Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

345

  1. Kyllähän+tällaista+tietoa+ainakin+Wikistä+löytyy++hakusanoilla+EEG+waves+fetus:+"The+recording+of+the+youngest+fetus+was+performed+between+43+and+45+days+gestation...+."++Lähde:+Borkowski,+Winslow+J.;+Bernstine,+Richard+L.+"Electroencephalography+of+the+Fetus".+Lienee+tuo+Räsänen+kuitenkin+aika+lähellä+tutkittua+totuutta+väittäessään,+että+jo+8-viikkoisella+sikiöllä+olisi+havaittavaa+EEG-käyrää!+Lienee+ollut+tietoinen+tuosta+tutkimuksesta!+En+itse+osaa+sanoa,+kun+ei+kompetenssini+riitä+alkiotutkimuksen+arviointiin.
  2. Kyllä,+olen+Lääkäriliiton+kannat+ja+faktat+saarnannut+sinullekin+jo+ties+kuinka+monta+kuukautta.++Alla+ovat+niitä+biologisia+faktoja,+jotka+kai+pian+menevät+paksuimpaankin+kalloon.Faktoja,+Lääkäriliitto:+1)+"Ihmisyksilön+elämä+alkaa+hedelmöityksestä."++2)"Tärkein+oikeuksista+on+oikeus+elämään+ja+se+on+myös+äitinsä+kohtuun+kiinnittyneen+alkion+perusoikeus.+Mikäli+tähän+oikeuteen+kajotaan,+yhteiskunnan+on+säädettävä+siitä+lailla."+eli+ne++ovat+yhteiskunnan+erillisiä+päätöksiä+3)"Raskaudenkeskytyksellä+surmataan+ihmisyksilön+alkanut+elämä"+(Perustuu+Lääkäriliiton+lausumaan:Käytännössä+tämän+rajan+määrittely+liittyy+keskeisesti+aborttiin+ja+kysymykseen+siitä,+milloin+yhteiskunnan+tulee+suojella+sikiötä+ja+pitää+sen+surmaamista+tai+vahingoittamista+rangaistavana.)++4)+"Hippokrateen+valassa+lääkäri+kieltäytyy+antamasta+naiselle+sikiötä+tuhoavia+aineita,+ja+Maailman+lääkäriliiton+Geneven+julistuksessa+lääkäri+lupaa+kunnioittaa+ihmiselämää+sen+alusta+alkaen.+Useat+yhteiskunnat+ovat+kuitenkin+hyväksyneet+abortin+sallivia+lakeja,+joihin+lääkärit+ovat+(pakotettuina,+oma+lisäys)+sopeutuneet."++5)+"Raskauden+keskeyttämisestä+ei+saisi+tulla+lain+sallima+rutiiniasia+tai+ehkäisykeino."+Pilkkujen+viilaajia+ovat+nimenomaan+abortin+puolesta+kiihkoilevat,+joilla+on+ihan+oma+muka-tieteellinen+selittelyjargoni,+kuten+olemme+voineet+lukea+sen+sata+kertaa.
  3. Ehkä+kuitenkin+ihan+rehellisyyden+vuoksi+on+mainittava,+etä+joku+nimim.+tieteilijä+teki+itse+aloituksen,+jossa+pilkkasi+uskonnolisia+piirejä+yhdestä++heille+tärkeästä+yksityiskohdasta+kuitenkaan+sitä+mitenkään+kumoamatta.+Olen+tehnyt+ko.+nimimerkin+kohdalla+huomion,+kun+hänen+väitteensä+kumoaa+tai+esittää+tiukan+vasta-argumentin,+alkaa+hirveä+henkilöön+kohdistuva+nimittely,+kaksoisolentojen+etsiminen,+esim.++joku+kemppaiska,+joka+tällä+kertaa+olisikin+jostakin+syystä+minun+alter+egoni,+josta+en+vieläkään+tiedä+mitään.+On+sekin+yksi+argumentti+ko+tietelijän+varastosta,+mikä+enemmänkin+kertonee+kirjoittajasta!!!+Todisteena+väitteelleni+kopio:+"Siis:+Aloittaja+aloittaa+yhdellä+nimimerkillä+uskonasioista+tuuttaamisen+mutuja,+jonka+jälkeen+hän+toisella+nimimerkillä+ihmettelee,+miksi+tämä+ketju+on+muotoutunut+uskonkeskusteluksi+ja+mutuiksi.+Kirjoitus+ei+voi+olla+mikään+mutuvapaa,+jos+se+perustuu+pelkkään+omaan+mielipisteeseen.+Eli+kirjoittajalle+ei+ole+riittänyt+epäjohdonmukaisuus+yhdessä+kommentissa,+vaan+on+ikään+kuin+vakuudeksi+ja+varmuudeksi+jatkanut+yhtä+järjetöntä+päättelyä+kommentissa."+"Aloittaja+eli+mukavuusseksikieltoasiamieskemppainen"+on+edelleenkin+minulle+tuntematon.+Jos+kysyt+yp:ltä,+niin+tällä+kirjallisella+julkisella+valtuutuksella+voi+yp+vahvistaa,+olenko+koskaan+käyttänyt+nimimerkkiä+kemppainen,+joka+tuntuu+olevan+oikein+kiduttava+piikki+lihassasi.++Kuten+olen+useinkin+kirjoittanut,+on+seksi+erittäin+tärkeä,+parisuhdetta+vahvistava+voima,+joten+tuo+määrittelysi+ei+sovi+minuun+nyt+eikä+koskaan.+Samoin++pieleen+meni+yrityksesi+halventaa+ja+mitätöidä+toisia+kirjoittajia,+taas+kerran!+Keksi+epätoivossasi+jotain+parempaa,+esimerkiksi+ihan+faktoja.Mutta+sitten+kysymykseesi:+"Jos+ei+joku+nyt+äkkiä+todista,+että+maailmassa+on+sellainen+uskontojärjestelmä+kuin+aborttiuskonto,+niin+kyllähän+aloitus+komppaajineen+on+pakko+sitten+mutuksi+määritellä,+vai+kuinka?+"+Tuota,+tuohon+on+aivan+helppo+vastata,+kun+lukee+esim+vaikka+vain+sinun+kirjoituksiasi.+Niistä+löytyy+aivan+selvä+uskomusjärjestelmä,+jossa+abortti+on+vapautus+huonon+tai+olemattoman+ehkäisyn+synnistä+ja+alkio+on+se+sijaiskärsijä,+joka+hengellään+pelastaa+naisparan+ikuisesta+äitiyden+kirouksesta.+Mietin+kyllä+lisää+yhtäläisyyksiä,+jos+todella+tarvitsee.