Mikä tekee naisesta kauniin?

kuoretonmuna

Mikä tekee naisesta ruman?

48

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauniille.antautuu

      naiset on kauniita ja seksikkäitä mutta kauniin tekee myöskin uskollinen ja luotettava ja perhekeskeinen nainen ja sellainen rento ja mukava nainen on kaunis ja jolle voi puhua mitä vain oli surua tai iloa niin hänelle voi sanoa tai puhua ja hän pysyy tukena ja turvana ja jos on ongelma tai ongelmia niin hän pysyy vierellä ja yhdessä haluaa selvittää asiat se on minusta seksikästä jos ei nyt tarkoitettu ulkonäköä ja ruma nainen on tinderiläinen ja yleinen jakorasia niin sellainen nainen on inha ja inhottava nainen

      • Eiulkuorioletärkein

        Ja tämä sama pätee mieheen.


    • PalstanRuminMies

      Lihavat naiset on rumia , mutta niille kun puhuu nätisti(niinkuin mielistelen rumaa&lihavaa macya) voi niiltä saada säkällä pillua. Muuta ei niitten kanssa sitten kannata tehdäkään eikä liikkua julkisesti missään ettei kukaan näe.

      • Heh, multa sä et tule saamaan ikinä mitään, vaikka mielistelisit kuinka paljon hyvänsä. Jotta vertauskuvasi ja tyylisi saattaa olla yhtä ontuva muihinkin mielestäsi rumiin ja lihaviin. :)

        Kohtelias toki voi olla haluamatta mitään...jos semmonen taito on olemassa. Sulla ei taida olla?


      • seppäläpälä
        Päläpälä kirjoitti:

        Heh, multa sä et tule saamaan ikinä mitään, vaikka mielistelisit kuinka paljon hyvänsä. Jotta vertauskuvasi ja tyylisi saattaa olla yhtä ontuva muihinkin mielestäsi rumiin ja lihaviin. :)

        Kohtelias toki voi olla haluamatta mitään...jos semmonen taito on olemassa. Sulla ei taida olla?

        Menitkö katkeran mylmyrin ansaan jolle oli kova paikka, että prm olikin eniten ihastunut sinuun;)
        Kai tiesit kenelle vastasit?


      • seppäläpälä kirjoitti:

        Menitkö katkeran mylmyrin ansaan jolle oli kova paikka, että prm olikin eniten ihastunut sinuun;)
        Kai tiesit kenelle vastasit?

        No en tiennyt enkä tiedä vieläkään, mutta ihan sama kuka noin mulle kirjoittaa...tietää tykönään ettei silleen pitkälle pötkitä. Ja toisaalta itsestäänhän tuo vaan kertoo...tarpeesta aukoa päätään ettei kaikki ole kuupassa ihan hyvin.


      • Päläpälä kirjoitti:

        No en tiennyt enkä tiedä vieläkään, mutta ihan sama kuka noin mulle kirjoittaa...tietää tykönään ettei silleen pitkälle pötkitä. Ja toisaalta itsestäänhän tuo vaan kertoo...tarpeesta aukoa päätään ettei kaikki ole kuupassa ihan hyvin.

        Ja muutenkin, enhän mä täällä ole muutenkaan apajilla. Vain keskustelemassa. Oon monet kerrat sanonut, että en etsi uutta miestä nyt enkä myöhemminkään, vaikka joskus sinkuksi jäisinkin.

        Kavereita ja ystäviä voi olla, mutta ei ihminen vaan montaa kertaa jaksa rakastua uudelleen. Minä ainakaan...vaikka rakkaudesta aina jaksan paasatakin ja pidän sitä uskomattoman hienona ja tärkeenä asiana kenen vaan elämässä. Ja toivon sitä kaikille, just siks että se on niin voimaannuttavaa kumminkin.


      • Ikuisuuskatkeria
        Päläpälä kirjoitti:

        No en tiennyt enkä tiedä vieläkään, mutta ihan sama kuka noin mulle kirjoittaa...tietää tykönään ettei silleen pitkälle pötkitä. Ja toisaalta itsestäänhän tuo vaan kertoo...tarpeesta aukoa päätään ettei kaikki ole kuupassa ihan hyvin.

        No juurikin se jolle oli kaikista kovin paikka menettää mies. Siksihän tuota katkeraa ulinaa kadotettua palstalaista kohtaan on täällä jatkunut toisinaan jo pari vuotta.
        Nyt hän näyttönsä takana on olevinaan tyytyväinen, kun sai sanottua sanottavansa vaikka oma pää on se joka ei pysy kasassa:D


      • ItsePrmTunnistettuTaas

        Miksi sä sitten roikut täällä itse? Etkö myös voisi mennä eteenpäin vai etkö saa enää ketään?

        (Ja On täällä muitakin kirjoittajia kun mylmyr🙄)


      • Ikuisuuskatkeria kirjoitti:

        No juurikin se jolle oli kaikista kovin paikka menettää mies. Siksihän tuota katkeraa ulinaa kadotettua palstalaista kohtaan on täällä jatkunut toisinaan jo pari vuotta.
        Nyt hän näyttönsä takana on olevinaan tyytyväinen, kun sai sanottua sanottavansa vaikka oma pää on se joka ei pysy kasassa:D

        Mjaa, en halua lähteä ruotimaan tätä asiaa. Kuka missäkin ouskassa on ja miksi kirjoittaa kuten kirjoittaa, varsinkaan minkään exä sitä ja exä tätä...

        Mulle on aivan sama, jos joku inhoaa minua tai pitää mua kuvitteellisena uhkana kellekkään. Mä en ole viemässä teiltä keltään miestä enkä naista, en onnea enkä oikeuksia...joten jatketaan. :)

        Itse pidän tuota mahdollisena trollailuna, jonka tarkoitus on vain saada riitaa aikaiseksi..mutta en ala riitelemään, koska henkilökohtaisella tasolla mua ei voi loukata noin. Vain mulle rakas voisi loukata sanomalla jotakin tuollasta.


      • Päläpälä kirjoitti:

        Mjaa, en halua lähteä ruotimaan tätä asiaa. Kuka missäkin ouskassa on ja miksi kirjoittaa kuten kirjoittaa, varsinkaan minkään exä sitä ja exä tätä...

        Mulle on aivan sama, jos joku inhoaa minua tai pitää mua kuvitteellisena uhkana kellekkään. Mä en ole viemässä teiltä keltään miestä enkä naista, en onnea enkä oikeuksia...joten jatketaan. :)

        Itse pidän tuota mahdollisena trollailuna, jonka tarkoitus on vain saada riitaa aikaiseksi..mutta en ala riitelemään, koska henkilökohtaisella tasolla mua ei voi loukata noin. Vain mulle rakas voisi loukata sanomalla jotakin tuollasta.

        Ja onneksi täällä on ihmisiä, joiden kanssa voi kirjuutella loukkailemattakin toisiaan. Tai hakemalla konfliktia. :)


      • Taasikäväsiaktivoitui
        ItsePrmTunnistettuTaas kirjoitti:

        Miksi sä sitten roikut täällä itse? Etkö myös voisi mennä eteenpäin vai etkö saa enää ketään?

        (Ja On täällä muitakin kirjoittajia kun mylmyr🙄)

        Itse mylmyr tunnistettu taas trollaamalla.
        Huomion herättäminenhän taas oli tarkoituksesi. Käytä vaan omaa nimimerkkiäsi.
        No kerrohan missä tämä sinun prm.si nyt vaeltaa, kun olet hänen liikkeistä niin kiinnostunut?
        Kiinnoistaisi tietää kanssa.


      • UskomatonHulluSäOlet
        Taasikäväsiaktivoitui kirjoitti:

        Itse mylmyr tunnistettu taas trollaamalla.
        Huomion herättäminenhän taas oli tarkoituksesi. Käytä vaan omaa nimimerkkiäsi.
        No kerrohan missä tämä sinun prm.si nyt vaeltaa, kun olet hänen liikkeistä niin kiinnostunut?
        Kiinnoistaisi tietää kanssa.

        Kai sinä nyt itse omat vaelluksesi tiedät😵


      • Hsylccdjgrjkfg
        Taasikäväsiaktivoitui kirjoitti:

        Itse mylmyr tunnistettu taas trollaamalla.
        Huomion herättäminenhän taas oli tarkoituksesi. Käytä vaan omaa nimimerkkiäsi.
        No kerrohan missä tämä sinun prm.si nyt vaeltaa, kun olet hänen liikkeistä niin kiinnostunut?
        Kiinnoistaisi tietää kanssa.

        En tiedä kuka ja mistä täällä keskustellaan nyt, mut minä tunnen hänet osittain.
        On seurustellut jo noin vuoden Tamperelaisen naisen kanssa.
        Ei ainakaan pyöri enää bloginsa mukaan muissa some hömpötyksissä. Eikä näinollen täälläkään.


      • Onkoselesboksimuuttunut

        Minkä blogin?


      • Älänäehaamuja
        UskomatonHulluSäOlet kirjoitti:

        Kai sinä nyt itse omat vaelluksesi tiedät😵

        Sinun kannattaisi ottaa yhteyttä kaipaamaasi henkilöön.
        Jos jo kaksi vuotta olet tällä palstalla hakenut rakastasi, niin miksi käytät vaivan täällä hänen mollaamiseen? Miksi et ota suoraan häneen yhteyttä?
        Kannattaa tietenkin kysyä päläpälältä suoraan jos hän tietäisi hänestä enemmän eikä vain kierrellä ja johan tuolla joku jo otti hänen bloginsakin esille.
        Joten eiköhän sinulle väylät löydy yhteydenottoon ellei kaikki ole pelkkää katkeruutta:D
        Aika helpottaa, jos hänen nykyinen suhteensa ottaa voimille.
        Jaksamisia!


      • Ikuisuuskatkeria kirjoitti:

        No juurikin se jolle oli kaikista kovin paikka menettää mies. Siksihän tuota katkeraa ulinaa kadotettua palstalaista kohtaan on täällä jatkunut toisinaan jo pari vuotta.
        Nyt hän näyttönsä takana on olevinaan tyytyväinen, kun sai sanottua sanottavansa vaikka oma pää on se joka ei pysy kasassa:D

        Jessus sentään.

        Kuule, eikö sulla tekemistä ole? Minäkö katkera? Mistä? Lääkkeettömän bipon menettämisestä? No en. Sulkeudu.

        Aloitus ei ole minun. En ole millään tavalla prm edes muistanut ennen kuin nyt. Enkä ole haukkunut ketään. Prm aina draaman perään no nytkin yrittää jostain syystä sitä virittää. Kevät?


      • Singleone kirjoitti:

        Jessus sentään.

        Kuule, eikö sulla tekemistä ole? Minäkö katkera? Mistä? Lääkkeettömän bipon menettämisestä? No en. Sulkeudu.

        Aloitus ei ole minun. En ole millään tavalla prm edes muistanut ennen kuin nyt. Enkä ole haukkunut ketään. Prm aina draaman perään no nytkin yrittää jostain syystä sitä virittää. Kevät?

        Lueskelin nyt muitakin juttuja. Täällä ilmeisesti joku muukin nainen, joka tuntee prm. Tsemppiä hänelle, sellaisesta tyypistä ei ihan kovin nopeasti tokene. Minä en ole täällä kirjoitellut mitään prm viittaavaa. Seurustelen ja olen onnellinen.


      • Oletmyrkyllinenitsellesi
        Singleone kirjoitti:

        Lueskelin nyt muitakin juttuja. Täällä ilmeisesti joku muukin nainen, joka tuntee prm. Tsemppiä hänelle, sellaisesta tyypistä ei ihan kovin nopeasti tokene. Minä en ole täällä kirjoitellut mitään prm viittaavaa. Seurustelen ja olen onnellinen.

        Mikä siinä on niin vaikeaa, kun jäät täällä tämäntästä kiinni prm kaipuustasi ettet voi sitä lopulta myöntää?
        Kukaan muu kuin sinä täällä ei häntä tunne.
        Harmittaako sinua se, että he yhdessä blogissaan kertovat tarinaansa ja ovat rakentamassa?
        Näyttää hänen onni olevan sinulta pois?
        Nyt sitä katkeruutta vähemmälle ja mene elämässäsi eteenpäin!


      • Oletmyrkyllinenitsellesi kirjoitti:

        Mikä siinä on niin vaikeaa, kun jäät täällä tämäntästä kiinni prm kaipuustasi ettet voi sitä lopulta myöntää?
        Kukaan muu kuin sinä täällä ei häntä tunne.
        Harmittaako sinua se, että he yhdessä blogissaan kertovat tarinaansa ja ovat rakentamassa?
        Näyttää hänen onni olevan sinulta pois?
        Nyt sitä katkeruutta vähemmälle ja mene elämässäsi eteenpäin!

        Hyvä E. Minä en todellakaan tiedä ees mistään blogista. En sinusta, en sun asioista. Minä en tänne ole kertaakaan sinusta kirjoittanut paitsi tänään. Ehkä se on sama nainen joka kertoi naisten paljoudesta yms. En tiedä. Minä en muista sinua, en tiedä sinusta, enkä haluakaan tietää. Jos voisin ajatella joskus surevani jonkun ihmisen vuoksi, niin se ihminen et ole sinä. Rauhoitu ja anna myös minun olla. Kiitos!


      • Jokumuukuka
        Singleone kirjoitti:

        Hyvä E. Minä en todellakaan tiedä ees mistään blogista. En sinusta, en sun asioista. Minä en tänne ole kertaakaan sinusta kirjoittanut paitsi tänään. Ehkä se on sama nainen joka kertoi naisten paljoudesta yms. En tiedä. Minä en muista sinua, en tiedä sinusta, enkä haluakaan tietää. Jos voisin ajatella joskus surevani jonkun ihmisen vuoksi, niin se ihminen et ole sinä. Rauhoitu ja anna myös minun olla. Kiitos!

        Minä en ole hyvä E, vaikka kuvittelet exiäsi näkeväsi siellätäällä.
        Voit puhutella, jos haluat hyvänä J.na.
        Ei vaan voi olla mitenkään sattumaa, että yhdessä heidän blogipostauksien kanssa aktivoidut suruinesi tänne.
        Todella ihana nainen hänellä nyt<3
        Hauskinta on se, että sinä sinuttelet täällä henkilöitä kuin heidät tuntisit ja annat ilmi, että vain yksi on sinun ajatuksiasi vastaan ei muut.
        Saatan toki olla ainoa joka häntä puoltaa, mutta tiedänpähän ainakin heidän blogin perusteella, että hänen elämänsä on nyt ihan muualla kuin sinkut palstalla.
        Kaunaiset puheesi hänestä vain kertoo, että et pääse menneisyydestäsi pois.
        Sydänsuruihin saa apua jos haluaa.
        Tsemppiä elämääsi.


      • Jokumuukuka kirjoitti:

        Minä en ole hyvä E, vaikka kuvittelet exiäsi näkeväsi siellätäällä.
        Voit puhutella, jos haluat hyvänä J.na.
        Ei vaan voi olla mitenkään sattumaa, että yhdessä heidän blogipostauksien kanssa aktivoidut suruinesi tänne.
        Todella ihana nainen hänellä nyt<3
        Hauskinta on se, että sinä sinuttelet täällä henkilöitä kuin heidät tuntisit ja annat ilmi, että vain yksi on sinun ajatuksiasi vastaan ei muut.
        Saatan toki olla ainoa joka häntä puoltaa, mutta tiedänpähän ainakin heidän blogin perusteella, että hänen elämänsä on nyt ihan muualla kuin sinkut palstalla.
        Kaunaiset puheesi hänestä vain kertoo, että et pääse menneisyydestäsi pois.
        Sydänsuruihin saa apua jos haluaa.
        Tsemppiä elämääsi.

        No tuota... Sul on kyl kirjoitustyylisi...
        Minulla ei ole sydänsuruja! Mulla on ihan omat kuviot enkä ees muista enää miltä e näyttää, sori E. Minä en tiedä, en tiennyt, enkä halua tietää mistään blogista. Onnea E:lle... Sulle ja kaikille. Jättäisit mua jo rauhaan? Elän elämäni, teen minkä tykkään eikä minua yhtään heiluta tykkäät sä tai et siitä. Tykkääkö joju muu tai ei siitä. Ihan sama. Usko jo.


      • Häpeätkösinkkuutta
        Singleone kirjoitti:

        No tuota... Sul on kyl kirjoitustyylisi...
        Minulla ei ole sydänsuruja! Mulla on ihan omat kuviot enkä ees muista enää miltä e näyttää, sori E. Minä en tiedä, en tiennyt, enkä halua tietää mistään blogista. Onnea E:lle... Sulle ja kaikille. Jättäisit mua jo rauhaan? Elän elämäni, teen minkä tykkään eikä minua yhtään heiluta tykkäät sä tai et siitä. Tykkääkö joju muu tai ei siitä. Ihan sama. Usko jo.

        Kirjoitustyyli puheet eivät ole poissulkevia tosiasioille.
        On hieman outoa että ihmisellä on pakottava tarve joka käänteessä yrittää todistella olevansa parisuhteessa. Kaikki avautumisesi alkaa aina " minähän olen suhteessa"
        Mitä häpeät sinkkuudessa?
        Sitten avaudut tänne eksäsi elämästä ja näet hänet kaikkialla.
        Tuo ei vaan ole tervettä. Kaikella kunnioituksella.


      • Häpeätkösinkkuutta kirjoitti:

        Kirjoitustyyli puheet eivät ole poissulkevia tosiasioille.
        On hieman outoa että ihmisellä on pakottava tarve joka käänteessä yrittää todistella olevansa parisuhteessa. Kaikki avautumisesi alkaa aina " minähän olen suhteessa"
        Mitä häpeät sinkkuudessa?
        Sitten avaudut tänne eksäsi elämästä ja näet hänet kaikkialla.
        Tuo ei vaan ole tervettä. Kaikella kunnioituksella.

        Et sä oo terve... Ei sinkkuudessa mitään häpeä ole...onko luetun ymmärtämisessä häikkää sulla? Mut enää en keskustele kanssasi, keskity sinäkin omaan elämääsi.


    • Näinyksinkertaista

      Tykkään nuorista, hoikista ja urheilullisista tytöistä. Isot tissit on iso plussa.

      Lihava, suttuinen, tatuoitu nainen taas on ruma.

    • Jörö-paska

      Kaikki naiset ovat "kauniita".Jos halutaan erotella,voisi käyttää ilmaisua
      kaunis/vähemmän kaunis,ihmisinä yhtä arvokkaita.
      Naisista ei saa käytää "Ruma"sanaa. On mahtavaa että Suomessa on erillaisia
      naisia,eri-arvoisuudesta riippumatta.

    • näinonnäreet2

      Iso nenä ja kaksoisleuka....

    • Tämä-selvä

      Nainen on 163 cm, normivartaloinen, pienet tissit ja pieni peppu, vaaleat hiukset, siniset silmät

      • Tässäminä

        Muuten minä, mutta ei pieniä tissejä.


    • Eikaunis

      Huuhkajan näköinen ei ole kaunis.

      • EpänormaaliMies

        Huuhkajalla on höyhenet, onks huuhkaja naisella rehottavat karvat joka puolella???


    • Minusta naisesta kauniin tekee kaunis luonne ja hyvä käytös. Kaikki ei ole vain ulkoista kauneutta.

      Itse kävin yhden naisen kanssa tänään Subwayssa. Hän sanoi siellä tänään kaipaavansa haleja. Minä halaan häntä joskus viikkojen sisällä, vaikka hän ei ole olenkaan kaunis ulkoisesti. Hänellä jossain määrin kaunis mieli ja siksi minä häntä halaan ystävänä jonain lähipäivänä, kun hänelle käy. Siellä Subwayssa en kerinnyt halamaan. Ehkä olisi pitänyt. Hän ei ole ulkoisesti kaunis, mutta kaunis ja hyvä käytös tekee hänestä sisäisesti kauniin. Samoin ruma ja huono käytös voi tehdä ulkoisesti kauniista naisesta ruman?

      • Eiseulkokuori

        Sama pätee mieheen. Kyllä hyvä käytös komistaa kummasti.


      • HalooMies

        Juu täällä oli joskus monta monta vuotta sitten kaupan kassalla eräs nuori naismyyjä.
        Joka ikinen kerta myyjä oli sen oloinen, että mene v*ttuun siitä, mitä sä täällä teet.
        Nainen oli palveluammatissa ja naama joka kerta norsun v*tulla.
        Se teki naisesta tympeän oloisen ja näköisen.
        Enää ei ole kyseistä naista missään kaupan kassalla näkynyt.
        Ei sovellu tuollainen nainen kaupan kassalle, jossa asiakkaalle tulee hymyillä ja näyttää iloiselta.
        Karkoittaahan tuollainen kassa kaupasta asiakkaatkin, kun taas kaunis ja hymyilevä kassa vetää kaupan täyteen varsinkin mies asiakkaita, joiden päivää kassaneito piristää.


      • Olen täysin samaa mieltä.😁

        Mutta oon kyllä huomannut että jotkut saa maustetta rumakäytöksistä naisista ehkä ne naiset peittävät niin hyvin itsensä tai sit se vaan on kiva kun on jotain joka hyväksyy myös pahoja tapoja.

        Itse en hyväksy siksi aina sanon koska muuten ne eivät tiedä. Oon pohtinut monesti onko hyvä sanoa kyllä ne maineensa pilaa sillä itsensä se on kyllä ikävä juttu mutta taas sanomalla ne voivat parantaa käytöstä ja ovat kauniita läheisilleen.

        Minusta on hyvä että sanotaan koska pystyy hyvin itse vaikuttaa itsensä muuttamiseen.


      • pitkätukka-68

        Jos olit naisen kanssa Subwayssa, niin lienet jo sen verran hyvä ystävä, että halaat heti kun seuraavaksi tapaatte.
        Meilläpäin ei ainakaan ole mitään ihmeellistä jos halaa naispuoliset ystävät.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Jos olit naisen kanssa Subwayssa, niin lienet jo sen verran hyvä ystävä, että halaat heti kun seuraavaksi tapaatte.
        Meilläpäin ei ainakaan ole mitään ihmeellistä jos halaa naispuoliset ystävät.

        No henkisesti halasin häntä. Sanoin että hän on paras naiskaverini. Ilmaisin siis sen, että pidän hänestä ja hän on tärkeä minulle. Ehkä tällä viikolla vielä halaan häntä. Ei ole mitään ihmeellistä, että halaan häntä. Olemme aikaisimme halanneet monta kertaa.


    • ohimennen11

      Siedettävän tekee hiljanen sopimus: ne ei ala säätämään mun kanssa enkä mä niiden. pysyy asiat helppoina ja yksinkertasina

    • Luonne tekee kauniin.

    • Naisenmielipide

      Nainen joka kantaa itsensä, on tasapainossa itsensä ja ympäristönsä kanssa. Huomio muut ja jaksaa hymyillä ja nauttii elämästä , ei ole katkera tahi muutoin pahasuopa. Hoitaa itseänsä ja terveyttä. Kohtee muita hyvin. Samaa pätee mieheen.

    • SoliterniuM1977

      Kyllä se on ylipaino. Naisen fyysinen viehättävyys tulee olennaisesti kropasta. Tunnen hoikkia naisia, jotka eivät kasvoiltaan ole mitään missejä ja silti koen heidät viehättävinä/kauniina. Ylipainoisia naisia en koskaan ole kokenut viehättäviä tai kauniina.

      Miesten sekä naisien pitäisi panostaa kuntoilemiseen vielä 30 ikävuoden jälkeenkin. Itse treenaan hautaan asti.

    • Naisesta tekee kauniin omasta mielestäni se että osaa olla sujut itsensä kanssa ilman massiivista meikkipeittoa tai muuta räväkkyyttä. Hyvät tavat ja käytös. On niin sanotusti normaalihko ihminen.

      Nykyään kun katsoo maailman menoa, niin kaikki hakee erillaisuutta kuka milläkin konstilla ja koittaa erottua niin sanotusti massasta. Jotenkin sitten niin sanotusti normaalius ja hillitty olemus on mielestäni kaunista. Perusihminen.

    • pitkätukka-68

      Rumaks tekee tyhmyys ja myös silikoni, botox ym. touhuilu.

      Kauneus on vähän vaikeampi, siihen en osaa sanoa mitään pakettimääritelmää. Toiset vaan ovat silmissäni kauniita.

      Lisäksi pitää muistaa, että rakas on aina kaunis vaikka olis miten harmaahiirulaisen tai pikkuvarpusen näköinen.

    • Eimeenoin

      Kauniiksi ei ainakaan tee omien lärvikuvien jatkuva lisääminen faceen ja siitä toitottaminen....

    • Huono luonne...

    • -jos voi lähteä ilman meikkiä ulos.
      -jos ei voi lähteä ulos ilman meikkiä tai/ja miehen lompakkoa.

    • Kauniin tekee naisesta/miehestä, toisten huomioonottaminen, hymy, käytöstavat. Kauneus lähtee sisältä😀

      • Komppaan, kauneus lähtee sisältä ja kestää max 30 s.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      2003
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      255
      1702
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1640
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      56
      1598
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1438
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      30
      1373
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      284
      1194
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1183
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      41
      1097
    Aihe