Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
bismillah
profiilit
bismillah
bismillah
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
1068
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se+on+se+sama+usko+joka+Jeesuksellakin+oli.
24.12.2019 08:47
En+millään+merkillisellä,+vaan+täysin+loogisella.
23.12.2019 22:52
Epäilemättä,+mutta+he+ovat+väärässä.
23.12.2019 22:17
Ei+sitä+kukaan+Jeesuksen+opetuslapsi+ole+kirjoittanut.
23.12.2019 21:19
Johanneksen+evankeliumi+on+niin+myöhäinen+teksti,+ettei+siinä+ole+yhtään+Jeesuksen+todella+sanomaa+repliikkiä.+Pelkkää+juutalaista+mystiikkaa+on+Johanneksen+evankeliumi.+Sen+voi+huoletta+jättää+sivuun,+jos+ei+nyt+sitten+kaunokirjallisuutena+sitä+halua+lukea.
23.12.2019 20:45
No+ei,+vaan+juutalainen.
23.12.2019 09:37
Jeesus+ei+uskonut+mihinkään+kolminaisuuteen,+vaan+YHTEEN+Jumalaan.
22.12.2019 18:22
"Outoa"+on+se,+että+mieluummin+kuin+rukoiltaisiin+YHTÄ+JUmalaa,+rukoillaan+poika-jumalaa,+isä-jumalaa,+äiti(Maria)-jumalaa,+henki-jumalaa.+Joissakin+kirkkokunnissa+rukoillaan+myös+tuhansia+eri+"pyhiä".+Rukoillaan+siis+mieluummin+ihmisiä+ja+kummituksia,+kuin+Jumalaa.+Miettikääpä.
22.12.2019 15:29
Profeetta+Jeesus+syntyi+neitsyt+Mariasta.+Jeesuksen+jälkeen+Maria+sai+Joosefin+kanssa+poikia+ja+tyttäriä+ihan+maallisen+kaavan+mukaan.
20.12.2019 18:37
Paavalikin+oli+juutalainen+josta+tuli+harhaopettaja.
20.12.2019 18:03
Roskaa.+Paavali+vihasi+Jeesuksen+opetusta+ja+seuraajia.+Itse+Jeesusta+hän+ei+koskaan+tavannut.+Paavali+yritti+tuhota+Jeesuksen+seuraajien+joukon+väkivalloin+ulkoa+päin+tässä+kuitenkaan+onnistumatta.+Paavali+todennäköisesti+joutui+itsensä+sielunvihollisen+riivaamaksi,+niin+kaikessa+kamaluudessaan+nerokas+oli+hänen+seuraava+vetonsa.+Paavali+kehitti+kummitus-vainajahenki-+ja+vampyyriteologiakultin+kuvitellun+ylösnousseen+Jeesuksen+ympärille.+Paavali+tuhosi+ja+lyttäsi+hulluudessaan+omankin+uskonsa+perustukset+ja+vei+pelastuksen+miljoonilta+ja+miljardeilta+Jumalaa+etsiviltä+ihmisiltä,+jotka+sekä+Paavalin+aikana+että+tulevina+sukupolvina+aina+meihin+asti+ja+tulevaisuuteen+kuvittelevat+Paavalin+kuvaamaa+kummitusta+ylösnousseeksi+Jeesukseksi+joka+on+itse+Jumala.+Huomatkaa+tämä,+että+edes+Paavali+tuossa+riivatussa+tilassaan+ei+uskaltanut+mennä+niin+pitkälle+kuin+kristityt+teologit+hänen+jälkeensä,+eli+väittämään+Jeesusta+itse+Jumalaksi.+Paavalin+huijaus+oli+kamala,+nerokas+ja+menestyksessään+vertaansa+vailla+ihmiskunnan+historiassa.+Jos+se+ei+veisi+miljardeja+ihmisiä+kadotukseen+voisi+sitä+ehkä+jopa+ihailla.
19.12.2019 10:14
Paljon+on+maailmassa+sanottu...
19.12.2019 08:46
"Niinpä+ainoa+keino+selvitä+tuomiopäivänä+on+Jeesuksen+sovitusuhri"
Turmiollista+paavalilaista+vainajahenkiuskontoa+ja+vampyyriteologiaa+on+tuo.+Tuomiopäivänä+saamme+tuomion+omien+ansioittemme+mukaan+ja+kaikkien+meidän+on+myös+tarpeen+saada+armoa+Jumalalta,+joka+on+Armahtavainen,+Laupias.
19.12.2019 08:30
Etkös+sinä+paraikaa+keskustele+kanssani?+Mutta+ei,+en+tiedä+miksi.
18.12.2019 20:43
Tämä+on+keskustelupalsta.+Olen+täällä+keskustelemassa,+kuten+sinäkin.
18.12.2019 20:20
Ei+minulla+ole+ongelmaa.+Minä+palvelen+YHTÄ+Jumalaa.
18.12.2019 20:03
Tiedän+kyllä+mistä+puhun.+Tiedätkö+sinä+mitä+Jeesus+opetti+ja+mihin+hän+uskoi?+Tiedätkö+mitä+kristinuskoksi+kutsuttu+opetus+pitää+sisällään?
18.12.2019 19:58
Jeesus+ei+sovittanut+yhtään+mitään+kenenkään+puolesta.+Tuollainen+sijaiskärsiminen+on+suurta+harhaoppia,+paavalilaista+kammotusta.+Jeesus+oli+todella+Jumalan+profeetta,+joka+opetti+esimerkillään+miten+oikein+palvella+YHTÄ+Jumalaa+hänen+käskynsä+täyttäen.
18.12.2019 16:29
Aivan,+ja+mikä+oli+täytetty?+Profeetta+antoi+täydellisen+esimerkin,+täytti+lain.+Meidän+tehtävämme+on+nyt+elää+samoin+,+niin+että+kun+meidän+hetkemme+koittaa+voimme+sanoa+samat+sanat.
17.12.2019 19:47
Paavali+todella+onnistui+suorittamaan+maailmanhistorian+suurimman+ja+tuhoisimman+ja+menestyksekkäimmän+huijauksen.+Hän+onnistui+lyttäämään+täysin+niin+Jeesuksen+opetukset+kuin+itsensä+Jumalan+lain.+Jumalan+selkeä+ja+ikiaikainen+laki+muuttui+haamukultiksi+ja+vampyrismiksi+ja+vainajahenkien+palvonnaksi.+YHDEN+Jumalan+oikeaa+palvelemista+opettanut+profeetta+Jeesus+korotettiin+jumalaksi+yhdessä+Marian+kanssa,+Marian,+joka+tosin+myöhemmin+selkeää+monijumalaisuutta+pimittämään+vaihdettiin+Pyhäksi+Hegeksi.+Maria+on+kuitenkin+tosiasiassa+vanhan+kirkon+jumala+yhdessä+poika-jumalan+ja+isä-jumalan+kanssa.+Suurin+osa+vanhan+kirkon+rukouksista+osoitetaan+edelleen+Maria-jumalalle.
09.12.2019 16:32
21 / 54