Minkälainen nainen kiinnostuis vähän ujosta miehestä?

Sen tiedän itsekkin että en oo mikään unelmien mies, mutta kyllä tuntuis aina välillä vientiä olevan, oon vain sen verran ujo että selvinpäin en uskalla lähestyä naista ja pienessä humalassa en kehtaa mennä höpöttelemään.

64

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viinamies

      Naisiin tutustuu parhaiten viinaa juomalla. Yökerhossa menet vaan naiselle juttelemaan ja naiset siitä tykkää kun mies kännissä tulee iskemään.

    • Elä hyvä mies kysy tältä palstalta :D

    • kilttimiesforever

      Ylipainoinen, enemmän tai vähemmän mielenterveysongelmainen yksinhuoltajaäiti saattaa kelpuuttaa jos sinulla on hyvät tulot.

    • luu5kulmaa

      Mielenterveysongelmaa hoidetaan viinalla, vanhusten hoivakodissa tälläinen vaippoihin paskantaja
      saa ansaitsemansa kohtelun. Hoitaja vähän läppää idioottia päin näköä kun silmä välttää.

    • No kyllä se niin on, että ujolla miehellä on vaikeaa, vaikka olisi hyvän näköinenkin. Sitä suurempi ongelma mitä nuorempi olet, koka mitä nuorempi ja mitä paremman näköinen nainen on, sitä enemmän he odottavat miehiltä aloitteita.

      Yksi ratkaisu voisi olla harrastus, missä pääsee naisten kanssa tekemisiin luonnollisesti, mutta kyllä siinäkin on yleensä uskallettava jossain vaiheessa pyytää kahville ja kahvillakin olisi osattava vielä jutella.

      Vaikka kaikki parisuhdeoppaat sanovat muuta, niin yksi tapa on tosiaan ottaa rohkaisuryyppyjä ja mennä sitten juttelemaan. Muista, että kliseiset kehut tehoavat aina naisiin.

    • Mittatilaustikari

      Koetko ongelmallisena sen, jos nainen tulee juttelemaan sinulle?

      Rohkeampia naisia ei yleensä muiden ujous haittaa.

      • En koe siinä mitään ongelmaa, jos nainen tulee juttelemaan. Sitten vielä se että jos nainen on aika puhelias, niin silloin on kans helpompi jutella. Oon ollut muutamilla treffeillä täs 3kk aikana, sellaisen kanssa jotka on ollut puheliaampaa sorttia, eikä ollut mitään ongelmaa.


    • Oisyksvinkki

      No kysäseppäs jostain jotain terapiaa tuohon? Netistä varmaan löytyy sopivia mestoja. Käy vähän rupattelemassa ja saattaa päästä jonkun tunnelukon yli, eikä enää hirvitä lähestyä naiseläjää.

      Ei tuo tavatonta ole....luultavasti aika yleistä jopa.

      Mutta tää palsta tarjoaa aika masentavaakin neuvoa. Että elä näistä välitä. Reippaasti vaan härkää sarvista ja kurkkaa, mistä se ujous johtuu. 😊

      • Pitääpä tutkiskella.


      • Tutkipoisvaan
        mika19831 kirjoitti:

        Pitääpä tutkiskella.

        Sitten on kirjallisuutta. Vaikka Kimmo Takanen. Murra tunnelukkosi.

        Kannattaa tutkiskella itseään. Ei se tarkoita, että olisi viallinen, vaan käsittelee asiat jotenkin niin, että siitä tulee luettelemiasi ongelmia.

        Onhan tämä palstalle kysymyksen heitto jo yksi oivallus. Kysyvä ei tieltä eksy.


      • Ei mulla nuorempana ollut mitään ongelmaa lähestyä naista, mutta nyt kun vuosi sitten erosin 14 vuoden suhteesta, niin tuntuu vain että en oikein osaa enää.


      • Notuoselittäälisää
        mika19831 kirjoitti:

        Ei mulla nuorempana ollut mitään ongelmaa lähestyä naista, mutta nyt kun vuosi sitten erosin 14 vuoden suhteesta, niin tuntuu vain että en oikein osaa enää.

        No tuo selittääkin jo paljon. Sun pitää oikeasti tutkia ihan itseäsi. Et ole se sälli mikä olit ennen tuota suhdetta, etkä se joka oli suhteessa. On käyty läpi. Eri tavalla vaan. Elä huolestu. Kyllä se vielä aukeaa. Malttia ja tutkiskelua.

        Mulla meni oikeasti 5-6 vuotta ja useampi suhde, ennenkuin olen jokseenkin itseni kanssa sinut....mutta on tässä vieläkin miettimistä ja tutkailua. Mutta elämä aikaakin.


      • No katotaan mitä aika tuo.


      • mika19831 kirjoitti:

        Ei mulla nuorempana ollut mitään ongelmaa lähestyä naista, mutta nyt kun vuosi sitten erosin 14 vuoden suhteesta, niin tuntuu vain että en oikein osaa enää.

        Miksi erosit?


      • Ei vain toiminut enää, yritin kyllä pari vuotta sinnitellä jos muuttuis paremmaksi, mutta kaikki ei aina mee niinkuin saduissa.


      • mika19831 kirjoitti:

        Ei vain toiminut enää, yritin kyllä pari vuotta sinnitellä jos muuttuis paremmaksi, mutta kaikki ei aina mee niinkuin saduissa.

        Meillä oli pieni lapsen aika erittäin haastava aika mutta selkis se kummankin erinäkökulma hyvin erilainen oikeasta lapsen lapsuudesta.
        Mies koki liian tärkeäksi työn teon ja minä koin taas etten halua lapselle isätöntä lapsuutta.

        Epävarmuus iski jatkuvista valheista kun pelättiin niin vahvaa reatiota, lopulta mies pisti minut sairaalaan ja olin vain kolme päivää jouduttiin sellaiseen yhteiseen terapiaan mutta lopulta se selkis sille henkilölle( terapeutille)joka huomasi että meillä oli vain pparisuhderiitoja ja käännyimme perheneuvolan puoleen parisuhderiitoja käymään läpitte.

        Eli nyt sitä on jo 7lapsi tulossa ja miehen pahoinvointi minun kohtelusta siihen aikaan ikävää kun valehteli minulle vain säästääkseen riidoista itseänsä, mikä pahensi riitoja kun valehdeltiin ja omani itsetuhoisuuteni meni erittäin vahvaksi vuosia sit ja luottamus rakoili.


      • mika19831 kirjoitti:

        Ei vain toiminut enää, yritin kyllä pari vuotta sinnitellä jos muuttuis paremmaksi, mutta kaikki ei aina mee niinkuin saduissa.

        Ei se ole ruusuista aikaa tuntuu tuo ero olevan hyvin lähellä monella pikkulapsi aikaa tai eronnut jos erilaiset näkemykset.


      • mika19831 kirjoitti:

        Ei vain toiminut enää, yritin kyllä pari vuotta sinnitellä jos muuttuis paremmaksi, mutta kaikki ei aina mee niinkuin saduissa.

        Toivotan toipumisia teille, iski niin vahva kammo etten enää edes harkitse uutta parisuhdetta jotenkin erityisen pelottavaa, jos erehdytään eroamaan tiedä. mikä ihminen sieltä tulee vastaan.


      • Mulle on tärkeää se että lapsi on onnellinen, tiedän itsekkin että tein väärin siinä kun meni jonkun autorempan kans 12-14 tuntia niin en ollut tukena niin paljon silloin, mutta silloin kun lapsi syntyi, tein kaikkeni että molemmilla oli hyvä olla, niin lapsella kuin äidillä, eli tein melkein kaikki koti hommat ja yöllä heräsin, jos tarve vaati, eli meidän lapsella oli pahat vatta vaivat ja apteekin allergia maito, vai mikä sen nimi nyt oli, niin pahensi vain oireita, eli ei nukuttu sitäkään vähää mitä ennen.


      • Mulle on tärkeää se että lapsi on onnellinen, tiedän itsekkin että tein väärin siinä kun meni jonkun autorempan kans 12-14 tuntia niin en ollut tukena niin paljon silloin, mutta silloin kun lapsi syntyi, tein kaikkeni että molemmilla oli hyvä olla, niin lapsella kuin äidillä, eli tein melkein kaikki koti hommat ja yöllä heräsin, jos tarve vaati, eli meidän lapsella oli pahat vatta vaivat ja apteekin allergia maito, vai mikä sen nimi nyt oli, niin pahensi vain oireita, eli ei nukuttu sitäkään vähää mitä ennen.


      • mika19831 kirjoitti:

        Mulle on tärkeää se että lapsi on onnellinen, tiedän itsekkin että tein väärin siinä kun meni jonkun autorempan kans 12-14 tuntia niin en ollut tukena niin paljon silloin, mutta silloin kun lapsi syntyi, tein kaikkeni että molemmilla oli hyvä olla, niin lapsella kuin äidillä, eli tein melkein kaikki koti hommat ja yöllä heräsin, jos tarve vaati, eli meidän lapsella oli pahat vatta vaivat ja apteekin allergia maito, vai mikä sen nimi nyt oli, niin pahensi vain oireita, eli ei nukuttu sitäkään vähää mitä ennen.

        Älä siitä itseäsi syytä kaikki me toimitaan hetkessä parhaamme mukaan ja unettoman yö on kamalaa aikaa varsikin kun seuraavana päivä tuntuu vielä haasteellisemmalta.
        jatkuva itku myös toisen kärsimys ja on avuton olo kyllä siinä molemmat alkaa väsymyksessä antaa tiheästi itkevän lapsen toisen syliin ja tuntuu ettei saa ja kerkeä levätä kun se just oli ja yrittää venyttää sitkeyttä itsessään.


    • Oletko oikeasti tuossa kuvassa? Miten voit olla ujo?

      • mika19831

        Ihan itte oon kuvassa. Sen kun tietäis miksi oon ujo.


      • mika19831 kirjoitti:

        Ihan itte oon kuvassa. Sen kun tietäis miksi oon ujo.

        Voisin...

        ja sanonkin, ettet vaan nyt sitten ole palstan komein mies?

        :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voisin...

        ja sanonkin, ettet vaan nyt sitten ole palstan komein mies?

        :D

        (pyörtyi)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (pyörtyi)

        Heräsi uudestaan...

        Miten tätä kuvaa saa suuremmaksi...

        (tuhinaa)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Voisin...

        ja sanonkin, ettet vaan nyt sitten ole palstan komein mies?

        :D

        No tuskimpa nyt kuitenkaan.


      • mika19831 kirjoitti:

        No tuskimpa nyt kuitenkaan.

        Noh älähän nyt vaatimaton ole.

        Minua alkoi ujostuttamaan kun katsoin kuvaasi (sitä tapahtuu harvoin:)


      • En omasta mielestä kyllä kovin hääppöinen ole.


      • mika19831 kirjoitti:

        En omasta mielestä kyllä kovin hääppöinen ole.

        Etpä tietenkään omastas, mutta naiset pyörtyvät :D


      • mika19831 kirjoitti:

        En omasta mielestä kyllä kovin hääppöinen ole.

        Katsopa nyt peilistä hartioita ja käsivarsia
        ja kasvoja ja silleen! Burrr :D


      • Oon kyllä aika usein katsonut, eikä se paremmaksi muutu. Niin ja on mulla vattaakin jonkun verran, kesällä kyllä sain 10kg tiputettua painoa, mutta vielä olis jonkun verran tiputettavaa.


      • mika19831 kirjoitti:

        Oon kyllä aika usein katsonut, eikä se paremmaksi muutu. Niin ja on mulla vattaakin jonkun verran, kesällä kyllä sain 10kg tiputettua painoa, mutta vielä olis jonkun verran tiputettavaa.

        Jos paremmaks muuttuu, menneepi jo pilalle. Oo hyvä mies tyytyväinen ittees! Pieni masukaan ei haittaa, eipähän tuuli vie mennessään : )

        En uskalla enää katsoa kuvaa, liian komea

        (kihertää letit täristen)


      • No, onneksi en paremmaksi muutu, vähän vain yritän painoa tiputtaa.


      • Pöppöppöö

        Netissä on helpompi lähestyä naista. Pönttöneiti kehrää jo..

        Alkuperäiseen kysymykseen: ujouteen liittyy usein piirteitä, jotka naiset tulkitsevat merkeiksi ettei sua nappaa. Vuorovaikutustaidot on ihan must ja se, että luotat itseesi. Pääasia että puhuu jotain ja näyttää sen kiinnostuksen naiselle.


      • Onhan se netissä helpompi, mutta mulla on siinäkin niin että aluksi menee ihan hyvin, sitten tulee joku lukko eikä tiedä mitä kirjoittais.


      • anonyymi_NNE
        Pöppöppöö kirjoitti:

        Netissä on helpompi lähestyä naista. Pönttöneiti kehrää jo..

        Alkuperäiseen kysymykseen: ujouteen liittyy usein piirteitä, jotka naiset tulkitsevat merkeiksi ettei sua nappaa. Vuorovaikutustaidot on ihan must ja se, että luotat itseesi. Pääasia että puhuu jotain ja näyttää sen kiinnostuksen naiselle.

        Pertsako siellä jo neuvoo. Anna Pönttöneidin keskustella Mikan kanssa jos tahtoo.


      • anonyymi_mjf
        mika19831 kirjoitti:

        Onhan se netissä helpompi, mutta mulla on siinäkin niin että aluksi menee ihan hyvin, sitten tulee joku lukko eikä tiedä mitä kirjoittais.

        Palstamäki eli 3.14 on hyvin mustasukkainen kirjoittajasta misspönttöuuni. Uusille tiedoksi.


      • Pöppöppöö
        anonyymi_NNE kirjoitti:

        Pertsako siellä jo neuvoo. Anna Pönttöneidin keskustella Mikan kanssa jos tahtoo.

        Pöh, ei ole Perttiä. Annan keskustella ja toivottavasti etenee muuhunkin kuin keskusteluun. Perusnegatiivisuus taisi olla se isoin ongelma.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jos paremmaks muuttuu, menneepi jo pilalle. Oo hyvä mies tyytyväinen ittees! Pieni masukaan ei haittaa, eipähän tuuli vie mennessään : )

        En uskalla enää katsoa kuvaa, liian komea

        (kihertää letit täristen)

        Kiitos tsemppauksista, vaikka et tosissaan ollutkaan.


      • mika19831 kirjoitti:

        Kiitos tsemppauksista, vaikka et tosissaan ollutkaan.

        Täh? Mitä tämä tarkoittaa?

        (istuu pöllästyneenä)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Täh? Mitä tämä tarkoittaa?

        (istuu pöllästyneenä)

        Ei kai se mitään tarkoita, kunhan vain kiitin ystävällisyydestäsi.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Täh? Mitä tämä tarkoittaa?

        (istuu pöllästyneenä)

        Ei kai se mitään tarkoita, kunhan vain kiitin ystävällisyydestäsi.


      • mika19831 kirjoitti:

        Ei kai se mitään tarkoita, kunhan vain kiitin ystävällisyydestäsi.

        Ei noin kiitetä, että sanotaan ettei toinen tarkoittanut sanomisiaan.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei noin kiitetä, että sanotaan ettei toinen tarkoittanut sanomisiaan.

        Niin, no en sitä sillälailla ajatellut, että et olisi tarkoittanut mitä olit sanonut, kunhan vain kiitin, ehkä sanavalinta oli väärä, tarkoitin kohteliasuutta, että kiitos, kyllä mä poistun.


      • mika19831 kirjoitti:

        Niin, no en sitä sillälailla ajatellut, että et olisi tarkoittanut mitä olit sanonut, kunhan vain kiitin, ehkä sanavalinta oli väärä, tarkoitin kohteliasuutta, että kiitos, kyllä mä poistun.

        Kuules mikäli tuo profiilisi on oikea (mitä tällaisessa paikassa on tod. vaikea uskoa),
        mene treffipuolelle.

        Keskustelupalstalla (villillä) ei tule muuta kuin loputonta sotkua.


      • No, profiili on ikävä kyllä ihan oikea. Ihan omana itsenäni täällä olen.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuules mikäli tuo profiilisi on oikea (mitä tällaisessa paikassa on tod. vaikea uskoa),
        mene treffipuolelle.

        Keskustelupalstalla (villillä) ei tule muuta kuin loputonta sotkua.

        Niin ja milläänlaillahan en oo yrittänyt täältä seuraa etsiäkkään.


      • misspönttöuuni
        mika19831 kirjoitti:

        Niin ja milläänlaillahan en oo yrittänyt täältä seuraa etsiäkkään.

        Oletko kiukkuinen minulle? Mulle tulee jostain syystä koko ajan sellainen tunne : )

        Miksi et usko kun sanoin, että kuvassa on komea mies?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Oletko kiukkuinen minulle? Mulle tulee jostain syystä koko ajan sellainen tunne : )

        Miksi et usko kun sanoin, että kuvassa on komea mies?

        Miksi olisin kiukkuinen sinulle? No varmaan oot yks 10000:sta joka sanoo komeaksi, että en ihan heti sitä usko. Niin ja kyllä mä siellä treffi puolellakin olen, että ei mun tarvi täällä anonyymina ihan olla, että kuva, nimi ja vuosiluku on oikea.


      • mika19831 kirjoitti:

        Miksi olisin kiukkuinen sinulle? No varmaan oot yks 10000:sta joka sanoo komeaksi, että en ihan heti sitä usko. Niin ja kyllä mä siellä treffi puolellakin olen, että ei mun tarvi täällä anonyymina ihan olla, että kuva, nimi ja vuosiluku on oikea.

        No niin. No minusta kuva on hyvä, että tarkoitin sitä.

        Onnea etsintään!


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin. No minusta kuva on hyvä, että tarkoitin sitä.

        Onnea etsintään!

        Kiitos, sitä onnea todellakin tarvitaan, en täällä huvikseni tälläisiä kysele.


    • Tinder-match

      Ei sitä ennen tiedä kun menee naiselle juttelee. Yrität nyt vaan tehdä alotteita kaikille naisille niin varmasti tulee match jossain vaiheessa.

      • En viitti itteäni nolata ihan täydellisesti.


    • ölkllökköl

      No wow.. Luulis että naiset lähestyy itse noin komeaa miestä. Pitkä suhde takana. Erosta toipumiseen menee hyvinkin 2-3v. Ei ihme, että olet nyt hämmentynyt. Olet kuitenkin päässyt monille treffeille, joten tilanne on hyvä. Oma mieheni oli aluksi ujo. Se oli vaan söpöä, koska olen itsekin.

      • Eipä ne naiset lähesty.


      • anonyymi_PRk
        mika19831 kirjoitti:

        Eipä ne naiset lähesty.

        Ethän kännäile? Kyllä sitten lähestyy.


      • No baareissa käyn 2-3 vuodessa ja joskus otan kotona muutaman, eli en nyt pahemmin kännäile. Sitten on vielä se että, mulla on 3 vuotias lapsi joka on mun luona muutaman päivän kuukaudessa.


      • liitto_ohi
        mika19831 kirjoitti:

        No baareissa käyn 2-3 vuodessa ja joskus otan kotona muutaman, eli en nyt pahemmin kännäile. Sitten on vielä se että, mulla on 3 vuotias lapsi joka on mun luona muutaman päivän kuukaudessa.

        Osaatko analysoida, miksi päädyitte eroon (kun pieni lapsikin)?


      • Ei se vain toiminut enää sillälailla.


    • Kiitos vinkeistä ja kannustuksista, nyt jätän teidät palstalaiset ja kaikki muutkin rauhaan. Jos nyt jotain kiinnostaa tietää enemmän, niin suomi24 s-posti toimii. Niin ja misspönttöuuni:lle oikein iso kiitos tsemppauksista. Tämä poistuu.

      • Sitä paitsi olet näköjään kiittänyt kahdesti. Poistut? Nopea oli visiitti.


    • tule-tule_jo

      " Minkälainen nainen kiinnostuis vähän ujosta miehestä? "

      No heipä hei. Täällä iloinen domina-leidi. Voisin tökkiä sua vähän tikuilla eri paikoihin ja dildollakin rassaisin. Sun ei tarviis tehdä mitään.

      Miltäs tällänen kuulostais?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3554
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2166
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1702
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1597
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1434
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      294
      1305
    7. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1145
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1141
    9. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      84
      1139
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      976
    Aihe