Käytetty nainen

Anonyymi

On vähän sama kun ruosteinen auto. Joutuu vaihtaa nuorempaan kun nainen ja auto vanhenee

30

397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samoin sitä tapahtuu myös miehille, kannattaa pitää itsestään parempaa huolta eikä päästää repsahtamaan.

    • Anonyymi
    • Ainakin tää aloitus on käytetty...kulunut, nuhjuinen ja nurkkaan pölyttymään jäänyt haiseva kikkare.

    • Mikä sitten olisi sopiva vertauskohta käytetylle miehelle?

      • Anonyymi

        Oisko semmonen tuo käytetty mies joka vaihtaa semmoiseen nuorempaan jota kukaan muu enää huoli. Joku kierrätyskappale.


      • Anonyymi

        Mies käyttää ja naista käytetään. Nainen on se käyttöesine.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mies käyttää ja naista käytetään. Nainen on se käyttöesine.

        Ensinnäkin, ihminen EI ole esine. Jos näet toisen sukupuolen pelkkänä esineenä, on maailmankuvasi sekä ihmistuntemuksesi melko suppea.


    • Mjoo

      Itse olen omistanut auton vasta prox vuoden; en osaa siinä olevan mitään ruosteeseen viittaavaa, sillä ruoste on hieman kuin historiaa: sitä tapahtuu, mutta ei tässä kontekstissa.

      Kritiikin kärjen taas suuntaisin niihin "tahoihin," jotka selittävät asioiden olevan näin, vaikka ne ovat väärinpäin.

      Onnea lehdenlukutaidolle.

      (Hihitystä)

      • Ja taas!

        Typo!

        (Hirn)


    • Anonyymi

      Käytetty nainen, valmiiksi sisäänajettu ja voi olla todellinen hyvän mielen tuova klassikko. Tai luotettava perusmalli, jonka kanssa yhteystä taivalta kelpaa ajaa pitkään.
      Kyllä näille on hyviä markkinoita.

    • Kannattaako mennä asioiden edelle? Saisit nyt edes sitä naista... Vai harrastatko itsesuggestiota, jolla perusteet miksi ei kannata sitä naista saada...? Kukin toki tavallaan 😂

    • Anonyymi

      Sinähän se tuoreen vertauksen keksit.

      T. Tolkun Kari

    • Anonyymi

      Nämä aloitukset on hyvä keino nostaa wuwuwuw:in verenpainetta

      • Ei nää enää toimi..


    • Anonyymi

      Heh. Ruoste mitään haittaa. :)

      xLiner

    • Anonyymi

      Ruosteisen vanhan auton voi aina ujuttaa perikselle mutta käytettyjä naisia se ei kaiketi huoli?

    • Anonyymi

      Ei järvikään soutamalla kulu.

    • Ja mitä kuskeihin tulee, niin isolta osalta pitäisi ottaa ajokortti pois, kun liikennekäyttäytyminen on niin osaamatonta (katsokaa vaikka liikenneonnettomuustilastoja).

      • Juu ei palstaätmit osaa käsitellä minkäänikäistä autoa.


      • Anonyymi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Juu ei palstaätmit osaa käsitellä minkäänikäistä autoa.

        No ei kai jos ei ole edes autokouluun päästy.


    • Anonyymi

      Järvi ei tosiaan soutamalla kulu mutta penturalli tuhoaa värkin

      • Anonyymi

        Ehei, ei ollenkaan. Jumppa-niminen aihe on keksitty, myös ilolihaksille. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehei, ei ollenkaan. Jumppa-niminen aihe on keksitty, myös ilolihaksille. - Nm. Mitä muuta jäänyt väliin ?

        Jumppakaan ei ihmeisiin pysty. Vittu on pilaantuneen lihan nimimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumppakaan ei ihmeisiin pysty. Vittu on pilaantuneen lihan nimimerkki.

        Sanoo hän, joka ei ole koskaan päässyt kokeilemaan minkäänsorttista pim.paa/vi.tua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumppakaan ei ihmeisiin pysty. Vittu on pilaantuneen lihan nimimerkki.

        Pappa on ajastaan jäljessä..kiristysleikkaukset Tallinassa, mutta tokkopa olet saanut minkäänlaista..


    • Anonyymi

      Uusissa nykyautoissa on kyllä niiin paljon tekniikkaa, että kaikki mieähetkään eivät välttämättä siitä selviä. Nykyajan nuorista naisista vähän vanhempi ikähemmo ei selviä lainkaan, käyntitahdit eivät kohtaa millään akselilla. - Nm. Snaijannetko

      • Anonyymi

        Kyllä nykymalleissa ei tumpelo perusjätkä mitään huoltoa osaa, jättää suosiolla käsittelyn ammattilaiselle.


      • Anonyymi

        Niiin-niiin, mutta parisuhteita ei yleisesti hoideta ammattilaisella. Tai vain silloin, kun ne eivät toimi. Jotta se nuorempaan vaihto ei ihan niiin yksinkertaista ole kuin aloittaja yrittää väittää. - Nm. Harvojen hupia


    • Kyllä vanhat autot vaan on kauniimpia. Ja niissä on sitä fiilistä.

    • Anonyymi

      Hei siä, pst 7 seksinukkee, oot sitten kun lumikki konsanaan, pojat poraa toisiaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      925
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      714
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      705
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      670
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      41
      648
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      577
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      553
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      492
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      473
    Aihe