Kuka Teistä on valmis riskeereemaan oman eläkkeen ja kuka ei nauti vahvasta
Eurosta eläkkeelle päästyään ? KUKA KUKA KUKA ? Kuka ei nauti vahvasta
Euroopan unionista eläkkeelle päästyään kuka ?
Tässä on Teille ase tuhotkaa kaikki populismi myös muualla !
Vahva yhtenäinen eurooppa on eläke ja sosiaaliturva. Vahva euro on ostovoima.
Kaikki Te säästätte eläkettä varten ja kuka riskeeraa sen suomessa johonkin
devalvoituun markkaan ja köyhyyteen. Eläkkeen maksaa eläkevakuutusyhtiöt.
Kokoomus, Keskusta ja SDP Yhteinen Euro ja Eurooppa
3
<50
Vastaukset
Me ollaan vahvoja ja suuria ! Tässä on video, mitä Persut ja ryssän nilkit yrittää
poistaa koko ajan alhaalla ja tämä sattuu se sattuu se sattuu persu ja ryssän nilikkiä !
Me olemme suurin ja voimakkain yhdessä ja meidän eurooppa ja meidän ihmiset.Tässä kiva video !
https://www.youtube.com/watch?v=DZ_NImYJke0- MinäMinäMinä
Minä en ajattele pelkästään itseäni ja eläkerahojani. Minulle tärkeämpää on se, että myös lapseni ja lastenlapseni saavat elää suomalaisessa Suomessa. Jos Suomi pysyy Euvostoliitossa, niin he tulevat huomaamaan olevansa vähemmistönä omassa maassaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940