Miehellä ei ole aikaa ja mielenkiintoa minua kohtaan

Anonyymi-ap

Naimisissa ollaan oltu parikymmentä vuotta reilu nelikymppisiä ollaan nyt. Mies muutaman vuoden vanhempi . Lapsia kolme , kaksi jo täysi-ikäistä ja yksi teini. Mielestäni olen ihan siedettävä tyyppi. Kuulemma kauniskin ja hyvin säilynyt muiden miesten mielestä ja vientiä olisi jos itsellä olisi kiinnostusta sille tielle lähteä.
Pari perusongelmaa on seuranneet meitä koko suhteen ajan.
Miehen kyky kommunikoida varsinkin ristiriitatilanteissa. Hän voi pitää mykkäkoulua pisimmillään puoli vuotta. Jolloin hän ei vain suostu keskustelemaan suhteen tilasta . Riita on saattanut alkaa ihan pienestä asiasta jonka olisi pystynyt sovittelemaan anteeksipyynnöllä, mutta se on hänelle erittäin vaikeaa jopa mahdotonta . Sitten tietysti asia paisuu kun mies käyttäytyy kylmästi ja välttelevästi kuukausi kaupalla. Tästä seuraa että minä koen asian niin ettei häntä haittaa vaikka parisuhdetta ei periaatteessa ole enää olemassa hän vain antaa asioiden olla. Koen tunnetta että hän ei vaan välitä ja häntä ei haittaa vaikka tietää että minulla on paha olla. Tämän olen hänelle kertonut mutta hän silti jatkaa tuota käyttäytymismallia vuodesta toiseen . On luvannutkin että ei enää tee niin mutta ei ole lupaukset pitäneet. Olen selvästi kertonut että ymmärrän jos tarvitsee vähän omaa aikaa esim riidan jälkeen mutta toivoisin että joskus hän itse tekisi aloitteen sovittelusta. Olen kertonut että pieni riita on täysin sovittavissa anteeksipyynnöstä ja juttelulla . Ja että ihan turhaan asia muuttuu sitten järkyttävän isoksi pahaksi oloksi kun ei vain voi puhua .

Toinen ongelma on hänen ajankäyttö. Hänellä on harrastus johon kuluu paljolti viikonloput ja useampi arki-ilta viikossa. Yhteiseen tekemiseen on todella haastavaa löytää aikaa kun hänen kalenterissaan ei vain ole siihen aikaa.
Kolmas ongelma on että minä häntä silti edelleen rakastan ja haluaisin hänen kanssaan aikaa viettää . Haluan häntä seksuaalisesti. Yritän piristää seksielämää asuilla ja leluilla.
En todellakaan vaadi että hänen pitäisi koko ajan viettää aikaa kanssani mutta olis ihan kiva vaikka joskus mennä lomareissuun. Tai että edes viikottain jotain yhdessä olemista olisi. Elokuviin meneminen on sellaista sovittelua että ei jaksa kovin usein ehdottaa. Ihan vaikka grillillä käyminen riittää mulle yhdessä tekemiseksi eli en mitään ihmeellistä ja hohdokasta odota vaan ihan sellaista perusparisuhde tekemistä ilman hirveää aikataulusuunnittelua.
Viihdyn oikein mainosti myös yksin ja tarvitsenkin paljon aikaa myös itsekseni ja omiin harrastuksiin, eli en vaadi mitään kokoaikaista yhdessäolemista.
Ehkä haluaisin tietää mikä on sellainen normaali parisuhde miten paljon puolison kanssa aikaa vietetään että vaadinko minä tässä vain liikoja. Ulkopuolisilta olen kyllä ihan kysymättä saanut välillä kommentteja siitä miten paljon mies touhaa harrastuksensa parissa .
Hän ei ole koskaa ehdottanut yhteistä lomaa. Jos minä järjestän se on todella vaikeaa aikatauluttaa ja viimeksi kun olin varannut viikon kotimaan loma hän tuli sinne perästä päin kun ei ehtinyt vielä silloin kun varaus alkoi. Toki ajankohta oli yhdessä etukäteen sovittu.Koen tämän yhteisen ajan pyytelyn jo todella noloksi anelemiseksi. Ehkä kokisin asian eritavalla jos hän sen pienen liikenevän jäljellä olevan aikansa olisi kiinnostunut minusta . Mutta kovasti hän kyllä viihtyy myös kännykkää selailemassa sohvalla.
Tärkeysjärjestyksessä minä olen aina siellä viimeisenä. Tähän hän on aikoinaan ihan suoraan kommentoinut että no joku tärkeysjärjeshän ihmisellä on oltava. Eli myönsi itsekin että en ole kärkipäässä siellä listalla .
Seksiin kelpaan kyllä ja huolehtimaan kodista. Hän ei osallistu kotitöihin.
Järki on sanonut jo monta vuotta että karkuun pitäisi juosta mutta kun tuo sydän valitettavsti sanoo toisin .
Asioita on tosiaan puhuttu vuosien aikana moneen kertaan mutta mikään ei ole muuttunut . Mies sanoo että rakastaa ja että haluaa olla yhdessä .
En edes tiedä mitä haen tällä julkaisulla . Puhuminen ei auta , ammattiauttajalla ollaan käyty . Onko ongelma sitten myös siinä että hänen mielestään ei ole ongelmaa, koska hänhän tekee juuri sitä mistä itse nauttii ja vaimo on saatavilla aina silloin kun hänelle sopii. Joku ratkaisu pitäisi vain löytyä mutta mikä se sitten voisi olla?

161

8118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa ihan siltä klassiselta tilanteelta. Mies elää itselleen mukavaa elämää, jossa kaikki toimii kivasti. Sitten kun ero viimein tulee se on hänelle kamala järkytys ja tulee ihan puskista, kun hänen omasta mielestään kaikki on hyvin.

      Ehkä miehesi tarvitsee nyt todellisen herätyksen tilanteeseen, jotta saa mahdollisuuden vielä muuttaa käytöstään. Surullisen usein tajuavat vasta sitten eron jälkeen, että olisi pitänyt tehdä enemmän.

      • Anonyymi

        Tulisiko pettäminen kyseeseen? Hankit jonkun mieleisen kaveri panemua.net sivustolta. Siellä riittää niin miehiä kuin naisia ketkä haluavat vaan seksiä, aikamoista välillä kun törmää tuttuihin (naapuriin) palstalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisiko pettäminen kyseeseen? Hankit jonkun mieleisen kaveri panemua.net sivustolta. Siellä riittää niin miehiä kuin naisia ketkä haluavat vaan seksiä, aikamoista välillä kun törmää tuttuihin (naapuriin) palstalla

        Niinpä, minäkin törmäsin naapuriin siellä, oli vain se väärä sukupuoli jä äijä anto turpiin, sano että sinä se olit joka meni takapihalla pensasaidan läpi kun tulin kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisiko pettäminen kyseeseen? Hankit jonkun mieleisen kaveri panemua.net sivustolta. Siellä riittää niin miehiä kuin naisia ketkä haluavat vaan seksiä, aikamoista välillä kun törmää tuttuihin (naapuriin) palstalla

        Sinkkuna käytän tuota sivustoa mutta on siellä varattuja. Välillä aika surullisiakin tarinoita oon kuullut sängyn reunalla näiltä seksikumppaneilta :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisiko pettäminen kyseeseen? Hankit jonkun mieleisen kaveri panemua.net sivustolta. Siellä riittää niin miehiä kuin naisia ketkä haluavat vaan seksiä, aikamoista välillä kun törmää tuttuihin (naapuriin) palstalla

        ja paljon siellä on sellaisia kun pyytää rahaa tai kertovat kumppanille, tuttaville.
        sitä tapahtuu usean vuodenkin jälkeen, kun vastapuolelle tulee paha olo.


    • Anonyymi

      Ja mitähän seuraavaksi ?

    • Anonyymi

      Ala elämään omaa elämää, älä odota mitään muutosta häneltä. Etsi asunto ja eroa miehestäsi saat ihanan uuden elämän. ( katkeroidut jos jää samaan liemeen .)

      • Anonyymi

        Miten lähdetään suhteesta jos itsellä kuitenkin vielä kaikki rakkaus ja halu korjata. Pelkään lähtemistä vaikka toki järki sanoo ettei tämä tästä muuksi tule muuttumaan mutta siltikin jokin pieni toivonkipinä jaksaa vielä elää.

        AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lähdetään suhteesta jos itsellä kuitenkin vielä kaikki rakkaus ja halu korjata. Pelkään lähtemistä vaikka toki järki sanoo ettei tämä tästä muuksi tule muuttumaan mutta siltikin jokin pieni toivonkipinä jaksaa vielä elää.

        AP

        Onko sulla ystävää kaveria johon voit luottaa jonka kanssa keskustella asiasta osaat ehkä sen keskustelun jälkeen katsoa asiaa uusin silmin


      • Anonyymi

        Ei se siitä parane. Vähän aikaa runsas parittelu auttaa, mutta sitten sekin kyllästyttää. Jos tuo uuden kumppanin, lapset ei edes kuse sinuun päin ja olet se pettävä äitihuntsu, joka kyllä häviää tässä. Olet vaan ollut niin hemmetin tyhmä heti alussa, että et ole vaatinut mukavuudenhaluisena tarpeeksi. olet siis itse syypää ja kestä. Toki voi lähteä, valintahan on pelkästään sinun. Kaikki kulissithan murenee...uuden ukon hankkiminen on riski siinä kuin mikä tahansa, mitä havittelet. Moni on pettynyt, vain renttuja tarjolla, kaikki kunnolliset on jo varattu. Hehhehhehhe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siitä parane. Vähän aikaa runsas parittelu auttaa, mutta sitten sekin kyllästyttää. Jos tuo uuden kumppanin, lapset ei edes kuse sinuun päin ja olet se pettävä äitihuntsu, joka kyllä häviää tässä. Olet vaan ollut niin hemmetin tyhmä heti alussa, että et ole vaatinut mukavuudenhaluisena tarpeeksi. olet siis itse syypää ja kestä. Toki voi lähteä, valintahan on pelkästään sinun. Kaikki kulissithan murenee...uuden ukon hankkiminen on riski siinä kuin mikä tahansa, mitä havittelet. Moni on pettynyt, vain renttuja tarjolla, kaikki kunnolliset on jo varattu. Hehhehhehhe

        Ittelleskö naurat kun et oppinu kunnollista etsimään vaikka ensimmäisestä erositkin taisit kokemuksen syvällä rintaäänellä siellä katkerana huudella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lähdetään suhteesta jos itsellä kuitenkin vielä kaikki rakkaus ja halu korjata. Pelkään lähtemistä vaikka toki järki sanoo ettei tämä tästä muuksi tule muuttumaan mutta siltikin jokin pieni toivonkipinä jaksaa vielä elää.

        AP

        Se ei riitä että sinä rakastat ja haluat korjata. Johan olet kertonut miten miehellä ei ole halua eikä mikään parane pitkäksi aikaa, elät enää vain haavemaailmassasi. Tuossa tilanteessa ole mitään pelastettavissa, on vain aika kohdata tosiasiat ettei teitä kahta enää ole. Piste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lähdetään suhteesta jos itsellä kuitenkin vielä kaikki rakkaus ja halu korjata. Pelkään lähtemistä vaikka toki järki sanoo ettei tämä tästä muuksi tule muuttumaan mutta siltikin jokin pieni toivonkipinä jaksaa vielä elää.

        AP

        Pakkaat kamat ja lähdet.. mikä siinä niin vaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei riitä että sinä rakastat ja haluat korjata. Johan olet kertonut miten miehellä ei ole halua eikä mikään parane pitkäksi aikaa, elät enää vain haavemaailmassasi. Tuossa tilanteessa ole mitään pelastettavissa, on vain aika kohdata tosiasiat ettei teitä kahta enää ole. Piste.

        Itsekäs on miehesi, toki hänelle on hyvä jos taloudenhoitaja ym tarpeita tarjoava, älä suostu kynnysmatoksi näitä miehiä on paljon jotka alkavat vuosien myötä pitää itsestään selvyytenä kaikkia kun ollaan saman katon alla, voit löytää ihanan rakastajan mutta älä ota saman katon alle niin mielenkiinto säilyy molemmilla suhteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siitä parane. Vähän aikaa runsas parittelu auttaa, mutta sitten sekin kyllästyttää. Jos tuo uuden kumppanin, lapset ei edes kuse sinuun päin ja olet se pettävä äitihuntsu, joka kyllä häviää tässä. Olet vaan ollut niin hemmetin tyhmä heti alussa, että et ole vaatinut mukavuudenhaluisena tarpeeksi. olet siis itse syypää ja kestä. Toki voi lähteä, valintahan on pelkästään sinun. Kaikki kulissithan murenee...uuden ukon hankkiminen on riski siinä kuin mikä tahansa, mitä havittelet. Moni on pettynyt, vain renttuja tarjolla, kaikki kunnolliset on jo varattu. Hehhehhehhe

        "Uuden ukon hankkiminen jne" miksi pitäisi hankkia heti uusi ukko. Jos itse eroaisin niin en edes miettisi mutta olenhan huomattavati vanhempi kuin aloittaja mutta vaikka en olisikaan niin luulen että ainakin joku aika eron jälkeen on hyvä viettää ilman ukkoa ja miettiä rauhassa mitä elämältä haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten lähdetään suhteesta jos itsellä kuitenkin vielä kaikki rakkaus ja halu korjata. Pelkään lähtemistä vaikka toki järki sanoo ettei tämä tästä muuksi tule muuttumaan mutta siltikin jokin pieni toivonkipinä jaksaa vielä elää.

        AP

        En ymmärrä yksipuolista rakkautta, vaikka kuinka huonosti kohdellaan, silti rakastetaan niin per. .ti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se siitä parane. Vähän aikaa runsas parittelu auttaa, mutta sitten sekin kyllästyttää. Jos tuo uuden kumppanin, lapset ei edes kuse sinuun päin ja olet se pettävä äitihuntsu, joka kyllä häviää tässä. Olet vaan ollut niin hemmetin tyhmä heti alussa, että et ole vaatinut mukavuudenhaluisena tarpeeksi. olet siis itse syypää ja kestä. Toki voi lähteä, valintahan on pelkästään sinun. Kaikki kulissithan murenee...uuden ukon hankkiminen on riski siinä kuin mikä tahansa, mitä havittelet. Moni on pettynyt, vain renttuja tarjolla, kaikki kunnolliset on jo varattu. Hehhehhehhe

        Eivät ole kaikki, vaimo kertoi miten ihanan Pakistanilaisen on löytänyt, sitten tämä ihanuus teki konkussin ja vei ex-vaimon rahat.


      • Anonyymi
        taruolento kirjoitti:

        "Uuden ukon hankkiminen jne" miksi pitäisi hankkia heti uusi ukko. Jos itse eroaisin niin en edes miettisi mutta olenhan huomattavati vanhempi kuin aloittaja mutta vaikka en olisikaan niin luulen että ainakin joku aika eron jälkeen on hyvä viettää ilman ukkoa ja miettiä rauhassa mitä elämältä haluaa.

        Nykyisin on niin hyviä vempaimia kaupan jotta sitä nautintoa ei löydy keneltäkään mieheltä ja voi pysyä itsellenä hymy huulilla.


    • Anonyymi

      Tuon ikäisellä miehellä on identiteetti ongelma, mutta me vanhemmat, keskitytään vain ja ainoastaan naisen hyvin vointiin. Eli palvomme puolisoamme, ja teemme siitä yhteisen onnen.

      • Anonyymi

        Pitkä parisuhde on vain väsynyttä ystävyyttä..


      • Anonyymi

        Jotkut tekee noinkin mutta ei teistäkään kaikki noin tee useimmiten ihminen yksilönä ei voi puhua kuin omien kokemuksiensa pohjalta niiden pohjalta ei pitäisi luoda ennakko käsityksiä jostakusta ennen kuin tähän on tutustunut edes sen verran että tietää haluaako olla kyseisen ihmisen lähellä edes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä parisuhde on vain väsynyttä ystävyyttä..

        Joillakin noinkin kun ei ymmärretä arvostaa toinen toista ja kasvaa yhdessä samaan suuntaan eikä yhdessä erilleen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitkä parisuhde on vain väsynyttä ystävyyttä..

        Kyllä samaa mieltä. Naimisissa 51 vuotta tulevana maaliskuuna. Väsynyttä muutenkin kun iän mukana tulee sairauksia ja muuta.


      • Anonyymi

        Tosi vanha, hyvinvointi on yhdyssana.


    • Kiitos kun avauduit aralla aiheella. Luulen, että tällaiset ongelmat parisuhteessa ovat aika yleisiä. Avioliittoon ladataan nykyisin niin paljon odotuksia. Ihmisten elinikä on pidentynyt ja terveys parantunut entisistä ajoista, jolloin lasten aikuistumisen kynnyksellä vanhemmat olivat jo toinen jalka haudassa. Nykyisin ollaan terveempiä ja kun kodin rakentamisen ja lasten kasvattamisen jälkeen tuleekin taas aikaa, elämää on vielä paljon edessä, mutta se ei toimikaan niin kuin silloin kun ihastuttiin ja rakastuttiin ja deittailtiin. Kaiken takana olevan yhteiselämän jälkeen parisuhde ei olekaan enää sitä innostunutta ja hurahtanutta toisen opiskelua ja yhteisiä projekteja. Hormonitoimintakin on jo muuttanut mielihaluja. Vaikea ihastua uudelleen ihmiseen, jonka tuntee jo läpikotaisin. Todella epätodennäköistä, mutta mahdollista. Sekin vielä, että molempien pitäisi tuntea samoin.
      En osaa antaa ratkaisuja, mutta luulen, ettei sinun kannata jäädä tuleen makaamaan. Miehesi on sellainen kuin on eikä varmaan siitä muutu. Jonkin pitää muuttua, mutta ei sen tarvitse olla ero tai riita tai muukaan muutos suuressa elämänkuvassa. Olen oikeasti sitä mieltä, että avioliitossakin voi pysyä ja jatkaa arkea edelliseen tapaan, mutta monia asioita voi ulkoistaa. Jos yhdestä ihmissuhteesta ei saa kaikkea sitä mitä haluaa tai tarvitsee, miksei voisi olla useampia läheisiä suhteita, ei välttämättä parisuhteita, mutta omanlaisiaan ystävyyssuhteita, joille ei tarvitse asettaa etukäteen rajoja.

      Tuntuu siltä, että sinä tarvitse jonkun jolle puhua. Parisuhdeterapeutti pyrkii aina pelastamaan avioliiton ja tavoittelee sitä, että te yhdessä jatkatte sovitulla tavalla. Ei sen tarvitse olla ammattilainen, vaan henkilö, joka ajattelee sinua, on kiinnostunut sinusta eikä pyri mihinkään. Olen itse ollut ja olen edelleekin hieman vastaavanlaisessa tilanteessa, tosin miehenä. Minulla on ollut avioliiton ulkopuolisia läheisiä ystävyyssuhteita, ilman seksiä ja seksin kanssa. Kaikki ovat olleet omanlaisiaan ja auttaneet minua eteenpäin. Elämä on hyvää, kun kotona on rauhallista ja turvallista ja koen mielenkiitoisia hetkiä myös kodin ulkopuolisessa elämässä. Täytyy vain löytää sellaisia ihmisiä, joille tällainen kuvio sopii. Niitä on paljon. On jotakin mitä odottaa ja se palkitsee. Jos haluat, voin vaihtaa ajatuksia enemmänkin.

      • Anonyymi

        Onko teillä ihan yhteisestä sopimuksesta nuo sinun avioliiton ulkopuolella olevat suhteet? Eli onko puoliso hyväksynyt tämän järjestelyn ?

        AP


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko teillä ihan yhteisestä sopimuksesta nuo sinun avioliiton ulkopuolella olevat suhteet? Eli onko puoliso hyväksynyt tämän järjestelyn ?

        AP

        Joskus kauan sitten, kun puolileikilläni sanoin hakevani huomiota muualta, hän tokaisi, että "käytä sitten kortsua". Silloin meillä oli vielä seksiä kotonakin. Ei olla koskaan sovittu mitään, hän tuntee minut ja tiedostaa, muttei halua tietää enempää. Joskus tuntuu, että hän on vaan iloinen, että saa olla rauhassa kotona, enkä häiritse.

        Sanoit jossain yhteydessä, että toivot kaiken vielä muuttuvan paremmaksi. Niin voi tosiaan käydä, mutta miehesi pitää oikeasti kokea, että hän voi menettää sinut. Jos hän herää, hyväksyy ja antaa anteeksi, hän rakastaa sinua. Jos suuttuu ja haluaa eron, et itse asiassa menetä mitään, vaan saat vapauden. Ei sinullekaan tee pahaa katsoa, mitä ulkomaailmassa tapahtuu, miltä huomion saanti tuntuu ja voiko sitä antaa joku muu. Pahinta mitä itsellesi teet, on jäädä tuleen makaamaan.


    • On myös miehiä, jotka laittavat vaimon tärkeysjärjestyksessä ykköseksi. Ajatellaan oma tekeminen siten että siitä aiheutuu mahdollisimman vähän harmia emännälle. Toimitaan niin että rouva pysyy tyytyväisenä ja silloin itsellä on myös kaikki hyvin jos emäntä on talossa tyytyväinen.
      Ei sun mies muutu ikinä tuosta. Se on sellainen.

      • Anonyymi

        "On myös miehiä, jotka laittavat vaimon tärkeysjärjestyksessä ykköseksi. Ajatellaan oma tekeminen siten että siitä aiheutuu mahdollisimman vähän harmia emännälle."
        Minä olen juuri tuollainen, ota yhteyttä ja elät kuin ruusutarhassa, lainan ruuan, siivoan, hemmottelen ja ai ne ihanat pitkät yöt. 10 vuoden takuu.


    • Anonyymi

      Samat sanat toiselle, että koet ei ole aikaa ja mielenkiintoa, sekä käyttäytyminen kylmää. Nämä ei koskaan muutu jos nainen on kotona hiljaa, ei puhu oikeasti asioiden oikeilla nimillä ja kerro mitä ajattelee heti alussa.

      Jos tapaisitte nyt niin eihän teille tulisi koskaan suhdetta.

      • Anonyymi

        Kyllä nämä asiat olen hänelle moneen moneen kertaan kertonut. Kirjaimellisesti ihan rautalangasta on väännetty. Sekä kirjallisesti ja sanallisesti että siitä ei pitäisi olla kiinni etteikö tietäisi miltä minusta tuntuu. Kaikilla eri tavoin on pitänyt yrittää lähestyä niinä aikoina kun hän ei suostu kommunikoimaan. Ja ihan sovinnollisissa merkeissä olen selittänyt miltä kaikki tämä hänen toimintansa tuntuu minusta enkä niin että vain olisin syyttänyt .


      • Anonyymi

        Tuo riippuu vähän siitä, mitä kukin kaipaa parisuhteelta. Olen nähnyt pariskuntia, jossa mies jaksaa luritella ja suukotella, tuoda kukkia lirkutella. Toimii joillekin loistavasti!

        Minä en jaksa ihmisiä, jotka ovat huomionkipeitä ja kertomassa, miten he kaipaavat enemmän huomiota. Minä olen monesti ahdistunut, kun toinen on koko ajan kiinni ja tuntuu, että parisuhteesta loppuu happi.


    • Anonyymi

      olisko aikuiseksi kasvaminen millainen suoritus.

      • Anonyymi

        Monellekin jopa mahdoton


      • Anonyymi

        Tämäkin käy ilmi sarjassamme pyhän hulluden monet ilmenemis-sekä ulkomuodot jotka eivät välttämättä vaihtamalla parane.


    • Anonyymi

      Järkyttävää. Sinä olet naimisissa, miehesi ei. Nyt otat komennon tai lähdet lätkimään. Mikä mahtaa olla tuo harrastus? Ettei vai toinen nainen?

      • Anonyymi

        Mitä täällä vielä uikutat ja keräät säälipisteitä.Tee samoin kuten miehesi.Käytä siivous-sekä ruokapalvelua sekä ulkoista rakkaus-sekä puheripulisi.


      • Anonyymi

        Melko varmasti golfin peluu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä täällä vielä uikutat ja keräät säälipisteitä.Tee samoin kuten miehesi.Käytä siivous-sekä ruokapalvelua sekä ulkoista rakkaus-sekä puheripulisi.

        Hiukan julmasti sanottu.


    • Anonyymi

      Nyt kannatta kyllä lähteä tästä suhteesta.
      Ei hukata omaa elämäänsä olemalla kotona näkymätön.
      Keksi uusi harrastus ja nauti elämästä.

      • Anonyymi

        Lähteminen on vain niin vaikeaa kun itsellä vielä tunteita ja halua korjata kaikki paremmaksi .
        Omia harrastuksia toki löytyy , kyllä minulla on ihan omakin elämä mutta haluaisin vain niin kovasti nauttia myös parisuhteesta kun tosiaan lapset ovat sen ikäisiä että nythän meillä pitäisi olla toisillemme aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähteminen on vain niin vaikeaa kun itsellä vielä tunteita ja halua korjata kaikki paremmaksi .
        Omia harrastuksia toki löytyy , kyllä minulla on ihan omakin elämä mutta haluaisin vain niin kovasti nauttia myös parisuhteesta kun tosiaan lapset ovat sen ikäisiä että nythän meillä pitäisi olla toisillemme aikaa.

        Mitä sinä oikein nillität sitten täällä? On se jännää mihen ei mene tajuntaan ettei tilanne tuosta muutu miksikään vaikka sinä kuinka haluaisit kun mies on jo tehnyt kaikkensa osoittaakseen ettei todellakaan halua samaa. Kuvitella että noin tyhmä ihminen on mennyt vielä lisääntymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähteminen on vain niin vaikeaa kun itsellä vielä tunteita ja halua korjata kaikki paremmaksi .
        Omia harrastuksia toki löytyy , kyllä minulla on ihan omakin elämä mutta haluaisin vain niin kovasti nauttia myös parisuhteesta kun tosiaan lapset ovat sen ikäisiä että nythän meillä pitäisi olla toisillemme aikaa.

        Ei sun tunteesi nyt mitään auta, kun toinen ei välitä paskaakaan sun tunteista , liittonne on tullut tiensä päähän on aika erota.
        Sinä olet vielä nuori ihminen , miksi tuhlaat elämääsi tuolaiseen änkyrään , jos hän kerran on ollut tuollainen koko liiton ajan, ei hän miksikään siitä muutu, mutta sinä voit muuttaa elämäsi paremmaksi, nainen ,toimi älä kitise.


    • Anonyymi

      Hyvin erikoiselta tuntuu teidän elämän sisältö. Nyt, kun olisi aikaa toisillenne lastenkin iän puolesta, niin olette ikäänkuin kasvaneet erilleen. Tuossa ei ole mitään järkeä, jos ei ole enää mitään yhteistä. Tosin ei käynyt ilmi, onko ystävienkään kanssa mitään tekemisiä, tai sukulaisten (sisarukset). Pyöritte omissa ympyröissä ja senkin ympyrän "vastapäivään", kuin pitäisi olla "myötäpäivään". Valitettavasti jotenkin paistaa läpi, että miehelläsi voi olla orastava mielenkiinnon kohde, vieläpä siellä harrastuksen parissa. Noooh, tämä oli spekulointia, mutta noin ne asiat yleensää viittaavat, kunnes "räjähdys" tapahtuu ja kaikki julkitulee. Jos ei muutosta tule, niin "piiri pieni pyörii" vaan eteenpäin ja ihmiseltä/ihmisiltä katoaa lopullinenkin sielu sisimmästä toisiaan kohtaan.

    • Anonyymi

      Harrastaa henkistä väkivaltaa ja on muista syistä kanssasi, kuin rakkaudesta. Turhaa tuhlata elämäänsä enempää. Muutat muualle teinin kanssa. Tuskin sillä on edes lapselleen aikaa, jos ei ole vaimollekkaan.

    • Anonyymi

      Ihan kuin olisin lukenut omasta elämästäni,joskin mun mies ei mökötä kuin hetken.Mutta meillä tulee yhteenottoja monta kertaa päivässä,ihan ilmanaikasesta alkaa inttää,ja olla eri mieltä.Nukkuu eri huoneessa mikä on kaiken kamalinta,ei ole mitään läheisyyttä,silti hän odottaa että minulla pitäisi halut hyrrätä,herra istuu kaiken vapaa ajan tietokoneella pelaamassa,jää myös sinne kun lähden nukkumaan.On myös hyvin mustasukkainen,vittuilee kun mulle tulee tekstari että poikaystäväkö sieltä viestittelee..hänellä on yksi sisko joka on ihan ykkönen,joka joulunaikana on tärkein asia löytää siskolle lahja..minun lahjalle ei niin väliä oo.Ja äiti,joa palvoo pientä poikaansa,soittaa monta kertaa päivässä,että mkistä oot nyt suuttunut kun et oo käyny..ei mene päivääkään ettenkö mieti milloin saan sanottua hänelle että mitäpä jos lähtisit omilles...asunto jossa asutaan on minun,mies kuuluu niihin selkärangattomiin jotka eivät kykene ottamaan ikinä asuntolainaa sotkettuaan luottotietonsa.Odottaa että hoidan kaikki kotityöt ja laitan herralle mieluisaa ruokaa.Lenkille hän ei suostu lähtemään,on niin kipeä kun on sohvalla kaiken aikaa kun ei ole töissä.Toivon että joskus vielä saan elää omaa,oman näköistä elämääni ilman aikuista miestä,joka leikkii lasta.Hänellä on myös pelkotiloja johtuen alkoholistiperheessa kasvamisessa,luo kaiken aikaa uhkakuvia itselleen ja pelonaiheita.Ei kykene tekemään päätöksiä.Olen niin väsynyt tähän ainaiseen riitelyyn,ja siihen että mulla on mies jota ei kuitenkaan ole..näkymätön mies.Väsyttää tämmönen.Vituttaa,,

      • Anonyymi

        Hän saa täyden palvelun siis ja katon päänsä päälle tekemättä laittamatta tikkua ristiin asian takia tehän olette kämppiksiä etujen kanssa Ainoa vaan että hän on se ainoa joka ne edut saa niistä hyötyy mu luulempa että poliisien kanssa mahdollisesti joudut asian hoitamaan si kun hänestä eroon haluat ja jo hetken päästä joudut varmaan jähestymiskieltoa hakemaan ellei sulla si ole hyvää tuttua joka voi asian kanssa sua auttaa tai isää joka pystyy sua jeesiin asian suhteen


      • Anonyymi

        Jäin pohtimaan oletko miehellesi vaimo - vai lähinnä äiti, joka huolehtii hänestä…


      • Anonyymi

        Apua😱😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin pohtimaan oletko miehellesi vaimo - vai lähinnä äiti, joka huolehtii hänestä…

        Tuo kolahti, kun luin "Luo kaiken aikaa uhkakuvia itselleen ja pelonaiheita."... täällä kans puolisko istuu sohvalla näpräämässä kännykkää, lukee il, is ja mtv millon mitäkin kirjotuksia ja ruokaaine allergiat ja ongelmat muuttuu sen mukaan mitä vasta lehdissä on kirjotettu... ihan kiva ihminen, välillä hieman itsepäinen ja vaikuttaa perus peräkamaripojalta joka itse on aina oikeassa mitä tekee ja tekee miten ite haluaa, millon haluaa... pelottaa että äitiksi joutuu vaikka haluaisi parisuhteen... hyyyyyyyyi, iiiiiik


      • Anonyymi

        Siinä toinen pelle ,joka ei osaa erota ja ottaa elämäänsä omiin käsiin , aja se ukkosi sinne äitinsä helmoihin hae ero ja ositus mammonasta, siitä se lähtee ...


    • Anonyymi

      No aloittajalle sanoisin, että ehkä ei kannata erota, mutta ala elää omaa elämääsi.
      Itsellä hieman sama tilanne. Emme riitele. Mutta kauheasti ei ole yhteisiä juttuja. Tämän takia minulla on omia harrastuksia ja teen matkoja yksin ja ystävieni kanssa. Olen pyytänyt häntä, mutta ei hän halua mukaan. Onneksi ei hän ole mustasukkainen, että saan harrastaa ja mennä miten haluan. Samoin annan miehelle vapauden.
      Vapaus tuo sellaisen velvoitteen, että mitään sellaista ei tehdä mikä loukkaisi toista.
      Olen jo 56, niin seksiä ei enää tarvitse olla joka päivä. Ei edes joka viikko. Yksinkin sen voi hoitaa, nykyään kun on paljon hyviä vimpaimia.
      Odottelen innolla lastenlapsia.
      Tälle minua edeltävälle sanoisin, että jos on työtön vätys makaamassa kotona, eikä tee mitään, niin voit sanoa, että ota vuoteesi ja käy. Asuntohan on sinun. Mitään vittuiluja ei tarvitse kuunnella.
      Hyvää vuotta 2023 kuitenkin ja onnea ratkaisuihinne, mikä ikinä se sitten onkaan.
      Joskus se onni voi vielä löytyä ulkopuoleltakin. Kovin usein kyllä 50+ naiset ovat aika yksin, sillä ei niitä kunnon miehiä joka oksalla ole...sitten sitä vasta yksin saatte olla.
      Lapsia aina ajattelen. Ei ero ole heille kiva asia.
      Voittehan muuttaa erilleen ja katsoa millaista se on. Sopikaa vaikka, että kokeilette erossa 6kk -1v...

      • Anonyymi

        Todennäköisesti asunto on miehen, tuskin tuo nainen siinä roikkuisi, jos asunto sen olisi.


      • Anonyymi

        Minulla on omia harrastuksia ja omia menoja mutta olen sitten ehkä sellainen parisuhde ihminen että haluaisin rakkaani kanssa tehdä edes jonkinverran yhdessä juttuja ja varmaan siellä takana myös se että haluaisin tuntea itseni hänelle tärkeäksi . Siihen ei auta ystävien kanssa matkustelu .
        Sen verran olen kyllä seksuaalisesti vireä että en kyllä ilman seksiä halua olla. No sitä häneltä toki kyllä saa jos hän vain on kotona.
        Erota en missään nimessä haluaisi mutta tässä tilanteessa olen onneton . Hän on elämäni rakkauskaraoke se tosiaan pelottaa että löytäisinkö ikinä ketään ketä kohtaan tuntisin samaa rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todennäköisesti asunto on miehen, tuskin tuo nainen siinä roikkuisi, jos asunto sen olisi.

        No sepä ny ei kenellekkään meistä kuulu kenen asunto eikä ny varmaan ollu se asian pääpointti huomaa sun arvomaailman kirjoituksestasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on omia harrastuksia ja omia menoja mutta olen sitten ehkä sellainen parisuhde ihminen että haluaisin rakkaani kanssa tehdä edes jonkinverran yhdessä juttuja ja varmaan siellä takana myös se että haluaisin tuntea itseni hänelle tärkeäksi . Siihen ei auta ystävien kanssa matkustelu .
        Sen verran olen kyllä seksuaalisesti vireä että en kyllä ilman seksiä halua olla. No sitä häneltä toki kyllä saa jos hän vain on kotona.
        Erota en missään nimessä haluaisi mutta tässä tilanteessa olen onneton . Hän on elämäni rakkauskaraoke se tosiaan pelottaa että löytäisinkö ikinä ketään ketä kohtaan tuntisin samaa rakkautta.

        Ei rakkaus ole koskaan samaa eri ihmistä kohtaan jos näin ni si itse mieltäsin et on korvien välissä jotain vikaa eikä osaa mennä elämässään eteen päin jos uuden ihmisen kanssa kaipaa sitä samaa mitä oli edellisen tai aiempien kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on omia harrastuksia ja omia menoja mutta olen sitten ehkä sellainen parisuhde ihminen että haluaisin rakkaani kanssa tehdä edes jonkinverran yhdessä juttuja ja varmaan siellä takana myös se että haluaisin tuntea itseni hänelle tärkeäksi . Siihen ei auta ystävien kanssa matkustelu .
        Sen verran olen kyllä seksuaalisesti vireä että en kyllä ilman seksiä halua olla. No sitä häneltä toki kyllä saa jos hän vain on kotona.
        Erota en missään nimessä haluaisi mutta tässä tilanteessa olen onneton . Hän on elämäni rakkauskaraoke se tosiaan pelottaa että löytäisinkö ikinä ketään ketä kohtaan tuntisin samaa rakkautta.

        Sitten jatkat samaan malliin maailman tappiin asti , mutta älä sitten valita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on omia harrastuksia ja omia menoja mutta olen sitten ehkä sellainen parisuhde ihminen että haluaisin rakkaani kanssa tehdä edes jonkinverran yhdessä juttuja ja varmaan siellä takana myös se että haluaisin tuntea itseni hänelle tärkeäksi . Siihen ei auta ystävien kanssa matkustelu .
        Sen verran olen kyllä seksuaalisesti vireä että en kyllä ilman seksiä halua olla. No sitä häneltä toki kyllä saa jos hän vain on kotona.
        Erota en missään nimessä haluaisi mutta tässä tilanteessa olen onneton . Hän on elämäni rakkauskaraoke se tosiaan pelottaa että löytäisinkö ikinä ketään ketä kohtaan tuntisin samaa rakkautta.

        Mitäs sit kitiset jatkat samaan malliin loppuun asti.


    • Anonyymi

      Ei kannata ainakaan tehdä aviorikosta.

      Eikö ensimmäinen ja tärkein asia olisi tietää totuus ikuisuudesta! – Mitä Sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen? Mihin silloin menet? On kaksi mahdollisuutta: Tuonela ja Paratiisi. Molemmat ovat väliaikaisia paikkoja, joissa odotetaan ikuisuutta:
      1. Uskoon tulleet pääsevät Paratiisiin, jossa odotetaan Jeesuksen takaisin tuloa. Paratiisi on onnen ja autuuden paikka, lopullisen Taivaan kodin esikartano.
      2. Jumalan armon hylänneet siirtyvät kuolemansa hetkellä Tuonelaan, jossa odottavat lopullista tuomiotaan. Se on kauhujen paikka, kadotuksen eli helvetin esikartano.
      Jeesus on sovittanut syntitilasi Goltatan ristillä. Hänen sijaiskärsimyksensä ja verensä kautta voit saada syntisi anteeksi. ”Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.” Joh. 11:25

      https://jeesuspelastaa.com/

      • No voi sun Jeesus! Kannattaako koko maanpäällinen elämä uhrata sen vuoksi, että ehkä näkee, minne pääsee ja onko se totta?


      • Anonyymi

        Muumit on paljon mielenkiintoisempi silloin kun haluaa lukea satuja.


      • Anonyymi
        Hennieb kirjoitti:

        No voi sun Jeesus! Kannattaako koko maanpäällinen elämä uhrata sen vuoksi, että ehkä näkee, minne pääsee ja onko se totta?

        Kyllä se on totta. Sitä minne pääsee/joutuu, sitä ei ehkä kaikki saa täällä maan päällä tietää.


      • Anonyymi

        No, nää on noita satuihin uskovia ,joulupukkiin ja kaikkiin muihinkin keijuihin ja peikkoihin.😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on totta. Sitä minne pääsee/joutuu, sitä ei ehkä kaikki saa täällä maan päällä tietää.

        Hautaan pääsee ,se on siinä.


    • Anonyymi

      Kovasti täällä yllytetään eroamaan eikä parantamaan suhdetta, ilmeisesti katkerat eronneet parveilevat suomi24 palstalla.

      Ison ongelmahan tuossa on se, että liian kauan teillä oli niin vähän yhteistä aikaa että ukko kiinnostui jostain harrastuksesta liikaakin, ei kuitenkaan lähtenyt muita naisia jahtamaan eli on tyytyväinen sinuun.

      Voiko sen ukon harrastuksiin mennä mukaan?

      • Anonyymi

        Aluksi yritinkin lähteä mukaan mutta muutti muotoaan sen verran että istuisin nykyään yksin siellä. Vähän vaikea selittää. Mutta tavallaan silloin kun harraste oli ns alemmalla tasolla niin yhdessä se vielä onnistui mutta hänen intohimo lajia kohtaan on syventynyt että on siinä toiminnassa mukana niin etten minä voi hänen kanssaan tehdä .


      • Anonyymi

        Jätä se sika


    • Anonyymi

      Kaikki päättyy aikanaan.
      Aikansa kutakin.
      Lopun alkua teitillä siellä jo on alkanut.
      Alamäkeä on jo, vauhti vain kiihtyy.

      • Anonyymi

        Kyllä kai suhdekin tulee tiensä päähän jos ei sitä yhdessä hoida niin että molemmilla kummallakin kaikilla suhteeseen jollain tapaa kuuluvilla on hyvä olla ihan samalla tapaa autoakin pitää aina toisinaan huoltaa että toimii


    • Anonyymi

      Niin, ongelmahan on sinun ja sinun pitää ratkaisu löytää. Miehellä ei ole ongelmaa, hän on oletettavasti tyytyväinen, rakastaa sinua ja haluaa elää oman näköistä elämää. Ainoa mitä voit muuttaa olet sinä itse. JOs teillä on jotain hyvää, kuten luultavasti on paljonkin, keskity siihen.

      Meilläkin on vuosikymmeniä kestänyt liitto. Mies ollut aina hieman samanlainen kuin sinunkin. Hänelle harrastukset ovat olleet tärkeitä mutta monella toiminnallaan on osoittanut rakastavansa, ei ehkä niinkään sanoilla mutta teoilla.

      Nyt elellään kahdestaan kun lapset ovat jo maailmalla. On hyvä, että miehellä on harrastukset säilyneet;hän on hyväkuntoinen ja virkeä ja pitää minutkin liikkeessä. Minä olen se joka järjestää meillä yhteiset menemiset ja tuon tyyppiset kuviot; joskus tympäisee mutta kuka näitä laskee kun kumpikin hyötyy.

      Miehen tapa huolehtia ja antaa huomiota, on aamupalan laitta ja se, että antaa minun nukkua vaikka puoleen päivään, ei koskaan moiti (minä luultavasti moittisin, jos hän tekisi samoin)

    • Anonyymi

      Onko hänellä aikaa itselleenkään?

      Itselleni tuli stoppi 4 kuukautta sitten aivoeron muodossa. Aluksi vastustin tätä, koska olin jo urautunut perheelliseksi aviomieheksi ja miettinyt tulevaisuuden sen mukaan.

      Totuus kuitenkin on että tässä kuukausien myötä olen alkanut taas hengitää, tekemään asioita joista MINÄ pidän, alkanut pikkuisen jopa elämään. Toki tämä myös stressaa, elämän epävarmuus, suorainen yksinäisyys, toisen ihmisen puute - mutta samalla päivien rutiini on murtunut ja vaikka olen yhä surumielinen... niin silti koen että elämä edelleen virtaa suonissani ja on uusia tuntemattomia asioita joita kohdata, paikkoja minne mennä ja mikään ei estä minua olemasta oikeasti se mitä olen.

      Minulla ei ole ollut kumppaniani ikävä. Tajusin että olin lopettanut piittaamasta jo pitkän aikaa sitten. En toivo hänelle pahaa tai koe häntä mitenkään erityisen huonona, mutta hän vain päätyi olemaan... tiellä? Vaatimassa ja verottamassa energiaani ja minä sitä suin päin suhteen takia luovuttamassa niin että unohdin tosiaan itseni. Ja samalla kuitenkin koitin olla minä konfliktienkin uhalla.

      Nyt näen että hän oli nimenomaan tielläni, ei kanssani, vaan tiellä. Estämässä. Suuntaamassa huonosti. Ei pahuuttaan tai huonouttaan, vaan erilaisten odotusten takia, erilaisen energian, erilaisen elämänrytmin ja -sisällön. Suhde häneen teki minulle lopulta huonoa ja se "poissaoleminen" oli tapani sotia vastaan, järjestää itselleni aikaa tai unohtaa se mikä ei toiminut ja mitä ei pystynyt elämään todeksi.

      • Anonyymi

        Juuri tuo tunne välillä itselleni tulee että olen vain hänen tiellään . Mutta toivoisin että hänestä löytyis sitten sen verran miestä myöntämään asia eikä vain kieltää . Asiasta olen siis hänelle maininnut ja suoraan häneltä olen kysynyt että haluaako hän jatkaa elämääänsä ilman minua mutta väittää vain että rakkastaa ja hakuaaa yhdessä olla . Sitten taas teot puhuvat toista .
        Monta kertaa olen puhunut juuri noista erilaisista odotuksista paruhteessa. Mutta silloin aina puhuu että kyllä joo pitäisi olla jotain yhteistä tekemistä mutta toteutus vain jää puuttumaan. Eli puhuu ja lupailee mutta sitten taas kaikki unohtuu .
        Siksi mä en ehkä tätä tilannetta tajua . Enkä kyllä tajua sitäkään miksi minä jaksan silti edelleen uskoa ja odottaa .


    • Anonyymi

      Tulos tai ulos.Mullakin oli tuollainen mies- vauva,Panin ulos.

      • Anonyymi

        Vauvakin on helpompi hoidettava kuulemma kun aikuinen kakara näi äiteen sanoja lainatakseni


    • Anonyymi

      Siis täysin ehdottomasti ero just ny tällä millisekunnilla. Ei siis tod voi käsittää moista....iiiikk!! Opiskele tantraa, syö kikherneitä ja aloita just ny 9 kk hapanjuusto/piimäkuuri ja käytä väljiä legginsejä. Simmut auki yöelämässä ettet kolhi ittees ja käytä heijastinta!!

      • Anonyymi

        Ja tämä oli ohje neuvo mitä vartoin


    • Anonyymi

      En tiedä miten auttaisin sinua ja miehesi tilannetta, mutta Jumala voi auttaa. Kokeile viedä asiasi Hänelle. Jumala on luonut sinutkin ja hän tuntee luomuksensa ja osaa auttaa. Kokeile rukoilla ja aloita vaikka tämä ilmainen kirjekurssi syventääksesi suhdettasi Jumalaan

      https://www.raamattuavautuu.fi/

      • Anonyymi

        Kuinka vitun vaikea se on ymmärtää että isä.panee meikit äiteen kanssa alulle ja äiti synnyttää ja missä.kohti täsä.on Jumalaa tarvittu itse olen ainakin olemassa isäni ja äitini takia pääasiassa äitini koska äitini halusi vähintään yhden lapsen


    • Anonyymi

      Aloittelijalle, mitä pikimmin tuppaat miehesi harrastuksiin mukaan niin huomaat kuinka niissä viihtyy ja ajantaju katoaa !

      • Anonyymi

        Mieluummin oma harrastus... Molemmat kaipaa omaa tilaa ja jos toinen väkisin mukana kaikkialla niin...


      • Anonyymi

        Eihän hän ole ollut montaakaann kertaa tällä savityö kurssilla.
        Minä hänelle yhden savivadin dreijjasi,
        niikun mallin vuoksi.


    • Anonyymi

      En ymmärrä ihmisten narinaa, mutta en itsekkään jaksaisi viettää lomalla aikaa ihmisen kanssa jota näen joka päivä himassa viimeset 20 vuotta. Onko nää parisuhteet jotain jatkumoa äiti-lapsi-isä -suhteesta? Siksikö nää lesketkin menee heti kolmen kuukaudenpäästä naimisiin kun raato on saatu haudattua?

      • Anonyymi

        "Siksikö nää lesketkin menee heti kolmen kuukaudenpäästä naimisiin kun raato on saatu haudattua?"
        Kuule se "raato" on haudattu jo todella kauan sitten, mutta ihminen (äiti) voi elää lastensa kanssa hyvää ja läheistä elämää sen (kin) "raadon" jälkeen. HUOM! "raato" sinun sanomasi, ei minun, enkä koskaan käyttäisi kenestäkään ihmisestä tuota muotoa. Voitko kuvitella, että kaikin sielun ja ruumiin voimissa olevakin voi kuolla yht`äkkiä, jopa huippu-urheilija..
        Tämän halusin vättämättä vastata sinulle kommentoinnistai.
        Sinun kaltaisiin en haluaisi edes tutustua.


      • Anonyymi

        No si sä et onneksesi seurustele tai ainakaanasu saman katon alla yhdenkään naisen kanssa ainakaan empä tiedä.montaakaan naista ketkä arvostais sitä että on suhteessa mu saisivat lomailla yksikseen


      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Olen joskus seurannut,. Miten nopeesti suru haihtuu. Kävelläänkin hetken päästä uuden ihmisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin sanottu. Olen joskus seurannut,. Miten nopeesti suru haihtuu. Kävelläänkin hetken päästä uuden ihmisen kanssa.

        Elämässä mennään yleensä eteenpäin, ei taaksepäin, suruaika on yksilöllinen, ja luoteestakin kiinni.


    • Anonyymi

      En muuta sano kuin: Nainen antaa aina itsensä kärsiä, koska säälin tunne miestä kohtaan tulee aina vaikka olisi mikä.

      Tiedän jo, että te jatkatte vielä vuosia yhdessä kunnes olet elämässäsi täysin onneton.

      Ja mistäkö tiedän? Sitä älä kysy.

      • Anonyymi

        Varmaankin omasta kokemuksestasi


    • Anonyymi

      Läheisriippuvuus? Terveisin toinen toipuva läheisriippuvainen

    • Anonyymi

      Ota ero. Luin kertomustasi kuten omaa elämäntarinaan olisin lukenut. Kyllä niitä miehiä maailmassa piisaa, ja rakastut vielä uudelleen ennemmin tai myöhemmin. Paskaa suhdetta taas ei korjaa yhtään mikään.

      • Anonyymi

        Ei jos ei kummallakin ole aidosti halu yrittää


    • Anonyymi

      Erotkaa, pelastatte molemmat elämänne mitä siitä vielä jäljellä on.

    • Anonyymi

      Minä en passaisi mokomaa otusta hetkeäkään, ukkosi on tottunut elämään niin että sinä teet kaiken ja hän mököttää jos otat asioita puheeksi, miehesi on itsekäs, käyttäytyy kuin pahin teini ja vähät välittää sinusta, älä rupea läheisriippuvaiseksi, nyt lusikka kauniisti käteen ja ilmoitat kylmästi lähteväsi. Miehesi ei muuksi muutu vaikka kuinka lupailee.rakkaus on tässä tapauksessa yksipuolista, etsi elämäsi muualta, olet sen ansainnut.

    • Anonyymi

      Huh, huh mikä tarina AP:llä. Voisitko alkaa rakastamaan ja kunnioittamaan itseäsi niin paljon, että teet tilanteelle jotain. Itse laittaisin miehen asumaan omaan asuntoon ja siivoamaan siellä omat sotkunsa harkinta ajaksi. Tuo mykkä koulu on henkistä väkivaltaa, väkivaltaa ihan samoin kuin fyysinen väkivalta. Tuo puolisosi syö koko ajan itse tuntoasi ja itsesi kunnioittamista ja tekee sinusta samalla heikomman. Tee sinäkin oma arvo järjestyksesi ja ala elämään sen mukaista elämää. Kysy itseltäsi, mikä se on, mitä miehessäsi rakastat? Minulla oli joskus koira, joka rakasti minua ehdoitta, eipä muita vastaavia ole ollut. Jos et arvosta itseäsi, ei kukaan muukaan sitä tee, valitettavasti.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu 👍


    • Anonyymi

      jos tunnette arki elämässä hyvää...ns,,lapsien tuloon ei ole ongelmia. sinulla kaikki ok
      arkielämä on arkielämää ,,taatusti miehelläsi tulee ikävä sinua.. rakasta älä huoli

    • Anonyymi

      On se kumma että mies ja nainen eivät voi istua saman
      pöydän ääreen ja keskustella elämästään.Sitä varten on
      suu värkki.
      On avioliitto neuvoloita painukaa tilaamaan aika.Täältä
      itkeminen tuskin auttaa mitään tai ketään

    • Anonyymi

      Aloittaja on ilmeisen taloudellisesti riippuvainen miehestään kun sietää kohteluaan

      Jos erontulee jiutuu luopumaan elintasostaan huomattavasti.

      Itellä oli aina sam kun nuorena naiset lähti. Nyt ei kulumallaan kun tilillömon

      Rahaa ja ei tarvii töissään enää käydä.

    • Anonyymi

      Jätä koko ukko älä pilaa elämääsi jäämällä suhteeseen joka varmasti loukkaa sinua kun sinua käsitellään kuin märkää rättiä miehesi on idiootti terveyskeskus. Erkki 66

    • Anonyymi

      Te ootte vähän niinkuin Adolf ja Eva.

    • Anonyymi

      En olisi nyt jättämässä ukkoa, jos häntä vielä kaikesta huolimatta tunnut rakastavan. Seuraavalle lomamatkalle kannattaa lähteä sen teinin kanssa ja jätä ukko kotiin. Vaikka nyt hiihtolomalla pyyhkäiset etelän lämpöön ja pääsiäisen aikaan menet vaikka kylpylään. Ehkä ukkos pitää huomata, millaista on olla erossa. Kesälomalla voitkin sitten olla vaikka 4 viikkoa teillä tietämättömillä, jos sinä et ole ukollesi mitenkään tärkeä. Saahan hänkin sitten rauhassa keskittyä harrastuksiinsa. Hoitaa huushollin jos hoitaa ja jos ei, niin pyöriköön paskoissaan.

    • Anonyymi

      Mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän omaa aikaa tarvitsee. Pitää oppia olemaan yksin. Avioliitto on kuin vankila. Pitäis olla joku laki, joka määräis nyt olet vapaa. Ala elämään omaa elämääsi.ei tarvi olla kuin takiainen, aina toisessa kiinni.

    • Anonyymi

      Parisuhde asioista voi olla vaikea puhua rehellisesti, jos pelkää sanoa, mitä oikeasti ajattelee. Kuulostaa, että haluatte vähän eri asioita.

      Et pysty muuttamaan miestäsi. Mutta voit muuttaa sitä, miten itse suhtaudut asiaan!

      Jos et saa miehestä seuraa itsellesi, niin kannattaa yrittää löytää kavereita muualta. Enkä tarkoita nyt pettämistä, vaan ota aikaa itsellesi ja lähde vaikka reissuun tyttökaverisi kanssa. Kun löydät itsellesi aikaa ja sinulla on mukavaa, niin ehkä miehesikin alkaa kiinnostumaan tulemaan mukaan.

      Parisuhteen romantiikan näivettyminen lapsien kanssa taitaa olla aika tavallista - tai kenties jopa muutenkin pitkässä parisuhteessa. Mekään emme tee vaimon kanssa paljoa yhdessä. Seksiä ehkä kerran kuussa, jos sitäkään. Yhteinen ajanvietto on siinä arjen keskellä ja se, että voi vähän rutistaa toista silloin, kun itseltä siltä tuntuu, on pitkälti se vähäinen romantiikka, mitä arjen keskelle mahtuu. Osittain olemme kiinnostuneita eri asioista. Erona tuohon aloituksen kuvaukseen on ehkä se, että kummankin miestä mielestä parisuhde on riittävän hyvä. Minulla elämän ilo on enemmän siinä, että arki pyörii hyvin ja olisi jotain aikaa myös itselle. Lasten harrastukset ja työ tuntuvat syövän lähes kaiken vapaa-ajan ja sitten on sen verran väsynyt, ettei jaksa oikein parisuhteeseen panostaa.

    • Anonyymi

      Kuulostaa tutulta miehesi käytös.
      Itse en ole naimisissa ,vaan parisuhteessa . Asumme erillään,mutta vietämme viikonloput yhdessä ja ainakin yhden illan/yön viikolla.
      Olemme olleet vasta n 3 vuotta yhdessä,
      alkuhuuma on haihtunut jossain vaiheessa. Minulla se olisi varmaan kestänyt pidempäänkin,mutta miehen käytös minua kohtaan on muuttunut. Sen myötä omatkin fiilikset laski. Hän ei enää huomioi minua niin paljon,ei sano kauniiksi eikä puhu tunteistaan. Olen välillä kysynyt tykkäätkö enää minusta,hän sanoo tykkäävänsä mutta tarviiko sitä koko ajan hokea ? Ei hän tässä muuten olisi. Lemmikkini saavat häneltä paljon hellyyttä,toivoisin saavani siitä edes osan. Mutta kuitenkin lähes kaikki läheisyys,kosketukset ja seksi ovat lähes loppuneet. Seksikin oli mahtavaa,niin kauan kuin sitä kesti. Pystyimme puhumaan toiveistamme,hänkin sanoi että se on hienoa. Nyt meillä on usein jopa 1-2 kk taukoja,varmaan pidempiäkin olisi ellen itse seksiä suorastaan kerjää tai vaadi. Sekin tuntuu nöyryyttävältä. Ja aina hoetaan että naiset pihtaa!Teillä sentään tämä puoli vielä hoituu,vaikka muuten yhteinen aika ne on vähissä. Minun miesystävälläni on myös paljon harrastuksia,osa tullut suhteemme aikoina. Niihin hän panostaa todella paljon. Meillä on toki yhteisiä harrastuksia myös,mutta niille riittää aikaa vähemmän. Luonani ollessaan hän lähinnä katselee telkkaa,laittaa toki välillä ruokaa.Kun yritän puhua näistä asioista,hän vaan yrittää katsella telkkaa tai pysyy muuten vaiti,ihan kuin sinun miehesi. Tuntuu kuin olisin kaksin yksin,jälleen kerran. Aivan niin kuin sinäkin,mietin välillä eroa. Sitten mietin että hän on silti monella tapaa kiltti,juo harvoin eikä huorittele tai ole väkivaltainen. Nämä ovat tuttuja edellisestä liitosta. Mutta ellei mikään muutu,ruudun tässä suhteessa ilman läheisyyttä,kosketuksia,seksiä. Aivan niinkuin luultavasti sinäkin. Millä näitä miehiä herätellä,vai olemmeko heille vaan jo pelkkiä kämppiksiä? Pitävät meitä itsestään selvyytenä? Joskus kaipaan niin läheisyyttä että melkein bussissa toivon että joku vahingossa nojaisi minuun,kirjoitti joku nainen jossain joskus. Minusta tuntuu välillä samalta. Onko ajatuksesi yhtään selkeytyneet,mitä aiot tehdä? Itse pyörittelen näitä mielessäni ja mietin tuhlaanko tässä loppu elämäni jos jään eikä mikään muutu? Ystävät hokevat että vientiä vielä varmasti riittäisi, mutta niin paljon on alkoholisteja ym tuolla liikenteessä. Ja sellaista en ainakaan enää huolisi.

      • Anonyymi

        Kyllä tuossa kohti alkaa tulla jo se raja vastaan, että onko parempi sitten aivan kokonaan yksin.


    • Anonyymi

      Hän voi pitää mykkäkoulua pisimmillään puoli vuotta..
      Sitkee on pirulainen..
      Ei tollasta mulkkua jaksas katsoa..

      T: mies

    • Anonyymi

      Jörä se sika
      Et voi kun haluutsen rahat vai

      Pitkä selee aloitus kirjoitus.
      Miten noin selkee ajattelava ei osaa tehdä ratkaisua

      Syyn on raha

    • Anonyymi

      lähde

    • Anonyymi

      Ei tule muuttumaan koskaan paremmaksi. Nosta kytkintä ja ala itsekin elämään

    • Anonyymi

      Ei muuta ku annat persettä sitä arvostavalle niin yksinkertaista!

    • Anonyymi

      Toista et voi muuttaa.
      Älä heitä elämääsi hukkaan enää yhtään pitempään.
      Kyllä naista arvostavia miehiä löytää.
      Tosin pitää etsiä ihan muualta kuin tavanomaisista paikoista

    • Anonyymi

      Alkoholisoituneita keikareita ja tyhjäyqskuja on baarit täyynnä
      Sekaan vaan se on hyvä laitaa pitkin poikin nettiä

    • Anonyymi

      Kinnolisqy kokoolulqistq millkonääriä kmbaikeqmlöytäämkun ollaqn niin varattuja

    • Anonyymi

      Et ole tyytyväinen. Miestä et voi muuttaa, eli vain sinä voit tehdä asialle (omalle elämällesi) jotain.

    • Anonyymi

      Oletko ajatellut jos alkaisit pukeutumaan tyylikkäästi ja vähän seksikkäämmin arkena.
      Esim. Pukeudut nahkaan .
      Jqnkit nahka housyt ja hameen ja pisät saappaita sisällä päivällökin

      • Anonyymi

        Ylipolven PVC -saappaat jalkaan ja roiskeläppä. OnlyFans tili auki ja voimaantuminen. Itkuinen avautuminen johonkin iltapäivälehteen, miten on fetissi kermakippoon, tai jotain ihan yhtä älytöntä. Sitten parinvaihtobileitä.


    • Anonyymi

      Valitettavasti asia taitaa olla niin että olet "pakollinen paha" miehelle eli nainen,lapset ja omakotitalo -kuviolla. Se joka nyt vaan pitää olla jotta on olevinaan tehnyt osansa.

      Kysy mieheltä mitä hänelle merkitsee perhe tai teidän yhteinen elämä? Miten hän haluaisi rakentaa sitä ? Mitä odotuksia hänellä on sen suhteen?
      Tämä ei siksi että luulet saavasi syvällisen vastauksen vaan tajuat missä mennään.

      Monelle miehelle kun iltahumppa peiton alla kun on se suurin syy pitää suhteesta kiinni.

    • Anonyymi

      Uskomatonta miten naiset eivät kunnioita itseään yhtään ja suostuvat tuonkaltaisille mieslapsireppanoille pelkiksi hotellinhoitajiksi/äideiksi.

    • Anonyymi

      Kuulostaa siltä että syypää olet ihan itse.

    • Anonyymi

      Ns. kulinssi avioliitto.
      Muisteleppa kaikkia tilanteita,
      missä ei oo siippa ollu käsillä.
      Voisiko tässä käyttää sitä
      APO- sovittelua.
      (APO - Antaa Paskan Olla.)

    • Anonyymi

      Mikä ihmeen narsisti tämä aloittaja oikein on?
      Koko ajanko sen miehen siten pitäisi vain kiinnittää huomiota häneen, paapoa ja palvoa?
      Muutako ei miehen elämässä saisi olla kuin yksi nainen jota täytyy pitää kuin lämmintä p**kaa kämmenellä, ilman omia harrastuksia, ilman omaa aikaa, ilman tilaa?
      Miten täysjärkinen aikuinen ihminen voi edes vaatia tuollaista kumppaniltaan, eikö naisella itsellään ole muuta elämäntarkoitusta kuin olla jonkun palvoma ja kaiken huomion kohde?
      Kovin keskenkasvuiselta aloittaja vaikuttaa, suosittelen hänelle vahvasti sinkkuelämää.

    • Anonyymi

      Se on nyt jo ainakin tullut selväksi, että miehesi ei tahdo samaa kuin sinä, eikös? Toivottavasti niin. Mielestäni on ihan turhaa pyytää rakkautta, huomiota, yhteistä aikaa tai yleensä mitään, koska nämä ovat asioita, joita pitäisi liitossa olla pyytämättäkin. Sinä olet kuin avoin kirja toivomuksinesi eli hän tietää, että sinä edelleen rakastat ja haluat häntä huolimatta siitä, että hän välttelee sinua. Hänen on helppo jatkaa samalla tavalla, sinä pysyt vierellä joka tapauksessa.
      Jos minä olisin sinä, alkaisin elää omaa elämääni. Harrastaisin, tapailisin ystäviä, viettäisin aikaa hyvässä seurassa mukavien asioiden parissa, en vastentahtoisen ukkoni.
      Ei eron tarvi välttämättä olla se ensi askel, elämään voi alkaa muutenkin, pienemmin askelin ja katsoa mitä siitä seuraa. Kasva vahvemmaksi ihmiseksi, naiseksi, joka tuntee arvonsa.

    • Anonyymi

      Aloittajalla on siellä omassa päässään ihan h..tin iso ongelma. Ota lapatossu itsesi irti tuosta ja lähde testaamaan omaa viehätysvoimaasi jos sitä vielä jäljellä on-mistä sinä voit edes tietää mitä todellinen rakkaus on jos tuollaista kutsut rakkaudeksi ja rakastamiseksi? Ymmäräiksin jos olisi jokin taloudellinen tai lapsiin liittyvä pakkotilanne jatkaa tuossa paskassa kuten monilla,mutta aloittaja jatkaa vain koska oikeasti kuvittelee rakastavansa,vaikka kyse on pelkästä riippuvuudesta,tottumuksesta,elämisen ja yksinjäämisen pelosta-altista itsesi vielä kymmenen vuotta k..sipäälle, niin kyllä se joskus kai murusen pöydältä heittää mutta itselläsi uuden kumppanin löytämismahdollisuudet ovat jo olemattomat. Yksikään mies, ei edes omasi,katselisi tuollaista touhua,miksi olet tyhmä? Aivan uskomatonta mutta itseppä elämättömän elämänsä valitsee.

    • Anonyymi

      Mutku aloittaja haluukkn vaan omaa miestään rakastaa

    • Anonyymi

      Tyttöporukalla vain baariin ja sieltä sitten uusi uros elämään. Tarvitsen wingwomannin.

      • Anonyymi

        Juu, baareistahan niitä kunnollisia helposti löytyykin. Pelkkää pintaliitoa.


    • Anonyymi

      Meillä on samalainen tilanne... ja mistä johtuu. nuoruudessa yhdessä olo ja kaikki oli kohdallaan.. mutta kun lapset kasvoi niin yhdessä olo ja seksi oli harvempaa.. kun tilannetta jatkui ja jatkui ja torjutuksi tuleminen oli arkipäivää vaikka yritin vaikka mitä.. nyt on tilanne että kun tarpeeksi on tullut torjutuksi niin itsetunto on huonontunut.. niin olen tietoisesti tehnyt itselleni suojamuuri ympärilleni.. aviovaimoni on nyt ruvennut valittamaan että en huomio häntä.. missähän syy.. pitäisi katso peiliin aviovaimoni..

      • Anonyymi

        tavallinen tarina ja ain syytetään aviomiestä..


      • Anonyymi

        Eihän se nyt voi koko ikää ollakkaan yhtä kiihkeää ja samanlaista kuin nuorena.
        Aika lapsellista asettaa suhteelleen sellaisia vaatimuksia, tottakai elämä rauhoittuu ja vakiintuu ja muitakin asioita tulee kiinnostuksen kohteeksi kuin se oma kumppani.
        Itse kokisin hyvin ahdistavana jos koko ajan pitäisi olla yhdessä kuin paita ja peppu, ilman omia juttuja ja omaa aikaa. Vaikka yhdessä ollaankin niin silti ollaan yksilöitä ja se pitäisi molempien hyväksyä ja toiselle sallia.


    • Anonyymi

      Jätä tuollainen kylmä sika. Tummat miehet osaavat arvostaa tuollaista itsestään huolta pitänyttä, seksiasuihin pukeutuvaa ultra-seksuaalista upeaa naista.

    • Anonyymi

      Mykkäkoulu on vallankäyttöä.

    • Anonyymi

      aina täällä hakutaan miehia sioiksi...miksi.. katsokaa peiliin ja ajatelkaa miten te olette suhtautuneet tilanteeseen.. puhutaan hormooneista että niistä johtuu mutta ei ne koko ikää voi hallinoida

      • Anonyymi

        sinä joka puhut hormooneista ja herjaat, monestiko olet elänyt naisen kehossa ja mitä sinä tiedät mitä naisen hormoonit on?? älä herjaa ap:ta, tuo äijä on sellainen jonka pitää olla yksin, koska sillä ei aikaa muuhunkaan tule olemaan, koska ei vain halua. kyllä ihminen järkestää aikaa edes jostakin sillon jos oikeasti välittää toisesta - tuo henkilö ei edes yritä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sinä joka puhut hormooneista ja herjaat, monestiko olet elänyt naisen kehossa ja mitä sinä tiedät mitä naisen hormoonit on?? älä herjaa ap:ta, tuo äijä on sellainen jonka pitää olla yksin, koska sillä ei aikaa muuhunkaan tule olemaan, koska ei vain halua. kyllä ihminen järkestää aikaa edes jostakin sillon jos oikeasti välittää toisesta - tuo henkilö ei edes yritä

        *järjestää aikaa, mutta kun ei edes yritä


      • Anonyymi

        Naisia haukutaan ryhävalaiksi ja lehmiksi.


    • Anonyymi

      Jätä se sika joka ei ole vielä sinun aeboisesi

    • Anonyymi

      eikös sitä sanota että se joka haukkuu on itse

    • Anonyymi

      Täällähän on telaketjufeministiemakot äänessä...

      • Anonyymi

        no tulihan se ensimmäinen haukkuja eli sinä olet se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no tulihan se ensimmäinen haukkuja eli sinä olet se

        Ensimmäinenkö? Koko ajanhan te akat olette täällä miehiä haukkuneet.
        Mikähän siinä mahtaisi olla ettei miehiä oikein kiinnosta...?


    • Anonyymi

      "Kuulemma kauniskin ja hyvin säilynyt muiden miesten mielestä ja vientiä olisi jos itsellä olisi kiinnostusta sille tielle lähteä."
      Mistäs nämä asiat ovat selvinneet? Et taida kuitenkaan olla kovin puhdas pulmunen, varmaan flirttailevaa sorttia. Vastenmielistä.....

      • Anonyymi

        ei naisen tarvitse enää kangistua samaan kaavaan että miehen takia pitää kyhvöttää neljän seinän sisällä missään ikinä käymättä - vain siksi että on leimattu "varatuksi" ja mies kuitenkin huitelee omissa tekemisissään millon lystää. On se kyllä ihan täyttä paskaa että yhdessä oleminen on miehelle ja naiselle eri sallituilla liikkumisrajoilla vielä nykypäivänäkin. Ota ja lähde hyvä ihminen, se änkerö ei sinulle anna sitä mitä oikeasti ansaitsisit vaan aina vaan sen verran murusia että jaksat jatkaa sietämistä. Joku jakaa sinun kanssasi sinun toivomia asioita anelematta, tuo henkilö se ei ole kerta tuollainen nuin pitkään ollut jo.


    • Anonyymi

      Vaihda miestä.

    • Anonyymi

      Ihmettelenpä mitkä ovat olleet liittonne perusteet?
      Tuskin miehesi on liiton aikana muuttunut täysin!

    • Anonyymi

      Mikä kuningatar tämä aloittaja luulee olevansa, ettei miehellä saisi olla muuta elämässään kuin akan palvonta?

      • Anonyymi

        Siitäkö tässä oli kysymys, akan palvonnasta, niinkö sinä ymmärsit, että ihan palvontaa vaaditaan. Huh, huh....🤦‍♀️ Ihanko tosiaan se on akan palvontaa, että miehenkin pitäisi tehdä perheensä ja suhteensa eteen oma osuutensa. Toivottavasti tuollaiset miehet pysyy kaukana tosi naisista. Ei voi muuta kuin sääliä 🥱.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitäkö tässä oli kysymys, akan palvonnasta, niinkö sinä ymmärsit, että ihan palvontaa vaaditaan. Huh, huh....🤦‍♀️ Ihanko tosiaan se on akan palvontaa, että miehenkin pitäisi tehdä perheensä ja suhteensa eteen oma osuutensa. Toivottavasti tuollaiset miehet pysyy kaukana tosi naisista. Ei voi muuta kuin sääliä 🥱.

        Itik na hui, garova!


    • Anonyymi

      Mene Isoon-omenaan, ehkä sieltä löytyy muutaman vartijan huomiota.

      • Anonyymi

        Mikä suakin vaivaa? Mene isoon omenaan...mene itse...


    • Anonyymi

      Telaketjufeministit käyvät tuulella ja pyörivät ylikierroksilla...
      Mies tekee mitä mielii, jos ei eukolle kelpaa niin lähteköön menemään.
      Kyllä maailmassa sitä herkkua riittää mitä kotidiivakin pystyy tarjoamaan.

    • Anonyymi

      Ei muuta kun mies kiertoon. Lakkaa passaamasta, ruoat laittamatta, pyykit pesemättä ja kaikki muutkin hommat tekemättä. Ilmoita ukolle, että rahalla hän voi palkata tekijän jollei itse tee. Ja kerro ettet seksiinkään häntä tarvitse.

    • Anonyymi

      Ikävä kertoa,että avioliiton lopun alkua,jos puoliso elää vain itselleen. Rakkaus on myös muutakin kuin avioelämää sängyssä.

    • Anonyymi

      Onko se kovakin panomies? Muuten ei olis mitään järkeä roikkua lahkeessa kiinni, kun ei kerran äijää kiinnosta.

      • Anonyymi

        Niin tuli mieleeni, jos on mennyt naimisiin , matkinut isänsä elintapoja. Sitten selvinnyt että onkin homo tai muu vastaava.
        Tositarina, mun äiti karehti siartaan kun hänellä oli mekiä ja äitini joutui hoitamaan omaa äitiään. MUTTA äidin sisar kertoi minulle viimeisinä vuosinaan että hän rakastikin naisia, sen takia hän jäi yksin kun tajusi asian vasta kolmekymppisenä.

        Oli kyllä asiallinen aloitus. Kai niitä tuollaisista usein 50/50 ero tulee. Koettakaa erota sovinnossa. Toisen loukkaaminen ei ole kummankaan hyöty.

        ite 45v aviossa ja r-tarina jatkuu. Meillä vaimo ei halunnut kinata, mutta ei varsinaisesti ollut mykkäkoulussa, jos puhuin muuta. Meitä on niin monenlaisia.


    • Anonyymi

      Näin miehenä sanoisin että näyttää siltä että valitettavasti mies ei ole sinusta kiinnostunut. Ja on myös itsekäs. Parisuhteeseen tarvitaan kaksi, miehesi ei sitä ymmärrä tai ei välitä. Hänellä on helppoa, tekee juuri mitä lystää, sinä hoidat kodin ja tarjoat seksiä kun hän sitä tarvitsee. Ehkä olet liian kiltti, sinun pitää vaatia että sinunkin tarpeesi otetaan huomioon.

    • Anonyymi

      Anonyymille terkkuja, Olen Hypno ja guantum terapeutti, Luin juttusi, Kohtaan paljon samankaltaisia asiakkaita, tuo sinun ongelma ei parane elämällä tai Ns Rakastamalla, Sinä menet rikki kokoajan ja se tulee aiheuttamaan raskasta olemista, Rakkaus on vain sinun sisallä, Sinussa, Monella ihmisellä myös naisilla on saman kaltaista kayttaytymistä, eli tama on asia joka on peraisin hanen lapsuudestaan, Tunteiden jakaminen ja ymmartaminen etta olette Yksi puuttuu , Jos haluat voit soittaa ja varata ajan puhumiseen, tai terapiaan , 0400 285557, Kai Kukkonen,

    • Anonyymi

      Taitaa olla vain panokaveri, että saa pussinsa tyhjentää.
      Sitten ei osallistu kodin töihin, ei ole kiinnostunut sinusta
      enää. Omat harrastukset vie kaiken ajan. Jätä tommoinen
      omahyväinen luuseri, varmaan saat parempiakin, ei todella
      rakasta sinua, on vaan tottunut että olette yhdessä!

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille kommentoijille. Niitä lueskellessa olen saanut uusia näkökulmia sekä rohkeutta ja uskoa siihen että mun ei tarvi tämmöistä sietää.
      Nyt on ukolle heitetty ajatus että olen harkinnut lähtöä teinin kanssa . Olen kertonut tilanteesta henkilölle joka on meille molemmille läheinen , hän on herätellyt miestä aika kovinkin sanoin .
      Mies pyysi että en vielä tekisi sellaista ratkaisua ennenkö on käyty ammattiauttajalle juttelemassa . Hän oli sopinut ajan parin viikon päähän , joten katsotaan nyt siihen saakka että miten siellä asian purkaminen lähtee sujumaan .
      Mutta minä olen nyt saanu tosiaan vahvistusta omiin ajatuksiin . Hänen käytöksensä on varmaan vuosien saatossa pikkuhiljaa vain nujertanut minua pala palalta ja olen kadottanut sen vahvan naisen sisältäni mikä siellä joskus aikoinaan on ollut . Joten nyt on tullut aika kaivaa se sieltä uudelleen esiin ja lakata olemasta kynnysmattona.
      Kiitos teille !

      AP

      • Anonyymi

        Hyvä, hyvää jatkoa


    • Anonyymi

      Mitä jos osallistuisit miehesi harrastuksiin ja vaikka siihen kännykän kanssa räpläämiseen? Alat toimia, kuten hän, etkä painosta koko ajan antamaan aikaa itsellesi? Mieti, että mitä jos miehesi sanoisikin, että "No nyt minulla on aikaa, mitä tehdään?": Menisitkö puihin vai tietäisitkö heti, että mitä tekisitte? Eli onko toiveesi enemmästä ajasta oikeasti totta vai osittain ainakin jotakin muuta? Sanoithan, että viihdyt loistavasti myös yksin.
      Mykkäkoulun pitäminen on typerää, suoraan sanoen. Kysy häneltä, että mitä jos kuolisit huomenna ja hän on vain pitänyt mykkäkoulua. Hän sanoo rakastavansa, mutta missä se näkyy? Rakkaus on välittämistä ja sitäkin, ettei pidä toista itsestäänselvyytenä, aina pysyvänä. Toivoisin, että et antaisi vielä periksi, vaikka toisaalta rajansa kaikella. Sulla on oikeus onneen, kuten miehelläsikin.

      • Anonyymi

        Omituinen tapa rakastaa, taitaa olla sananhelinää.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe