Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Singleone
profiilit
Singleone
Singleone
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
43
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vieläkö+stalkkaat+🤣🤣🤣
Tuota+nuin,+vaikka+nyt+joku+ei+ymmärrä+jotakin,+se+ei+tarkoita+sitä,+että+muiden+tekrmidissä+asioissa+olisi+jotsin+vikaa.++Maybe+joku+ei+tajunnut,+et+kuvat+jäi+näkymään+rekkaantumattomillekin...+
Toiseksi+joku+voi+rakastaa+omaa+vartaloaan+ja+seksiä.+Ja+miksi+alastomuus+onkin+joku+kauhea+juttu?+Joku+vois+mennä+itseensä.+
Wannabe+kinkyilystä...+Mistä+sä+mitään+tiedät+🤣🤣😂🤣+toki+voisimme+jutella+asiasta+tarkemminkin.+Edelleen+-+jos+et+ymmärrä+jotain,+saattapi+olla+ymmärryksessäsi+vikaa,+ei+toisessa.+
Ja+viimeiseksi...+Tumputa+vaan+kotona.+Minä+nautin+siitä,+mitä+elämällä+on+mulle+annettavaa+-+myös+seksistä+😘
20.03.2019 05:42
Ööö.+Tottakai+haaveita+nyt+talven+seassa....+Kun+tulee+kesä+niin+tapahtuu...+Vai+pitääkö+haaveiden+olla+isoja+ja+mahdottomia?+Mä+elän+itselleni+mielekästä+elämää+ja+haaveeni+ovat+vaatimattomat+kai+joidenkin+mielestä....
Eli+en,+en+ole+halvaantunut+vampyyri...
17.03.2019 20:14
Mä+haluaisin+lomalle.+Alpeille.+Maastopyöräily+luonnossa.+Teltta+ja+nuotio.+Lämmin+keli,+kalastaminen.+Luonto+ylipäänsä.+Yksin,+lasten+kanssa+tai+jos+on+kesäkumppani+niin+sen+kanssa.
17.03.2019 16:58
Puhutsämulle?
16.03.2019 21:53
Mitä+leffaa+aiot+katsoa?
16.03.2019 20:26
Toivottavasti+ohi+jo+:)
16.03.2019 20:25
Mäkin+mietin+valitsisiko+sitä+itkupotkudraamaa+vai+joku+taistelutrilleri.+..+tai+kauhua.+Toisaalta+täs+kaikki+ainekset+palstalta+kun+löytyy.+
Katselen+tuota+viinipulloa...+Terre+se+roches,+Morgon+vuosikerta+2014...+Tuntuu+vähän+tyhmältä+avata+hyvän+viinin+hatutukseen+tunteen+vuoksi...+Eikä+muutakaan+ole.+Ekaksi+tuo+pizza+naamariin+ja+sit+miettii...+Elämä+on.
16.03.2019 20:24
Haaveet.+Kyl+sä+sellaisen+saat.+Mutta+muista+varoa+mitä+toivot+ja+miettiä+hitsin+yksityiskohtaisesti.+Muuten+vähän+ajan+päästä+taas+haaveilet+:)
16.03.2019 20:17
Tuliko+pää+pipiäksi+litrasta+punkkua+😁?++Etuilu+on+väärin,+mut+ehkä+punaviiniä+pissiä+kuitenkin+vähemmän+väärin+😁
16.03.2019 20:15
Menee+se,+mutta+menkööt.+Mitään+väliä+mistään+🤣+välillä+niin.
Mitä+leffaa+ajattelit+katsoa?+Sulatin+pizzan+ja+selaimen+Netflixistä+mitä+katsoisi.
16.03.2019 20:14
Miksi+mä+noin+tekisin?
16.03.2019 20:13
No+realismiakin+on+monenlaista.+Puolueeton+realismi+on+realismia.+Laasasen+realismi+ei+ole+puolueeton+eikä+ota+kaikkia+muuttujia+ja+vaikutuksia+huomioon.+Yleistää+liikaa+mututuntumalla.+Mut+näkökulmana+ihan+jees,+muttei+enempää+kuin+näkökulmana+:)
16.03.2019 18:46
En+usko.+Taitaa+olla+sama+vihainen+ja+katkeroitunut+sekä+yksinäinen+mies+vihertävä+ja+tuo+toinen+:)
16.03.2019 13:38
Onko+vihertäjä+ja+iku-turso+sama+kirjoittaja?
16.03.2019 13:36
Ok,+eli+Pertti+keksi+itselleen+syövän.+Onko+kyse+hyvin+yksinäisestä+ihmisestä,+joka+tarvitsee+huomiota+ja+myötätuntoa?+On+vähän+niin+kuin+yksin+ja+suurin+kontakti+ihmisiin+on+virtuaalista?+Hänkin,+niin+kuin+me+kaikki+haluaa+olla+tärkeä+ja+rakastettu.+
Ja+hän+saa+myötätuntoa+täältä,+mikä+minusta+on+aivan+mahtavaa.+Se,+että+hän+juksasi+on+ikävä+juttu,+mutta+hän+ehkä+koki+että+hänestä+välitetään+kuitenkin+täällä.+Mikä+on+hyvä+juttu+:)
16.03.2019 13:32
En+ole+uusi.+Olin+tauolla,+nyt+vaihteeksi++taas+täällä.
16.03.2019 13:25
No+en+ole,+enkä+lue.+Lannistavaa,+aggressioita+herättävää+ja+masentavaa+luokittelua.+Ei+asiat+oikeesti+mene+niin.+Sosiaaliset+ja+petitaidot+sekä+kyky+asettua+toisen+asemaan+ovat+ratkaisevia+lopulta.+Ei+markkina-arvo.+Tai+no,+riippuu+mitä+sitä+haetaan.+Panoa+vaiko+kumppania.
16.03.2019 13:23
Sama+täällä.+Olisi+pitänyt+oivaltaa+tämän+jo+aikoja+sitten.+Mutta+parempi+myöhempi,+kuin+ei+ollenkaan.+Yhdistys+asian+edistämiseksi+olisi+niin+in+juttu
16.03.2019 07:20
Olen+samanlainen+niin+palstalla+kuin+irl,+niin+selvinpäin+kuin+humalassa,+niin+työpaikalla+kuin+kotonakin.+Kun+"+ihanne+minä"+on+"todellistä+minää"+lähellä,+ei+tarvitse+olla+milloinkaan+kukaan+muu+kuin+se+mikä+oikeasti+on.
16.03.2019 06:49
Kuulumiset...+Ihan+jees.+Kk+sitten+muutto+toiselle+paikkakunnalle,+uusi+työ.+Nyt+odotyaa,+että+kevätaurinko+sulattaa+pariutumisen+halut.
Miten+itselläsi?
16.03.2019 06:46
2 / 3