Lääketieteellinen testi

Testi-sinulle

Nyt voimme testata ihmisen geenieissä olevia virheitä ja aivoissa olevia oikosulkuja.

Testi:

Oletko kuullut jumalan/jumalien ääniä tai jopa niiden puhetta?

Mikäli olet, olet mieleltäsi sairas ja sinun tulisi hakeutua viipymättä psykologin tai muun ammattiavun piiriin. Sopivalla lääkityksellä ne kuvitellut äänet siellä pääkopassasi vaikenevat ja voit palata normaaliin terveiden ihmisten pariin, pienellä varauksella kuitenkin.

37

692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enpä ole kuullut jumalien tai demonien ääniä. Edes kielillä puhumisen armolahjaa ei ole minulle suotu.

      Yksi erikoinen tapahtuma sattui, kun olin kaverin kanssa kävelyllä pimeässä. Yhtäkkiä kaveri romahti maahan polvilleen ja pyysi, että siunaisin häntä. Myöhemmin kaveri sanoi nähneensä kirkasta valoa käsieni ja hartian ympärillä. Itse en nähnyt mitään valoa. Oliko kysymys aurasta, jonka joku pystyy näkemään, vai mikä - se ei ole selvinnyt.

      • Olen-pyhittynyt

        Ethän sinä sitten ole tosiuskova lainkaan. Tosiuskova ja Jumalan lapsi kuulee Jumalansa ääntä lakkaamatta.
        Jumala kehottaa joka päivä ja alituiseen menemään sinne ja tänne ja tekemään yhtä ja toista.
        Tosiuskova ei jouda lepäämään joutilaana, koska Jumala kuiskuttaa korvaan kaiken sen, mitä pitää tehdä ja kuiskaukset ovat taukoamattomia. Silloin vasta olet täysin Jumalan johdettavana ja Jumalan lapsi. Hallelujaa!


      • Olen-pyhittynyt kirjoitti:

        Ethän sinä sitten ole tosiuskova lainkaan. Tosiuskova ja Jumalan lapsi kuulee Jumalansa ääntä lakkaamatta.
        Jumala kehottaa joka päivä ja alituiseen menemään sinne ja tänne ja tekemään yhtä ja toista.
        Tosiuskova ei jouda lepäämään joutilaana, koska Jumala kuiskuttaa korvaan kaiken sen, mitä pitää tehdä ja kuiskaukset ovat taukoamattomia. Silloin vasta olet täysin Jumalan johdettavana ja Jumalan lapsi. Hallelujaa!

        Sinun tulisi ymmärtää, että "Jumalan äänen kuuleminen" on kuvainnollista kielenkäyttöä kuten esimerkiksi omantunnon äänen kuuleminen. Jos sydän on paatunut, ihminen ei kuule "Jumalan ääntä" johdatuksena, siunauksena, rukousvastauksena tai vaikkapa Sanan ymmärtämisenä. Tämä ei tarkoita sitä, että pään sisällä kuulisi konkreettista ääntä tai puhetta, joka käskee tekemään jotakin. Samoin puheet sydämen paatumisesta tai että omatunto on poltinraudalla merkitty, eivät ole konkretiaa vaan kuvainnollisia ilmauksia ihmisen tilasta.


      • Petri.Helsinki kirjoitti:

        Sinun tulisi ymmärtää, että "Jumalan äänen kuuleminen" on kuvainnollista kielenkäyttöä kuten esimerkiksi omantunnon äänen kuuleminen. Jos sydän on paatunut, ihminen ei kuule "Jumalan ääntä" johdatuksena, siunauksena, rukousvastauksena tai vaikkapa Sanan ymmärtämisenä. Tämä ei tarkoita sitä, että pään sisällä kuulisi konkreettista ääntä tai puhetta, joka käskee tekemään jotakin. Samoin puheet sydämen paatumisesta tai että omatunto on poltinraudalla merkitty, eivät ole konkretiaa vaan kuvainnollisia ilmauksia ihmisen tilasta.

        "Samoin puheet ... että omatunto on poltinraudalla merkitty, eivät ole konkretiaa vaan kuvainnollisia ilmauksia ihmisen tilasta."

        Ihan oikeestiko ???

        Olenko siis koettanut välttää kaikkia kuumia esineitä ihan turhaan ?


      • Adventisti
        Petri.Helsinki kirjoitti:

        Sinun tulisi ymmärtää, että "Jumalan äänen kuuleminen" on kuvainnollista kielenkäyttöä kuten esimerkiksi omantunnon äänen kuuleminen. Jos sydän on paatunut, ihminen ei kuule "Jumalan ääntä" johdatuksena, siunauksena, rukousvastauksena tai vaikkapa Sanan ymmärtämisenä. Tämä ei tarkoita sitä, että pään sisällä kuulisi konkreettista ääntä tai puhetta, joka käskee tekemään jotakin. Samoin puheet sydämen paatumisesta tai että omatunto on poltinraudalla merkitty, eivät ole konkretiaa vaan kuvainnollisia ilmauksia ihmisen tilasta.

        Tuokaan ei välttämättä pidä paikkaansa. Jumala on puhunut minulle muiden ihmisten läsnäollessa ilman, että he olisivat sitä kuulleet. Minä yksin kuulin hänen äänensä eikä hänen äänensä tullut päästäni vaan kuulin sen korvillani ja ääni oli selkeä, kirkas ja voimakas. Voi tietysti olla, että kyse oli enkelistä tai Pyhästä Hengestä. Kuulemani lause muutti elämäni suunnan kohti parempaa. Sen avulla Jumala osoitti huolenpitonsa. Näin on käynyt vain kerran elämässäni. Joten ymmärrät varmaan miksi en voi yhtyä mielipiteeseesi siitä, että Jumalan äänen kuuleminen olisi vain kuvainnollista.


      • utelias.uuno
        Adventisti kirjoitti:

        Tuokaan ei välttämättä pidä paikkaansa. Jumala on puhunut minulle muiden ihmisten läsnäollessa ilman, että he olisivat sitä kuulleet. Minä yksin kuulin hänen äänensä eikä hänen äänensä tullut päästäni vaan kuulin sen korvillani ja ääni oli selkeä, kirkas ja voimakas. Voi tietysti olla, että kyse oli enkelistä tai Pyhästä Hengestä. Kuulemani lause muutti elämäni suunnan kohti parempaa. Sen avulla Jumala osoitti huolenpitonsa. Näin on käynyt vain kerran elämässäni. Joten ymmärrät varmaan miksi en voi yhtyä mielipiteeseesi siitä, että Jumalan äänen kuuleminen olisi vain kuvainnollista.

        Oliko Jumalalla matala bassoääni, tenori vai peräti sopraano? Tai jotain muuta?


      • LääkäriLettu
        Adventisti kirjoitti:

        Tuokaan ei välttämättä pidä paikkaansa. Jumala on puhunut minulle muiden ihmisten läsnäollessa ilman, että he olisivat sitä kuulleet. Minä yksin kuulin hänen äänensä eikä hänen äänensä tullut päästäni vaan kuulin sen korvillani ja ääni oli selkeä, kirkas ja voimakas. Voi tietysti olla, että kyse oli enkelistä tai Pyhästä Hengestä. Kuulemani lause muutti elämäni suunnan kohti parempaa. Sen avulla Jumala osoitti huolenpitonsa. Näin on käynyt vain kerran elämässäni. Joten ymmärrät varmaan miksi en voi yhtyä mielipiteeseesi siitä, että Jumalan äänen kuuleminen olisi vain kuvainnollista.

        Voisitko kertoa mitä Jumala tai enkeli sanoi sinulle? Muistat sen varmaankin, jos se muutti elämäsi suunnan.


      • Adventisti
        LääkäriLettu kirjoitti:

        Voisitko kertoa mitä Jumala tai enkeli sanoi sinulle? Muistat sen varmaankin, jos se muutti elämäsi suunnan.

        Muiatan takuulla loppuikäni. Viesti oli yksityiskohtainen ja tarkka ja henkilökohtainen. Ei siis kuulu sinulle.


    • Mukavaa että olet käynyt kaikenlaiset palikkatestit ja hulluusteissäkin, että selviää oletko päästäsi täysijärkinen, vaiko muuten vain vittuilet täällä ajatellen että hulluja palstalla.


      Kerro hiukan miten olet testeissä selviytynyt?

      Kuinka pahoon hullu, tai mielenvikainen, ja pitäisikö Sinun kohdallasi harkita joitakin lisätestauksia?

    • Asiasanoilla voit googlata pössöjen hoitopaikkoja; mm. "Latva B-II lk, pössö, hullu, liian vajaa, päästä vialla," jne, -tuollaisilla asiasanoilla voi löytyä Sinulle lisätestejä.

      • Jeesus-satujen-harhat

        Kuinka paljon olet Jari itse googlannut ko. mainitsemiasi kohteita, kun tunnut olevan niin hyvin perillä niistä? Oliko siellä laitoksessa ollessasi hyvä hoito ja paljon pystytissisiä naikkosia valkeissa mekoissaan? Taisit luulla lääkityksen alaisena niitä enkeleiksi? Kirkastuiko adventismi siellä ollessasi?


    • Googletin ihan huvikseni tuossa Jari Laurilan antaman tekstin 'Latva B-II lk' ja hakukone antoi tulokseksi ensimmäisenä latva-artisokka ja toisena tuli tulos ihan videon kera Klamydiaa:

      https://www.youtube.com/watch?v=aCT-ReP84do

      • Latva B-Kakkonen oli sitten aikaansa seuraavan antama hyvä hakusana pössöille. Klamydia on punkkia vielä siistimmästä päästä.


      • Hakukoneesta ei löydy vastausta sille, mitä Latva B-II lk todella merkitsee. Se on armeijaslangia, joka tarkoittaa tietyn kelpoisuusluokan miestä. B-I miehellä on esimerkiksi huono näkö. Sana "Latva" B-II miehen edessä osoittaa, missä kohtaa on palvelusta rajoittava lahovaurio. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kelpoisuusluokka


      • LahoLatvaJaarittelija
        Petri.Helsinki kirjoitti:

        Hakukoneesta ei löydy vastausta sille, mitä Latva B-II lk todella merkitsee. Se on armeijaslangia, joka tarkoittaa tietyn kelpoisuusluokan miestä. B-I miehellä on esimerkiksi huono näkö. Sana "Latva" B-II miehen edessä osoittaa, missä kohtaa on palvelusta rajoittava lahovaurio. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Kelpoisuusluokka

        Jari ilmeisesti on saanut em. luokituksen, koska on niin hyvin perillä siitä.

        Ja eipä Jari ole juurikaan suoltanut palstalle armeijamuistojaan, vaikka kaikenlaisesta muusta asiaankuulumattomasta "elämänkerrasta" ja jarisealaisesta jaarittelusta täällä on saatu nauttia Herran kunniaksi.


      • Inttikaveri

        Perseneitysyys Jarilla meni intissä ja sen vuoksi pitää hänen nyt hanuriansa kehuskella joka päivä.


      • Inttikaveri kirjoitti:

        Perseneitysyys Jarilla meni intissä ja sen vuoksi pitää hänen nyt hanuriansa kehuskella joka päivä.

        Tämä oli sanaleikkiä aiemmin esitettyyn luokitteluun: A niinkuin Adventistit, joiden autuaallinen toivo on nousta iankaikkiseen elämään kirkastetussa ruumiissa Kristuksen tullessa. Ihmisen Pojan takaisintuloa odottavan (riippumatta kirkkokunnasta) identiteetti on olla täysin terve.

        Äärikarismaattisissa piireissä on suggestiivisia esityksiä, joissa ihmiset ääntelevät oudosti ja lakoavat lattialle saarnaajan mesoamisella ja käden heilautuksella. Lääketieteellinen apu olisi tarpeen ennenkuin eräskin nuori saarnaaja ajautui itseään arvostamattomassa tilassa auto-onnettomuuteen. Adventtikirkossa sentään painotetaan järjestystä, vaikka sekin saattaa kuolettaa Hengen toimintaa.


    • Adventistit ovat A-luokan miehiä ja naisia. Lääketieteellisiä testejä kannattaa suorittaa paremminkin karismaattisissa hihhulipiireissä.

      • Adventisti

        Noinko ajattelet? Ihan todellako?


      • Vastasin sinulle edellä, mutta kommentti meni väärään väliin.


      • Adventisti

        Toisin sanoen, pidätkö karismaattisia hihhuleita äärikarismaattisina mutta et meitä adventistihihhuleita? Karismaattisuusko on sinulle vaikea pala, jota pitäisi tutkia ja hoitaa? Ehkäpä sinulla menee termit sekaisin...


      • hihhuleita.kaikki
        Adventisti kirjoitti:

        Toisin sanoen, pidätkö karismaattisia hihhuleita äärikarismaattisina mutta et meitä adventistihihhuleita? Karismaattisuusko on sinulle vaikea pala, jota pitäisi tutkia ja hoitaa? Ehkäpä sinulla menee termit sekaisin...

        "Toisin sanoen, pidätkö karismaattisia hihhuleita äärikarismaattisina mutta et meitä adventistihihhuleita?"

        Kerrankin joku uskovainen kertoo totuudenmukaisesti, mistä lahkoissa on kyse.

        Pointsit rehellisyydestä!


      • Adventisti kirjoitti:

        Toisin sanoen, pidätkö karismaattisia hihhuleita äärikarismaattisina mutta et meitä adventistihihhuleita? Karismaattisuusko on sinulle vaikea pala, jota pitäisi tutkia ja hoitaa? Ehkäpä sinulla menee termit sekaisin...

        Hihhuli-termiä en todellakaan käytä heistä, jotka tutkivat Jumalan sanaa ja pyrkivät sen syvällisempää tuntemiseen, olivatpa sitten vaikka fundalisteja. Toista on äärikarismaattisuus, jossa unet, näyt ja erilaiset hengelliset kokemukset ohjaavat toimimaan jopa vastoin Raamatun sanaa. Tavallisia sairauksia selitetään demoneilla ja omat pienimmätkin tuntemukset tulkitaan Jumalan ääneksi. Erikoiset kokemukset ja ihmeiksi tulkitut ilmiöt korvaavat Raamatun sanan Jumalan vaikutuksen paikkana ja välineenä. Normaali karismaattisuus on ok.


      • Adventisti
        Pyhpyh kirjoitti:

        Hihhuli-termiä en todellakaan käytä heistä, jotka tutkivat Jumalan sanaa ja pyrkivät sen syvällisempää tuntemiseen, olivatpa sitten vaikka fundalisteja. Toista on äärikarismaattisuus, jossa unet, näyt ja erilaiset hengelliset kokemukset ohjaavat toimimaan jopa vastoin Raamatun sanaa. Tavallisia sairauksia selitetään demoneilla ja omat pienimmätkin tuntemukset tulkitaan Jumalan ääneksi. Erikoiset kokemukset ja ihmeiksi tulkitut ilmiöt korvaavat Raamatun sanan Jumalan vaikutuksen paikkana ja välineenä. Normaali karismaattisuus on ok.

        Ok. Niin minäkin ajattelen normaalista karismaattisuudesta.


    • Jahven-käsky

      Minä kuulin selvän Jahven äänen, joka käski minua menemään ja vihkimään tuhon omaksi anoppini. Jahven mukaan hän on julkijumalaton ja paatunut ihminen ja minun tulee hänet saattaa ikuiseen kadotukseen mahdollisimman pian. Käskyn toteuttamatta jättämisestä seuraa ankara rangaistus ja minun henkeni vaaditaan minulta silloin pois.

      • Kuoleman-leipä

        Pattitilanne? Minkäs teet? Jahve tappaa, ellet sinä tapa ensin?
        Raamatussa on useita vastaavanlaisia tapauksia.


      • rohveetan.neuvo

        Pattitilanneko...? Ei suinkaan.

        Raamatullinen ratkaisu tähän ongelmaan on se, että TAPAT ITSESI, sillä onko suurempaa rakkautta kuin se, että antaa henkensä toisen puolesta?

        Näin säästät myös Jahven siltä vaivalta ja seurakuntasi ihailee sinua, koska sinusta tulee marttyyri, joka uhrasi henkensä anoppinsa puolesta.

        Nyt on kysymys enää siitä, että millä tavoin Jahve käski sinun vihkiä tuhon omaksi anoppisi. Mene ja tee sinä samoin itsellesi.


      • Jahven-käsky
        rohveetan.neuvo kirjoitti:

        Pattitilanneko...? Ei suinkaan.

        Raamatullinen ratkaisu tähän ongelmaan on se, että TAPAT ITSESI, sillä onko suurempaa rakkautta kuin se, että antaa henkensä toisen puolesta?

        Näin säästät myös Jahven siltä vaivalta ja seurakuntasi ihailee sinua, koska sinusta tulee marttyyri, joka uhrasi henkensä anoppinsa puolesta.

        Nyt on kysymys enää siitä, että millä tavoin Jahve käski sinun vihkiä tuhon omaksi anoppisi. Mene ja tee sinä samoin itsellesi.

        Mutta jos tappaa itsensä, niin syyllistyy syntiin?
        Itsemurhan tehnyt kun ei pääse paratiisiin? Vai pääseekö? Pitää kysyä islamin uskoiselta asiaa?
        Antaa siis Jahvan tappaa minut. Senhän se ihanuus jo osaakin ja hänhän on tappajista/murhaajista suurin ja mahtavin?


      • usko.rohveettaa
        Jahven-käsky kirjoitti:

        Mutta jos tappaa itsensä, niin syyllistyy syntiin?
        Itsemurhan tehnyt kun ei pääse paratiisiin? Vai pääseekö? Pitää kysyä islamin uskoiselta asiaa?
        Antaa siis Jahvan tappaa minut. Senhän se ihanuus jo osaakin ja hänhän on tappajista/murhaajista suurin ja mahtavin?

        "Mutta jos tappaa itsensä, niin syyllistyy syntiin?
        Itsemurhan tehnyt kun ei pääse paratiisiin?"

        Tässä tapauksessa syntiä voidaan kyllä katsoa sormien läpi, sillä teethän sinä suuren palveluksen ihmiskunnalle ja uhraudut myöskin anoppisi puolesta.

        Toisaalta tuskin sinua kukaan siellä paratiisissa edes kaipaisi...

        Joten parempi vain, että sinä päädyt matojen ruoaksi ja näin lannoitat myöskin maata pelastuneiden jalkojen alla. Tällä tavoin pyyteettömästä uhrauksestasi on kaksinverroin hyötyä ja sitä Jahvekin arvostaa.


    • Onko Jahvetti akressiivinen? Polliisiasia.

      • rohveetta.varoittaa

        Polliisi ei maha asialle mittään, sillä Jahvettin valtakunta on täysin korruptoitunu. Parempi, ettet ota polliisiin yhteyttä, sillä kaikki Jahvettin vastustajat eliminoidaan.


      • Jahvetin-valtakunta

        Jahvetin valtakuntaa voidaan verrata Pohjois-Koreaan. Sinne pääsee vaivoin sisälle, mutta sieltä ei pääse millään ulos. Perse pystyssä pitää pokkuroida sitä valtakunnan diktaattoria ja ellei niin tapahdu, niin saa peräänsä viikatemiehet.


    • Ateistien tekstejä lukiessa muistuu mieleeni, että joka kuudes suomalainen käyttää mielialalääkkeitä. En ihmettele, koska ihmisiltä on viety usko Jumalaan ja sitä kautta tulevaisuus ja toivo.

    • Olet vain kade Filadephian seurakunnalle eli kuudennelle seurakunnalle. Heitä koskeva siunaus kun on : AUTUAITA OVAT PUHDASSYDÄMISET HE SAAVAT NÄHDÄ JUMALAN!

      Olen usein kuullut jumalien äänen. Kun olin Luterilaisten vetämällä Alfa kurssilla ja tuli Pyhän Hengen viikonloppu kuulin äänen joka sanoi: Intiassa olen Shiva.
      Kristus Ilmestyi minulle ja myös kolmas taivas sekä Aabraham ja Neitsyt Maria vuonna 2003. Näin Kristuksen hahmon sekä Aabrahamin yms.

      Myös Jehova on puhunut minulle joitakin kertoja ajatuksin.
      Pitääkö olla niin kade , että kieltää sen takia raaamatun totuudet ja siunaukset.

      • Tiedän-uskovaisten-tavat

        "Myös Jehova on puhunut minulle joitakin kertoja ajatuksin."

        Se on kuules hoitoon hakeutumisen paikka, kun satuolennot alkavat puhua.
        Yhtenä syynä voi olla myös määrättyjen sienilajien nauttiminen.
        Veikkaan kuitenkin kohdallasi vakavaa lahkon aiheuttamaa mielisairautta.


      • Kylän-vanhin

        Ja minulle ilmestyi alaston pastori. Hän oli naapurissa käynyt uudistamassa uskoaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1724
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      215
      1347
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      239
      1309
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      42
      1157
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      98
      1157
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1059
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      151
      1058
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      64
      1046
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      255
      1022
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      189
      883
    Aihe