Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

56

1. Jahas.+Oletko+sattumoisin+nimimerkki+poieemikko?+Miksi+kirjoitat+eri+nikillä,+jos+olet+hän?+Jatka+toki+nimimerkin+poieemikko+käyttämistä.+Saat+meiltä+ateisteilta+siihen+täyden+tuen.+Kannustamme+sinua+siihen,+joten+jatka+ihmeessä.+Muuten+voi+käydä+niin+huonosti,+että+ateismin+ilosanoman+levittäminen+kokee+takapakkia,+mitä+emme+tahtoisi+nähdä.+Uskovaisen+nikin+varastaminen+edistää+ateismin+leviämistä,+joten+jatka+toki+samalla+tiellä,+jonka+olet+valinnut.+Älä+ainakaan+häpeä+sitä,+että+olet+varastanut+toisen+nikin.+Siihen+ei+ole+mitään+syytä,+sillä+se+on+ateistien+yleisesti+hyväksymä+ja+suosittelma+tapa.+Yksikään+ateisti+ei+sinua+sen+vuoksi+nuhtele+tai+moiti.+Voit+olla+varma+tästä+asiasta,+sillä+se+on+tieteellisesti+todistettu+fakta+ja+ikuinen+totuus,+joka+ei+muutu.
  2. Nikkivarkaudet+ovat+melko+harvinaisia+ja+siihen+ovat+pääasiallissti+syyllisiä+vain+uskovaiset,+mutta+olen+siitä+huolimatta+varjeltunut+oman+nikkini+varkaudelta,+mikä+on+toisaalta+ihmetyttävää.+Koska+nikkien+varastaminen+on+tyypillistä+uskovaisille,+niin+ihmettelen+sitä,+miksi+he+eivät+ole+varastaneet+nikkiäni.+Olen+joka+tapauksessa+sitä+mieltä,+että+minun+kannatti+valita+juuri+tämä+nikki,+vaikka+sen+varastaminen+olisi+tosi+helppoa+jopa+kahteen+kertaan.