Laittakaa näin työhakemuksiin, jossa haette osa-aikatyötä
Hei haen osa-aikatyötä 2-8h/vk
Suomen orjatyömarkkinoiden tuhoamiseksi
ehdotan seuraavaa työsopimusta. 2h ilmaista työtä teille viikossa.
Ensin voin antaa näyttöä teille päivän ajan ilman sopimusta,
jos kaikki näyttää ok, niin laadimme työsopimuksen (ts. työkokeilusopimus)
ja siitä menevät myös laput työnestotoimistolle, jotta saan palkan.
Siinä on merkittynä tunnit 7h arkisin. Sopimus voi olla 1-6 kk.
Tämän lisäksi teemme erillisen sopimuksen
kahden kesken, joka kumoaa edellisen sopimuksen työtunnit.
Tässä sopimuksessa työtunnit on siis 2h viikossa. Näin saan normaalin palkan valtiolta, te saatte ilmaista työtä ja motivoituneen työntekijän.
Toinen vaihtoehto on palkata työntekijä max 8.72e/h ja max 8h/vk.
Nettona tuo on noin 7.31e/h. Saan tällä hetkellä työmarkkinatukea ja asumistukea. Tunnit ei saa ylittyä, tai muuten 300e rajasta ei ole hyötyä rahallisesti.
9e/pv tuhoamisohjelma
Orjatyöt_ohi
2
52
Vastaukset
Ei se 9 euroa riittänyt minulle 280km edestakaisen työmatkan kustannuksiin.
Muutin pois Suomessa ja sitten rupesi menemään paremmin.- 24eTunnissa
Jaa. Ei se ole sit hyvä juttu. Tuon aloittajan ehdottamaksi tuntipalkaksi tulee 24e/h netto, jos 2h viikossa työharjoittelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079133
- 936910
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666665Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345691Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665463- 553591
- 503415
- 513213
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko573142- 562972