Naisille kysymys

Oon vähän ajatellu,että yksin on kaikista parasta olla, on tullu mitta täyteen siitä kuinka, naiset käyttäytyy. Eli oon neljässä treffisovelluksessa ja kaikissa naiset käyttäytyy samallalailla, oon itse alkanut tekemään samallalailla, niinkuin naiset tekee, en lähetä aloitus viestiä, vastaan lyhyesti, eli ok, okei tai jotain sinnepäin. Siis itse kysymykseen, mikä siinä on että ei voi jutella kunnolla jos leikkiin ryhtyy?

59

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhdenkanssavain

      Se on varmaa, että mikään asia tai tilanne ei selviä ilman juttelua. Mutta kai voisi kysyä sitäkin onko toinen mukana tosissaan vai leikkiikö vain?

    • Ehkäpä ne on vaan niin tyhmiä ettei ne osaa keskustella? Sitten jos saat jonkun houkuteltua treffeille se sielläkin istuu vaan mykkänä, vastialee lyhyesti ja odottaa sinun huolehtivan viihdetarjonnasta.

      • voisi-ajatella-fiksusti

        Ei se tyhmyyttä ole. Sinä olet tyhmä juttuinesi ja luuloinesi.

        Veikkaisin arkuutta ja kokemattomuutta. Saa ihminen olla arka ja kokematon ja se on ihan hienoakin, jos sille annetaan tilaa.
        Jokaisella ihmisellä on tuhansia ajatuksia ja pohdintoja mutta tuoko niitä treffeillä esiin?


      • kunparemmintutustuu

        Ei varmaan ensimmäisillä treffeillä.


      • Tyhmänä en pidä ketään, treffeille ei tarvi kyllä pahemmin houkutella, ne tulee muutenkin ja osaa kyllä jutella.


      • hitsin.bimbot

        En tiedä miten niitä pitäisi lähestyä, kun hyvä jos 1/20 reagoi millään tapaa.
        Naiselle ulkonäköä tärkeämpää on raha, sillä elättäjää ne etsivät itselleen ja lapsilleen.
        Lomien ja biletyksen maksajaa.Röyhkeitä ylimielisiä alistajia koko sakki.


      • Ulkonäköä tärkeämpää on olla oma rehellinen itsensä, eikä vetää roolia, naiset kyllä huomaa sen aika nopeasti jos et oo se mikä sanot olevas.


    • kylseläheisyydessäratkei

      Mulla ainakin on niin, että asiajuttuja pustyn puhuun helpostikin ihmisille. Mutta, jos on tunteita niin kyllä sitä vapaalla miettii, että osaankohan mä jutella tolle toiselle mitään kepeetää ja fiksua ja yleensä jos sitten alan vielä jännittään niin suorasukaisena ihmisenä lauon kaiken maailman älyttömyyksiä. Toki muutoinkin olen melko suorasukaisen huumorinkin ystävä ja tykkään jutella ihmisten kanssa, joissa on vähän haastetta, mutta silleen että tasapuolisesti mennään.

    • macynhaamu

      Olen kyllä nainen, mutta en tiedä miksi he eivät juttele vaan vastailee lyhyesti. Voin toki spekuloida, ettei heitä joko kiinnosta jutella tai eivät tiedä mitä sanoisivat. Ihmiset usein miettii liikaa miten sanoisi jotakin, varsinkin jos ovat tekemässä johonkin "vaikutusta"...

      Ettei möhli alkuunsa...vaikka itse olen sitä mieltä, että alusta saakka vaan semmoisena mitä on...jos sanoo tyhmiä tms. niin sittenpä sanoo...aina voi kysyä lisäystä, jos sille tuntuu että haluaa lisää asiasta perustelua tai selvää. :)

      Voihan olla, että passiivisuuteen on muitakin syitä...

      • Niin siitä kiinnostuksesta en tiedä, mutta miksi sitten edes ylipäätänsä tykätä tai laittaa viestiä? Minä oon aika suorapuheinen ja sanon hienovaraisesti kyllä jos ei kiinnosta. Arvostan kyllä toisessakin sitä että sanoo mitä ajattelee.


    • valonapimeässä

      No tässä yksi näkökulma asiaan. Itse naisena ja tämän sivuston deittipalvelun kokeneena voin sanoa että hyvännäköisillä ja mielenkiintoisen profiilin omaavilla naisilla kysyntää riittää. Viestejä tulee n. 10-50 päivässä, joten siinä pitää osata erottua joukosta. Kaikille ei vain riitä aikaa vastailla pidemmälti.

      • Pillujen--asiantuntija

        Ruam nainen saa sata viestiä päivässä epätoivoisilta miehiltä mutta miehet eivät tajua että naiset halua komean top 10 miehen.


      • valehtelua

        Rumatkin naiset saavat paljon viestejä, voivat jopa saada enemmänkin kuin hyvän näköiset koska miehet ajattelevat heidän olevan helpompia.

        On aivan soopaa valehdella ettei olisi aikaa vastailla, jos kuitenkin plärää nettiä vastailematta kenellekään.


      • No onneksi en oo epätoivoinen. ootkos sä? Niin ja ei ole olemassa sellaista kuin ruma nainen, kaikki naiset on kauniita, se vaan riippuu siitä mistä omat silmät pitää.


    • flowersreally

      Okei.

    • nainenaikuinen1

      Et kertonut mitä kirjoitit kun vastaus on tuo Itse kirjoitellut monen kanssa mut huomannut et mies kertoo pitävänsä moottoripyöristä ja inhoavansa tupakoivia naisia.Itse olen vastannut et miksi valitsi minut koska minulla on tieto et poltan ja et moottoripyöräily ei minua tippaakaan kiinnosta eikä myöskään mies jolla on parta Silloin tulee viesti et hänellä on parta ja pysyy Olen vastannut silloin et ok niin häipyy mies Tai sitten on näitä jotka haluaa heti seksistä vaan puhua kun pitäisi ensin tutustua sitten suututaan kun sanon et ensin kirjoitellaan ja jos tuntuu et on samalla aaltopituudella niin voimme tavata kavereina ja katsoa sitten tuleeko tunteita Mä en hae seksi seuraa vaan aitoa ihmistä jonka kanssa voi muutenkin viettää aikaa

      • tarttuvatautiko

        Onko tänne ilmaantunut välimerkitön nainenkin.


      • valonapimeässä

        Kuulostaa ihan perus copypaste vastaukselta, muutoin tuollaisessa lähestymisessä ei ole mitään järkeä. 🤔


      • Yleensäkkin se vastaus on lyhyt, kysyi ihan mitä vain. No seksistä en ole koskaan puhunut, koska en seksi seuraa etsi, niin ja jos tarvetta on kyllä sitä löytyy lähempääkin kuin esim. tinderistä.


    • veikkaisin

      Joko kiinnostuksen puute tai sitten arkuus.

    • Elälyöhanskojatiskiin

      Olen kylläkin mies, mutta joskus miettinyt samaa.

      Irroita itsesi tuosta.

      Ei ole mitään massaa nimeltä naiset. Et sinäkään ole miehet, vaan mies ja ihminen. Etsit ihmistä ja sellaista joka sopii sinulle? Eikö vaan?

      Meitä on monenlaista elävää täällä. Sun pitää kertoa itse tarkkaan mitä itse olet jamitä etsit. Halua sitä ihmistä vierelle, eläkä vaan marise.

      Ei se ole helppoa olla uniikki oma itsensä jossain massassa, mutta mahdollista se on, jos uskoo siihen itse. Jos joku nainen ei käytä mahdollisuuttaan tutustua sinuun, vaikka sinä sen annat, hän siinä vaan jotain menettää, et sinä. Ole ylpeä itestäs mies! Olet ainoa laatujaan! Ei ole ketään toista samanlaista. Ja jollekin olet timantti!

      Mä muuten uskoin ja tiedän sen nyt. Ja on hyvä olla. Saan olla minä. 😊👍💪

      • Asiaa puhut, niin oon aina ajatellutkin että, minä en menetä mitään. Kyllä se oikea kävelee vastaan taas, jossain vaiheessa.


      • Reipastamieltävaan
        mika19831 kirjoitti:

        Asiaa puhut, niin oon aina ajatellutkin että, minä en menetä mitään. Kyllä se oikea kävelee vastaan taas, jossain vaiheessa.

        Niin. Ei siis varsinaisesti kävele ja tupsahda tuosta vaan. Kyllä sun on tehtävä siihen viereen tilaa.
        Eronneena sulla on aikalailla kaikenlaisia fobioita entisestä elämästä takana, että ne näyttelee jonkinverran osaa sun tästäkin tunteesta muita ihmisiä kohtaan.

        Muista, että itse me tehdään se oma elämä, ei muut. Silloin muut on mitä on ja sä teet omasta elämästäs omannäköisen.... kerrankin. Nyt on mahdollisuus, että käytä se hyvin.


    • Naisissa on kahta kuppikuntaa nettitreffeillä... On se porukka joka ei kykene kommunikoimaan kirjoittamalla ja sitten ne keneltä se kirjoittaminen luonnistuu.. Voi että se on mahtava tunne kun kohtaa ihmisen kenen kanssa on helppo kirjoitella ja sitä tekstiä tulee lypsämättä kuten itseltänikin.

      • mika19831

        Saman oon kyllä huomannu.


    • Tämä-selvä

      Sitä voi aina uskotella itselleen ettei sinkkuus johdu ulkonäöstä mutta kyllä se johtuu.

      • tämäkinselvä

        Niin sen toisen ulkonäöstä koska rumille ätmeille ei kelpaa ruma nainen.


    • Totuus-

      Neljässä treffi sovelluksessa olet ja yhä sinkku. No kannattaisko miettiä sitä miksi et treffeille pääse. Ulkonäössä se vika on tai sitten yritä liian kauniita naisia paitsi että kaikki naiset sulle liian kauniita. Ne rumimmatkinnaiset haluaa top 10 miehen joten sinulle ei jää mitään naista.

      • Kukas on niin sanonut että, en treffeille pääse? Kyllä minä pääsen treffeille, mutta sinä et ilmeisesti pääse?


    • mummowainaa

      Nettitreffit sulki ja ihmisten ilmoille!

      • Kyllä pitäis pistää kaikki kiinni ja lähteä vaikka salille pitkästä aikaa.


    • eioohelppoa

      Jos miehenä on yhtä passiivinen kuin naiset niin aika hiljaista on, paitsi jos on jokin julkkis tms..

      Itse olen erinäisiä nettipalveluita käyttänyt 20 vuotta ja täytyy sanoa että eipä montaakaan kunnon keskustelua naisten kanssa tule mieleen vaikka lukuisia kertoja olen ns. oikeaa keskustelua yrittänyt kehittää.
      Mutta mitä se nyt sitten kertoo että pääasiassa on helpompaa saada naiset "pervoilemaan" kuin keskustelemaan mistään mielenkiintoisesta, ja sitten meitä miehiä syyllistetään että puhumme vain seksistä.

      • No mulla ei ole kokemusta kuin noin 8kk näistä nettipalveluista, enkä kyllä mikään epätoivoineenkaan ole, mulle riittää periaatteessa se että näin mun lastani niin usein kuin mahdollista, se on mun tärkein asia tällä hetkellä, mutta jos joku sopiva nainen löytyy, niin sitten niitä tärkeitä asioita on kaksi.


    • AsianVierestä

      Nettipalvelut ja naiset?
      No, ei ole kokemusta mutta jos menee baariin niin usein ei tarvitse nettiä kun herää naisen vierestä.
      Saako netistä pitsaa?

      • Onneksi en baareissa käy, kun 3 kertaa max vuodessa ja silloin kun käyn niin en sieltä kyllä mitään naista etsikkään. Voin kyllä sanoa että kyllä sitä on usein tullu naisen vierestä herättyä, vaikkei baareissa käykkään.


    • Ihanainen44

      Mä oon paljon ajatellu, että yksin taitaapi olla kaikista parasta ;)

      • Yksin ei oo kenenkään hyvä olla, kyllä se tarvii siihen sen toisenkin.


      • Ihanainen44

        Mut kun oon ollu 11,5 vee yksin, niin tähän tod alkaa tottuu.


      • Voihan siihen tottua, mutta et voi kiistää sitä että et haluaisi siihen sitä toista. Kyllä minä ainakin haluaisin, vaikka en nyt ole ollut vasta kun 1v1kk yksin, mutta en ole koskaan tykännyt siitä yksin olemisesta, kyllä se tarvii sen toisen jonka kanssa tehdä asioita.


      • Ihanainen44

        Juu, en kiistäkään. Oisha se ihanaa vanheta yhessä ;)


      • No, ei muutakuin verkot vesille, ethän siinä mitään voi menetäkkään, niin minä ajattelen.


      • Ihanainen44

        En kyl oo hyvä kalastaan, ainakaan täältä verkosta😂


      • Ihanainen44

        Tulee vain roskakalaa😳


      • Kyllä se jossain vaihees nappaa, näin talvella voi kokeilla vaikka käydä pilkillä, jos vaikka niin nappais. Ne roskakalat kannattaa heittää samantien takasi, jos niitä tulee.


      • Ihanainen44

        Juu, en ny vielä iha oo toivoani menettäny.


      • Eikä sitä kannata menettääkkään.


    • Ihanainen44

      Ehkä sitä näin leskenä helposti miettii syntyjä syviä.

      • Niin voi olla, sittenhän sitä on valmis uuteen suhteeseen, kun itse on siihen valmis.


    • AsianVierestä

      "Onneksi en baareissa käy, kun 3 kertaa max vuodessa"
      Eikös tämä kerro sinusta kaiken?
      Saatko naisseuraa kirkon kuorosta vai mistä? Mistä yleensä nyt avaudut?

      • Avoinuuteen

        Avautuminen auttaa.


    • Cicelle

      Mä en voi tähän kummemmin sanoa, koska en itse ole vielä rohjennut treffisivuille.
      Arvostan rehellisyyttä miehessä.
      Vaikeaa löytää ketään, kun en käy baareissa.
      Musta on tullut arka, enkä edes ymmärrä miksi.
      Syvät,pitkät keskustelut ovat hyviä ja aiheesta kuin aiheesta.
      Ehkäpä itsekkin vielä rohkaistun 😊

      • N4444

        Yritän rohkaista sua :) Olen ollut myös tosi arka menemään treffisivustolle, mutta nyt olen todennut että en vaan tapaa ketään missään sellaisissa merkeissä että olisi edes mahdollisuutta tutustua romanttisissa merkeissä. Nyt sitten menin tinderiin, voit kuvitella miten hirveää profiilin laittaminen oli.. Mutta en halua olla ilman miestä loppuikää. Kun laitoin profiilin, tajusin että ei se niin kauheaa ollutkaan. Olen treffannut jo kaksi miestä, hyvää harjoitusta meille aroille. :)


      • Arka minäkin olen, viime kesänä tein ensimmäisen profiilini, vaikka ajattelin ensin että en kehtaa, sitten mietin että empä siinä kyllä mitään menetäkkään, että kokeillaan vuosi. No vuosi tulee heinäkuussa täyteen ja sitten poistuu kaikki profiilit, mutta tähän asti on tullut muutama mukava nainen tavattua, vaikka ei ollut ihan mun tyyppiäni, todella moni on ihan erinäköisiä kuvissa kuin livenä ja kaikki ei ole sitä mitä sanoo olevansa. Mutta kyllä kannattaa kokeilla, minä en ainakaan ole katunut.


    • EiRiittävä

      No, mä en ole kuin yhdessä palvelussa ja tehnyt saman päätöksen etten lähetä enää aloitusviestiä eli jos mies on oikeasti kiinnostumut niin aloittaa kyllä. Ja joo, aiemmin tein aloituksia kyllä mutta en juurikaan saanut niihin mitään vastauksia ja sitten toinen, mua ei enää yksinkertaisesti kiinnosta vastata enää ummet ja lammet kun ne viestittelyt katkeaa aina siihen että mies ilmeisesti löytää kiinnostavampaa seuraa ja viestittely loppuu minun kanssa kun seinään, eikä näin ole tapahtunut vain yhtä tai kahta kertaa vaan lukemattomia kertoja... Viimeisin viestittely tosin loppui siihen kun mies kysyi että enkö tosiaan juo itseäni känniin ja vastasin että en niin loppui siihen, ajattelin sitten että taitaa olla aika sulkea koko sovellus, varsinkaan tinderissä miehille ei riitä mikään...

      • Mä olin aluksi aika aktiivinen laittamaan sen aloitus viestin, mutta nykyään en laita, jos naista todella kiinnostaa niin kyllä se viestiä laittaa. Minä ainakin juttelen niin kauan kun vastapuolelta vastaillaan tai sitten jos alkaa tulemaan niitä ok/okei viestejä, niin mun viestittely loppuu. Niin ja tuohon känniin juomisesta on pakko mainita, että mulla on yli 10 vuotta aikaa kun oon juonut itseni oikein kunnolla känniin, eipähän ole ollut krapulaa ja muistaa/tietää mitä on tehnyt.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe