllä se on juuri näin, että liikkuminen ja ihmisten kanssakäyminen kasvaa ja mahdollisuudet
sen mukana ja se on tulevaisuutemme ja vanhat kommunisti-suomalaiset kuolee ja nuoriso
nousee entistä eurooppalaisempana ja osaavampana. Tietoa ei voi kaataa luulolla ja
kuvitteellisilla asioilla.
Sellaiset, kuin Persut, niin liikemiehen ja matkustavaisen näköisiä ihan tori ja mellakointi
kuvissa ja lentokoneessako näkee paljon Afrikan leijona riipuksia kantavia suomalaisia ruumisarkkuineen sininen riti päälakeen tautoituna. No ei ole näkynyt.
Enemmän niitä näkee sosiaaliviraston ja Kelan toimipisteissä maahanmuuttajien kanssa ja
halvoissa baareissa ympäri helsinkiä. Sieltä se kajahtaa sieltä räkälästä.... Olen suomalainen.
Eurooppa ja Terassit kutsuu ja tietenkin Europoppalainen oluen ja ruuan hinta.
Tänään kehoitin lapsia hankkimaan lentolippuja
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663032Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111656
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2221227- 123957
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800