Voi hemmetti!

Oon ehkä ihastunut, yhteen todella mukavaan ja hyvän oloiseen naiseen. En vain tiedä mitä tekisin, koska en tiedä, sen naisen tunteista mitään, niin ja aika ujo olen pyytämään uloskaan, vaikka ollaan juteltu jo monet kerrat.

17

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avioliitto

      No sitten vaan pitää olla rohkea ja pyytää naista treffeille. Siitä se yleensä lähtee

      • Ei se ole ihan niin yksinkertaista.


      • wanhaämmä

        No ei tosiaankaan. Täys burgeri-killeri pyytää ketään treffeille, jos ei edes tiedä onko toinen tarpeeksi kiinnostunut, haloo... Olettaen ettei ihan ala- ja yläkouluikäisiä enää olla.

        Jos voi jutella toisen kanssa edelleen, niin jatkaa vaan siitä. Juttu sujuu omalla painollaan jos on sujuakseen.


    • Narumyyjä

      Lähdetkö kahville?
      Jos ei niin se oli siinä. Helppo homma.

    • Kerrolisää

      Mikä tekee asiasta "ei niin yksinkertaisen"?

      • No varmaan sen että en viitsi itseäni nolata, kun kuitenkin joudun sitten näkemään tätä naista samassa paikassa.


      • Narumyyjä
        mika19831 kirjoitti:

        No varmaan sen että en viitsi itseäni nolata, kun kuitenkin joudun sitten näkemään tätä naista samassa paikassa.

        10 v päästä tämä nainen sanoo "mikset sanonut mitään?" miten hölmöksi silloin tunnet itsesi kun nainen on toisen kainalossa ja sinä olet edelleen yksin?


      • mika19831 kirjoitti:

        No varmaan sen että en viitsi itseäni nolata, kun kuitenkin joudun sitten näkemään tätä naista samassa paikassa.

        Mites se nyt nolaa sut, jos kysyt vaikka kahville?


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mites se nyt nolaa sut, jos kysyt vaikka kahville?

        Sit hän tajuaa, että oot hänestä kiinnostunut ja hänen seurastaan nyt ainakin...ei kai naiset siitä pahastu, jos ei ihan kauhistuksena miestä pidä. :)

        Ja ehkä ei pidä, jos kerran sun kanssa jutteleekin usein..vaikkei se välttis sen enempää kiinnostusta meinaakkaan..juttelu siis. Mut ei voi tietää, jos ei kysy.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Sit hän tajuaa, että oot hänestä kiinnostunut ja hänen seurastaan nyt ainakin...ei kai naiset siitä pahastu, jos ei ihan kauhistuksena miestä pidä. :)

        Ja ehkä ei pidä, jos kerran sun kanssa jutteleekin usein..vaikkei se välttis sen enempää kiinnostusta meinaakkaan..juttelu siis. Mut ei voi tietää, jos ei kysy.

        Jos sut torjutaan, niin voithan olla että aattelinpa vaan kysästä ja hymyillä perään. :)

        Eikä siitä sen enempää hard feelings jatkossa tarvi ottaa, on niinku ennenkin sittenkin. Ei vaan kehkeydy enempää, kun juttelusuhde.


    • Voisiollapahemminkin

      Luulen että jokainen tällä palstalla kamppailee tuon saman asian kanssa. On niin vaikea saada suu auki, vaikka muuten olisi sosiaalinen. Tsemppiä!

    • Lähetä sille kuva viineristäsi.

    • Jatka juttelua äläkä mieti tunteita tai treffikutsuja.

      Kun juttu alkaa luistamaan ilman jännittämisiä, niin huomaat että kaikki tapahtuu itsestään.

      • Ihan kelpo neuvo, mutta. Vähän luulen, että hankala peruuttaa kun on jo ehtinyt ihastua? Sit jos lähtee tunteet laukalle, niin mites ne saa takas talliin pryyy poika pryyy. :)

        Selkeesti tuossa on pelko, että nainen luimistelee jatkossa jos ei tykkää treffikutsusta ja mies kokee olonsa vaikeeksi ihastumisensa ja rukkasten myötä...kumminkin pitää jatkossakin nähdä jossain yhteydessä.

        Helppohan mun on tietty sanoa, että kysy vaan..eipä se mitään haittaa. Kun itse en semmosesta miehelle jatkossakaan nokkelis. Mut ap miettii vissiin miten itse kykenee jatkossa menemään samaan tilaan, jos tulee rukkaset...


    • Normaalia

      Miksi mies ei saa naista. No ei uskalla pyytää naista treffeille koska pelkää naista. Pakkeja tulee siihen tottuu mutta jos ei tee mitään niin olet ikuisesti yksin.

    • Tässä nyt vastausta vähän kaikille, ehkä yksi syy on siihen etten pyydä naista kahville/ulos, on se että en pidä itseäni tarpeeksi hyvännäköisenä, että kelpaisin oikeastaan kenellekkään. Vaikka en nyt ole ollutkaan sinkku kuin vasta 1,5 vuotta.

    • komeaviinamies

      Juot viinaa ja sitten kysyt treffeille kaljalle lähikuppilaan. Ämmä jos ei suostu niin antaa nyrkin laulaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1174
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      48
      687
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      674
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      602
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe