Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Pyhpyh
profiilit
Pyhpyh
Pyhpyh
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
282
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Älä+anna+pettää+itseäsi.+Olet+kohdannut+loukkauksia,+mutta+sinusta+riippuu,+kuinka+ne+vaikuttavat+suhteeseesi+Jumalan+ja+ihmisten+kanssa.+Jos+käsittelet+loukkauksen+oikein,+sinusta+tulee+vahvempi,+sen+sijaan,+että+nieleskelet+saatanan+syöttiä+loppuelämäsi.
22.11.2018 19:58
Jotkut+ihmiset+loukkaantuvat+eivätkä+parane+koskaan.+Vain+harvat+saavuttavat+kypsyyden+elämässään+niiden+vastustusten+vuoksi,+joita+kohtaavat.+Vastustusta+on,+koska+yhteiskuntamme+ei+ole+jumalaapelkäävä+vaan+itsekäs.+
Raamattu+sanoo,+että+ihminen,+joka+ei+pyri+rauhaan+päästämällä+otteensa+loukkauksista,+lopulta+saastuu.+Se+mikä+on+kallisarvoista,+turmeltuu+lopulta+anteeksiantamattomuuden+syntiin.+Apt.+24:16:+Sen+tähden+minä+myös+harjoitan+itseäni,+että+minulla+aina+olisi+loukkaantumaton+omatunto+Jumalan+ja+ihmisten+edessä.+Apt.+14:22:+Sillä+monen+ahdistuksen+kautta+meidän+pitää+menemään+sisälle+Jumalan+valtakuntaan.
22.11.2018 19:02
Aloittaja+hautoo+saatanan+syöttiä,+eikä+edes+tiedä+sitä.+Loukkaus+on+yksi+petollisimmista+ansoista,+jota+saatana+käyttää+saadakseen+uskovan+pois+Jumalan+tahdosta.+Tähän+on+lääke+ja+se+löytyy+Mark.+11:25:+Antakaa+anteeksi+kaikki+mitä+teillä+on+jotakuta+vastaan.+Silloin+myös+Isänne,+joka+on+taivaissa,+antaa+teille+rikkomuksenne+anteeksi.+Lisäksi+Jaak.+4:7:+Ole+Jumalalle+alamainen+äläkä+ota+loukkauksia+itseesi;+ja+vastusta+perkelettä,+niin+se+sinusta+pakenee.
22.11.2018 18:52
Tämä+on+viisautta!
16.11.2018 13:13
Tärkeintä+on,+että+Jeesus+muistaa+ja+nimesi+on+kirjoitettu+elämän+kirjaan.+Monet+yllättyvät,+kun+ne+joilla+on+paljon+muistajia+ja+ihmisiä+hautajaisissa,+eivät+pelastu.+Sen+sijaan+hän,+joka+oli+eläissään+ihmisten+hyljeksimä,+saakin+kirkkaimman+kruunun.+Osat+vaihtuvat,+kun+sydämen+vaikuttimet+paljastetaan.
15.11.2018 12:54
Ei+kannata+uskoa+tonttuihin.+TonttuToljanteri+uskoo+vain+joulupukkiin.+Hän+ei+ole+löytänyt+sitä+syvällistä+viisautta,+mikä+löytyy+UT:n+kirjoituksista.
15.11.2018 10:43
Sika+on+sika+niin+VT:n+aikana+kuten+nykyäänkin,+vaikka+hygienisyys+on+eri+tasolla.
Sinänsä+ajankohtainen+aihe.
https://youtu.be/j-CuPDYB9UM
Syö+vaan,+jos+siltä+tuntuu.+Älä+pahastu,+mutta+minulle+ei+kiitos.
10.11.2018 14:25
Apt.+15+luvun+perusteella+on+katsottu,++että+Mooseksen+lakia+on+syytä+noudattaa+mm.+sianlihan+osalta.+Karttaminen+tulee+minulla+luonnostaan.+Edes+hernekeittoa+ei+voi+syödä,+jos+kattilan+alla+haisee+sianliha.+Nykyään+on+tutkittu,+että+esim.+reumaa+sairastavan+tulee+välttää+sianlihaa.
10.11.2018 12:54
Ateistien+tekstejä+lukiessa+muistuu+mieleeni,+että+joka+kuudes+suomalainen+käyttää+mielialalääkkeitä.+En+ihmettele,+koska+ihmisiltä+on+viety+usko+Jumalaan+ja+sitä+kautta+tulevaisuus+ja+toivo.
08.11.2018 19:37
Hihhuli-termiä+en+todellakaan+käytä+heistä,+jotka+tutkivat+Jumalan+sanaa+ja+pyrkivät+sen+syvällisempää+tuntemiseen,+olivatpa+sitten+vaikka+fundalisteja.+Toista+on+äärikarismaattisuus,+jossa+unet,+näyt+ja+erilaiset+hengelliset+kokemukset+ohjaavat+toimimaan+jopa+vastoin+Raamatun+sanaa.+Tavallisia+sairauksia+selitetään+demoneilla+ja+omat+pienimmätkin+tuntemukset+tulkitaan+Jumalan+ääneksi.+Erikoiset+kokemukset+ja+ihmeiksi+tulkitut+ilmiöt+korvaavat+Raamatun+sanan+Jumalan+vaikutuksen+paikkana+ja+välineenä.+Normaali+karismaattisuus+on+ok.
08.11.2018 18:48
Muistakaa!+Sillä+meillä+ei+ole+taistelu+verta+ja+lihaa+vastaan,+vaan...
08.11.2018 18:28
Vastasin+sinulle+edellä,+mutta+kommentti+meni+väärään+väliin.
05.11.2018 21:36
Tämä+oli+sanaleikkiä+aiemmin+esitettyyn+luokitteluun:+A+niinkuin+Adventistit,+joiden+autuaallinen+toivo+on+nousta+iankaikkiseen+elämään+kirkastetussa+ruumiissa+Kristuksen+tullessa.+Ihmisen+Pojan+takaisintuloa+odottavan+(riippumatta+kirkkokunnasta)+identiteetti+on+olla+täysin+terve.
Äärikarismaattisissa+piireissä+on+suggestiivisia+esityksiä,+joissa+ihmiset+ääntelevät+oudosti+ja+lakoavat+lattialle+saarnaajan+mesoamisella+ja+käden+heilautuksella.+Lääketieteellinen+apu+olisi+tarpeen+ennenkuin+eräskin+nuori+saarnaaja+ajautui+itseään+arvostamattomassa+tilassa+auto-onnettomuuteen.+Adventtikirkossa+sentään+painotetaan+järjestystä,+vaikka+sekin+saattaa+kuolettaa+Hengen+toimintaa.
05.11.2018 21:34
Adventisti-+nimimerkkiä+käyttää+tosiaan+joku+toinenkin,+jonka+riemunkiljahdukset+eivät+sovi+asialliseen+kirjoitustapaasi.+Jos+rekisteröisit+nimimerkkisi,+väärinkäsityksiltä+voitaisiin+välttyä.+Et+tietenkään+tuo+esille+itseäsi+liikaa,+voisit+tuoda+enemmänkin.+Näkemyksesi+poikkeaa+adventistien+opetuksesta+olennaisessa+kohdin,+jos+et+usko+Jeesuksen+jumaluuteen.
Uskotko+sinä+Jumalan+pojan+sovitustyöhön+omien+syntiesi+anteeksi+saamiseksi?+Minä+uskon.
04.11.2018 16:10
Adventistit+ovat+A-luokan+miehiä+ja+naisia.+Lääketieteellisiä+testejä+kannattaa+suorittaa+paremminkin+karismaattisissa+hihhulipiireissä.
04.11.2018 12:32
Exapin+häiriötila+on+kestänyt+jo+jonkin+aikaa.+
Ihmisen+poika+oli+aikalaisten+keskuudessa+korkeampi+nimitys+kuin+Jumalan+poika.+Vastaus+löytyy+Danielin+kirjasta.
04.11.2018 11:56
"Olenko+se+minä,+joka+todistan+Jumalasta+ja+Jeesuksesta+mutta+en+usko+Jeesuksen+jumaluuteen+enkä+kolmiyhteiseen+Jumalaan."
Kuka+on+tämä+minä+minä?+Ketä+tarkoitat?+Muutoin+oikein+hyvä+kirjoitus+sinulta.
04.11.2018 11:45
Näin+on+ja+on+aina+ollut.
02.11.2018 20:01
Hyvä,+hyvä!+Juuri+näin.
27.10.2018 16:45
Velikulta+itse+feikkasi+mukamas+ex-rouvansa+kirjoittaneen.+Kolme+asiaa+ei+sopinut+kuvaan.
20.10.2018 20:40
10 / 15