Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Singleone
profiilit
Singleone
Singleone
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
43
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kannattaako+mennä+asioiden+edelle?+Saisit+nyt+edes+sitä+naista...++Vai+harrastatko+itsesuggestiota,+jolla+perusteet+miksi+ei+kannata+sitä+naista+saada...?+Kukin+toki+tavallaan+😂
18.05.2019 11:12
On+se+kyl+ihmeellistä,+et+eletään+2019+ja+alastomuus+on+edelleen+"likaista".+Minusta+ihmisen+keho+on+kaunis+😊
20.03.2019 21:41
Sielukumppani+eikä+muuta...+Utopia+😁🤣+olen+kyl+kuullut+miehiltä+monta+kertaa+sitä,+ei,+ei+mua+oo+oetetty+tai+en+tiedä,+mutten+usko+utopiaan.+Vain+vapaa,+ei+tarkoita+sinkkua+vaan+ilman+rajoitteita+olevaa+ihmistä,+voi+olla+onnellinen.+
Seksi+on+ihana+asia.+Me+ollaan+fyysisiä+olentoja+ja+kaikilla+on+mieltymyksiä.+Jos+mun+tyyppi+(en+puhu+sielukumppanista)+tykkää+jostain+mikä+ei+ole+minulta+pois...+Why+not?+En+tiedä+sielukumppanuudesta,+tarvitsisko+silloin+mitään+muuta...+Avioliitoissa+enkä+muutenkaan+ole+ikinä+pettänyt+ketään.+Mutten+oo+vielä+sielukumppania+ehkä+tavannut+😁+yksi+oli+lähellä+(prm+et+oo+sinä,+sori),+muttei+hänkään+ollu.++Saa+nähdä+jos+tuollainen+tulee+vastaan...+Mitä+sitten.+Mut+toistaiseksi+valitsen+elämästä+nauttimista+😁
20.03.2019 18:51
😁+No+tuota,+en+tuomitse+ketään.+Minusta+umpimielisyys+on+yhtä+ihmeellistä+kuin+sinusta+avarakatseisuus.+Pitääkö+kaiken+aina+määritellä?+Tarkoitan+suhteet?++Mä+oon+ollut+naimisissa+yhteensä+n+22+v.+Nyt+kolmen+sinkkuvuoden+aikana+olen+ollut+kolme+(apua)+kertaa+kihloissa.++Oikeastaan+vain+siks+että...+Stereotypiat.+En+uskaltanut+elää+niin+kuin+halusin+vaikka+halusin+muuta.+Pitääkö+omistaa?+Onko+uskollisuuden+vaatiminen+toiselta+rakkautta+ja+arvoa+vaiko+omistamista+ja+toisen+rajoittamista?+Mielipiteitä+on+monenlaisia+ja+hyvä+niin+😁
En+tarkoita+et+pakko+olla+monta+eri+kumppania,+mut+miksei+jos+joskus+haluaa+jotain+muuta?+Pitääkö+heittää+ystävyyden+pois?+Vaiko+rajoittaa+itseään?+Miten+voi+olla+rajoittuneena+vapaa?+Miten+voi+olla+onnellinen+ilman+vaoautta?+Korkealentoista+joo.+Siinäkin+on+monta+eri+näkemystä+😊+onneksi+en+ole+omani+kanssa+yksin+😊
Ps!+En+ole+ekana+aloittanut+🌞
Tuo+oli+hauska+juttu+lukea+😊
https://www.kuudesaisti.net/artikkelit/henkinen-polku/13-syyta-sille-miksi-vanhojen-sielujen-on-vaikea-loytaa-rakkautta?fbclid=IwAR3mu6H1pNcNqghzAuzhNduqsE2Z7XbWyN0jnNG3HQwUij1SUDTrs-1y_oA
20.03.2019 18:27
E.+Lopeta+jo.+Olet+läpinäkyvä+katkeruus+juttuines.+Tietty+persoonallisuushäiriö+kokee+et+aina+kaikki+on+sille+katkeria,+kateellisia+yms.+Hei+mies,+maailma+ei+oikeastaan+pyöri+sun+ympäri,+tai+no+sun+maailma+ehkä.+Mä+vaikken+kirjoita+tänne+kuin+tosi+harvoin+enää,+olen+kuitenkin+lukenut+palstaa+ja+suodattanut+suoltamisia+tähän+asti+hiljaa.++Voin+kyl+kertoa,+et+sun+tyyli+kirjoittaa+on+tietynlainen+ja+paistaa+läpi+ne+tekstit,+joiden+aloittajana+olet.+Mutta,+mulle+on+ihan+samaa.+Sul+on+kyllä+isot+kuvitelmat+itsestäsi,+jos+luulet+että+muistan+sut+edes+vielä,+puhumatta+siitä+et+vielä+jotain+kaipaisin...+Mä+elän+elämäni+sitoutumatta+vielä+muutama+vuosi,+se+on+mun+valinta.+En+ole+yksin,+mutten+sitoutunutkaan.+Se+on+mun+valinta.+Mistä+sinä+sait+mieleesi+et+epäonnistuin+jossain?+Itseasiassa+tarjontaa+on+edelleen+kaikkeen+lähtöön,+ei+vaan+ole+aikaa+eikä+halua+tehdä+mitä+muuta+kuin+sitä,+mitä+haluan+tehdä.+Ja+niin+mä+teenkin.+Elän+elämäni.+Elä+sinäkin+omasi+ja+jätä+mua+rauhaan.
20.03.2019 12:41
Et+sä+oo+terve...+Ei+sinkkuudessa+mitään+häpeä+ole...onko+luetun+ymmärtämisessä+häikkää+sulla?+Mut+enää+en+keskustele+kanssasi,+keskity+sinäkin+omaan+elämääsi.
20.03.2019 12:17
No+tuota...+Sul+on+kyl+kirjoitustyylisi...
Minulla+ei+ole+sydänsuruja!+Mulla+on+ihan+omat+kuviot+enkä+ees+muista+enää+miltä+e+näyttää,+sori+E.+Minä+en+tiedä,+en+tiennyt,+enkä+halua+tietää+mistään+blogista.+Onnea+E:lle...+Sulle+ja+kaikille.+Jättäisit+mua+jo+rauhaan?+Elän+elämäni,+teen+minkä+tykkään+eikä+minua+yhtään+heiluta+tykkäät+sä+tai+et+siitä.++Tykkääkö+joju+muu+tai+ei+siitä.+Ihan+sama.+Usko+jo.
20.03.2019 09:03
Hyvä+E.+Minä+en+todellakaan+tiedä+ees+mistään+blogista.+En+sinusta,+en+sun+asioista.+Minä+en+tänne+ole+kertaakaan+sinusta+kirjoittanut+paitsi+tänään.+Ehkä+se+on+sama+nainen+joka+kertoi+naisten+paljoudesta+yms.+En+tiedä.+Minä+en+muista+sinua,+en+tiedä+sinusta,+enkä+haluakaan+tietää.+Jos+voisin+ajatella+joskus+surevani+jonkun+ihmisen+vuoksi,+niin+se+ihminen+et+ole+sinä.+Rauhoitu+ja+anna+myös+minun+olla.+Kiitos!
20.03.2019 08:39
Se+on+totta+kyllä.+Mut+kävi+niin+et+yks+täppä+kuvissa+oli+väärässä+paikassa+ja+osa+oli+julkisia+sen+vuoksi.+Ei+pitänyt+olla
20.03.2019 07:29
Samaa+mieltä,+on+aika+kyseenalaista+arvostella+muiden+seksuaallisuutta+ja+sitä,+että+iästä+huolimatta+ihmiset+ovat+seksuaalisua.+Tai+noh,+meitä+on+keikkeen+junaan+arvostelemisenkin+suhteen.+Toisen+hieman+ehkä+umpimielisiä+ja+rajoittunempia+ja+se+on+ok.+Kunhan+umpimielisyys+ei+tarkoita+ainoaa+oikeaa.
20.03.2019 07:28
Ja+kirjoittamasi+perusteella+olet+wannabe+pro,+kaikella+kunniotuksella+🤣🤣+ja+sen+kummemmin+selittämättä
20.03.2019 07:23
Niin+ei+tarvitse+mullekaan+tästä+aiheesta,+deal?
20.03.2019 07:22
Heehe.
Mistä+sinä+tiedät+mitä,+miten+ja+missä+minä+osaan+tai+en+osaa+käyttää?+Tuliko+liikaa+pettymyksiä+elämäsi+aikana?+Kinkyvaatteisiin+pukeutuneita+tavis-tiinoja+ihailit,+mutta+jouduit+kerta+toisensa+jälkeen+pettymään+heidän+osaamattomuutta.+Niin+tuota,+kaikki+jotka+leikki+leikkejä+eivät+ole+niitä+sun+tavis+tiinoja.+"oineet+bondagetyypit"+eivät+arvostele+ketään+täällä,+heillä+on+oma+paikka+siihen.+Jos+et+tiedä,+voin+antaa+osoitteen.
20.03.2019 07:01
Kukaan+elämäkumppania+hakemassa.+Sellainen+on+jo+ja+yhdessä+hauskaa+pidämme+sivuilla+ja+in+real+life.+Jo+joku+ei+ymmärrä+jotain,+ei+se+tarkoita+että+muissa+on+vikaa+vaan+ehkä+omaa+umpipäisyyttä+olis+hyvä+tarkistaa+😊
20.03.2019 06:54
No+se+kuva+oli+hänellä+ja+minulla+ainoastaan.+Minä+en+sitä+ole+tänne+laittanut.+Jos+nyt+joku+mun+puh+oli+voinut+laittaa+sekin+oli+vain+yksi+ihminen.
20.03.2019 06:30
Ei+mua+oikeastaan+haittaa.+En+välitä+mitä+kukin+minusta+on+mieltä.+En+ole+syntynyt+miellyttämään+ketään+ja+teen+sen,+minkä+haluan+elämässäni+ja+omwn+onnellinen.+Kuitenkaan+halua,+että+joku+esiintyisi+minuna+ja+loukkaisi+muita,+sillä+niin+en+tee.
20.03.2019 06:28
Valitettavasti+en+ole+itse+linkannut+omia+kuviani+tänne.+Vaan+eräs+tyyppi,+joka+täällä+palstalla+asuu+ja+on+sairaampi+kuin+luulinkin+tai+kevätaktivoituminen+menossa.
20.03.2019 06:24
Lueskelin+nyt+muitakin+juttuja.+Täällä+ilmeisesti+joku+muukin+nainen,+joka+tuntee+prm.+Tsemppiä+hänelle,+sellaisesta+tyypistä+ei+ihan+kovin+nopeasti+tokene.+Minä+en+ole+täällä+kirjoitellut+mitään+prm+viittaavaa.+Seurustelen+ja+olen+onnellinen.
20.03.2019 06:20
Jessus+sentään.
Kuule,+eikö+sulla+tekemistä+ole?+Minäkö+katkera?+Mistä?+Lääkkeettömän+bipon+menettämisestä?+No+en.+Sulkeudu.
Aloitus+ei+ole+minun.+En+ole+millään+tavalla+prm+edes+muistanut+ennen+kuin+nyt.+Enkä+ole+haukkunut+ketään.+Prm+aina+draaman+perään+no+nytkin+yrittää+jostain+syystä+sitä+virittää.+Kevät?
20.03.2019 05:59
Ei+hän+elä+parisuhteessa.+Täällä+yöt+ja+päivät+päivystää+edelleen.+Nuo+kommentit+jossa+monta+peukkua+on+yleensä+sen.+Kirjoitustyyli+selkeä.
20.03.2019 05:49
1 / 3