Vapaa kuvaus

Aloituksia

5

Kommenttia

134

  1. Minä+tunsin+aikoinaan+181cm+upean+ilmestyksen,+joka+päivysti+BKK:n+Soi+vitosen+kohdalla,+jossa+on+se+italialainen+pastaravintola.Hän+oli+leikattu,+mutta+ei+se+ehdalle+pimpille+vertoja+vetänyt.+Rinnat+olivat+myös+todella+täydelliset+kuin+kaksi+pientä+porsasta.Kävimme+usein+syömässä+ja+juttelemassa+siinä+italialaisessa+pastapaikassa.+Hänen+lempiannos+oli+katkarapupasta.Kerran+hän+oli+hieman+surkeassa+jamassa.+Ählyt+olivat+häntä+pettäneet.Menimme+aluksi+syömään+ja+hän+kertoi+mitä+oli+tapahtunut.+Annoin+hänelle+tonnin+ja+sanoin,+että+mene+ostamaan+itsellesi+kunnon+vaatteet+ja+jalkineet.+Tule+sitten+Beer+Garderiin+soi+7.++Hän+sanoi,+että+ne+ei+päästä+minua+sinne.Sanoin,+että+varmasti+päästävät.+Kysy+vain+Piitä+ja+sano,+että+meillä+on+tapaaminen.Annoin+portsarille+satasen+mennessäni+ja+sanoin,+että+vaimoni+tulee+minua+kysymään.+Hän+on+tyylikäs+ja+yli+180+cm+pitkä,+jolla+on+todella+pitkä+tukka.Kapoom+sanoi+portsari.Menin+tiskille+ja+tilasin+vehnäoluen,+jota+he+tekevät+siellä+itse.Odottelin+pari+tuntia+ja+sitten+portsari+tuli+luokseni+ja+sanoi+vaimoni+tulleen+ja+iski+silmää.Menin+ovelle+vastaan+ja+suutelin+kaunista+ilmestystä+molemmille+poskille.+Sitten+saimme+ansaittua+huomiota,+kun+astelimme+takaisin+tiskille.Hän+ei+käyttänyt+alkoholia+ja+palautti+minulle+160THB,+joka+jäi+yli+tonnista.Kävin+WC:ssä+ja+eräs+hollantilainen+setä+valisti+minua,+että+tuo+on+mies.+Minä+en+ollut+uskovinani.+Meillä+oli+''vaimoni''+kanssa+todella+hauskaa+ja+hän+oli+todella+kaunis+ilmestys.Vein+hänet+kämpille+ja+styylasimme+viikon.+Hän+siivosi+ja+laittoi+ruokaa+ja+oli+kaikinpuolin+hyvää+vaimoainesta.