Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
runkkupiru
profiilit
runkkupiru
runkkupiru
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikee+sanoo.+Cittarin+parkkipaikka+on+laaja.+Voisin+tulla+ihan+muuten+vaan+tutustumaan.+En+tykkää+noinvain+suihinotoista.+Tai+ehkä+mun+pitäis+olla+ihan+muualla.
06.12.2019 17:13
Tutkimusten+mukaan+muovikassi+on+parempi+ympäristöteko,+kuin+muut+kassit+yhteensöä.
30.08.2019 00:59
Hölmöjä+vastauksia.+E-stim,+elektrostim+ovat+normaaleja+kiihotusmenetelmiä+sekä+kahdenkeskisessä+että+sooloseksissä.+Itselläni+on+3+elektrolaitetta+ja+olen+tyytyväinen.+Laitetta+käyttämällä+voi+orkun+tuloa+säädellä+mielen+mukaan+ja+pysyä+siinä+hilkulla.+Lihashierontaan+tarkoitetut+TENS+laitteet+ajavat+alkuun+saman+asian,+mutta+kehoitan+ihan++kuitenkin+maksamaan+300-+400€+maksaviin+seksuaalisiin+laitteisiin.+Niistä+saa+sellaiset+fibat,+ettei+ole+moista+nähnyt.+Kun+meinaa+orkku+tulla+niin+lisää+virtaa.+Sillä+saa+orkun+takaalalle.+Sitten+taas+himmaillua.+Näin+voi+tehdä+vaikka+koko+päivän.+Lopulta+orkussa+lähtee+kynnetkin+varpaista.
24.08.2019 01:56
Purnosivuilla+kun+laittaa+hakusanaksi+estim,+e-stim+tai+stimming,+niin+näkee+miten+käytetään.+Ja+tuolla+kans.https://runkataan.blogspot.com/?zx=85b8376fb06af04c
21.07.2019 20:01
Otan+myös+viestejä+ja+kommentteja+mieluusti+vastaan.+Vastaan+myös+jokaiselle+henkilökohtaisesti.
21.06.2019 14:53
Aika+paljon+höpöviestejä+tullut.+Sinun+iässäsi,+tyttö,+en+olisi+huolissaan+karvojen+kasvusta.+Kyllä+ne+vielä+sieltä+kasvaa.+Ehkä+vielä+liiaksikin.+ikuisempana+ja+kokeneempana+päätät+sitten+itse,+haluatko+pitää+puhdasta+vai+kaevaista+pimppiä.+Nykyään+monet+pojat+ja+miehetkin+ajelevat+karvansa+tyystin+pois,+tai+ainakin+siistivät+kullin+juuren.+Lopputulos+on+paljolti++ihan+mielipideasia.+Toiset+tykkää+karvaisista+ja+toiset+puhtaista+pilluista.+Jossain+vaiheessa+voit+itsekin+miettiä,+tykkäätkö+karvaisista+vai+sileistä+peniksistä.+Aika+ja+kokemus+näyttää.
01.05.2019 19:53
1.+alushousuinani+on+yleensä+amerikkalaismalliset+boxerit,+joissa+"tavarat"+saa+olla+ikäänkuin+vapaana.
+2.+Suosikki+alkkari+merkkini+on+pitkät+Black+Horsen++alkkarit,+joissa+on+vyötäröllä+oma+kuminauha.
3.++Alushousuni+vaihdan+viikoittain.
4.+Pitkiä,+juuri+noita+aikaisemmin+mainittuja,+käytän+runkatessani.+Kuminauhoilla+saa+kaikkea+aikaiseksi.
01.05.2019 19:37
Musta+tuntuu,+että+sä+nyt+sekotat+ja+yhdistelet+asioita+toisiinsa.+Kun+sä+ite+oot+mopoharrastaja,+sä+liität+sun+toiveet+niihin,+vaikka+oikeesti+sun+kiinnostuksen+kohde+on+ne+kundit.+Ite+oon+tykänny+aina+pensankatkusta+ja+etenkin+kuorma-autojen+tuoksusta.+Ois+kiinnostavaa+jutella+sun+kanssa.
10.11.2018 02:45
Kokemusperäisesti+voin+sanoa,+että+ainakin+nämä+miehille+tarkoitetut+penispumput+ovat+aika+leluja.+Ite+on+joutunut+tuunaamaan+paremmiksi.+Sama+kai+pätee+pillupumppuihin.+Jos+on+esim.+ollut+joku+muovinen+tiiviste/donitsi,+niin+niillä+ei+tee+mitään.+Latistaa+vaan+tunnelman.+Tilaa+kunnon+silikoninen+tiiviste+ja++pari+euroa+kalliimpi,+niin+laatu+on+ihan+toinen.
10.11.2018 02:31
1 / 1