Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
olli1970
profiilit
olli1970
olli1970
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On myös miehiä, jotka laittavat vaimon tärkeysjärjestyksessä ykköseksi. Ajatellaan oma tekeminen siten että siitä aiheutuu mahdollisimman vähän harmia emännälle. Toimitaan niin että rouva pysyy tyytyväisenä ja silloin itsellä on myös kaikki hyvin jos emäntä on talossa tyytyväinen.
Ei sun mies muutu ikinä tuosta. Se on sellainen.
05.01.2023 16:58
No+minun+makuun+siellä+oli+joku+vuosi+takaperin+aivan+mahottoman+kaunis+tumma+pieni+nainen.+Pitänee+käydä+ohikulkumatkalla+itse+tarkastamassa+tilanne.
15.03.2019 17:15
Heiheihei,
Ole ylpeä vartalostasi ja tunne nautintoa niistä takapuolesi ihailjista. Pienet rinnat voivat olla myös todella ihanat. Rintojen kantaja on se pääasia. Ole tyytyväinen ettei sinulla ole suuria rintoja, jotka esim urheillessa ovat hieman hankalat, näin olen kuullut. Lisäksi isot tissit aiheuttavat niskakipuja ja muita vaivoja. Silikonit sen sijaan hyvin harvoin ovat aidon näköiset, saati sitten tuntuiset. Jos todella haluat rintojasi palvottavan, niin sinun pitää vain löytää mies, joka tykkää tuollaisista pienistä rinnoista. Kuten sanoin jo aiemmin, kun alat arvostaa omia upeita pieniä rintojasi, niin huomaat myös miesten rakastuvan niihin. Meitä miehiä on niin moneen junaan ja osa on tietty jäänyt asemallekin, mutta siis tarkoitan sitä että itse olen melkoinen jalkafetisti ja kiihotun naisen jaloista, myös takamuksesta ja myös niistä pienistä rinnoista. Ole kaunis ja näytä se myös muulle maailmalle, oli se muu maailma mitä mieltä tahansa. Sinä olet maailman tärkein ihminen ja sinun pitää luottaa siihen, että olet maailman paras sinä!
12.09.2014 22:04
Wanda von D. ihastuttavia ajatuksia parisuhteesta :)
11.09.2014 23:59
Hei,
Ei ole muuta vaihtoehtoa kuin jättää mies. Jos ei mies itse halula apua ongelmaansa, niin ei siinä muut auta. PELASTA ITSESI ! ! !
terveisin olli, joka yrittää pitää oman pelihimonsa kurissa, jokseenkin siinä jopa onnistuen...
11.05.2013 22:24
1 / 1