Voi hemmetti!

Oon ehkä ihastunut, yhteen todella mukavaan ja hyvän oloiseen naiseen. En vain tiedä mitä tekisin, koska en tiedä, sen naisen tunteista mitään, niin ja aika ujo olen pyytämään uloskaan, vaikka ollaan juteltu jo monet kerrat.

17

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Avioliitto

No sitten vaan pitää olla rohkea ja pyytää naista treffeille. Siitä se yleensä lähtee

• Ei se ole ihan niin yksinkertaista.

• wanhaämmä

No ei tosiaankaan. Täys burgeri-killeri pyytää ketään treffeille, jos ei edes tiedä onko toinen tarpeeksi kiinnostunut, haloo... Olettaen ettei ihan ala- ja yläkouluikäisiä enää olla.

Jos voi jutella toisen kanssa edelleen, niin jatkaa vaan siitä. Juttu sujuu omalla painollaan jos on sujuakseen.

• Narumyyjä

Lähdetkö kahville?
      Jos ei niin se oli siinä. Helppo homma.

• Kerrolisää

Mikä tekee asiasta "ei niin yksinkertaisen"?

• No varmaan sen että en viitsi itseäni nolata, kun kuitenkin joudun sitten näkemään tätä naista samassa paikassa.

• Narumyyjä
        mika19831 kirjoitti:

No varmaan sen että en viitsi itseäni nolata, kun kuitenkin joudun sitten näkemään tätä naista samassa paikassa.

10 v päästä tämä nainen sanoo "mikset sanonut mitään?" miten hölmöksi silloin tunnet itsesi kun nainen on toisen kainalossa ja sinä olet edelleen yksin?

• mika19831 kirjoitti:

No varmaan sen että en viitsi itseäni nolata, kun kuitenkin joudun sitten näkemään tätä naista samassa paikassa.

Mites se nyt nolaa sut, jos kysyt vaikka kahville?

• Päläpälä kirjoitti:

Mites se nyt nolaa sut, jos kysyt vaikka kahville?

Sit hän tajuaa, että oot hänestä kiinnostunut ja hänen seurastaan nyt ainakin...ei kai naiset siitä pahastu, jos ei ihan kauhistuksena miestä pidä. :)

Ja ehkä ei pidä, jos kerran sun kanssa jutteleekin usein..vaikkei se välttis sen enempää kiinnostusta meinaakkaan..juttelu siis. Mut ei voi tietää, jos ei kysy.

• Päläpälä kirjoitti:

Sit hän tajuaa, että oot hänestä kiinnostunut ja hänen seurastaan nyt ainakin...ei kai naiset siitä pahastu, jos ei ihan kauhistuksena miestä pidä. :)

Ja ehkä ei pidä, jos kerran sun kanssa jutteleekin usein..vaikkei se välttis sen enempää kiinnostusta meinaakkaan..juttelu siis. Mut ei voi tietää, jos ei kysy.

Jos sut torjutaan, niin voithan olla että aattelinpa vaan kysästä ja hymyillä perään. :)

Eikä siitä sen enempää hard feelings jatkossa tarvi ottaa, on niinku ennenkin sittenkin. Ei vaan kehkeydy enempää, kun juttelusuhde.

• Voisiollapahemminkin

Luulen että jokainen tällä palstalla kamppailee tuon saman asian kanssa. On niin vaikea saada suu auki, vaikka muuten olisi sosiaalinen. Tsemppiä!

• Lähetä sille kuva viineristäsi.

• Jatka juttelua äläkä mieti tunteita tai treffikutsuja.

Kun juttu alkaa luistamaan ilman jännittämisiä, niin huomaat että kaikki tapahtuu itsestään.

• Ihan kelpo neuvo, mutta. Vähän luulen, että hankala peruuttaa kun on jo ehtinyt ihastua? Sit jos lähtee tunteet laukalle, niin mites ne saa takas talliin pryyy poika pryyy. :)

Selkeesti tuossa on pelko, että nainen luimistelee jatkossa jos ei tykkää treffikutsusta ja mies kokee olonsa vaikeeksi ihastumisensa ja rukkasten myötä...kumminkin pitää jatkossakin nähdä jossain yhteydessä.

Helppohan mun on tietty sanoa, että kysy vaan..eipä se mitään haittaa. Kun itse en semmosesta miehelle jatkossakaan nokkelis. Mut ap miettii vissiin miten itse kykenee jatkossa menemään samaan tilaan, jos tulee rukkaset...

• Normaalia

Miksi mies ei saa naista. No ei uskalla pyytää naista treffeille koska pelkää naista. Pakkeja tulee siihen tottuu mutta jos ei tee mitään niin olet ikuisesti yksin.

• Tässä nyt vastausta vähän kaikille, ehkä yksi syy on siihen etten pyydä naista kahville/ulos, on se että en pidä itseäni tarpeeksi hyvännäköisenä, että kelpaisin oikeastaan kenellekkään. Vaikka en nyt ole ollutkaan sinkku kuin vasta 1,5 vuotta.

• komeaviinamies

Juot viinaa ja sitten kysyt treffeille kaljalle lähikuppilaan. Ämmä jos ei suostu niin antaa nyrkin laulaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4416
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1354
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      114
      944
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      871
    Aihe